Outback 2002

Outback'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
2002
Postitusi: 16
Liitunud: E, 10 Dets 2007 17:49:03 +0300

Outback 2002

#1 Postitus Postitas 2002 » E, 10 Dets 2007 18:05:49 +0300

Tere!

Sain siis täna kätte 2002 Outbacki suht hea hinnaga. :D
2,5 automaat.

Proovisin mudas, kas saab päkest teha aga ei vedanud kuidagi välja. Ruumi oli suht vähe ja äkki võtab tal aega, kuni lülitab 4veo sisse? Aga käitus küll, nagu oleks esivedu. Kas võib olla, et 4vedu ei tööta, kas on siis mingi kolin või kuidas sellest aru saaks ja kui kalliks läheks selle korda tegemine? Ja mis nupp on see POWER ja "lumehelbeke"?


Tänades!

Kasutaja avatar
wolf99
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 218
Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
Asukoht: Viljandimaa

#2 Postitus Postitas wolf99 » T, 11 Dets 2007 13:52:07 +0300

Lumehelbeke on talveresžiim. Läheb kohalt teise käiguga.
Power teeb auto väheke erksamaks.

2,5 automadil pidi olema liba nelivedu ehk sisuliselt esiveoline. Veojaotus 90/10.
Muidugi võib olla ka midagi ära kulunud. Enda outbackil on küll tunda kuidas ka tagarattad veavad.

2002
Postitusi: 16
Liitunud: E, 10 Dets 2007 17:49:03 +0300

#3 Postitus Postitas 2002 » T, 11 Dets 2007 18:02:42 +0300

Mis ta siis ei lülita ennast üldse 50/50 lähedalegi?
Kui hakkan mäest üles ronima, siis esirattad käivad ringi ja ongi kogu moos?

2002
Postitusi: 16
Liitunud: E, 10 Dets 2007 17:49:03 +0300

#4 Postitus Postitas 2002 » T, 11 Dets 2007 18:07:14 +0300

Leidsin video ka selle kohta, kas siis asi on nii?


http://video.google.com/videoplay?docid ... &plindex=0

Kasutaja avatar
Andruzka
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 359
Liitunud: T, 26 Juun 2007 15:03:00 +0300

#5 Postitus Postitas Andruzka » T, 11 Dets 2007 18:17:34 +0300

Ise ostsin eile 3,0 Outbacki :D , sain täpselt 36 päeva vastu pidada ilma Subaruta.Minu Outbackil on VTD ja tavaoludes 45 ette ja 55 taha. Olen veoskeemiga rahul. VTD tähendab seda, et veojõud jaguneb paremini pidavatele ratastele. Vedu on siiki pidev- asjal on keskdiffer.
2,0 ja 2,5 käituvad nagu esiveolised. Siin foorumis on sellest jahutud päris palju.

uugu21
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 100
Liitunud: E, 06 Nov 2006 17:56:14 +0300

#6 Postitus Postitas uugu21 » K, 12 Dets 2007 00:37:39 +0300

Keera kruusal/mudas seistes rattad välja ja suru lapats põhja. Sõõrikud peaks probleemideta tulema. Kui tagumised üldse taha ei tule siis on viskosiduri kettad läbi vms.

Kasutaja avatar
HUNT113
Guru
Postitusi: 913
Liitunud: R, 21 Jaan 2005 11:42:05 +0300
Asukoht: Tallinn-Mägi Eesti

#7 Postitus Postitas HUNT113 » K, 12 Dets 2007 11:22:01 +0300

Mul siis vana 2,5-ne ja tavasõidul jah veits alajuhitav kuid vähegi lapatsit andes muutub kohe natuke ülejuhitavaks e. tagasild käivitub.
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT

2002
Postitusi: 16
Liitunud: E, 10 Dets 2007 17:49:03 +0300

#8 Postitus Postitas 2002 » T, 08 Jaan 2008 10:14:12 +0300

The 4 speed automatic transmission, had a feature where the transmission could be instructed to ignore 1st gear from a standing stop to assist driving on traction limited situations, such as ice and snow. The system was activated by moving the gearshift from the "D" position down to "2nd". The car would then start in 2nd gear, and not 1st. The transmission also splits the delivered torque 50-50 between the front and rear wheels. Once the car stopped, the transmission would start back in 2nd and not 1st, until the system was upshifted to 4th.


Selle jutu järgi peaks siis ikkagi 50-50 saama?

tnx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 338
Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
Asukoht: tallinn

#9 Postitus Postitas tnx » K, 09 Jaan 2008 10:05:03 +0300

Saab jah 50:50 ka, see on siis kui auto libiseb või käiguvalits pandud sobivasse (väga aeglase sõidu) asendisse ja kesksidur ära ühendatakse.

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#10 Postitus Postitas Ar21 » K, 09 Jaan 2008 14:22:42 +0300

Ja selle video järgi küll midagi öelda ei saa. Või siis ehk seda, et Volvo käitud nagu esiveoline, sest tagarattad ei ilmuta küll mingitki vedamise-ringikäimise märki. Samuti ei saa midagi Subaru kohta öelda, kuna täpselt samuti võib käituda (ükski ratas kusagil ringi ei lähe) hea pidamisega rehvidega nii esiveoline või veel loogilisemalt tagaveoline.

Selles mõttes mõtetu video. Ehk me ka ei tea, mismoodi ja mis tingimustes need üldse tehtud on. Mustkunsti tehakse sama moodi, et justkui midagi toimus, millest keegi täpselt aru ei saa, aga mille toimumise tingimusi keegi samuti täpselt ei tea.

Minu arvamus sama, et ka automaatkastiga vähemalt mingites tingimustes PEAB olema ka 50:50 vedu sildade vahel.

Kasutaja avatar
wolf99
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 218
Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
Asukoht: Viljandimaa

#11 Postitus Postitas wolf99 » K, 09 Jaan 2008 15:38:40 +0300

Kui kuival asfaldil rool ühele poole põhja keerata, hakkab see autot nö pooma. See peaks olema märk neliveo kohta. Vähemalt minu 2,5 aut. kastiga Outback'il on nii.
Mingisugune vedu peab siiski tagaratastel olema ju.

tnx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 338
Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
Asukoht: tallinn

#12 Postitus Postitas tnx » N, 10 Jaan 2008 10:16:21 +0300

Kui rool põhja keerata, siis on poomine tingitud esisilla geomeetriast ja esineb ka üherattaveoga autodel. Vaata mõnes sileda põrandaga parkimismajas, kõikidel autodel kummid vilisevad, ükskõik kui rahulikult ei sõidaks.

Automaadi neliveoliseks minekut on lume peal väga hea katsetada, rooli ja gaasiga mängides saab õige kähku sellgeks, millal mis rattad veavad. Ja selleks pole üldse suuri kiiruseid ega tohutut paarutamist vaja, piisab kui auto veidike libisema saab. Seda oleks tegelikult tulevase ohutuse huvides isegi üsna mõistlik harjutamas käia, siis on hiljem auto käitumises üllatusi vähem ja taipad ka loogikavastaseid, aga vajalikke sõiduvõtteid kasutada auto tee peal hoidmiseks.

olikul
Postitusi: 1
Liitunud: R, 22 Veebr 2008 10:31:01 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#13 Postitus Postitas olikul » R, 22 Veebr 2008 10:41:59 +0300

mulle rääkis müügimees mariines, et 2002 a outbackil 2,5 automaadil pidi olema ikka 60 ees ja 40 taga

Vasta