Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Kolmapäev, 17 Okt 2018 02:56:01 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 59 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev, 04 Juun 2017 00:44:26 +0000 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 18 Dets 2016 20:06:42 +0000
Postitusi: 5
https://subdiesel.wordpress.com/2011/01 ... pf-models/
Nii saab Oil Dilution Reset. Täitsa toimib


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Pühapäev, 02 Juul 2017 14:57:50 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Neljapäev, 07 Mai 2015 19:56:50 +0000
Postitusi: 70
Uuendan siis teemat:

Autoks endiselt Outback märts 2016. Läbisõit 39000. Õlivahetusi tehtud - korralisi 2; erakorralisi 3. Hetkel eelmisest erakorralisest möödas 1 kuu ja 2000 km. Ilmselt tuleb see kuu uuesti minna.
Kokkuvõtteks: Talvel kannatab ühe õliga 7000 sõita, suvel 3000. Sõidud on maanteel.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Reede, 07 Juul 2017 11:32:11 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 16 Mär 2016 05:42:35 +0000
Postitusi: 44
mul hetkel odomeetril 42000. Peale viimast hooldust pole DPF pärast veel esinduses käinud (käinud olen küll, releede pärast ja väike plekimõlkimine oli ka). Õrn lootus on, et ehk venitab järgmise hoolduseni välja. Sõidud on nädala sees linnas, nädalavahetuseti mõni kaugem sõit ka.

_________________
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 14 Aug 2017 18:43:53 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 16 Mär 2016 05:42:35 +0000
Postitusi: 44
Hei, korralise hoolduseni on jäänud veel kaks päeva, odomeetril 44.9k midagi. Eile ja täna on saanud ka tavapärase Waze asemel mobiilis ActiveODB'd jooksutatud ning sõidetud on kahe päeva jooksul u 150 km, 120 maanteel ja 30 linnas. Mida ma tähele panin on see, et DPF täitumus on kogu aeg olnud 24% ja see pole muutunud. Kilometraazh viimasest DPF tsüklist on möödas 209 km. Oli dilution oli alguses 10% ja täna kukkus 9% peale. Distants järgmise õlivahetuseni oli alguses 400km ja on tõusnud 900km peale. Nii vähese info põhjal ei saa midagi põhjapanevat öelda, aga vabalt võib olla nii, et mul auto on seal 10% dilution'i piirimail balanseerinud pikemat aega (peale hooldust hakkan seda täpsemalt jälgima) ning võib olla puhas juhus, kas ta järjekordse dpf tsükliga hüppab kriitilise dilution piirini või mitte.

Seda ka, et mul on kaks ELM adapterit, üks on suht odav hiinakas ja teine ostetud rohkem või vähem ametlikul ELM edasimüüja käest http://elm-327.eu/ . Active ODB'ga suudavad mõlemad DPF parameetreid näidata, aga odava adapteri kohta Active ODB hoiatab, et see pole päris õige asi ja töötab compatibility rezhiimis.

_________________
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 15 Aug 2017 10:32:59 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 25 Sept 2013 16:57:41 +0000
Postitusi: 188
Asukoht: Tallinn-Tabasalu
See on jah natuke määramatu, millal tahmapõletamine algab. Mina ei saa aru enda auto (2013, Euro5) tahmapõletamisest - maanteesõidul peaks ta ise vaikselt tühjaks põlema aga ei, peale 200km maanteed jõuad linna ja kohe varsti koju ja siis algab tahmapõletusprotsess. Mida ta siis enne tegi - ei saa aru. Õnneks pole minu auto veel oma 81000km jooksul kordagi tahmafiltri tuld näidanud, järelikult on ise oma tahmaga hakkama saanud ja "sundsõitmist" pole vaja läinud.

_________________
Legacy TD 2013


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 15 Aug 2017 19:05:54 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 16 Mär 2016 05:42:35 +0000
Postitusi: 44
Ok, hooldus on homme, aga täna tuli DPF tule vilkumine ikka ära, ei saanud hoolduseni puhtalt sõidetud.

Mingi hetk koju sõites ta tegi DPF regeneratsiooni, oil dilution tõusis 10% peale, regeneratsioonide arv kasvas ühe võrra ja on nüüd 179 ning dist to oil change liikus nulli ja dpf tuli hakkas vilkuma. Sõitsin siis edasi et näha, et mida ta teeb. Lootsin, et mingi aja peale peaks ta oma arust piisavalt diislit õlist välja aurutama, et alarm aha läheks ja siis ehk saab aku juhtme mahavõtmisega auto "korda". Selgus aga, et aku juhtme mahavõtmist polnudki vaja, kuskil 10 kilomeetrit hiljem kustus dpf tuli, mis sinnamaani usinalt vilkunud oli, ise ära. Kui koju jõudsin, oli viimasest regeneratsioonist 22km möödas ja näitas juba, et 100km saab õlivahetuseni sõita. Ehk siis, piiri peal see asi on.

_________________
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 16 Aug 2017 22:46:40 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Neljapäev, 07 Mai 2015 19:56:50 +0000
Postitusi: 70
Viimase hoolduse käigus uuendati tarkvara ja midagi on tõesti muutunud paremuse poole.

Varasemalt see oil dilution näit ei langenud, nüüd langeb maanteesõidul päris jõudsalt ja oli täna 45000 hooldusse minnes ca 6%. Tahma samuti nii palju ei kogune - maanteesõidul on näit stabiilne ja vahepeal isegi väheneb. Viimase hoolduse käigus uuendati ka raadio tarkvara - tundub ei heli läks samuti pehmemaks.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 17 Aug 2017 09:32:41 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 16 Mär 2016 05:42:35 +0000
Postitusi: 44
Käisin nüüd hoolduses ära; tavapärasele lisaks vahetati mul piduriklotsid, mille eest pidin maksma ning pidurikettad, mis läksid garantiikorras. Ma panin aga tähele, et oil dilution % oli mul ikka 10 kui minema sõitsin. Õnneks on siinsamas lehel viide protseduuri, mille läbisin, ning dilution % on nüüd 0. Samas, ilma selleta oleks ilmselt järgmise DPF filtri põletamise ajal DPF tuled vilkuma hakanud.
Mainisin seda hooldusmeistrile ja ta ütles, et nad panid uue tarkvara ka ja resettisid ka dilution parameetri, et arusaamatu, miks ta ikka 10 näitas. Aga igal juhul, hea teada et see resettimise protseduur olemas on.

_________________
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 17 Aug 2017 15:05:17 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Neljapäev, 07 Mai 2015 19:56:50 +0000
Postitusi: 70
Olen seda mujaltki kuulnud, et Subaru kettad ja klotsid ei kesta... Kurb kuulda muidugi, et garantii ajal ise juppe ostma peab.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 17 Aug 2017 16:08:40 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Teisipäev, 22 Okt 2013 17:47:59 +0000
Postitusi: 97
jakim kirjutas:
Olen seda mujaltki kuulnud, et Subaru kettad ja klotsid ei kesta... Kurb kuulda muidugi, et garantii ajal ise juppe ostma peab.

Kas asi on uues mudelis või sõidustiilis? :roll:
Minu MY13 klotsid kestsid well üle 100 000 ja kettad käivad siiamaani (üle 150 000) no problemo
Ainult esisupportite kelgud lasin gar ajal vahetada, sest kolin häiris


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Reede, 18 Aug 2017 00:01:21 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Neljapäev, 07 Mai 2015 19:56:50 +0000
Postitusi: 70
merchant kirjutas:
jakim kirjutas:
Olen seda mujaltki kuulnud, et Subaru kettad ja klotsid ei kesta... Kurb kuulda muidugi, et garantii ajal ise juppe ostma peab.

Kas asi on uues mudelis või sõidustiilis? :roll:
Minu MY13 klotsid kestsid well üle 100 000 ja kettad käivad siiamaani (üle 150 000) no problemo
Ainult esisupportite kelgud lasin gar ajal vahetada, sest kolin häiris


Töökaaslase XV-l vahetati samuti 60 pealt kettad.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Reede, 18 Aug 2017 05:56:24 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 16 Mär 2016 05:42:35 +0000
Postitusi: 44
Piduriklotsid mul ongi kestnud 45...60k tavalielt, aga kettad vahetasin eelmisel Outbackil kuskil 120k pealt ja põhjuseks oli see, et maanteesõidul kippus rool värisema. Sai rattaid kõigepealt balanseeritud mitu ringi, aga kui see ei aidanud, siis sai kettad igaks juhuks ära vahetatud ja oligi värin läinud. Praegusel Outbackil oli enne hooldust vähemalt esimestel ketastel päris korralik vagu klotside poolt sisse küntud. Võiks isegi arvata, et klotsid võiks pisut pehmemad olla.

Samas, mis maksmisse puutub, siis siiani ma olen harjunud hooldustes alati rahakotti kergitama, praegune on esimene auto kus esimesed 3 hooldust koos kulumaterjalidega nagu õli tasuta on.

_________________
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Reede, 18 Aug 2017 09:19:28 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 10 Mär 2009 20:58:58 +0000
Postitusi: 173
merchant kirjutas:
jakim kirjutas:
Olen seda mujaltki kuulnud, et Subaru kettad ja klotsid ei kesta... Kurb kuulda muidugi, et garantii ajal ise juppe ostma peab.

Kas asi on uues mudelis või sõidustiilis? :roll:
Minu MY13 klotsid kestsid well üle 100 000 ja kettad käivad siiamaani (üle 150 000) no problemo
Ainult esisupportite kelgud lasin gar ajal vahetada, sest kolin häiris


Jep, mul sama teema. Läbisõit 160k, kettad originaalid ja ei tundu, et siin lähiajal neid vahetama peaks hakkama. Klotse olen vist korra vahetanud.

_________________
Subaru Outback 2,5 CVT MY13


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Reede, 16 Veebr 2018 00:03:24 +0000 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 18 Dets 2016 20:06:42 +0000
Postitusi: 5
Proovige kasutada pihustite puhastusvahend liqui moly additive Sain sama probleemile abi


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 59 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur