1. leht 2-st

OB 2016 2,5 Summit

Postitatud: R, 23 Sept 2016 19:22:44 +0300
Postitas poolpõder
Ostsin endale sellise isendi ning olen sellega tiirutanud pea 9kkm. Üldiselt nagu rahul. Bensiini võtab täiesti normaalselt. Eile nullisin ära, sõitsin u. 150km, mõned mõõdasõidud aga muidu rahulikult ja sain 6,5l/100. Pole üldse paha. Lisasi on ka täiesti piisavalt. Mäluga istmed, el.luuk, distants püsikas, võtmeta käivitus jne jne. Ruumi piisavalt. Täitsa OKk massinas.
Mis nagu häirib on see kui paned tuled autom, sõidad silla alt läbi ja ta paneb tuled põlema ning kustutab kohe jälle ära?
Sama on ka siis kui sõidad vihmaga ja vähe hämaramas. Enne kui kojamees on pühkinud, jõuab tule süüdata ja kui kojamees pühkind kustutab jälle ära. Sõida nagu politsei autoga.
Sellest ka arueitaipa miks peab olema ainult ÜKS 12v pistik kogu autos? Miks ei võiks olla ka taga USB pesa + muidugi ka 12v?
Eelmine auto oli MB E280 aastast 2007 ja kui sellega võrrelda siis peab ütlema, et mersu on auto muud sõiduvahendid. Muidugi oli MB'l 3l mootor ja õhkvedrustus, mis andis sellest naudingust enamuse.
Eks muidugi tume tulevik näitab kas oli õige otsus vahetada marki. Naine pole sellega üldse rahul. Kogu aeg kobiseb, et mersus oli see ja see ja see parem.

Re: OB 2016 2,5 Summit

Postitatud: L, 24 Sept 2016 11:17:46 +0300
Postitas peamees
Vaata nüüd rahulikult uuesti auto üle.
Originaalis peaks olema KAKS 12v pistikut. Üks raadio all(USB ja AUX kõrval), teine istmete vahel käetoe sees.
Lisaraha eest saad ka pistiku pagassi.

Re: OB 2016 2,5 Summit

Postitatud: L, 24 Sept 2016 12:23:05 +0300
Postitas AlarP
Autos 2 pistikut jah. Ma lasin kohe ka pagassi panna, kui peaks autokülmikut kaasas vedama. Kuid see tulede plõksimise mure on tuttav. Andur on natuke liiga agar.

Re: OB 2016 2,5 Summit

Postitatud: L, 24 Sept 2016 13:39:28 +0300
Postitas poolpõder
Lähen varsti poodi ja vaatan üle. Kuigi ma ei näe sellel mingit erilist otstarvet. Eks proovin järgi
Tagaistujatel võiks ikkagi oma pistik olla ja pagassis võiks standardis olla.
Eks kui hooldusesse lähen lasen pagassi ühe juurde panna.

Poes käidud ja leidsingi veel ühe pistiku. Aga parem oleks kui see oleks tagumistele

Re: OB 2016 2,5 Summit

Postitatud: L, 24 Sept 2016 15:06:57 +0300
Postitas peamees
Ma isegi ei tea kuidas OB pistikud toimivad; kas süüde väljas pistik töötab või ei?
Aga võiks toimida igas olukorras. Külmik tõmbab süüde väljas aku kiirelt tühjaks. Tuttav jättis 2014 OB ööseks salongi valgusti põlema; hommikul oli aku nii küpse, et pidi uue aku välja vahetama.

Re: OB 2016 2,5 Summit

Postitatud: K, 05 Okt 2016 21:43:26 +0300
Postitas tanelxt
Esimene aasta tundub selles uues autos täitsa ok, eriti muidugi talvel.
Teisel ja kolmandal aastal hakkab kergelt häirima ikka see õhukese auto tunne, müra, niginad naginad ja materjalide kvaliteet.
Eriti kummaline on, et talvel kipub jää tekkima ka esiklaasi sisse poole, salongi, usun et MB'ga seda ei kogenud.
Küljepeeglite ja plastiku vahel on tõenäoliselt tühjus, nii kui ilm on niiskem või külmem on peeglid kohe härmas, muidugi aitab kui hoiad pidevalt soenduse sees aga premium markidega ei ole seda täheldanud.
Vent puhub esiklaasi pigem uduseks, mitte puhtaks, muidugi kui keerad pöördeid peale saad ka lõpuks nägijaks aga siis istud lärmis.
Mingi hetk saad aru, et see 2,5 ja cvt on ikka jube aeglane, eelmisest sajandist, aga mitte 0-60 vaid 90-....
Kõik need on muidugi pisasjad aga võivad hakata häirima samas on tegemist ikkagi väiketootjaga võrreldes MB'ga ja see seab neile ka omad piirid.
See on puhtalt minu kogemus ja ei pretendeeri puhtale tõele.
Kas kahetsed või mitte sõltub puhtalt sellest mida autolt ootad, oma sõidud saad Sa tehtud igal juhul.

Re: OB 2016 2,5 Summit

Postitatud: N, 06 Okt 2016 16:59:39 +0300
Postitas AlarP
Huvitav, testisin mitmeid erinevaid autosid enne Outbacki ostu (S-Max, Superb ja veel miskit, mida ei mäleta) ja minu kõrva järgi oli Outback üks vaiksemaid. Ja sellist "õhukese auto" tunnet pole ka tekkinud.

Re: OB 2016 2,5 Summit

Postitatud: N, 06 Okt 2016 17:58:06 +0300
Postitas Ljeeppa
500 EUR lisaks ja näiteks Ravolaris tehakse outbackist saksa auto, mis puudutab lärmi ja õhukest tunnet. Vähemalt minu 2013 outback on mürataseme mõõtjaga peale isolatsiooni tegemist selliste autodega kõrvuti pandud nagu X5, Q7 ja länkar ning müra salongis on samaväärselt väike või paremgi.

Re: OB 2016 2,5 Summit

Postitatud: N, 06 Okt 2016 21:56:14 +0300
Postitas Tiit
2013 aasta Legacy-s kukuvad ikka mürast kõrvad küljest. 2015 Outbackiga võrrelda, siis ka nn premium CLS oli ikka kõvasti lärmakam.

Re: OB 2016 2,5 Summit

Postitatud: K, 12 Okt 2016 19:40:25 +0300
Postitas poolpõder
Endalgi on plaan mingi lisapolsterdus panna aga kus täpselt ei tea veel. Mersut muidugi ikka ei saa, näiteks tuul ja vihm, aga parem saaks ikka. Sõidan enne ületalve ja siis vaatab.
Muidagi on sellel autol ka muid anomaaliaid. Päike paistab aga tema arvab, et on pime ja tuled põlevad. Väljas mingi+-0 ja silmad sedavõrd udused, et see EyeSight ei tööta. Ilmselt -20 ei tööta üldse. Ex näis. Tagaluugist ka nagu aru ei taipa. Mõnikord (ilmselt hoidnud 2sek nuppu) teeb umbes sendijagu lahti ja nupust(üheski) ei lähe ei kinni ega lahti.

Re: OB 2016 2,5 Summit

Postitatud: N, 13 Okt 2016 16:52:40 +0300
Postitas maleet
Eriti nõme on tagaluugi maksimaalne kõrgus. Või õigemini madalus, sest sinna alla mahub aind küürakil või 165cm pikk olles. Madalad sakslased oluliselt kõrgemale avatava luugiga.

Re: OB 2016 2,5 Summit

Postitatud: R, 14 Okt 2016 10:11:56 +0300
Postitas meelisxxx
maleet kirjutas:Eriti nõme on tagaluugi maksimaalne kõrgus. Või õigemini madalus, sest sinna alla mahub aind küürakil või 165cm pikk olles. Madalad sakslased oluliselt kõrgemale avatava luugiga.
Kõrgus on reguleeritav. Või mõtledki max kõrgust?
Ennast häirib luugi avanemise kiirus .

Re: OB 2016 2,5 Summit

Postitatud: R, 14 Okt 2016 12:45:05 +0300
Postitas maleet
mõtlengi maksimaalset kõrgust. Lükkaks hea meelega selle 10-15cm kõrgemale.

Re: OB 2016 2,5 Summit

Postitatud: P, 06 Nov 2016 17:49:51 +0300
Postitas poolpõder
Luuk nagu eriti häirind pole kuigi võiks olla kõrgem. MB luugiga olen vastu pead saand ja ehk selles ongi põhjus, miks OB luuk tundub OKk

Re: OB 2016 2,5 Summit

Postitatud: K, 21 Juun 2017 22:46:56 +0300
Postitas Outbäk
2017 Summit diisel on Oluliselt vaiksem, kui eelkäija. Enam ei saa arugi et sõidad dislaga. Lisaks on sisemüra vähem. Mul on ka MB olnud, muidugi väga tore auto oli, kuid Summit on klass omaette, ei taha MBd nähagi enam. Lisaks on midagi tehtud käiguvahetusega, enam ei venita kummi, kiirendab mõnusalt. Vedrustus on samal tasemel mis MB, lisaks on navi hinnas. Mbl navi + automaatpidurdus on ca 4-5K. Pigem lähen selle rahaga 2 nädalaks Miamisse.