Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Kolmapäev, 18 Sept 2019 17:08:57 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Ostuabi: Outback BR
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 27 Veebr 2019 10:23:14 +0000 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 26 Veebr 2019 13:14:49 +0000
Postitusi: 1
Tekkinud huvi osta facelift Outback BR, kindlasti automaat ja bensiinimootoriga.
Millistele asjadele sellise auto juures tähelepanu pöörata?

Internetist uurides olen leidnud, et neil on esinenud aegajalt probleeme tagurduskaameraga, roolilatiga, mis võib koliseda, generaatori rihma ja pingutiga, mis võivad häält teha, mõnel on esituled garantiikorras vahetatud ja muidugi ka CVT käigukastiga, mis on ka mu peamine mure. Lisaks internetile levib käigukasti mure ka rahvasuus, mõnel perel kaks Outbacki ja ühel kast vahetatud, teisel originaal. Nagu aru olen saanud, siis kasti remont võib maksta kuni kolm tuhat ja uus kast üldse rohkem kui pool auto hinnast.

Kuulutusi vaadates, on näha, et mõnel autol on juba juurde märgitud, et käigukast on vahetatud. Samas on müügil ka preface autosid, mille läbisõit on seal kahesaja tuhande kandis.

Ühte faceliftitud Outbacki, käisin katsumas ja sõitmas. Väidetavalt sellel ei ole kunagi kastiõli vahetatudki ja läbisõit jäi tal saja seitsmekümne tuhande kanti.
Proovisõiduajal oli tunda, et paigalt startides oli kast kuidagi järsk või ta peabki selline olema?

Väidetavalt peaks faceliftitud Outbackil olema preface autost erinev käigukast, mis on ka töökindlam, kas see on müüt või mitte?

CVT käigukasti alateema olen ma läbi lugenud ja BR Outbacki/Legacy ostuabi teemasid ma ei leidnud, tähendab leidsin, aga diisel ja manuaal mind ei huvita.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Ostuabi: Outback BR
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 27 Veebr 2019 10:58:45 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Neljapäev, 04 Juun 2009 09:09:29 +0000
Postitusi: 210
Alguses olid sellised kastid:
https://subaru.epc-data.com/legacy/br9/ ... 150/31000/
ehk siis TR690 aga miskipärast kahe erineva koodiga
2012 tulid aga TR580 kastid:
https://subaru.epc-data.com/legacy/brm/ ... 150/31000/
Mingist usa foorumist jäi nagu silma väide, et varasem TR690 on isegi tugevam ja parem kui TR580, mis on väiksem-ökom-nõrgem aga mürki selle peale ei võtaks :)
Veel mõned lingid CVT-de kohta:
https://akppro.com/en/archive/article/l ... onic-tr690
https://akppro.com/en/archive/article/tr-580
https://atracom.blob.core.windows.net/w ... uction.pdf


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur