Subaru Outback 2015

Outback'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
raunokas11
Postitusi: 1
Liitunud: P, 02 Dets 2018 15:15:11 +0300

Subaru Outback 2015

#1 Postitus Postitas raunokas11 » P, 02 Dets 2018 16:47:52 +0300

Tere! Pakub huvi antud auto.Kuna pole varem Subarut omanud, siis sooviks teada auto tüüpvigadest.
https://www.auto24.ee/used/2901214

AndrusR
Postitusi: 25
Liitunud: T, 21 Apr 2015 08:51:27 +0300

Re: Subaru Outback 2015

#2 Postitus Postitas AndrusR » P, 23 Dets 2018 12:15:14 +0300

Nagu ka mõne teise Jaapani auto puhul- tüüpviga kallal ka Subarul. Nimelt igav hakkab, kui miskit ei juhtu ja läheb iga ilmaga hommikuti käima. Võrreldes Saksa autodega elektroonika vead sisuliselt puuduvad. Umbes 200kilo peal hakkavad rattalaagrid järjest undama, 60euro/tk võimalik uus kätte saada, pole ju hullu. Mulle räägiti ka kardaani laagrist, see mis puki sees, et tõmbab ringi, 240kilo pealt ei ole veel juhtunud. Kasti õli soovitan ikka vahetada, kuigi esindus alles hiljuti rääkis midagi eluaegsest... Ilma suurema kärata on nad siiski oma seisukohta muutnud ja pakuvad antud teenust nüüd. Ja kusjuures kast hakkab peale õlivahetust konkreetsemalt tööle ja käik veab paremini.
Kui soovid ka üldist sõidumugavust, siis võta ikka uus- selle vedrustus palju pehmem, kui 15MY oma. Nimelt ka selle aasta mudel mul maja ees ja oletuslikku juttu ei aja.
Mõni automüüja on kohe kuulutusse lisanud, et konksu eriti kasutanud ei ole...Tasub olla ettevaatlik, kuna CVT ja käru ei sobi kokku. Kui käru vaja vedada, siis ikka vastav auto, veel parem, kui raamiga manuaal. Nipponauto oleks õige koht, mine küsi, mida Subarutega aastaid tegelenud vennad arvavad autost, millel konks taga. KUI esmaseks kriteeriumiks on hind, mis selle auto puhul letikaga võrreldes poole peal... loodetavasti autol ressurssi ikkagi veidi üle poole, muidu suht mõttetu end sihilikult petta pealtnäha soodsa hinnaga. On juhtunud, et taoline auto olnud väiksema ehitusfirma käes, siis ongi müügi põhjuseks käruga lõpnud CVT. Aga uuri neid nüansse, asi ei pruugi alati halb olla.

Kasutaja avatar
batsill
Postitusi: 11
Liitunud: T, 01 Okt 2013 23:45:25 +0300
Asukoht: Saaremaa

Re: Subaru Outback 2015

#3 Postitus Postitas batsill » L, 29 Dets 2018 19:47:30 +0300

Oot, oot...räägi nüüd palun lähemalt haagise ja CVT kooslusest!
Millest tulenevalt väidad, et haagis on CVT surm?

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Subaru Outback 2015

#4 Postitus Postitas Duster » L, 29 Dets 2018 23:08:29 +0300

Vaata kasti ehitust, taldrikute vahel hõõrub metallkett, selline lahend ei saa nagunii igavesti kesta (eriti veel ilma kastiõli vahetamata), rääkimata lisakoormusest käru vedamisel. Mõned korrad pisikest kerghaagist ei tee tõenäoliselt miskit, kuid kui räägitakse juba max lubatud kaalude ligiduses asjadest, siis pikka pidu ei ennustaks. Tutvusringkonnas eksisteerib üks 1,6l xv, millel alla 100k kellal ja kast juba teeb lollusi, pole käru kunagi vedanud ja nii jõuetu pilliga ei kipukski viimast tegema.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
batsill
Postitusi: 11
Liitunud: T, 01 Okt 2013 23:45:25 +0300
Asukoht: Saaremaa

Re: Subaru Outback 2015

#5 Postitus Postitas batsill » P, 30 Dets 2018 08:22:23 +0300

Ikkagi, aru ma ei möista...tehas lubab Outback - ile sappa siduda kuni 2 tonnise haake!? Käsikastiga Foresteril, olen siduri korda 2, alla 100 000 km. läbisöiduga ära küpsetanud, teadagi miks! Paadikäruga aegajalt pehmel pinnasel, sidurit vaja libistada...läheb teine suht kiirelt suicema.
Seega ülalkirjutajad väidavad, et: Subaru ei toodagi masinat millega vöiks käru vedada?

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Subaru Outback 2015

#6 Postitus Postitas raig0 » P, 30 Dets 2018 20:07:48 +0300

Usa foorumis oli mingi teema,et käru vedades tuleks poole tihendamini õli vahetada,ehk 30 000 km tagant.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

pillak
Postitusi: 7
Liitunud: P, 02 Okt 2016 09:39:42 +0300

Re: Subaru Outback 2015

#7 Postitus Postitas pillak » T, 08 Jaan 2019 21:36:29 +0300

batsill kirjutas:Ikkagi, aru ma ei möista...tehas lubab Outback - ile sappa siduda kuni 2 tonnise haake!? Käsikastiga Foresteril, olen siduri korda 2, alla 100 000 km. läbisöiduga ära küpsetanud, teadagi miks! Paadikäruga aegajalt pehmel pinnasel, sidurit vaja libistada...läheb teine suht kiirelt suicema.
Seega ülalkirjutajad väidavad, et: Subaru ei toodagi masinat millega vöiks käru vedada?
Eks see ole so-so ja kuidas juppab. Üks sõidab 200k ja pole muret. Teisel peale 100k lendab kast. Sellel suvel sai kahel OB CVT kastid lasta taastada (pole odav lõbu). Ühel läbisõit 86 000 ja pole käru elus näinud. Teisel 120 000 ja saanud omajagu käru veertud. Aga muidu on tore auto.

Boot
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 242
Liitunud: N, 04 Juun 2009 09:09:29 +0300

Re: Subaru Outback 2015

#8 Postitus Postitas Boot » T, 08 Jaan 2019 23:14:04 +0300

Palju see kasti taastamine siis maksab?
Ja kas see oli 2tk 2-st või miskist suuremast autopargist?

Kasutaja avatar
Outbäk
Postitusi: 49
Liitunud: T, 11 Mär 2014 13:53:03 +0300

Re: Subaru Outback 2015

#9 Postitus Postitas Outbäk » E, 28 Jaan 2019 13:06:29 +0300

Tere
Endal on sama mudel Summit, diisel 2017. Senini LS 45.000km.

Üle tuleks vaadata plokikaanetihend, korra lahti võtta enne ostu, saaled kontrollida ja mootoriõlisurve, et oleks alles :D
Ok, see oli nali. Tegemist on nii igava autoga et foorumisse asja väga pole. Ei lagune kuskilt, hea kui meeles on et see auto maja ees seisab.
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0

Vasta