Subaru outback 2.5L automaat 2005a
Subaru outback 2.5L automaat 2005a
Tere,
On kellegil kogemust äkki ?
Outback pidurdab/lohistab tagumisi rattaid kui pöörad, ja samal ajal ees mingi ragin/kolksumine ? Autospiritis öeldi, et libisev lsd vms ja , et see on sellele mudelile omapärane?
Ette tänades
Eiki
On kellegil kogemust äkki ?
Outback pidurdab/lohistab tagumisi rattaid kui pöörad, ja samal ajal ees mingi ragin/kolksumine ? Autospiritis öeldi, et libisev lsd vms ja , et see on sellele mudelile omapärane?
Ette tänades
Eiki
Re: Subaru outback 2.5L automaat 2005a
Hei, mul oli 2004a 2.5 Outback. Mingeid kriginaid ja kolksumisi selle aparaadiga tavapärase sõitmise juures, s.h. keeramisega, küll ei kaasnenud.
Kolksusid sõites ma selle masinaga küll kuulsin, need tekkisid peale seda, kui ma kinni jäädes limited slip difri ära kärsatasin. Mariine õnneks tegi nii, et see läks garantii alla ja peale difri vahetust oli jälle korras.
Ehk siis pakuks, et helid tulevad jah limited slip difrist, aga väidan see ei ole mitte tavapärane heli vaid see differ on katki.
Kolksusid sõites ma selle masinaga küll kuulsin, need tekkisid peale seda, kui ma kinni jäädes limited slip difri ära kärsatasin. Mariine õnneks tegi nii, et see läks garantii alla ja peale difri vahetust oli jälle korras.
Ehk siis pakuks, et helid tulevad jah limited slip difrist, aga väidan see ei ole mitte tavapärane heli vaid see differ on katki.
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015
Re: Subaru outback 2.5L automaat 2005a
Okei, tänud! Soomes üritavad käigukasti pähe määrida ja väidavad , et polegi kesk diffrit . Võta nüüd näpust
Re: Subaru outback 2.5L automaat 2005a
2005a 2.5l automaatkastiga Outbackil tõepoolest keskdifrit pole, on kesksidur. Limited slip differ on tagasillas.Eiki123 kirjutas:Okei, tänud! Soomes üritavad käigukasti pähe määrida ja väidavad , et polegi kesk diffrit . Võta nüüd näpust
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: Subaru outback 2.5L automaat 2005a
Kui keskdiffer täielikult lukus oleks, siis peaks ta lohistama ühte esimest ja ühte tagumist ratast. Parklas manööverdamine peaks olema praktiliselt võimatu. Kui tagaratast lohistab, siis on tagadifris olev lukk peal. Ma ei tea, mis tüüpi difrilukk seal on, kuid ketastega lukk (LSD) ongi kogu aeg natuke või rohkem peal. Samas peaks ketastega difrilukk aja jooksul hoopis pehmemaks minema, kettad kuluvad. Tundub, et midagi on tagasillas rikkis, differ tuleks lahti võtta. Ja võib täitsa olla, et läbi lukus tagasilla veetakse esimesi ka kaasa, et mingi kolks/ragin tekib. Ainult minuteada automaadil klassikalist keskdifrit ei ole - ehk kuidas see jõud tagant ette jõuab.Eiki123 kirjutas:Outback pidurdab/lohistab tagumisi rattaid kui pöörad, ja samal ajal ees mingi ragin/kolksumine?
Võid proovida manöövardada edasipidi (kuskil platsil teha rool täiesti väljakeeratult võimalikult väikesed ringe, aeglaselt) ja tagurpidi ka. Las keegi kõrval vaatab (ise kuulad ka rooli taga), kas on ühtemoodi kaasavedamine & kolksumine. Kui tagurpidi on olukord parem (ei kolksuta, ei vea ratast kaasa) siis võib ka nö. vahekastiga mingi jama olla. Aga mina alustaks ikka tagasillast.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: Subaru outback 2.5L automaat 2005a
"Lihtsatel" masinatel, mis ei oma sti lipikut, pole minuandmetel tagasillas mitte mingit muud lukku olnudki, kui visco lukk. Tagumised visco lukud kuluvad tavaliselt ära, ehk siis ei lukusta enam ja käituvad nagu tavadiferentsiaalid. Samas visco mõistab teinekord ka kinni kiiluda ja siis olekski tulemuseks midagi sellist, nagu teemas mainitakse. Kesklukkude kinnijäämist automaatidel ma pole kuulnud ausaltöeldes. Vanadel automaatidel oli kapotiall kaitse FWD, sellega sai ta esiveoliseks teha sleppis vedamisteks jne, uuri, äkki sul on ka, paned sinna pessa kaitsme sisse, siis peaks kesklukk tagumised lahti laskma ja ragisemised lõppema. Tegelikult selliseid muresid on väga keeruline läbi neti defekteerida, käi kusagilt veel läbi taga, kes subarute hingeeluga kursis peaks suht kiirelt ära jagama, mis sul seal reaalselt kutu on.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Subaru outback 2.5L automaat 2005a
Meil (2.5 2005 aut obk) on kaitsmepesa olemas. Viska üks punane kaitse sisse ja proovi mis teeb.
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM