Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Laupäev, 21 Sept 2019 01:22:55 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 09 Jaan 2017 08:08:53 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 16 Mär 2016 05:42:35 +0000
Postitusi: 44
Hei, on kellelgi slelist asja juhtunud?

Oli laupäeval ja vaja sõita, aga kohe käivitades läksid eyesight, abs, stabiilsuskontrolli tuled põlema ja ei kustunud ära. Kontrollisin pidurivedeliku taseme järgi ja otsustasin ikkagi minna. Mingil hetkel nägin, et vee temperatuuri osuti on põhjas. Pidasin masina kinni, kontrollisin jahutusvedelikku, kõik nagu ok. Peale 10 min seismist uuesti käima pannes oli osuti ikka põhjas ja jäigi sinna, ka hiljem peale paaritunnist seismist uuesti käivitades. Tol hetkel aga ostsin igaks juhuks kanistri jahutusvedelikku lisaks. Õlitaset kontrollisin ka, kõik ok. Masina all lekkeid ei olnud.

Sõitsin ja märkasin, et jõudu ka ei olnud, varbaotsaga gaasi andes kiirendas natuke ja rohkem gaasi vajutamine midagi ei muutnud. Seda ka, et auto ise ei pannud tulesid põlema, pidin käsitsi need peale keerama. Käsitsi käiguvahetamine ei toiminud. Ka tavarezhiimis cruiset ei õnnestunud sisse lülitada.

Mingi hetk hakkas põlema DPF tuli. Edasi sõites hakkas see DPF tuli mingil hetkel vilkuma. Mingil hetkel märkasin, et auto oli ära kustutanud tulede indikaatorlambi, kuigi tuled põlesid. Tagasi jõudes hoovi keerates süttisid ka check engine ja X-mode tuled.

Ühesõnaga, mulje on selline, et mingi sensor on otsad andnud, ning auto annab oma süsteemide väljalülitamise ja indikaatorlampidega märgku, et tuleks teenindusse minna. Eks ma täna lähen ka, aga ikkagi naljakas, kuidas eelmine õhtu oli kõik korras ja järgmine hommik üritab auto kõigest hingest veenda, et sõitmine EI OLE hea idee.

_________________
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 09 Jaan 2017 13:58:11 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 16 Mär 2016 05:42:35 +0000
Postitusi: 44
Täna hommikul, kui sai teenindusse sõidetud, siis ABS ja stabiilsuskontrolli tuled enam ei põlenud, jahutusvedeliku temperatuuri näidik töötas ka igati kenasti. Eyesight, check engine ja x-mode tuled põlesid endiselt ja DPF tuli vilkus.

Teeninduses öeldi, et DPF oli umbes, põletasid puhtaks ja kõik ok jälle. Eks näis. Viimasest hooldusest on sõidetud kuskil 3500km.

_________________
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 09 Jaan 2017 22:24:51 +0000 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 16 Nov 2015 22:25:50 +0000
Postitusi: 44
Tsiteeri:
Armatuuris põlesid mootori märgutuli, elektroonilise seisupiduri märgutuli, ABS-märgutuli ja vilkuv X-reziimi märgutuli, EyeSight`i mittetoimimisest märkkuandev hoiatus, jahutusvedeliku temperatuurinäidik näitas max temperatuuri jne.

Minu postitus nov2015.

Üks tark väitis, et see pool-kõva auto võimsus tähendab seda; avarii reziimis hoiab auto seisupidurit 50% ulatuses peal ja päevaga on võimalik seisupidur ribadeks sõita.
Olen sama asja ise MB*l näinud; pidurid põlesid nii, et ketas oli punane.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 09 Jaan 2017 22:52:34 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 16 Mär 2016 05:42:35 +0000
Postitusi: 44
peamees kirjutas:
Üks tark väitis, et see pool-kõva auto võimsus tähendab seda; avarii reziimis hoiab auto seisupidurit 50% ulatuses peal ja päevaga on võimalik seisupidur ribadeks sõita.
Olen sama asja ise MB*l näinud; pidurid põlesid nii, et ketas oli punane.


Sellest saaks vast aru, kui gaas lahti lasta, et kas auto veereb vabalt või pidurdab tasakesi. Mul veeres ikka vabalt.

Aga jah. Lugesin su postituse ka läbi ja ega ma sellest palju rohkem aru ei saanud, et mis või kus. Kui oli mingi teada viga mis sul ära parandati, siis - ma olen oma autoga 2 hooldust teinud, teadaolevad vead oleks saanud parandada. Ma ei plaani oma autoga riigist välja sõita, aga kui plaaniks, siis teeks selline lambist tekkiv viga murelikuks küll.

_________________
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 10 Jaan 2017 00:30:05 +0000 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 16 Nov 2015 22:25:50 +0000
Postitusi: 44
Minu autol oli siis vist mingi lühis.
Automaat või variaator kastiga auto ei veere päris vabalt kui gaasi ei vajuta aga see on pikem jutt.
Minu auto võttis avarii reziimil 10-12l kütust vaikselt sõites. Eelmine suvi oli ka analoogne jama aga siis lasi auto mul 47km sõita siis lõi kellad põlema, tegin peatuse süüde välja jälle 47km jne kuni jõudsin servise ukse taha. Siis väideti, et PDF filtri jama ja sõida pikemaid otsi. Kuigi tulin just pikemast sõidust... Tehti softi uuendus ja hetkeni pole probleemi olnud.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 06 Veebr 2017 18:29:28 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 16 Mär 2016 05:42:35 +0000
Postitusi: 44
Niisiis, täna hommikul oli see jälle. Hommikul käivitades eyesighti ja stabiilsuskontrolli tuled põlevad, cruise peale ei lähe, gaasipedaal suurematel kiirustel tundetu. ABS hommikul töötas. Sai kohe Mariinesse helistatud, õnneks nad leidsid sama päev aja. Enne esindusse minekut ringi sõites siis hakkasid riburadapidi põlema ka ABS'i, check engine, X-mode tuled. Oli ka üks ohtlik moment ABS'i mittetöötamise tõttu, kui kerges kurvis enne ristmikku pidurdades esirattad blokeerusid ja auto pani laugest kurvist otse peateele välja.

Anyway, teeninduses öeldi, et nad vahetasid ära eelsüüte küünlad. Natuke kurb, kui sellise pisikese vea tõttu, mis halvimal juhul tähendab et auto käivitub raskustega (kusjuures mul auto käivitus normaalselt), lülitakase välja ka stabiilsuskontroll, abs ja muud asjad, mis ei sõltu eelsüüteküünalde töötamisest mitte kuidagi, aga mis on välja mõeldud selleks, et sõitmist ohutumaks teha. Not happy :-| See on muidugi tore, et kiirelt abi sai.

_________________
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 07 Veebr 2017 21:53:03 +0000 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 16 Nov 2015 22:25:50 +0000
Postitusi: 44
Ka minu OB l on eelsüüte-küünlad väidetavalt vahetatud. Selliste autode nagu Subaru jne.... omanikud ja kasutajad on tavalised katsejänesed. Autodel on suht palju sünnivigasid. Kui ühel juhtub midagi siis tehas või maaletooja jälgib kas kellelgi juhtub sama, nad ei viitsi ega suuda teha ülemaailmseid autode tagasikutsumisi. Käite mingil põhjusel hoolduses siis parandatakse või vahetatakse juppe ilma, et omanikku või kasutajat sellest teavitama peaks. Mina olen 2 aasta jooksul käinud servises 11 korda erinevatel põhjustel. Mida nad seal täpselt autoga tegid seda mina ei tea. Siin on inimesi kes väidavad, et nemad teavad; kas lubati kõrval seista või? Sellest hoolimata olen Subaru OBga rahul. Aga järgmise auto ostan sellise millel on garantii vähemalt 5 aastat.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 08 Veebr 2017 07:40:13 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 16 Mär 2016 05:42:35 +0000
Postitusi: 44
Ok, juba praegust autot ostes tuli leppida faktiga, et Subaru ei pane Euroopas enam Outbackidele mootorit peale (eelmine Outback oli mul 3.0). Nüüd on aga täpselt selline tunne, et ma kaalun uuesti Subaru ostmist alles siis, kui kindlalt tean, et see tüüp kes arvab, et tähtsusetu tehnilise rikke korral on auto õige ja loomulik reaktsioon juhi tervis ja elu ohtu seada, on lahti lastud või harakiri teinud!!! Ja kui see tüüp on lahti lastud, siis tahaks ka teada, et kuhu ta läks, et edaspidi selle firma toodangut vältida.

Praeguse autoga on plaan veel paar aastat sõita, kui ta vähegi käitub, aga kui hooldustes käimine ei vähene, siis ilmselt tuleb tast kiiremini loobuda.

_________________
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 08 Veebr 2017 09:17:04 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 16 Mär 2016 05:42:35 +0000
Postitusi: 44
Ok, saaga jätkub. Täna hommikul jälle stabiilsuskontroll, eyesight tuled põlesid ja veetemperatuuri näidik põhjas. Gaasipedaal tundetu jne. Saab siis näha mis teeninduses öeldakse, õnneks sain jällegi tänaseks aja.

_________________
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 08 Veebr 2017 13:29:34 +0000 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 17 Okt 2013 20:12:48 +0000
Postitusi: 34
Mõlgutan ka siin mõtteid autopargi uuendamisest, aga mida rohkem uue Outbacki kohta loed, seda vähem kutsub teda ostma :evil:
Kuigi selle 2010 aasta autoga olen küll rahul.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 08 Veebr 2017 14:31:03 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 16 Mär 2013 16:16:27 +0000
Postitusi: 122
AndrusK kirjutas:
Ok, saaga jätkub. Täna hommikul jälle stabiilsuskontroll, eyesight tuled põlesid ja veetemperatuuri näidik põhjas. Gaasipedaal tundetu jne. Saab siis näha mis teeninduses öeldakse, õnneks sain jällegi tänaseks aja.


Tulistan puusalt veel kaks varianti: 1) EGR klapp viskab villast / on umbes. Vähemasti minu 2013OB läks kah nagu jõulupuu põlema ja oli safe modes ning abs ja cruise ei töötanud.
2) Kütusepaagi kork ei pea korralikult. Nali naljaks, aga kui mina oma probleemiga silmitsi olin, siis leidsin neti avarustest sellise lolli probleemi, et kui kütusepaagi korgil peaks tihend vigane vms olema, siis läheb kah auto täiesti opakaks kätte. Ala Check engine, no ABS, no Cruise jms.

Tahaksin ka kohe DPF-i süüdistada, aga Sinul vist sellekohased tulukesed veel süttida pole jõudnud?

_________________
Subaru Outback 2.0D CVT


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 08 Veebr 2017 15:26:19 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 16 Mär 2016 05:42:35 +0000
Postitusi: 44
Head soovitused.
2. Kütusepaagi korgi kontrollisin järgi, väike vaakum ehk oli sees, aga ei midagi erilist. Kütusepaagi korgi avamine ja sulgemine igal juhul järgmisel käivitamisel midagi ei muutnud.
1. EGR klapp. Niipalju kui ma olen lugenud, siis EGR on külma mootoriga kinni ning mootor pläriseb valjusti. Mootori soojenedes EGR klappi avatakse ja mootori hääl muutub pehmemaks. Vot, ja minu auto mootor pläriseb kogu aeg, olgu mootor soe või külm, kui armatuuuris jõulupuu on. Kui jõulupuud ei ole, siis külmast peast pläriseb ja soojast peast jääb vaikseks.

DPF tuled veel ei põle.

Üks asi, mis ehk veel midagi mõjutab on see, et ma kasutan regulaarselt Webastot mootori soojendamiseks enne planeeritud sõitu. See peaks idee poolest mootorile pigem hea olema, aga mine tea.

_________________
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 08 Veebr 2017 15:28:26 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 16 Mär 2016 05:42:35 +0000
Postitusi: 44
heits kirjutas:
Mõlgutan ka siin mõtteid autopargi uuendamisest, aga mida rohkem uue Outbacki kohta loed, seda vähem kutsub teda ostma :evil:
Kuigi selle 2010 aasta autoga olen küll rahul.


Jälgi kindlasti, et diislit ei osta. Juba sellega hoiad hulga probleeme ära.

_________________
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 08 Veebr 2017 16:12:52 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 18 Veebr 2015 18:48:08 +0000
Postitusi: 28
Just, ostke bensukas. Mul oli 2012 OB bensukas ja praegu sõidan teist aastat 2015 bens OBga. Loen teie juttu ja imestan- mul ei ole vähimatki probleemi, esinduses käin ainult iga 15000 km tagant...


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 08 Veebr 2017 18:26:23 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 16 Mär 2016 05:42:35 +0000
Postitusi: 44
Teeninduses käidud. Korda nad ei saanud seda, aga plaanivad juppe vahetada, mingid releed on tellitud. Niikauaks kustutasid tuled ära ja õpetasid, kuidas ma seda ise teha saan (akujuhe kaheks minutiks maha). Eks näe mis saab.

_________________
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur