Kütusenäidik Outback 2011 2,5i CVT
Kütusenäidik Outback 2011 2,5i CVT
Teist korda juba sama jama. Nimelt kütusenäidik näitab, et paagis on veel veerandijagu kütust. Läbisõit viimasest täis tankimisest on umbes 450km. Keskmine kulu kompuutri järgi 10,8l/100km. Ja kütus saab otsa! Nii otsa, et auto jääb seisma. Sel hetkel näitab kompu, et allesjäänud kütusega saaks sõita veel 140 km. Valasin paaki siis igaks juhuks tagavaraks olnud 5l ja sõitsin kohe tanklasse. Sisse läks veel 47l. See tähendab siis kokku sain peale valada 52l. Mis jama selle kütusenäidikuga on? Kas kellelgi veel sarnast asja juhtunud?
Korra juhtus veel sellust asja, siis mul ei olnud tagavaraks kütust kaasas ja lasin pukseerida lähimasse tanklasse. Esimene kord kahtlustasin pumpa, aga valasin huvi pärast natukene benssu paaki ja läks probleemideta käima. Täna siis teist korda.
Korra juhtus veel sellust asja, siis mul ei olnud tagavaraks kütust kaasas ja lasin pukseerida lähimasse tanklasse. Esimene kord kahtlustasin pumpa, aga valasin huvi pärast natukene benssu paaki ja läks probleemideta käima. Täna siis teist korda.
Re: Kütusenäidik Outback 2011 2,5i CVT
Kas kütusefilter on vahetatud või on keegi paagis pumpa näppinud. Tehas näeb nüüd 90t peal kütusefiltri vahetamist mis asub paagis. Justkui jääb minul mulje, et kütusetasandi andur on ehk paagis vales asendis
16 Outback Summit - Izzzzadaily. No, really...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
Re: Kütusenäidik Outback 2011 2,5i CVT
Hmm, täitsa võimalik, sest viimase hoolduse arvel on kütusefiltri vahetus tehtud. On seda andurit siis üldse võimalik valesti peale panna?Xanath kirjutas:Kas kütusefilter on vahetatud või on keegi paagis pumpa näppinud. Tehas näeb nüüd 90t peal kütusefiltri vahetamist mis asub paagis. Justkui jääb minul mulje, et kütusetasandi andur on ehk paagis vales asendis
Re: Kütusenäidik Outback 2011 2,5i CVT
Seda andurit on väga lihtne ära lõhkuda.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Kütusenäidik Outback 2011 2,5i CVT
Lõhkuda on üks asi, aga anduri suund peab õige jääma (Tal on n.ö oma pesa, selline süvik, et ujuk loeks õigesti kütuse taset). Kui ära oleks lõhutud, siis ilmselt ei töötaks see üldse. Pigem on suund vale, milletõttu ta ei näita õigesti kütusetaset. Halvemal juhul jah vigastati seda linti vms anduri küljes. Kus viimati vahetati? Ning kindlasti pöördu sinna samasse tagasi.
16 Outback Summit - Izzzzadaily. No, really...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
Re: Kütusenäidik Outback 2011 2,5i CVT
Selle kirjelduse järgi on anduriga justnagu kõik korras, sest paak mahutab sel autol 60...62 liitrit, seega pidi paagis olema ees juba ligi 10L kütust kui sul mahtus 52L peale tankida. Ja selle 10 liitriga on ju täiesti OK kompul arvata, et 140km saab veel sõita.tripp2 kirjutas:... Sel hetkel näitab kompu, et allesjäänud kütusega saaks sõita veel 140 km. Valasin paaki siis igaks juhuks tagavaraks olnud 5l ja sõitsin kohe tanklasse. Sisse läks veel 47l. See tähendab siis kokku sain peale valada 52l. Mis jama selle kütusenäidikuga on?....
Minu fantaasia suudab küll arvata vaid seda, et pump ei ammuta kütust mitte paagi põhjast vaid nivoolt, mille all veel 10L paagi põhja alles on jäänud.
Tripp - kas 2 nädalaga oled jõudnud tegeliku põhjuse jälile - oleks päris huvitav õppetund
Re: Kütusenäidik Outback 2011 2,5i CVT
Hetkel on seis selline, et olen käinud sealsamas, kus filtrit vahetati. Seal võeti lahti, vaadati et kõik on õige ja pandi sama targalt kokku tagasi. Näidik sellest paremaks ei läinud, vaid näitas aiateibaid edasi.
Kuna arvasin, et äkki Mariines osatakse seda asja paremini, siis käisin ka seal. Kuna eelmises kohas jäeti mingid tihendid paagis vahetamata, siis vahetati need ka ära. Andur pidavat olema korras ja õigesti tagasi pandud, kuid filter ise olevat kahtlane, arvavad et ei ole originaal. Öeldi veel, et kunagi olla kellegi sama jama olnud mitte originaalse filtriga ja filtrivahetus oli anduri jälle korda teinud. Seda öeldi muidugi alles siis, kui kõik oli jälle kokku tagasi pandud, seega praegu sõidan veel selle sama vale filtriga. Muidugi pakuti, et äkki tihendivahetus ka tegi paremaks, kuid hetkel vaatan, et vist ei ole midagi muutunud. Kompuutri järgi peaks olema üle 35 liitri kulunud, kuid näidik pole veel poole peale jõudnud. Eks ma millalgi lähen vahetan selle filtri ära, siis saab teada, kas on selles viga. Muidugi, kui see ka ei aita, siis pakuti andurivahetust, aga ma ei usu, et see suudeti nii ära lõhkuda, et vaja vahetada. Ma annan siia kindlasti teada, kui korda saab, momendil ei ole nii palju aega, et sellega tegeleda.
Kuna arvasin, et äkki Mariines osatakse seda asja paremini, siis käisin ka seal. Kuna eelmises kohas jäeti mingid tihendid paagis vahetamata, siis vahetati need ka ära. Andur pidavat olema korras ja õigesti tagasi pandud, kuid filter ise olevat kahtlane, arvavad et ei ole originaal. Öeldi veel, et kunagi olla kellegi sama jama olnud mitte originaalse filtriga ja filtrivahetus oli anduri jälle korda teinud. Seda öeldi muidugi alles siis, kui kõik oli jälle kokku tagasi pandud, seega praegu sõidan veel selle sama vale filtriga. Muidugi pakuti, et äkki tihendivahetus ka tegi paremaks, kuid hetkel vaatan, et vist ei ole midagi muutunud. Kompuutri järgi peaks olema üle 35 liitri kulunud, kuid näidik pole veel poole peale jõudnud. Eks ma millalgi lähen vahetan selle filtri ära, siis saab teada, kas on selles viga. Muidugi, kui see ka ei aita, siis pakuti andurivahetust, aga ma ei usu, et see suudeti nii ära lõhkuda, et vaja vahetada. Ma annan siia kindlasti teada, kui korda saab, momendil ei ole nii palju aega, et sellega tegeleda.
Re: Kütusenäidik Outback 2011 2,5i CVT
Kas sa ehk ei ole tankinud töötava mootoriga. Siis lähevad ka asjad sassi.
Re: Kütusenäidik Outback 2011 2,5i CVT
Olen kõikide autodega töötava mootoriga tankinud(pigem külmade ilmadega) ja pole kunagi probleeme olnud. Mis ta siis mõjutada võiks? Sama ka OB13'ga
Re: Kütusenäidik Outback 2011 2,5i CVT
Näiteks 2008 Forekal tankides tõõtavaga jääb seier esialgsesse asendisse.Aga peale võtme välja keeramist ja taaskäivitades on asjad ilusti omal kohal.
Re: Kütusenäidik Outback 2011 2,5i CVT
Sama on ka 2005 Legacyga, vahel isegi siis kui auto ei käi.
Legacy `05
Re: Kütusenäidik Outback 2011 2,5i CVT
Lubasin kirjutada, kui lahendus käes, nüüd see siis paar päeva tagasi juhtus. Probleemi põhjustas pump ise, mis ei saanud paagi kaugemast sektsioonist kütust kätte. Samas niikaua, kui esimeses sektsioonis kütust oli, polnud pumpamisvõimsusega probleeme, pump lihtsalt ei jõudnud mööda pikemat voolikut kütust sisse imeda. Enne seda, kui põhjuse teada sai, vahetati ära kõik, mis paagis vahetada sai - filter, pumba ümber olev kopsik koos anduriga, esimese sektsiooni filter ja teise sektsiooni voolik koos filtriga.
Külge läks romulast ostetud pump, kuna ei riskinud osta tutikat pumpa, kartuses et kui see ka ei aita, siis oleks nagu hulga raha maha visanud. See, et pump käks katki just hoolduse ja just filtrivahetuse käigus võib olla pime juhus või ikkagi tehti selle pumbaga midagi, mida ei pidanud tegema. Näiteks kukkus käest maha vms, seda ei saa kunagi teada. Mariine Auto igatahes väitis, et selle mudeli pumpadega pole tavaliselt probleeme olnud (veel).
Ehk siis tulevikuks teistele, kellel võib olla sama probleem tekib - on võimalik, et pump, mis korrektselt pumpab, ei suuda piisavalt imeda (krt, natukene kummaline avaldus sai ) ja siis, tänu paagi ehitusele, jääb lihtsalt osa kütust paaki. Aitab pumba mootori väljavahetamine.
Aitäh Mariine Autole minu väljakannatamise eest ja ka probleemi tuvastamise ja kõrvaldamise eest, ning tänud ka kaasaelajatele ja lahenduste pakkujatele siit foorumist:).
Külge läks romulast ostetud pump, kuna ei riskinud osta tutikat pumpa, kartuses et kui see ka ei aita, siis oleks nagu hulga raha maha visanud. See, et pump käks katki just hoolduse ja just filtrivahetuse käigus võib olla pime juhus või ikkagi tehti selle pumbaga midagi, mida ei pidanud tegema. Näiteks kukkus käest maha vms, seda ei saa kunagi teada. Mariine Auto igatahes väitis, et selle mudeli pumpadega pole tavaliselt probleeme olnud (veel).
Ehk siis tulevikuks teistele, kellel võib olla sama probleem tekib - on võimalik, et pump, mis korrektselt pumpab, ei suuda piisavalt imeda (krt, natukene kummaline avaldus sai ) ja siis, tänu paagi ehitusele, jääb lihtsalt osa kütust paaki. Aitab pumba mootori väljavahetamine.
Aitäh Mariine Autole minu väljakannatamise eest ja ka probleemi tuvastamise ja kõrvaldamise eest, ning tänud ka kaasaelajatele ja lahenduste pakkujatele siit foorumist:).
Re: Kütusenäidik Outback 2011 2,5i CVT
Siis on hästi, et lõpuks lahenduse sai Eks ikka tuleb halbu kokkusattumisi... Ega ju igalühel võib alati juhtuda, aga et nii ootamatult see sul lõpu andis on veider küll. Tihtipeale tuleb ette, et teatud jubinad ei kannata puutumist. Tihti lihtne tehasepraak asi ja siis veidi aidatakse takka, tekib mingi anomaalia pärast puutumist. Endalgi tuleb seda tööl ette. Kliendile loomulikult alati halba tunnet tekitav, aga tõesti, selliseid asju tuleb tegelikult päris tihti ette. Ega ju esinduses ka halba tööd tehta ja seal on samuti siiski aastaid samad spetsialistid kes siiski teavad mis nad teevad. Töömehel on alati halb tunne, vähemalt omast käest teades, kui miskit pärast töö tegemist otsad annab. Tahad ju ikkagi parimat...
Tädil oli ka just juhus kui käis Aspirit proovisõidul, jättis oma Aurise sinna, tagasi tulles akutuled jms kõik põlesid. Generaatoril andis teatud jubin otsad. Aga lihtsalt see, et täpselt sellel hetkel, kui ta 4h-ks oma auto sinna jättis et proovisõidul käia, tekkis selline jama, on alati kliendile halba tunnet tekitav. (tema autole tehti veel osaline hinnanguakt, seda siis sissemaksuks).
Tädil oli ka just juhus kui käis Aspirit proovisõidul, jättis oma Aurise sinna, tagasi tulles akutuled jms kõik põlesid. Generaatoril andis teatud jubin otsad. Aga lihtsalt see, et täpselt sellel hetkel, kui ta 4h-ks oma auto sinna jättis et proovisõidul käia, tekkis selline jama, on alati kliendile halba tunnet tekitav. (tema autole tehti veel osaline hinnanguakt, seda siis sissemaksuks).
16 Outback Summit - Izzzzadaily. No, really...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...