Mida tähele panna 90 000 hooldusel?
Mida tähele panna 90 000 hooldusel?
Tere
Kaaslane on aastast 2015, diisel ja ees 90 374 km (ise olen sõitnud u 10 000 km), mistõttu tuleb minna viimasele hooldusele enne, kui 100 000 km peal garantii lõppeb.
Mida aga tähele panna või ametlikult edasimüüjalt nõuda, et kõik detailid saaks läbi kontrollitud ja garantii alusel korda tehtud?
Üks sõber näiteks pakkus välja, et käiksin enne hooldust ülevaatuselt läbi. Saaksin kiirelt ka nende hinnangu.
Ühesõnaga, igasugused kogemused viimase korralise hoolduse teemal on teretulnud.
Ette tänades.
Kaaslane on aastast 2015, diisel ja ees 90 374 km (ise olen sõitnud u 10 000 km), mistõttu tuleb minna viimasele hooldusele enne, kui 100 000 km peal garantii lõppeb.
Mida aga tähele panna või ametlikult edasimüüjalt nõuda, et kõik detailid saaks läbi kontrollitud ja garantii alusel korda tehtud?
Üks sõber näiteks pakkus välja, et käiksin enne hooldust ülevaatuselt läbi. Saaksin kiirelt ka nende hinnangu.
Ühesõnaga, igasugused kogemused viimase korralise hoolduse teemal on teretulnud.
Ette tänades.
Re: Mida tähele panna 90 000 hooldusel?
Ülevaatus on hea mõte. Saate kontrollitud veermiku ja heitgaasid, lekked jne - ühesõnaga sõltumatu arvamuse. Arvestades seda, et tegemist on Euro 6 masinaga on nõuded päris karmid - kindlus võiks olla, et Subaru oma uuenduste ja kliendi sõidukiga eksperimenteerimiste käigus ikka nõuetele vastab.talist kirjutas:Tere
Mida aga tähele panna või ametlikult edasimüüjalt nõuda, et kõik detailid saaks läbi kontrollitud ja garantii alusel korda tehtud?
Ette tänades.
Tuleks muidugi valida veidi uuema tehnikaga ülevaatuspunkt ning selgitada, mis on eesmärk.
Re: Mida tähele panna 90 000 hooldusel?
Roolilati loksud olid subarutel mingiaeg popid, latiotsast üles alla suunal näiteks, hiljem on suht kallis seda vahetama hakata ning tõenäosus oli mingite aastakäikudega suht suur, et juhtub. Tagumiste õõtsade pukse võiks ka piinlikult üle vaadata, sest müüakse esinduses koos õõtsaga, ei ole ülemõistuse kallid, kuid siiski kallimad kui ainult puksid vahetada.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Mida tähele panna 90 000 hooldusel?
2015 algus oli veel müügil ka eelmine põlvkond. Kui see peaks olema, siis lähituled on kindlasti vaja kontrollida. Need kippusid mõne aja pärast täiesti pimedad olema. Siinsamas foorumis pikalt sellest juttu olnud. Uuel mudelil Led ja need on ok.
Re: Mida tähele panna 90 000 hooldusel?
to Talist: kas kasutasid "ülevaatuse" abi? Kas oli ka garantiilisi avastusi?
Omal samuti OB2015 ja 90k hooldus just tehtud. Lisaks kohustuslikule repertuaarile vahetasin ka kastiõli ära kuna plaanis veel 2-3 aastat sama autoga sõita. Aga garantiilõpu Mariinekülastus alles ees - huvitav oleks teada kas "ülevaatus" miskit avastas ja kas nende avastus(t)est miskit ka töösse läks
Omal samuti OB2015 ja 90k hooldus just tehtud. Lisaks kohustuslikule repertuaarile vahetasin ka kastiõli ära kuna plaanis veel 2-3 aastat sama autoga sõita. Aga garantiilõpu Mariinekülastus alles ees - huvitav oleks teada kas "ülevaatus" miskit avastas ja kas nende avastus(t)est miskit ka töösse läks