K: vibratsioon
K: vibratsioon
Autoks 2007 a outback 3.0. Rahulikut kiirendades kuskil 30 km tunnis käib autost värin läbi. Kui kohalt jõuga kiirendades siis alguses kohe tunda. Koju aeda tagurdades ka tunda.
Esimesed poolteljed just vahetatud tutikate vastu, läks paremaks aga ikka on vibratsioon.
Kas on keegi kokku puutunud sellise probleemiga?
Esimesed poolteljed just vahetatud tutikate vastu, läks paremaks aga ikka on vibratsioon.
Kas on keegi kokku puutunud sellise probleemiga?
Re: K: vibratsioon
Kardaanipukk?
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
Re: K: vibratsioon
Mul sama probleem tekkinud
Re: K: vibratsioon
Küsin igaks juhuks: ega neutraalis vaikselt pöördesse ajades vibrat pole?
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: K: vibratsioon
Oli ka neutraaniga
Re: K: vibratsioon
Võimaluse korral kontrolliks hooratta/siduri koosluse üle.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: K: vibratsioon
Ja no mootori/kasti padjad.
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: K: vibratsioon
kardaanipukk korras. Homme proovin tühikäigul ka, minu oma automaat ja sellel pole hoorattaga midagi pistmist. Mootoripatju olen ise ka kahtlustanud aga kontrollides tundusid korras.
Re: K: vibratsioon
Tühikäigul kõik normaalne. Vedu peab taga olema siis on vibra
Re: K: vibratsioon
Kas kellelgi poleks laenata korraks rattaid mis mu outbackile alla sobiks. Mulle tundub et rehvid viskavad ka natuke, panin eile tõstukile ja käigu sisse ja vaatasin. Saaks kindluse mõttes proovida.
Re: K: vibratsioon
Vibratsioonil peab olema määratav mingisugune täpsem asukoht.
Piltlikult öeldes ei ole mõtet kardaani kahtlustada, kui pidurdamisel rool vibreerib - näiteks kõverate esipiduriketaste tõttu.
Samamoodi , kõver ratas ei vibreeri nii märgatavalt lihtsalt aiaväravast sissetagurdamisel.
Vibra võib kanduda üle kere, aga kusagilt ta algab ja on sealkandis tugevaim.
Seniste kirjelduste põhjal soovitaks kontrollida ikkagi veel vibra tekkimishetke ja kohta.
Kui tühikäigul vibra ei ole, kuna ta siis tekkib - kas juba käigu sissepanemisel ja kohaltvõtmisel või alles hiljem? Kas ainult kiirendamisel? Aeglustamisel? Ühtlastel/suurematel kiirustel kaob jälle ära või ei?
Kas vibratsiooni sagedus muutub? Kui muutub, kas muutus on seotud rohkem mootori pöörete või auto kiirusega?
Ja kuskohas täpsemalt. Ees, taga, istme all, vasakul, paremal?
Seni pakkumata variantidest on veel küünlajuhtmed ja logisev ratas. Aga juhtmete vea puhul tuleks vibra selgelt eest mootorist ja sagedus sõltuks mootori pööretest ja mitte auto kiirusest. Ratta puhul üsna vastupidi.
ja nii edasi...
Piltlikult öeldes ei ole mõtet kardaani kahtlustada, kui pidurdamisel rool vibreerib - näiteks kõverate esipiduriketaste tõttu.
Samamoodi , kõver ratas ei vibreeri nii märgatavalt lihtsalt aiaväravast sissetagurdamisel.
Vibra võib kanduda üle kere, aga kusagilt ta algab ja on sealkandis tugevaim.
Seniste kirjelduste põhjal soovitaks kontrollida ikkagi veel vibra tekkimishetke ja kohta.
Kui tühikäigul vibra ei ole, kuna ta siis tekkib - kas juba käigu sissepanemisel ja kohaltvõtmisel või alles hiljem? Kas ainult kiirendamisel? Aeglustamisel? Ühtlastel/suurematel kiirustel kaob jälle ära või ei?
Kas vibratsiooni sagedus muutub? Kui muutub, kas muutus on seotud rohkem mootori pöörete või auto kiirusega?
Ja kuskohas täpsemalt. Ees, taga, istme all, vasakul, paremal?
Seni pakkumata variantidest on veel küünlajuhtmed ja logisev ratas. Aga juhtmete vea puhul tuleks vibra selgelt eest mootorist ja sagedus sõltuks mootori pööretest ja mitte auto kiirusest. Ratta puhul üsna vastupidi.
ja nii edasi...
Re: K: vibratsioon
Võimalus on ka veel sisemised veovõllid,kui vibra tekkis pärast välimiste otste vahetust siis võimalik et neid sisemisi ka kuidagi liigutati oma sissekulunud asendist paigast.
Re: K: vibratsioon
Vahetasin terved esimesed võllid ära, panin tutikad
Re: K: vibratsioon
Tere.
Kas antud teema algataja on oma probleemile lahenduse leidnud?
Endal on tekkinud sarnane probleem. Alguses oli kerge vibra, kui ostsin. Vahetasin käigukasti õli, tundus, nagu kadus, suht peale õli vahetust lammutasin selle neliku solenoid lahti ja panin üldse kinni, st hetkel, uue solenoidi saabumiseni, veavad esimesed rattad. See ei tohiks probleem olla, sest kaitse sisestades veavad nagunii esimesed ja mingit vibrat see ju ei tekita. Alguses mõtlesin, et panin teist marki õli, (valvoline alguses, pärast Wolf), aga nüüd olen seda 3x vahetanud, muutusteta. Tundub, et iga kord, kui auto üles tõstan, läheb hullemaks. Igatahes veast....kiirendades, kui kast lülitub teisele käigule, tekib vibratsioon, rajumal kiirendusel mitte, teinekord aeglasel kah mitte. Nüüd ka maanteekiirusel kiirendades, tekib vibratsioon, ühtlasel sõidul ei ole, aeglustades ei ole ka.
Täna kontrollisin esimesi veovõlle, vasak on suht tugeva lõtkuga, piku, kui risti, vasak ei loksu. Tagumine veovõll ei saa seda teha, kuna see ei oma kiirendades hetkel mingit rolli.
Lisaks.....kui keegi siiani on lugenud....midagi esisillas koliseb, mõlemal pool, kõik on korras, ülevaatusel ei leidud midagi, mul hakkab siiber saama.
H.
Kas antud teema algataja on oma probleemile lahenduse leidnud?
Endal on tekkinud sarnane probleem. Alguses oli kerge vibra, kui ostsin. Vahetasin käigukasti õli, tundus, nagu kadus, suht peale õli vahetust lammutasin selle neliku solenoid lahti ja panin üldse kinni, st hetkel, uue solenoidi saabumiseni, veavad esimesed rattad. See ei tohiks probleem olla, sest kaitse sisestades veavad nagunii esimesed ja mingit vibrat see ju ei tekita. Alguses mõtlesin, et panin teist marki õli, (valvoline alguses, pärast Wolf), aga nüüd olen seda 3x vahetanud, muutusteta. Tundub, et iga kord, kui auto üles tõstan, läheb hullemaks. Igatahes veast....kiirendades, kui kast lülitub teisele käigule, tekib vibratsioon, rajumal kiirendusel mitte, teinekord aeglasel kah mitte. Nüüd ka maanteekiirusel kiirendades, tekib vibratsioon, ühtlasel sõidul ei ole, aeglustades ei ole ka.
Täna kontrollisin esimesi veovõlle, vasak on suht tugeva lõtkuga, piku, kui risti, vasak ei loksu. Tagumine veovõll ei saa seda teha, kuna see ei oma kiirendades hetkel mingit rolli.
Lisaks.....kui keegi siiani on lugenud....midagi esisillas koliseb, mõlemal pool, kõik on korras, ülevaatusel ei leidud midagi, mul hakkab siiber saama.
H.
- wolf99
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 218
- Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
- Asukoht: Viljandimaa
Re: K: vibratsioon
Paistab, et keegi lõpuni ei lugenud.Holari kirjutas:
Lisaks.....kui keegi siiani on lugenud....midagi esisillas koliseb, mõlemal pool, kõik on korras, ülevaatusel ei leidud midagi, mul hakkab siiber saama.
H.
Kui muud asjad on kindlasti korras, siis võib-olla piduri klotsid või supordid kolisevad. Sellist asja on subarutel ette tulnud ka varem. Sellisel juhul peaks pidurdades kolin ära kaduma.
Koliseda võiks ka roolilatt ise. Eriti munakivi teel.