Subaru outback 2.5L automaat 2005a

Outback'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Eiki123
Postitusi: 2
Liitunud: K, 17 Aug 2016 19:38:52 +0300

Subaru outback 2.5L automaat 2005a

#1 Postitus Postitas Eiki123 » K, 17 Aug 2016 19:46:24 +0300

Tere,

On kellegil kogemust äkki ?

Outback pidurdab/lohistab tagumisi rattaid kui pöörad, ja samal ajal ees mingi ragin/kolksumine ? Autospiritis öeldi, et libisev lsd vms ja , et see on sellele mudelile omapärane?


Ette tänades

Eiki

AndrusK
Postitusi: 44
Liitunud: K, 16 Mär 2016 05:42:35 +0300

Re: Subaru outback 2.5L automaat 2005a

#2 Postitus Postitas AndrusK » E, 22 Aug 2016 16:29:40 +0300

Hei, mul oli 2004a 2.5 Outback. Mingeid kriginaid ja kolksumisi selle aparaadiga tavapärase sõitmise juures, s.h. keeramisega, küll ei kaasnenud.

Kolksusid sõites ma selle masinaga küll kuulsin, need tekkisid peale seda, kui ma kinni jäädes limited slip difri ära kärsatasin. Mariine õnneks tegi nii, et see läks garantii alla ja peale difri vahetust oli jälle korras.

Ehk siis pakuks, et helid tulevad jah limited slip difrist, aga väidan see ei ole mitte tavapärane heli vaid see differ on katki.
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015

Eiki123
Postitusi: 2
Liitunud: K, 17 Aug 2016 19:38:52 +0300

Re: Subaru outback 2.5L automaat 2005a

#3 Postitus Postitas Eiki123 » T, 23 Aug 2016 21:16:14 +0300

Okei, tänud! Soomes üritavad käigukasti pähe määrida ja väidavad , et polegi kesk diffrit . Võta nüüd näpust

AndrusK
Postitusi: 44
Liitunud: K, 16 Mär 2016 05:42:35 +0300

Re: Subaru outback 2.5L automaat 2005a

#4 Postitus Postitas AndrusK » T, 23 Aug 2016 22:04:50 +0300

Eiki123 kirjutas:Okei, tänud! Soomes üritavad käigukasti pähe määrida ja väidavad , et polegi kesk diffrit . Võta nüüd näpust
2005a 2.5l automaatkastiga Outbackil tõepoolest keskdifrit pole, on kesksidur. Limited slip differ on tagasillas.
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015

Kasutaja avatar
Tarmo
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 192
Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
Asukoht: Tallinn-Tabasalu
Kontakt:

Re: Subaru outback 2.5L automaat 2005a

#5 Postitus Postitas Tarmo » K, 24 Aug 2016 09:37:31 +0300

Eiki123 kirjutas:Outback pidurdab/lohistab tagumisi rattaid kui pöörad, ja samal ajal ees mingi ragin/kolksumine?
Kui keskdiffer täielikult lukus oleks, siis peaks ta lohistama ühte esimest ja ühte tagumist ratast. Parklas manööverdamine peaks olema praktiliselt võimatu. Kui tagaratast lohistab, siis on tagadifris olev lukk peal. Ma ei tea, mis tüüpi difrilukk seal on, kuid ketastega lukk (LSD) ongi kogu aeg natuke või rohkem peal. Samas peaks ketastega difrilukk aja jooksul hoopis pehmemaks minema, kettad kuluvad. Tundub, et midagi on tagasillas rikkis, differ tuleks lahti võtta. Ja võib täitsa olla, et läbi lukus tagasilla veetakse esimesi ka kaasa, et mingi kolks/ragin tekib. Ainult minuteada automaadil klassikalist keskdifrit ei ole - ehk kuidas see jõud tagant ette jõuab.
Võid proovida manöövardada edasipidi (kuskil platsil teha rool täiesti väljakeeratult võimalikult väikesed ringe, aeglaselt) ja tagurpidi ka. Las keegi kõrval vaatab (ise kuulad ka rooli taga), kas on ühtemoodi kaasavedamine & kolksumine. Kui tagurpidi on olukord parem (ei kolksuta, ei vea ratast kaasa) siis võib ka nö. vahekastiga mingi jama olla. Aga mina alustaks ikka tagasillast.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Subaru outback 2.5L automaat 2005a

#6 Postitus Postitas Duster » K, 24 Aug 2016 16:09:10 +0300

"Lihtsatel" masinatel, mis ei oma sti lipikut, pole minuandmetel tagasillas mitte mingit muud lukku olnudki, kui visco lukk. Tagumised visco lukud kuluvad tavaliselt ära, ehk siis ei lukusta enam ja käituvad nagu tavadiferentsiaalid. Samas visco mõistab teinekord ka kinni kiiluda ja siis olekski tulemuseks midagi sellist, nagu teemas mainitakse. Kesklukkude kinnijäämist automaatidel ma pole kuulnud ausaltöeldes. Vanadel automaatidel oli kapotiall kaitse FWD, sellega sai ta esiveoliseks teha sleppis vedamisteks jne, uuri, äkki sul on ka, paned sinna pessa kaitsme sisse, siis peaks kesklukk tagumised lahti laskma ja ragisemised lõppema. Tegelikult selliseid muresid on väga keeruline läbi neti defekteerida, käi kusagilt veel läbi taga, kes subarute hingeeluga kursis peaks suht kiirelt ära jagama, mis sul seal reaalselt kutu on.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
eimoR
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 314
Liitunud: K, 15 Apr 2009 17:42:57 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Subaru outback 2.5L automaat 2005a

#7 Postitus Postitas eimoR » E, 05 Sept 2016 19:14:43 +0300

Meil (2.5 2005 aut obk) on kaitsmepesa olemas. Viska üks punane kaitse sisse ja proovi mis teeb.
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)

FreeSSM

Vasta