See on ka teiste nelikveoliste puhul nii olnud, et kui tagumine ots ei vea läheb oluliselt erksamaks, kuid juhitavus halveneb.Outbäk kirjutas:Üks asi veel. 2.0 TD esiveolisena on oluliselt kiirem. Päris lahe on sõita vahepeal autoga, mille kiirendusvõime on võrdeline ca 2.7 TDiga. Nelivedu ju kahandab kiirendust.
Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Kas on miskit selgunud ka ja lootust antud?
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Lubati korda teha. Mingid kettad/rattapakid olid tagant ära kulunud. Täpselt ma ei tea mis detailid ära kulusid.jaton kirjutas:Kas on miskit selgunud ka ja lootust antud?
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0
Subaru Legacy Spec B 3.0
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Siduri kettapakk? Põnev.Outbäk kirjutas:Lubati korda teha. Mingid kettad/rattapakid olid tagant ära kulunud. Täpselt ma ei tea mis detailid ära kulusid.jaton kirjutas:Kas on miskit selgunud ka ja lootust antud?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Oskab keegi kommenteerida, mis selleni viib või miks see nii juhtub?
Outbäk - mis selle eest küsiti või tegi esindus oma kuludega?[/quote]
Tere
Autol on garantii ja kõik garantii ajal purunenud tehnilised osad peaks saama vahetatud esinduse kuludega. Eriti arvestades läbisõitu.
Miks see juhtus on raske öelda, enamus ajast linnasõit tööle-tagasi, mingit erilist koormust pole saanud va vahest lumes mütatud. Tänase seisuga ei liigu auto üldse enam, ootan mõistvat suhtumist esinduselt ja seni kasutan asendusautosid. Seega igasuguseid anomaaliaid 4we puhul, värinaid jm tuleb garantii ajal väga hoolega jälgida. Hetkel ajan Volga kuuri alt välja ja sõidan probleemideta.
Outbäk - mis selle eest küsiti või tegi esindus oma kuludega?[/quote]
Tere
Autol on garantii ja kõik garantii ajal purunenud tehnilised osad peaks saama vahetatud esinduse kuludega. Eriti arvestades läbisõitu.
Miks see juhtus on raske öelda, enamus ajast linnasõit tööle-tagasi, mingit erilist koormust pole saanud va vahest lumes mütatud. Tänase seisuga ei liigu auto üldse enam, ootan mõistvat suhtumist esinduselt ja seni kasutan asendusautosid. Seega igasuguseid anomaaliaid 4we puhul, värinaid jm tuleb garantii ajal väga hoolega jälgida. Hetkel ajan Volga kuuri alt välja ja sõidan probleemideta.
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0
Subaru Legacy Spec B 3.0
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Sain ka lõpuks aru mis autol viga. Käigukast/variaator läks läbi. Tagaveo kadumine oli esimene ohumärk. Lõpuks kadus ka esivedu. Case closed.
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0
Subaru Legacy Spec B 3.0
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Garantii teema siis ikka?Outbäk kirjutas:Sain ka lõpuks aru mis autol viga. Käigukast/variaator läks läbi. Tagaveo kadumine oli esimene ohumärk. Lõpuks kadus ka esivedu. Case closed.
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Ikka jah!jakim kirjutas:Garantii teema siis ikka?Outbäk kirjutas:Sain ka lõpuks aru mis autol viga. Käigukast/variaator läks läbi. Tagaveo kadumine oli esimene ohumärk. Lõpuks kadus ka esivedu. Case closed.
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0
Subaru Legacy Spec B 3.0
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Ainuke märk oli siis veo kadumine? Enne muidu anomaaliaid ega veidrusi ei esinenud?
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Ainuke viide oli kerge siduri kärsakas, nii 4wd rakendades lumes, kui ka peale vähe äkilisemat sõitu. Ja ega sest veo kadumisest kohe aru ei saa. Stabiilselt peab vedu kontrollima.renev kirjutas:Ainuke märk oli siis veo kadumine? Enne muidu anomaaliaid ega veidrusi ei esinenud?
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0
Subaru Legacy Spec B 3.0
Re: Outback 4 vedu või ikka esivedu?
Sai siis firmasse ostetud lisaks uus bensukas Outback. Maja ees hakkas jubedalt kärssama 40km läbisõiduga. Mõtlesin et ju siis sissesõitmise asi. Aga tuli välja et töömees lõikas kõrval metalli ja keevitas, auto polnudki süüdi.
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0
Subaru Legacy Spec B 3.0