Oskab keegi öelda, mis on generaatori rihmaratta ja -rihmapinguti vahetamise välp?
Kui nimetatud detailid teevad häält, siis kui pikalt nendega sõita saab?
Kumb neist varem hakkab häält tegema?
2,0D gen.rihmaratas ja -rihmapinguti kulumine
Re: 2,0D gen.rihmaratas ja -rihmapinguti kulumine
Mul just viimane hooldus (135tuh km) läks kogu komplekt (geneka+konditsioneeri rihmad) vahetusse järgmiste sõnade saatel: "Ei näe kõige usaldusväärsem välja, teeb õrnalt häält ja vaatame, et teil varem komplekti vahetatud polegi! Võime loomulikult ka vahetamata jätta, aga kui läheb katki, siis seisate ühel hetkel ootamatult tee peal, kuna eelnevalt mingit hoiatust või iseloomulikku käitumist purunemisele ei eelne". Hooldan ja remondin autot Nipponis.
Seda kas neid juppe on mõtet üks haaval vahetada oskab ehk mõni õlisemate näppudega mees siin öelda. Isiklikult laseb öösel paremini magada teadmine, et kogu komplekti vahetamisega on kõik tip-top ja antud osas muret mõnda aega tundma ei pea.
Siinjuures jään vastuse võlgu kuivõrd on rihmad sõltuvuses läbisõidust või vanusest. Mul autol vanust ka juba omajagu - 7 aastat. Mõni mees sõidab 2 aastaga 130tuh kilomeetrit ning ma kahtlen et tema sealjuures neid rihmasid rangelt vahetama peaks tõttama.
Seda kas neid juppe on mõtet üks haaval vahetada oskab ehk mõni õlisemate näppudega mees siin öelda. Isiklikult laseb öösel paremini magada teadmine, et kogu komplekti vahetamisega on kõik tip-top ja antud osas muret mõnda aega tundma ei pea.
Siinjuures jään vastuse võlgu kuivõrd on rihmad sõltuvuses läbisõidust või vanusest. Mul autol vanust ka juba omajagu - 7 aastat. Mõni mees sõidab 2 aastaga 130tuh kilomeetrit ning ma kahtlen et tema sealjuures neid rihmasid rangelt vahetama peaks tõttama.
Subaru Outback 2.0D CVT