Ostuabi, Outback 2003-2009, 2.5
Re: Ostuabi, Outback 2003-2009, 2.5
http://www.auto24.ee/used/2286893
Kas seda autot on käinud keegi vaatamas, või juhtub olema mõne foorumi kasutaja oma?
Kas seda autot on käinud keegi vaatamas, või juhtub olema mõne foorumi kasutaja oma?
OB 2007 2.5 ATM
OB 2017 2.5 ATM
OB 2017 2.5 ATM
Re: Ostuabi, Outback 2003-2009, 2.5
Kas Outback bensiin manuaalid ongi haruldased, või neid lihtsalt ei ole müügis?
Eelistuseks on 2.5 bensukas, aasta võiks olla 2006 või uuem. hetkel on silma jäänud vaid diisel manuaalid.
Kuidas 2.5 automaatidega rahul olete?
Eelistuseks on 2.5 bensukas, aasta võiks olla 2006 või uuem. hetkel on silma jäänud vaid diisel manuaalid.
Kuidas 2.5 automaatidega rahul olete?
OB 2007 2.5 ATM
OB 2017 2.5 ATM
OB 2017 2.5 ATM
Re: Ostuabi, Outback 2003-2009, 2.5
Hei, 4-käiguline automaat, mida 2.5'stele pandi, on üsna vilets minu arust. See on selline kast, mis peab tingimata kõik käigud läbi lappama, kui tahab alla vahetada, mingit neljandalt otse teisele vahetamist ei ole. Sobib rahulikule inimesele.
3.0 Outbacki 5-käiguline automaat on hoopis teisest puust, kiire ja sujuv.
3.0 Outbacki 5-käiguline automaat on hoopis teisest puust, kiire ja sujuv.
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015
Re: Ostuabi, Outback 2003-2009, 2.5
Misasja? Sport mode peal vahetab neljandalt teisele ja on tiba elavam kui tavarežiimis. Aga pigem on jah tegemist rahuliku loomuga kastigaAndrusK kirjutas:Hei, 4-käiguline automaat, mida 2.5'stele pandi, on üsna vilets minu arust. See on selline kast, mis peab tingimata kõik käigud läbi lappama, kui tahab alla vahetada, mingit neljandalt otse teisele vahetamist ei ole. Sobib rahulikule inimesele.
3.0 Outbacki 5-käiguline automaat on hoopis teisest puust, kiire ja sujuv.
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
Re: Ostuabi, Outback 2003-2009, 2.5
Täpsustaks, et rääkisin 2004vla 2.5 Outbacki 4-käigulisest kastist. 2006a 2.0 mitte-turbo Impreza 4-käiguline kast käitub ka üsna sarnaselt. Kui mingi hetk see Outbacki 4AT kast paremaks läks, siis huvitaks ennastki, et mis aastast alates.Reix kirjutas:Misasja? Sport mode peal vahetab neljandalt teisele ja on tiba elavam kui tavarežiimis. Aga pigem on jah tegemist rahuliku loomuga kastigaAndrusK kirjutas:Hei, 4-käiguline automaat, mida 2.5'stele pandi, on üsna vilets minu arust. See on selline kast, mis peab tingimata kõik käigud läbi lappama, kui tahab alla vahetada, mingit neljandalt otse teisele vahetamist ei ole. Sobib rahulikule inimesele.
3.0 Outbacki 5-käiguline automaat on hoopis teisest puust, kiire ja sujuv.
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015
Re: Ostuabi, Outback 2003-2009, 2.5
4AT jäi 09 lõpuni samaks. 2010+ läksid nad üldse üle CVT-le.
16 Outback Summit - Izzzzadaily. No, really...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
Re: Ostuabi, Outback 2003-2009, 2.5
Ma rääkisin ka enda eelmise auto kastist. 2004 aasta 2,5 mootoriga 4AT.
Ise kasutasin suht tihti käiguga pidurdamiseks valemit, et kang vasakule sportrežiimi ja murdosa sekundiks gaasipedaal põhja (nii, et reaalselt auto gaasi ei jõudnud hakata andma) ja viskas ilusti 4da pealt teisele ning hoidis ilusasti teist käiku pikemalt sees.
Sõitsin selle autoga igapäevaselt 5 aastat ning tuleb tunnistada, et esimesed aasta või kaks võttis aega, et üldse sotti saada, kuidas selle kastiga sina peale saada
Ise kasutasin suht tihti käiguga pidurdamiseks valemit, et kang vasakule sportrežiimi ja murdosa sekundiks gaasipedaal põhja (nii, et reaalselt auto gaasi ei jõudnud hakata andma) ja viskas ilusti 4da pealt teisele ning hoidis ilusasti teist käiku pikemalt sees.
Sõitsin selle autoga igapäevaselt 5 aastat ning tuleb tunnistada, et esimesed aasta või kaks võttis aega, et üldse sotti saada, kuidas selle kastiga sina peale saada
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
Re: Ostuabi, Outback 2003-2009, 2.5
Minu arust vahetas ta siiski alati üks korraga. Minek oli ikkagi niimoodi, et vajutasid gaasi põhja, ootasid kuni kast oma toimetused lõpetas ja siis tuli mõningane kiirendus ka. Kui oodata ei tahtnud, siis kang vasakule, käsitsi õige käik sisse ja siis sõitsid kuni tekkis võimalus kiirendada või siis ei tekkinud ja lükkasid kangi paremale.Reix kirjutas:Ma rääkisin ka enda eelmise auto kastist. 2004 aasta 2,5 mootoriga 4AT.
Ise kasutasin suht tihti käiguga pidurdamiseks valemit, et kang vasakule sportrežiimi ja murdosa sekundiks gaasipedaal põhja (nii, et reaalselt auto gaasi ei jõudnud hakata andma) ja viskas ilusti 4da pealt teisele ning hoidis ilusasti teist käiku pikemalt sees.
Ma sõitsin kaks aastat, ju siis sellest ei piisanud:-)Reix kirjutas: Sõitsin selle autoga igapäevaselt 5 aastat ning tuleb tunnistada, et esimesed aasta või kaks võttis aega, et üldse sotti saada, kuidas selle kastiga sina peale saada
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015
Re: Ostuabi, Outback 2003-2009, 2.5
peaaegu ühtegi pole müügis siiani, tundub jah, et kes neid veel omavad, need neid maha niisama naljalt ei müüsepura kirjutas:Kas Outback bensiin manuaalid ongi haruldased, või neid lihtsalt ei ole müügis?
Eelistuseks on 2.5 bensukas, aasta võiks olla 2006 või uuem. hetkel on silma jäänud vaid diisel manuaalid.
Kuidas 2.5 automaatidega rahul olete?
OBK ´07 2.5MT
Re: Ostuabi, Outback 2003-2009, 2.5
OB 2007 2.5 ATM
OB 2017 2.5 ATM
OB 2017 2.5 ATM
Re: Ostuabi, Outback 2003-2009, 2.5
Tõenäoliselt on ka sellega nii, et "The Dreaded Subaru Head Gasket Issue" ja muud maailma foorumid on seda teemat täis - natuke googeldamist - "It isn't normal but it is unpleasantly common on the EJ25 between about the 1997 and 2009 model years (they finally went to a decent MLS design in MY 2010)". Ehk siis kui tihendid on vahetatud siis on hästi, kui ei, siis tuleb vahetada.
Teadjamad võiksid ka muidugi suu lahti teha.
Ise oman 2007 121 kw, ja mootor sai maha võetud ja uued sti tihendid. LS oli siis ca 210 000km. Ja üks korralise hoolduse pill (2008/127kw) ühel tuttaval jäi õlist tühjaks ca 150000tkm peal. Ilmselgelt peab neil pillidel õli- ja jahutusvedeliku taset/värvust vaatama. Roolilati kolin olla tolleaegsetel "tehase standard", väidetavalt olla too aeg maaletoojal mingi repair-kit ehk mingi detail roolilatis või vahetus garantiikorras ja kusagil foorumis kirjutati et ka Nipponis teatakse lahendust sellele. Kasutaja "Tubaru" lause foorumist: "Esinduses ei tea, aga Nipponautos on see lugu ca 350eur" viewtopic.php?f=14&t=1879&start=45
OBK ´07 2.5MT
Re: Ostuabi, Outback 2003-2009, 2.5
Ei hakka uut teemat tegema.
http://www.auto24.ee/used/2489307
kolmsada sõitnud kolmeliitrine - oskab keegi kiita/laita.
edit: juba olla müüdud...
http://www.auto24.ee/used/2489307
kolmsada sõitnud kolmeliitrine - oskab keegi kiita/laita.
edit: juba olla müüdud...