2012 OB roostetamine
Re: 2012 OB roostetamine
2015 oma käis ka garantiikorras värvimises. Tagaluugi tihendi juurest. Ise otsisin aga ei leidnud seda kohta, must auto. Autospirit tegi omaalgatuslikult ära.
Tegin metsas offroadi ja kuuseoksad tõmbasid kriimud a-piilari peale. Midagi valget paistab sealt - tsingi kiht vist, kas peaks laskma ära teha või hakkab roostetama?
Tegin metsas offroadi ja kuuseoksad tõmbasid kriimud a-piilari peale. Midagi valget paistab sealt - tsingi kiht vist, kas peaks laskma ära teha või hakkab roostetama?
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: 2012 OB roostetamine
Pahtel???pähkel kirjutas:Midagi valget paistab sealt - tsingi kiht vist,
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: 2012 OB roostetamine
Pahtel õnneks see ei ole
Kunagi sõber töötas automaalrina ja siis neile tuli tutikaid avariilisi autosid (transpordi käigus), mis uue pähe müüdi
Kunagi sõber töötas automaalrina ja siis neile tuli tutikaid avariilisi autosid (transpordi käigus), mis uue pähe müüdi
Re: 2012 OB roostetamine
Hey,
Vahepeal on palju vett merre voolanud ning selle pika ajaga jõudsin täna pika vaidluse finaalis lõplikule kurvale tulemusele, et see mure on siiski auto omaniku mure. Kuskil ei ole reglementeeritud kui palju värvi autole panna tuleb või millele peab vastama kere kaitse mis asub värvi all.
Küll aga sain kalliks läinud vaidluse ja omal kulul tellitud ekspertiisi aktile teada, et
* tootja ongi määrinud selle konkreetse auto ukseavadesse ebanormaalselt õhukese värvikihi. sisuliselt olematu võrreldes ülejäänud autoga. Rääkimata sellest, et tootjad alati nagunii koonerdavad värviga võrreldes kuskil hiljem töökojas tehtud tööga. Teadmine maksis mulle 100€ ekspertiisi
* auto värvi kontrolli tuleb käia ikkagi ise küsimas kui tahad hiljem sellel teemal vaielda. Mulle tundub, et auto garantii ajal tasub seda teha sest vastasel juhul tegelikult ka saavad nad garantii ajal sellised mured tagasi lükata.
Olen pettunud tootjas ja maaletoojas - minusilmis sellise tootmispraagi peaks siiski minusilmis hüvitama tootja. Ma ei näe kuidagi, et mina oleksin tarbijana kuidagi selles süüdi ning ma ei saa pidada normaalseks auto roostetamist sellisel kujul.
Tõe huvides aga mainin, et müüja oli valmis kompenseerima 200+km endapoolt värvi töid + vahendama värvimist soodushinnaga. On see õiglane või mitte õiglane - selle peab igaüks ise otsustama.
Küll aga pean ütlema, et perre teist Subarut selle vaidluse jooksul enam ei soetanud vaid teiseks autoks sai ühe teise margi neliveoline. Lihtsalt ebaõigluse tunde vähendamiseks.
Õnne siinkohal ka kõigile teistele 'võitjatele'. Kui kellelgi on õnnestunud vahepeal paremate tulemusteni jõuda siis jagage ka minuga oma lahendusi. Kes alles otsivad lahendusi - võibolla oleks mõistlik mingi hetk ühiselt minna autosid värvima. Ehk saab kamba peale parema pakkumise kui igaüks eraldi... Ma ise alles juurdlen kui kaua ma seda outbacki veel edasi pean ja kas asun mingeid töid tegema või ei.
Vahepeal on palju vett merre voolanud ning selle pika ajaga jõudsin täna pika vaidluse finaalis lõplikule kurvale tulemusele, et see mure on siiski auto omaniku mure. Kuskil ei ole reglementeeritud kui palju värvi autole panna tuleb või millele peab vastama kere kaitse mis asub värvi all.
Küll aga sain kalliks läinud vaidluse ja omal kulul tellitud ekspertiisi aktile teada, et
* tootja ongi määrinud selle konkreetse auto ukseavadesse ebanormaalselt õhukese värvikihi. sisuliselt olematu võrreldes ülejäänud autoga. Rääkimata sellest, et tootjad alati nagunii koonerdavad värviga võrreldes kuskil hiljem töökojas tehtud tööga. Teadmine maksis mulle 100€ ekspertiisi
* auto värvi kontrolli tuleb käia ikkagi ise küsimas kui tahad hiljem sellel teemal vaielda. Mulle tundub, et auto garantii ajal tasub seda teha sest vastasel juhul tegelikult ka saavad nad garantii ajal sellised mured tagasi lükata.
Olen pettunud tootjas ja maaletoojas - minusilmis sellise tootmispraagi peaks siiski minusilmis hüvitama tootja. Ma ei näe kuidagi, et mina oleksin tarbijana kuidagi selles süüdi ning ma ei saa pidada normaalseks auto roostetamist sellisel kujul.
Tõe huvides aga mainin, et müüja oli valmis kompenseerima 200+km endapoolt värvi töid + vahendama värvimist soodushinnaga. On see õiglane või mitte õiglane - selle peab igaüks ise otsustama.
Küll aga pean ütlema, et perre teist Subarut selle vaidluse jooksul enam ei soetanud vaid teiseks autoks sai ühe teise margi neliveoline. Lihtsalt ebaõigluse tunde vähendamiseks.
Õnne siinkohal ka kõigile teistele 'võitjatele'. Kui kellelgi on õnnestunud vahepeal paremate tulemusteni jõuda siis jagage ka minuga oma lahendusi. Kes alles otsivad lahendusi - võibolla oleks mõistlik mingi hetk ühiselt minna autosid värvima. Ehk saab kamba peale parema pakkumise kui igaüks eraldi... Ma ise alles juurdlen kui kaua ma seda outbacki veel edasi pean ja kas asun mingeid töid tegema või ei.
Re: 2012 OB roostetamine
Ise lasin korda teha, sh esindus kattis suurema osa kuludest. Tehti ilusti, pandi paksem värv. See 300€ Subaru mainet minu silmis ei riku. Mul oli katusepiiril ka väike uss kivitäkkest. Saime kaubale ilusti. See liiga väike osa auto soetusmaksumusest, et sõidumõnu ja kindlustunnet varjama hakkaks.
Re: 2012 OB roostetamine
ma mõtlesin sellele ka alguses aga peale seda kui kodus ise rohkem autot läbi käisin siis leidsin ka tagaluugilt (samuti tihendil poolt tulnud) ning tegin järelduse, et lõpuks on see töö juba oluliselt kallim kui see mis pakutud ja sellest tulenevalt tundus, et see 200€+km kompi mind eriti ei aita... kui esindus oleks teinud omapoolsed mured oleks mina teinud ülejäänud mured ja oleks kahepeale olnud see kõvasti kallim töö päris ok... aga kõik algas nende enda laiskusest. Paar inimest rääkisid, et neil värviti luuki juba esinduse oma initsiatiivist ilma midagi kunagi küsimata. ühel juhul lausa värviti teist korda veel.renev kirjutas:Ise lasin korda teha, sh esindus kattis suurema osa kuludest. Tehti ilusti, pandi paksem värv. See 300€ Subaru mainet minu silmis ei riku. Mul oli katusepiiril ka väike uss kivitäkkest. Saime kaubale ilusti. See liiga väike osa auto soetusmaksumusest, et sõidumõnu ja kindlustunnet varjama hakkaks.
Re: 2012 OB roostetamine
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT
2008 2,5 XT
Re: 2012 OB roostetamine
Minu 2015 aasta OB (eelmine mudel) käis ka värvimises. Autospirit hoolduse käigus avastas ja garantiikorras tehti. Tume auto, ise ei pannud tähele, tagaluugil oli näha aga ukse juures ei leidnud ma ka otsides. Sõbral sama mure, pool aastat vanem masin, kah värvitud, nüüd üle vaadates avastasime tal ka esiklaasi kohal värvi mullitamas. Delfi artiklis välja toodud 4% probleem küll ei päde, pigem võiks see 40% olla. Ehk siis pigem ikka ulatuslik praak
Outback MY14
Re: 2012 OB roostetamine
Selles suhtes küll, et ma pole näind isendit, mis poleks probleemist haaratud, nagu ma aru saan, siin foorumiski juba on kõikidel sellega probleeme? Muidu mul tehti 4x uksed + tagaluuk korda ilusti selle ~300 raames. Kui püsima jääb (väideti, et tehasest liiga õhuke värv, nüüd pandi "Korralik" kiht) siis pole (isiklik arvamus ainult) midagi hullu. Näiteks mul vend käis 2012a mitsut hiljuti vaatamas ja tänu aktuaalsele OB teemale oskas samale asjale pilgu peale visata ja sellel oli väidetavalt juba väga koledaks asi läind. Nõme muidugi jah ise sellist tehase bläkki kinni taguda, aga sellegipoolest pakub subaru konkurentidest sama hinna juures rohkem autot - juba poes autot vaadates on selge, et suuresti värvi arvelt .
Re: 2012 OB roostetamine
Värskelt kasutatud OB-d soetanuna tuleb kinnitada, et tõesti enamus autodel on see viga küljes. Kusjuures facelift versiooni puhul tundub isegi probleem valdavam kui facelift eelse versiooni puhul. Endal õnnestus lõpuks leida üks vähesõitnud isend, mida see probleem veel ei vaeva. Eks need kes kehvadel teedel sõidavad peavad autopuhastusesse hoolega suhtuma ja laksma käsipesulas teha, et ikka uksevahed ka puhtaks saaksid.
Ja mõru on selline praak loomulikult, aga paraku ei ole minu kogemuse järgi enam ükski tootja seda tüüpi optimeerimise praakidest prii. Enda eelmine golf roostetas 5 aasta vanuselt rohkem kui mu kunagine 25 aastane opel. Seejuures olid juba osad tüüpsed kohad garantiikorras remonditud ja hakkasid uuesti roostetama nii, et suured värvitükid kukkusid juba küljest ära. Esindusest saadeti ka selle probleemiga pikalt sest garantiiremondist oli möödas 2 aastat ja 2 kuud aga tehtud tööde garantii ainult 2 aastat.
Ja mõru on selline praak loomulikult, aga paraku ei ole minu kogemuse järgi enam ükski tootja seda tüüpi optimeerimise praakidest prii. Enda eelmine golf roostetas 5 aasta vanuselt rohkem kui mu kunagine 25 aastane opel. Seejuures olid juba osad tüüpsed kohad garantiikorras remonditud ja hakkasid uuesti roostetama nii, et suured värvitükid kukkusid juba küljest ära. Esindusest saadeti ka selle probleemiga pikalt sest garantiiremondist oli möödas 2 aastat ja 2 kuud aga tehtud tööde garantii ainult 2 aastat.