Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Tere
Jäin eile ümber pöörates olukorda, kus esirattad vajusid mutta ja tagarattad olid kõval pinnasel. Proovisin veokontrolliga ja ilma, kuid tagarattad ei hakkanud üldse pöörlema ja seetõttu ei saanudki liikuma. Autol on 2.0D autom.kast. Võtsin ka asja video peale ja lisasin pildi, videol töötasid vaid esirattad. Kas oleks aeg pöörduda esindusse või on tegemist normaalsusega?
Jäin eile ümber pöörates olukorda, kus esirattad vajusid mutta ja tagarattad olid kõval pinnasel. Proovisin veokontrolliga ja ilma, kuid tagarattad ei hakkanud üldse pöörlema ja seetõttu ei saanudki liikuma. Autol on 2.0D autom.kast. Võtsin ka asja video peale ja lisasin pildi, videol töötasid vaid esirattad. Kas oleks aeg pöörduda esindusse või on tegemist normaalsusega?
- Manused
-
- mudas kinni.jpg (155.69 KiB) Vaadatud 13915 korda
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0
Subaru Legacy Spec B 3.0
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Tohoh..
Ma pakun, et normaalne see ei ole.
Ise läheks vast küll esindusse.
Ma pakun, et normaalne see ei ole.
Ise läheks vast küll esindusse.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
See küll normaalne ei ole. Ma sõidan ka aeg-ajalt põllul, mis on kohati ikka väga pehme ja mudane, aga niikaua kui põhi päris vastu maad ei ole, ei ole mingit hirmu kinni jääda. Soovitan esindusse minna ja siia ka teavitada, et mida nad ütlevad.
Kui on oht kinni jääda, siis tasub ka x-mode kasutada. See laseb vabadel ratastel vähem spinnida, käitudes rohkem difriluku moodi, teeb gaasiandmise sujuvamaks jms nipet-näpet, millest võib kasu olla.
Kui on oht kinni jääda, siis tasub ka x-mode kasutada. See laseb vabadel ratastel vähem spinnida, käitudes rohkem difriluku moodi, teeb gaasiandmise sujuvamaks jms nipet-näpet, millest võib kasu olla.
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Eks ikka tuli välja tõmmata. Maa oli ka parajalt pehme.
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0
Subaru Legacy Spec B 3.0
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Pane ikka video ka üles
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Videoga praegu mässata ei viitsi:D Üldiselt veakoode esindus ei leidnud, CVI tagarattad pöörlevad teatud tingimustes nö sümboolselt. Bensukas ja manuaal on parem.
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0
Subaru Legacy Spec B 3.0
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Hmm, milleks siis Subaru müügiesinduste jutt nelikveost (copy-paste):Outbäk kirjutas:CVI tagarattad pöörlevad teatud tingimustes nö sümboolselt
Kõik Subarud on tuntud selle poolest, et tekitavad rooli taga inspireeriva kindlustunde tänu oma sümmeetrilise nelikveo ja hästibalansseeritud boksermootori tasakaalustatud kooslusele, mis kannab võimsuse alati üle kõigile neljale rattale. Nii saavutatakse maksimaalne kontroll ja parim kontakt teega ka halbades oludes.
Mina küsiks "raha tagasi"
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Phäh. Kunagi on talvel Männiku karjääri G klassi jälgedes hulkunud GT nii kinni jäänud, et ainult kaardilugeja poolne esimene ratas midagi tühja liigutas. Vot sulle "päris nelivedu". Pärast väljasikutamist andis kenasti hagu, ehk nii keskdiffer kui tagumine LSD toimetasid.Outbäk kirjutas:Videoga praegu mässata ei viitsi:D Üldiselt veakoode esindus ei leidnud, CVI tagarattad pöörlevad teatud tingimustes nö sümboolselt. Bensukas ja manuaal on parem.
Kui pole lukke siis piduritega mängides võibolla uuemad masinad suudavad olukorrast päästa. Vanadel hallidel aegadel anti lihtsalt tuimalt gaasi juurde, et rohkem kühveldada kinni jäädes oleks.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Sellisel juhul see gt ei omanud enam normaalset viscot keskdifris, miinimum 1 esimene ja 1 tagumine peavad manualil nn tühja käima, olenemata mudelist, tomaatidest ei tea ja ei koti ka
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Seda minagi imestasin, et "peaks" aga ei hakanud isegi momendipoega sealt tagasillast tulema. Tavateele tagasi kolistades peale paaritunnist köievedu oli teise GT omaniku sõnul tunnetus "nagu ikka" ja hiljem silda tõstukil kontrollides tõdesid targemad pead, et kõik subarulik on olemas. Õli tihedust kastis jms ei mõõtnud.Duster kirjutas:Sellisel juhul see gt ei omanud enam normaalset viscot keskdifris, miinimum 1 esimene ja 1 tagumine peavad manualil nn tühja käima, olenemata mudelist, tomaatidest ei tea ja ei koti ka
Katkise keskdifriga olen sõitnud, RMK endine valge Forester kunagi oli esinduses asendussõiduk. Tuntav kragisemine ja katkumine käis kui oli vaja kurvi keerata.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Lihtne küsimus, on siis pidev nelikvedu või ei ole?
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Saan ma õigesti aru, et Haldexist ja muudest turul pakutavatest on Subarul siis argumendiks sümmeetrilisus, et kõik pulgad vasakule paremale on ühe pikkused kui auto pikki pooleks võtta?karsson15 kirjutas:Pideva saad maasturitel (Hilux, LC jmt) teised on pargimaasturid ja saab lumepeal lihtsalt monomähkurist kiiremini liikuma. Kõiktanelxt kirjutas:Lihtne küsimus, on siis pidev nelikvedu või ei ole?
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Kuni on liikumasaamisel omandatud moment olemas, saab trikke teha. Ehk kui visko hoiab momenti siis kaabivad kõik. Kui seisma jääb kehval kohal siis abiks labidas, mõni põõsas, jalamatt või tuttav traktorist. Seepärast ei tasugi kehvades oludes gaasilt jalga maha võtta - on lootus suurem, et rohkem kui üks ratas edasi sügab reaalselt. Aga mida mina ka tean, kohe tulevad kindlasti eksperdid ja räägivad kuidas asjad päriselt käivad.karsson15 kirjutas:Pideva saad maasturitel (Hilux, LC jmt) teised on pargimaasturid ja saab lumepeal lihtsalt monomähkurist kiiremini liikuma. Kõiktanelxt kirjutas:Lihtne küsimus, on siis pidev nelikvedu või ei ole?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Manuaalidel on keskel visko lukk (sti'del enamusel regullitav keskdiffer), osadel taga lsd, sti'del ka ees lsd.
Põhimõtteliselt on tavaline manuaal vabalthingav mahlapakk diagonaalveoga jah (elektroonika aitab piduritega asja. Enda kogemus x-mode'ga on väga positiivne).
Automaatidega erilist isiklikku kogemust pole. 07a forester xt automaatkastiga oli igatahes päris pädev igast mülgastes.
Aga muidugi pole see subarute visko lsd piisav kusagil kolmel rattal müttamiseks, selleks on ikka korralikku lukku vaja.
Põhimõtteliselt on tavaline manuaal vabalthingav mahlapakk diagonaalveoga jah (elektroonika aitab piduritega asja. Enda kogemus x-mode'ga on väga positiivne).
Automaatidega erilist isiklikku kogemust pole. 07a forester xt automaatkastiga oli igatahes päris pädev igast mülgastes.
Aga muidugi pole see subarute visko lsd piisav kusagil kolmel rattal müttamiseks, selleks on ikka korralikku lukku vaja.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI