1. leht 2-st

K: vibratsioon

Postitatud: N, 03 Nov 2016 17:55:00 +0300
Postitas Germo
Autoks 2007 a outback 3.0. Rahulikut kiirendades kuskil 30 km tunnis käib autost värin läbi. Kui kohalt jõuga kiirendades siis alguses kohe tunda. Koju aeda tagurdades ka tunda.
Esimesed poolteljed just vahetatud tutikate vastu, läks paremaks aga ikka on vibratsioon.
Kas on keegi kokku puutunud sellise probleemiga?

Re: K: vibratsioon

Postitatud: N, 03 Nov 2016 19:29:32 +0300
Postitas mart050
Kardaanipukk?

Re: K: vibratsioon

Postitatud: N, 03 Nov 2016 20:58:56 +0300
Postitas tarvo
Mul sama probleem tekkinud

Re: K: vibratsioon

Postitatud: N, 03 Nov 2016 22:25:20 +0300
Postitas mehine2
Küsin igaks juhuks: ega neutraalis vaikselt pöördesse ajades vibrat pole?

Re: K: vibratsioon

Postitatud: R, 04 Nov 2016 19:24:38 +0300
Postitas tarvo
Oli ka neutraaniga

Re: K: vibratsioon

Postitatud: R, 04 Nov 2016 19:51:58 +0300
Postitas vaska
Võimaluse korral kontrolliks hooratta/siduri koosluse üle.

Re: K: vibratsioon

Postitatud: R, 04 Nov 2016 20:04:19 +0300
Postitas mehine2
Ja no mootori/kasti padjad.

Re: K: vibratsioon

Postitatud: L, 05 Nov 2016 00:27:19 +0300
Postitas Germo
kardaanipukk korras. Homme proovin tühikäigul ka, minu oma automaat ja sellel pole hoorattaga midagi pistmist. Mootoripatju olen ise ka kahtlustanud aga kontrollides tundusid korras.

Re: K: vibratsioon

Postitatud: L, 05 Nov 2016 23:07:46 +0300
Postitas Germo
Tühikäigul kõik normaalne. Vedu peab taga olema siis on vibra

Re: K: vibratsioon

Postitatud: P, 06 Nov 2016 10:22:58 +0300
Postitas Germo
Kas kellelgi poleks laenata korraks rattaid mis mu outbackile alla sobiks. Mulle tundub et rehvid viskavad ka natuke, panin eile tõstukile ja käigu sisse ja vaatasin. Saaks kindluse mõttes proovida.

Re: K: vibratsioon

Postitatud: P, 06 Nov 2016 22:36:02 +0300
Postitas TeeeTL
Vibratsioonil peab olema määratav mingisugune täpsem asukoht.
Piltlikult öeldes ei ole mõtet kardaani kahtlustada, kui pidurdamisel rool vibreerib - näiteks kõverate esipiduriketaste tõttu.
Samamoodi , kõver ratas ei vibreeri nii märgatavalt lihtsalt aiaväravast sissetagurdamisel.
Vibra võib kanduda üle kere, aga kusagilt ta algab ja on sealkandis tugevaim.

Seniste kirjelduste põhjal soovitaks kontrollida ikkagi veel vibra tekkimishetke ja kohta.
Kui tühikäigul vibra ei ole, kuna ta siis tekkib - kas juba käigu sissepanemisel ja kohaltvõtmisel või alles hiljem? Kas ainult kiirendamisel? Aeglustamisel? Ühtlastel/suurematel kiirustel kaob jälle ära või ei?
Kas vibratsiooni sagedus muutub? Kui muutub, kas muutus on seotud rohkem mootori pöörete või auto kiirusega?
Ja kuskohas täpsemalt. Ees, taga, istme all, vasakul, paremal?

Seni pakkumata variantidest on veel küünlajuhtmed ja logisev ratas. Aga juhtmete vea puhul tuleks vibra selgelt eest mootorist ja sagedus sõltuks mootori pööretest ja mitte auto kiirusest. Ratta puhul üsna vastupidi.

ja nii edasi...:)

Re: K: vibratsioon

Postitatud: L, 12 Nov 2016 10:37:55 +0300
Postitas cancer
Võimalus on ka veel sisemised veovõllid,kui vibra tekkis pärast välimiste otste vahetust siis võimalik et neid sisemisi ka kuidagi liigutati oma sissekulunud asendist paigast.

Re: K: vibratsioon

Postitatud: E, 14 Nov 2016 23:19:45 +0300
Postitas Germo
Vahetasin terved esimesed võllid ära, panin tutikad

Re: K: vibratsioon

Postitatud: N, 04 Mai 2017 22:12:55 +0300
Postitas Holari
Tere.
Kas antud teema algataja on oma probleemile lahenduse leidnud?

Endal on tekkinud sarnane probleem. Alguses oli kerge vibra, kui ostsin. Vahetasin käigukasti õli, tundus, nagu kadus, suht peale õli vahetust lammutasin selle neliku solenoid lahti ja panin üldse kinni, st hetkel, uue solenoidi saabumiseni, veavad esimesed rattad. See ei tohiks probleem olla, sest kaitse sisestades veavad nagunii esimesed ja mingit vibrat see ju ei tekita. Alguses mõtlesin, et panin teist marki õli, (valvoline alguses, pärast Wolf), aga nüüd olen seda 3x vahetanud, muutusteta. Tundub, et iga kord, kui auto üles tõstan, läheb hullemaks. Igatahes veast....kiirendades, kui kast lülitub teisele käigule, tekib vibratsioon, rajumal kiirendusel mitte, teinekord aeglasel kah mitte. Nüüd ka maanteekiirusel kiirendades, tekib vibratsioon, ühtlasel sõidul ei ole, aeglustades ei ole ka.
Täna kontrollisin esimesi veovõlle, vasak on suht tugeva lõtkuga, piku, kui risti, vasak ei loksu. Tagumine veovõll ei saa seda teha, kuna see ei oma kiirendades hetkel mingit rolli.

Lisaks.....kui keegi siiani on lugenud....midagi esisillas koliseb, mõlemal pool, kõik on korras, ülevaatusel ei leidud midagi, mul hakkab siiber saama. :D

H.

Re: K: vibratsioon

Postitatud: E, 08 Mai 2017 10:15:03 +0300
Postitas wolf99
Holari kirjutas:
Lisaks.....kui keegi siiani on lugenud....midagi esisillas koliseb, mõlemal pool, kõik on korras, ülevaatusel ei leidud midagi, mul hakkab siiber saama. :D

H.
Paistab, et keegi lõpuni ei lugenud. :lol:

Kui muud asjad on kindlasti korras, siis võib-olla piduri klotsid või supordid kolisevad. Sellist asja on subarutel ette tulnud ka varem. Sellisel juhul peaks pidurdades kolin ära kaduma.

Koliseda võiks ka roolilatt ise. Eriti munakivi teel.