Outback 2011 2,5 CVT RPM P ja N käigul
Outback 2011 2,5 CVT RPM P ja N käigul
Kas see on normaalne, et P ja N käigu peal ei lase pööretepiiraja mootori pöördeid üle 4000-4500 rpm? Või peab kusagile töökoja poole vaatama hakkama?
Tänud ette
Tänud ette
Re: Outback 2011 2,5 CVT RPM P ja N käigul
Ilmselt normaalne.
Mu 2005a legacy (manuaal) teeb sama, kui auto ei liigu (vahet pole, mis käik sees on)
Mu 2005a legacy (manuaal) teeb sama, kui auto ei liigu (vahet pole, mis käik sees on)
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Outback 2011 2,5 CVT RPM P ja N käigul
Miks nii kõrgeid pöördeid vaja? ;O
Re: Outback 2011 2,5 CVT RPM P ja N käigul
Fooriall ei pikene...no1 kirjutas:Miks nii kõrgeid pöördeid vaja? ;O
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Outback 2011 2,5 CVT RPM P ja N käigul
See on nii ette nähtud selleks, et "tuult saanud" mootorit kohapeal, ilma koormust taga omamata, laiali ei laseks. Seega ole rahulik, kõik on nii nagu peab.
Re: Outback 2011 2,5 CVT RPM P ja N käigul
Ma pole enda autol P ja N peal vist pöördeid üle 1500 saanudki
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
Re: Outback 2011 2,5 CVT RPM P ja N käigul
Ei ole foori all pikendamise teema . Lihtsalt oli juhus, kus kütus sai otsa nii, et näidik näitas veel veerand paaki. Kuna see juhtus tipptunnil keset tiheda liiklusega teed ja algselt kahtlustasin kütusepumpa, siis sai kaitsmeid ja releesid torkida ja proovida iga natukese aja tagant käivitada. See tõmbas akut natuke rohkem tühjaks, kui vaja. Kui auto sai teepealt eest bensujaama pukseeritud ning igaks juhuks benssu sisse valasin, siis läks partsust peale seda käima. Aku turgutuseks tahtsin siis kohapeal natukene pöördeid anda, aga piiraja tuli vahele. No ja nii ma siis küsisin siit .
Selline lugu ..
Selline lugu ..
Re: Outback 2011 2,5 CVT RPM P ja N käigul
Minul oli selline teema, et sõidu ajal hakkas katkuma kui järsku gaas põhja vajutada. Tõmbasin siis tee serva, panin P peale, vajutasin gaasi põhja ja samamoodi puterdas nende pööretega seal 3000 peal. Jätsin seisma, võti välja ja uuesti käima ning töötas perfektselt.
Nüüdseks sellist jama juhtund 2- 3 korda, teenindus vastas, et kui tulukesi armatuuris ei sütti ei ole ka midagi mida diagnostida. Soovitus oli, et tule siis kui selline jama juhtub aga teadagi, et need juhtuvad kas pühapäeviti või juba peale tööpäeva lõppu või muidu kiirel ajal ja siis pole kellegile midagi näidata, tegelt nüüd tuli pähe, et võiks sinna Subarau autoabi numbrile proovida helistada.
OB 2013 2,5 CVT odo 90k km
Nüüdseks sellist jama juhtund 2- 3 korda, teenindus vastas, et kui tulukesi armatuuris ei sütti ei ole ka midagi mida diagnostida. Soovitus oli, et tule siis kui selline jama juhtub aga teadagi, et need juhtuvad kas pühapäeviti või juba peale tööpäeva lõppu või muidu kiirel ajal ja siis pole kellegile midagi näidata, tegelt nüüd tuli pähe, et võiks sinna Subarau autoabi numbrile proovida helistada.
OB 2013 2,5 CVT odo 90k km