Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Laupäev, 21 Sept 2019 01:26:21 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev, 06 Apr 2017 09:55:31 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 05 Jaan 2011 16:58:59 +0000
Postitusi: 34
Tere!

Kindlasti on siin teisigi, kes sama asjaga vaevanud pead.
Nimelt keerates lukustuks nagu keskmine differ, ma ei ole kursis, mis seade seal Subaru kastis on, aga kui oma LCl panen vahekasti lukku, on tulemus sama.
Alul tundus, et tagumine sild, aga, kui keeran parklasse, panen kasti P asendisse, suretan mootori välja, siis nagu laseks midagi vabaks. See asi lükkaski mu kahtluse tagumiselt sillalt, sest seal ei ole ju midagi, mis oleks seotud mootori tööga ja elektri juhtimisega. Mäletan, eelmisel Outbackil ei olnud sellist jama.

Palun andke nõu. Põgusal Googeldamisel ei suutnud midagi erilist leida, millest kinni hakata.

Holari


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 06 Apr 2017 20:15:33 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0000
Postitusi: 215
Asukoht: Viljandimaa
Siit saad lugeda rohkem. https://www.google.ee/search?client=opera&q=subaru+4eat+torque+bind&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Suhteliselt levinud viga, et mingil põhjusel läheb nelivedu esi- ja tagadifri vahel jagav siduripakk lukku.

Litsamad asjad mida vaadata oleks rehvid. Kas rehvid on ühtlaselt kulunud ja rehvirõhk normis?
Edasi uurida kasti veakoode. Sai mingitmoodi ise ka lugeda, aga kohe ei leidnud õpetust. Kastil võiks kindlasti õli ja filtri(d) ära vahetada.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 06 Apr 2017 22:55:50 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 05 Jaan 2011 16:58:59 +0000
Postitusi: 34
Tere!

Tänud vihje eest, rehvi rõhud on OK, rehvid OK, veakoode pääseb lugema homme, kui plaanis korraline hooldus. Käigukasti õli läheb vahetuse. Ma netis kolades jõudsin selle purge valveni, aga see solenoid C, oli uus asi. Iseenesest tundub, et vahetused ei ole teab mis kosmos.
Ok, kui nüüd otsida purge valvet varuosa koodi järgi 16102AA400 , siis eestist ma seda ei leia? Homme Japanpartsist uurin.
Selle vahetus lihtsam, proovin seda.
Selle solenoidi vahetuseks tuleb rohkem lammutada. Seda solenoidi saab ka eraldi?

H.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Laupäev, 08 Apr 2017 11:24:08 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0000
Postitusi: 215
Asukoht: Viljandimaa
See purge valve varuosa koodiga 16102AA400 ei tohiks üldse käigukasti puutuda ju. See peaks olema seotud bensiiniaurude tuulutusega, mis suunatakse sisselaskesse.

AT kasti sisse piilumiseks on lihtsam vast kast maha võtta. Muidugi peaks ligipääsema sellele solenoidile ka auto alt, aga täpsemalt ei oska kommenteerida.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Laupäev, 08 Apr 2017 21:49:26 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 05 Jaan 2011 16:58:59 +0000
Postitusi: 34
Ega ma tapselt ei tea, vb on vale varuosa kood. Inglise keelsetes foorumites kolades jõudsin ka sellise nimega klapini, saan aru, et levinud probleem. Tõsi ta on, et bensiini aurudega ei tohiks seos olla. Palun tarkade kommentaari.
H.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 11 Apr 2017 19:53:42 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 05 Jaan 2011 16:58:59 +0000
Postitusi: 34
Tere.

Nimelt studeerides foorumeid ja kasutusjuhendit, siis seal on võimalus nelikvedu keelata, sisestades vastava kaitsme. Iseenesest mõistlik tegu, kuniks viga leitud ja süsteem korras. Kasutusjuhendis oli ka juttu, et ülevaatusel, piduri testis vajalik kasutada, kuna vaja kohe ka ülevaatusele minna. Kõik ilus, panin kaitsme sisse, AWD tuli hakkas armatuuris põlema, aga nelikvedu töötab jätkuvalt :evil:

Et mis moodi nagu?

H.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 11 Apr 2017 20:59:14 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 15 Apr 2009 17:42:57 +0000
Postitusi: 280
Asukoht: Tallinn
Kui kaitse sees ja AWD tuli põleb ja tagarattad ikka veavad, siis on kuskil mingi viga. Seal keskel see siduripakk ja selle juhtimine. Või on siduripakk kokku jäänud/sulanud, mida küll pole kuulnud.
Kuidas testisid, et tagarattad ikka veavad, kui kaitse sees? Lihtne variant. Tungrauaga eest üks nurk maast lahti ja D peale. Pidurit ettevaatlikult lahti lastes peaks ratas ringi käima õhus. Kui tahab maha sõita tungi pealt, siis jah perse lükkab.

Minul väga vahest-harva rattad täiesti välja pöörates ja sõites/tagurdades ka natuke raskelt liigub. See on vahest harva olnud. Viimast korda ei mäletagi. Pole suurt tähelepanu sellele pööranud. Igapäevaselt käitub normaalselt= kergelt.

_________________
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05
Legacy ´95 (ex)

FreeSSM


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 11 Apr 2017 21:12:25 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 05 Jaan 2011 16:58:59 +0000
Postitusi: 34
Tere.

Seda on lihtne testida, sest mul poos keerates alati, nüüd AWD tuli põleb aga poob edasi, st. Kui keeran rattad välja, siis liigub väga raskelt ning kraabib rattaid, samuti, kui kruusasel tõusul pedaali põhja vajutasin, siis oli selge, et tagumised veavad.

Kas olen süsteemi tööst õigesti aru saanud?
See kaitse annab voolu solenoid C le, mis juhib seda siduripakki? St. Ilma kaitsmeta on asi töös. Kui kaitse sisestada, siis lülitub süsteem välja?
Nujah, kui päris välja lülitab, siis on see kokkusulamise jutt ju asjakohane....
Kas rataste kiiruse erinevuse saab auta ABSi anduritest?

Kui nüüd lugeda seda:

From what I have read there are two common causes for torque bind, In the older (pre ’97 I think) the tail shaft runs directly in the aluminum tail housing without bearings, and once worn it can bind or ratchet in the housing. The second is the failed (or failing) duty solenoid “C” which leaves you locked in AWD. If installing the FWD fuse removes the torque bind then the solenoid is good and the problem is something else.

Siis saan õigesti aru, et kui jääb peale kaitsme sisestamist lukku, siis on just pekkis see saatana solenoid?

H.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 11 Apr 2017 22:08:54 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 15 Apr 2009 17:42:57 +0000
Postitusi: 280
Asukoht: Tallinn
Pigem solenoid jah, sest kokku sulamist pole kuulnud. Aga ei saa välistada. ennem pigem kuluvad kettad ära ja siis kaob tagaotsa vedu üldse ära.
Solenoidil on kindlasti mingi väärtus, kus vahemikus peab ta olema. Siis peaks pilt ette joonistuma.

_________________
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05
Legacy ´95 (ex)

FreeSSM


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 12 Apr 2017 09:41:04 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 05 Jaan 2011 16:58:59 +0000
Postitusi: 34
Tere.

31942AA090 On solenoidi varuosa kood, aga kohati tundub, et see on vanema mudeli, kuni 98a oma. Samas lugedes teisi teemasid, siis kõigil sama.
Kust olete antud varuosa tellinud ja mis oleks varuosakood?

H.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 12 Apr 2017 20:01:36 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Neljapäev, 04 Juun 2009 09:09:29 +0000
Postitusi: 210
31942AA090 leidub online kataloogis sellisel lehel:
http://opposedforces.com/parts/legacy/u ... tration_4/
Kasutatakse sellistel mudelitel:
http://opposedforces.com/parts/info/31942AA090/
2005 2.5 AT-l peaks samade juppide leht olema:
http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_1/


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 12 Apr 2017 21:05:51 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 05 Jaan 2011 16:58:59 +0000
Postitusi: 34
Tänud, olen neid vaadanud.

Point selles, et eelmise mudeli lehel oli see varuosa kenasti olemas, uuel (B13), ma seda ei suuda täheldada.

Ma ju usun, et neid on ju remonditud eestis ka, Marine seisukoht oli muidugi, et seal ei ole midagi remontida ning kast tuleb vahetada.

H.

PS! Kui loen wikit, siis peaks minu autol olema 5eat käigukast. Kas seda ei kasutatud ainult 3liitrisel mudelil? Kasutusjuhend ütleb ka, et on 4at
Kuigi, mulle tundub, et ikka nelja käiguline on, sest vahetab neli käiku, plus lukustus.
Samuti loen sealt, et peaks olema LSD, kuigi mulle tundub, et seda ka ei ole....ja õli juhendid käsevad ka tavalist panna. LSD minuteada oli aint 3liitrisel? Samas 4EAT kasti kasutasid nad vist kiviajast saadik ja läks kuni tuli CVT.


Viimati muutis Holari, Kolmapäev, 12 Apr 2017 21:44:47 +0000, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 12 Apr 2017 21:37:22 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Neljapäev, 04 Juun 2009 09:09:29 +0000
Postitusi: 210
Aga spiritis? Sealt ma olen tihtilugu paremaid vastuseid saanud. Viimases hädas tasub ka erinevaid meistreid pommitada, äkki vastused erinevad.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 12 Apr 2017 21:50:16 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 05 Jaan 2011 16:58:59 +0000
Postitusi: 34
Nujah, mul ju Mariine Parnus olemas,
Ma homme uurin Hõbenoolest ja Spiritist. Neid autosid on ju palju ja kindlasti ei ole ma ainuke antud veaga, terve nett on seda kirjeldust täis ja keegi peab olema neid remontinud, ma üldse ei usu, et paljud vigaste kastidega sõidavad, kuna jutt käib mingist 150eurisest jullast, mille vahetus ei ole kosmoseteadus.
Pärnu Marinest muidugi teati rääkida, et neid jullasid ei toodeta enam, kuna vahtust ei nähta ette. Kuigi vanemale mudelile sobivaid on Ebayst saada.

H.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 12 Apr 2017 22:20:04 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Neljapäev, 21 Juul 2011 01:44:23 +0000
Postitusi: 243
Asukoht: Tallinn
Sul 2,5 on jah 4eat. Mul oli ka eelnevalt sama aasta ja mootoriga outback, ja sellel mul isiklikult oli küll LSD taga. Samas ühel kliendil kellel ka samasugune on, pole taga LSD-d.

_________________
MY08 Legacy Spec-B 3.0AT - Lil bit charged. Being forged...
MY05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur