1. leht 1-st

Ostuabi: Outback 2.5 115 kW (2003)

Postitatud: N, 01 Mär 2018 16:01:06 +0300
Postitas iv88
Mõte hankida Outback oli juba soiku jäänud, kuna ei soovi automaati ja manuaale peaaegu ei liigugi turul. Nüüd siis mõnda aega olnud üleval selline pakkumine:
http://m.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2747747

Kas keegi on selle auto ajalooga tuttav? Peaks olema Eestist uuena ostetud. Otsest kerimist Maanteeameti andmetest ei selgu, aga kahtlaselt 'statsionaarne' on viimastel aastatel olnud küll. Lisaks on kirjas ka omasüüline avarii mõne aasta tagant. Kui jõuan kord vaatama, siis kindlasti viin ka tõsiseltvõetavasse kontrolli. Aga seniks - ehk on keegi juba käinud või teab auto varasemast eluolust miskit? Tänud ette.

Re: Ostuabi: Outback 2.5 115 kW (2003)

Postitatud: N, 01 Mär 2018 23:28:04 +0300
Postitas zmart
Ise otsisin ka manuaali.. uurisin selle sõiduki kohta - siis polnud ülevaatust ja asju aga sõitis igapäevaselt - nii väitis. Nüüd hind ~600€ tõusnud ka. Minul jäi vaatama minemata tänu sellele, et peale vinkoodi küsimist hakkas hämama, et dokumendid kuskil kaugel ja et lähipäevil saadab - juba ~1kuu möödas :D

Re: Ostuabi: Outback 2.5 115 kW (2003)

Postitatud: R, 02 Mär 2018 12:01:55 +0300
Postitas TeeeTL
Lihtsalt huvipärast, miks outback peab olema manuaal? See ei ole ju ralliauto kuskilt otsast. Tänavasõiduks on selle põlvkonna automaat konkreetne ja terav, eriti kui power nuppu vajutada. Ja tagarattad veavad ka ikka, kui vaja, räägitagu mida tahes, et automaadil 90% veojõudu kulutatakse esisillale. Vastupidavusega ei paista ka probleemi olevat, hiljuti päris mitu üle 350tkm läbisõiduga masinat müügis olnud.

Re: Ostuabi: Outback 2.5 115 kW (2003)

Postitatud: R, 02 Mär 2018 12:40:12 +0300
Postitas lepapriit
TeeeTL kirjutas:Lihtsalt huvipärast, miks outback peab olema manuaal? See ei ole ju ralliauto kuskilt otsast. Tänavasõiduks on selle põlvkonna automaat konkreetne ja terav, eriti kui power nuppu vajutada. Ja tagarattad veavad ka ikka, kui vaja, räägitagu mida tahes, et automaadil 90% veojõudu kulutatakse esisillale. Vastupidavusega ei paista ka probleemi olevat, hiljuti päris mitu üle 350tkm läbisõiduga masinat müügis olnud.
Ralli jah mitte aga 2.5 manuaal oli talvel väga lõbus auto, 2.5 automaat ei olnud.
Veojaotuse erinevus sel mudelil annab ikka väga tunda. Järvejääl pole automaadiga suurt midagi teha.

Re: Ostuabi: Outback 2.5 115 kW (2003)

Postitatud: R, 02 Mär 2018 12:56:19 +0300
Postitas Tubaru
On ikka järvejääl teha.. saad sinna näiteks treila peal õige pilli kohale vedada. :mrgreen:
Aga see tomaat kasg funnimiseks just pole jah. Maastikul on hea, ütleks et parem, kui manuaaliga sidurit tappa.

Re: Ostuabi: Outback 2.5 115 kW (2003)

Postitatud: R, 02 Mär 2018 17:50:30 +0300
Postitas sepura
Tubaru kirjutas:On ikka järvejääl teha.. saad sinna näiteks treila peal õige pilli kohale vedada. :mrgreen:
Aga see tomaat kasg funnimiseks just pole jah. Maastikul on hea, ütleks et parem, kui manuaaliga sidurit tappa.
Sada protsenti eelkõnelejaga nõus, olin ka manuaali usku, aga autoks ostsin automaatkastiga Outbacki. Sõbral sarnane masin kuid manuaal. Jah clutch-kicki saad manuaaliga teha, küll aga kui juhtub, et jääd liivas, mudas korraks kinni siis siduri kärsakas on kiirelt üleval. Automaadiga seda probleemi ei ole. Automaadiga on ka linnas muhedam majandada ja kui vaja lõbutseda siis saab kasti lükata SPORT-režiimi ning rahulikust kulgejast saab palju funi välja pigistada.

Re: Ostuabi: Outback 2.5 115 kW (2003)

Postitatud: R, 02 Mär 2018 23:01:12 +0300
Postitas Duster
Mismõtet on siin teemas arutada manual vs automaat, kui teemaalgataja ütles konkreetselt ära, et ta ei ole invaliid :D 4eat tomaat oma igaveste ülekannetega, sööb sellelt masinalt igasuguse teravuse, lisab ca 1l/100 küttekulu ja saad kehvema juhitavuse, milleks?

Re: Ostuabi: Outback 2.5 115 kW (2003)

Postitatud: E, 05 Mär 2018 11:46:21 +0300
Postitas subaruBF
Niisiis ka uus Subaru omanik. Võtsin ise nüüd 2010 Outback manuaali aga käisin ka konkreetset pilli vaatamas.

Kohale minnes lapiti parasjagu ühte piduritoru, antud hetkel oli näha, et üks tagumine sadul on ka uus.
Piduritoru originaal kohast muidugi ei veetud.... see on nii ja naa.
Karteripõhi läbi roostetanud, õline. Ülevalt poolt tundus kuiv.... all oli tugev rauast karterikaitse.
Roostekohti oli piisavalt. Üks esimene tiib oli üsna hull ja teine pool tahab ka tegemist.
Üks tagumine tiivanurk oli ka roostes (katted ja mingi kummiserv oli ka tiivaservadel).
Tagaluugi serv roostes (mitte kõige hullem)
Summutit oli midagi ehitatud... keevituskvaliteet kahtlane, KAT minu meelest oli B-osa.
Antud hetkel oli esiklaas katki.
Auto seest sitane.
Proovisõitu tehes jäid pidurid tugevalt peale.
Rattamutrid olid kahtlased..... kui mina vaatamas käisin, siis osa oli puudu.

See jutt, et just pidurid tehtud jne tundus vägagi kahtlane, samuti siduri vahetuse jutt kahtlane, ükski veovõlli kaitsekumm ei paistnud ka värske.
Esinduses on sidur vahetatud... äkki oli 2010 või 2011.

Seega kui keegi seda ostma läheb, siis kindlasti väga kriitilise pilguga üle vaadata!