Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Kolmapäev, 18 Sept 2019 16:25:07 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 20 Juul 2016 20:20:12 +0000 
Eemal

Liitunud: Reede, 30 Apr 2010 09:55:43 +0000
Postitusi: 9
Tere,
Sai täna proovimas käidud uut OB-d ja auto väga meeldis, aga ainsaks probleemiks on mootori uimasus. Võrreldes 09 legacy diisliga on vahe ikka päris suur. Kuna olen aru saanud, et euroopas enam 3,6R mudelit pole lootust saada igasuguste normide tõttu, siis tekkis mõte, et ehk teeks asja paremaks väike muudatus tarkvaras. On keegi seda viimase või eelmise mubeli bensukal teha lasknud? Kas erinevus on märgatav või pigem raha raiskamine?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 20 Juul 2016 23:17:29 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 10 Mär 2009 20:58:58 +0000
Postitusi: 175
Tallasid ikka sooja mootoriga? Mitte, et see auto nüüd eriline püss on, aga kui korralikult tallata, siis minu arvates ta mega uimane nüüd ka pole. Külmast peast on mingi safe mode vist ja siis on küll uimane.

_________________
Subaru Outback 2,5 CVT MY13


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 20 Juul 2016 23:56:46 +0000 
Eemal

Liitunud: Reede, 30 Apr 2010 09:55:43 +0000
Postitusi: 9
Mootori tempi otseselt ei vaadanud, aga 20 kraadise ilmaga võiks bensukas ikka suht ruttu soojaks minna. Proovisõit kestis ca 20 min, niiet eeldan, et sai kiirendatud nii külma kui sooja mootoriga ja erilist vahet ei märganud. Nagu mainitud, siis 2009 diisel legacyle jääb tuntavalt alla (seda näitavad ka tehase andmed). Eelistaks, et auto vahetusega oleks jõudluse osas progress, mitte regress. :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 21 Juul 2016 08:58:04 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 18 Veebr 2015 18:48:08 +0000
Postitusi: 28
Mul oli enne 5 aastat Forester 2,5 169 kW ja nüüd tallan OB 129 kW. Esimene kuu aega läks harjumiseks aga pole häda midagi.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 21 Juul 2016 09:46:48 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 27 Juul 2015 15:55:10 +0000
Postitusi: 189
Eks tegijaid on igasuguseid, aga uue auto puhul jääd ilma garantiist, kui just Subarul pole nüüd tekkinud mõnda aksepteeritud "tuunijat", mida ma väga hästi ei usu (Skoda ja VW puhul näiteks oli selleks kunagi Saksa AMK).
Mul endal eelmine Outback (2011a, CVT, bensiin), mõtlesin ka korraks selle peale ning piilusin VKM meeste poole - nende kodulehe andmetel saab sinna ca 15nm ja 15hp juurde, mida ilmselt pole arugi saada.
Nii palju kui mina aru olen saanud siis vabalthingava bensukaga on see pigem raha tuulde loopimine, diislitel ja turbokatel aga... :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 21 Juul 2016 11:20:25 +0000 
Eemal

Liitunud: Reede, 30 Apr 2010 09:55:43 +0000
Postitusi: 9
Seda kardan isegi, et vabalthingava bensukaga võib effekt natuke lahjaks jääda.
Diisli kohta leidsin andmed, et saab 22kw juurde. See number tundub juba selline arvestatav olema, et kui saaks umbes sama palju bensukale juurde, siis oleks juba asjal ilmet.
Lootsin, et ehk on keegi selle raja bensuka puhul läbi käinud ja saab kogemust jagada.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 21 Juul 2016 13:33:41 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 24 Aug 2012 20:04:14 +0000
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
karsson15 kirjutas:
Eks tegijaid on igasuguseid, aga uue auto puhul jääd ilma garantiist, kui just Subarul pole nüüd tekkinud mõnda aksepteeritud "tuunijat", mida ma väga hästi ei usu (Skoda ja VW puhul näiteks oli selleks kunagi Saksa AMK).
Mul endal eelmine Outback (2011a, CVT, bensiin), mõtlesin ka korraks selle peale ning piilusin VKM meeste poole - nende kodulehe andmetel saab sinna ca 15nm ja 15hp juurde, mida ilmselt pole arugi saada.
Nii palju kui mina aru olen saanud siis vabalthingava bensukaga on see pigem raha tuulde loopimine, diislitel ja turbokatel aga... :)

Natuke ebatäpne väide - rammu saab "odavalt" juurde kõigele, millel on turbo või mõned turbod. N/A masinatele saab ka muidugi, aga ehk siis oleks mõistlik juba võimsam auto osta, kui igapäevamasinatest jutt on. Räägin siis rahakoti suhtes mõistuspärasest lähenemisest. Eks igasugu N/A projekte on ka, eks.

_________________
http://differ.ee/ -> http://bit.ly/DifferOU
-----------------------------------------------------------------------------
YT: https://bit.ly/AinultAutod / IG: http://bit.ly/MARGATSNI


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 21 Juul 2016 23:47:23 +0000 
Eemal
Guru

Liitunud: Reede, 02 Dets 2011 23:44:13 +0000
Postitusi: 1890
Asukoht: kehra
22kw isegi võib ka vähesena kõlada, kuid väände ja sõidetavuse vahe tundub sõites kindlasti rohkem kui see "õnnetu" 22kw. Vabalthingavatega on enamikul tuunijatest vähe kogemust, kuna vähe villa palju tegu. Enamasti ei ole sellel asjal pointi.

_________________
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Reede, 22 Juul 2016 10:02:33 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0000
Postitusi: 1307
Asukoht: Võrumaa
Kuna kõik on nii "roheline", siis selle tõttu tulevadki mootorid suht mannetud. Samas igapäeva sõiduks on mõnusad, all on väga hea vääne. Samas lõpust nagu ei tule mitte midagi.
Vaja on nukkvõllid ära vahetada, mingid egr-id jne minema visata.
Siis korralik kollektor alla ja peaks nagu pauku saama, sest surveastet iseenesest on. Keeratavad nukad jne.
Mine proovi mingit vana 110 kw mootoriga masinat. See käib edasi nagu loom.

_________________
XT 4WD Turbo Pilt Legacy outback MY98 | Legacy GT Spec B Aerosport


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Reede, 22 Juul 2016 22:36:37 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Esmaspäev, 08 Veebr 2016 19:11:05 +0000
Postitusi: 53
Väidetavalt pidi esindusel muudetud ajuparameetreid raske tuvastada olla. Vähemalt nii mulle VKM-ist, kui mul seal üks tuttav töötas, väideti. Ainuke miinus on see, et kui esinduses tehakse mingi mootoritarkvara updeit siis on ka see nö chiptuning läinud


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Reede, 16 Mär 2018 08:40:21 +0000 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 03 Veebr 2014 14:22:25 +0000
Postitusi: 11
Keegi midagi sellist pole omale tellinud ja proovinud?

https://www.ebay.com/itm/Ultimatechip-P ... 70&vxp=mtr


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur