Diisel Outback
Outback 2,0 turbodiisel
Proov tehtud.
"Baarutaja`ga" 100% nõus! Emotsioonid positiivsed, kuna oma senised kuni 2,0 diislite (nii turbo kui ilma) kogemused on pakkunud pigem kulgemist punktist A punkti B. See, aga suudab pakkuda isegi rohkemat - koguni "sõidurõõmu"! ... ja see viimane ei ole sugugi reklaam BMW kaubamärgile!
Kuna ise automaatkasti pooldaja, siis jään huviga esimest automaatkastiga Subaru diislit ootama ...?! "Koridorides" sosistatakse juba, et 2,5 ...?!
"Baarutaja`ga" 100% nõus! Emotsioonid positiivsed, kuna oma senised kuni 2,0 diislite (nii turbo kui ilma) kogemused on pakkunud pigem kulgemist punktist A punkti B. See, aga suudab pakkuda isegi rohkemat - koguni "sõidurõõmu"! ... ja see viimane ei ole sugugi reklaam BMW kaubamärgile!
Kuna ise automaatkasti pooldaja, siis jään huviga esimest automaatkastiga Subaru diislit ootama ...?! "Koridorides" sosistatakse juba, et 2,5 ...?!
real-time Forester XT 2.0 CVT MY16
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04
- wolf99
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 218
- Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
- Asukoht: Viljandimaa
Artikkel on keskendunud küll rohkem legacy'le aga puudutab ka outback'i.
http://www.postimees.ee/210408/esileht/ ... 325392.php
http://www.postimees.ee/210408/esileht/ ... 325392.php
Re: Diisel Outback
Sai käidud 75k hoolduses ning tuli välja, et välismaal kaua rääägitud diisli tarkvarauuendus on ka Eestisse jõudnud. Väidetavalt aitab säästa kohalt minnes sidurit kõvasti ning auto pole enam nii altis välja surema.
Üldiselt kogu jutt vastab tõele. Kohalt minnes pole enam sellist jõnksutamist nagu varem. Samas see on tulnud jõu arvelt mida vähendatud I käigu rakendamisele, auto tundub natuke uimasem kohalt minnes. Kui see aitab säästa sidurit rohkem, siis ei kurda.
Kuigi endal pole sidurit vahetusse läinud, siis olen lugenud üksjagu jutte selle kohta, kuidas siduriketta (või terve komplekti) vahetama läinud kodanikud on saanud teada et nad ei oska manuaalkastiga sõita ning pidanud ise kinni maksma kogu nalja. Nüüd kus selle leevenduseks on tarkvarauuendus välja lastud võiks Subaru ikka tunnistada, et väike lapsehaigus masina disainis oli ja selle jama klientidele korvata.
Üldiselt kogu jutt vastab tõele. Kohalt minnes pole enam sellist jõnksutamist nagu varem. Samas see on tulnud jõu arvelt mida vähendatud I käigu rakendamisele, auto tundub natuke uimasem kohalt minnes. Kui see aitab säästa sidurit rohkem, siis ei kurda.
Kuigi endal pole sidurit vahetusse läinud, siis olen lugenud üksjagu jutte selle kohta, kuidas siduriketta (või terve komplekti) vahetama läinud kodanikud on saanud teada et nad ei oska manuaalkastiga sõita ning pidanud ise kinni maksma kogu nalja. Nüüd kus selle leevenduseks on tarkvarauuendus välja lastud võiks Subaru ikka tunnistada, et väike lapsehaigus masina disainis oli ja selle jama klientidele korvata.
Oleks ma sama tark kui mu naine takkajärgi
Re: Diisel Outback
Eestis on ka sellist asja öeldud kellelegi? Turbo/diisel Subaru puhul muidugi võiks seletada jah inimesele kes sõidab/ostab ja pole varem kokku puutunud selliste asjadega et kuidas tehnikale vähe parem sõitmine välja näeb. Ise olen ka mitu korda näinud enda autode puhul kuidas üle libistatakse kuna lihtsalt ei teata et küllalt on jõudu et minna.
Aga jah, asjaomased inimesed on tunnistanud et ketas on liiga väike selle momendi kohta diislil, eriti halvasti pidi mõjuma see kui pidevalt midagi sappa on haagitud. Et võiks olla kas kahe kettaga või suurem see sidur. Ja tavaliselt kui tullakse et sidur kutu, siis on asi nii kaugele lastud juba et lisaks laagrile ja korvile hooratas läheb ka vahetusse. Ning alles siis seletatakse et kuidas peaks sõitma.
Aga jah, asjaomased inimesed on tunnistanud et ketas on liiga väike selle momendi kohta diislil, eriti halvasti pidi mõjuma see kui pidevalt midagi sappa on haagitud. Et võiks olla kas kahe kettaga või suurem see sidur. Ja tavaliselt kui tullakse et sidur kutu, siis on asi nii kaugele lastud juba et lisaks laagrile ja korvile hooratas läheb ka vahetusse. Ning alles siis seletatakse et kuidas peaks sõitma.
MY09 STi
Re: Diisel Outback
Ei lähe küll siia teemasse nii väga, aga mäletan, et diisel Foresteriga proovisõitu tehes suri see paar korda küll foori taga välja, kas see tarkvarauuendus ka nendeni on jõudnud. Ehk mõni teadjam kommenteerib.
Re: Diisel Outback
Kõikidele diislitele proge olemas...
Re: Diisel Outback
Nii palju kui mina olen asjast aru saanud, on subaru eluaeg oma kõige nõrgemaks lüliks siduri ehitanud ja vist on see päris hea otsus, või oleks kärisev veovõlliots parem lahendus?siimv kirjutas: Kuigi endal pole sidurit vahetusse läinud, siis olen lugenud üksjagu jutte selle kohta, kuidas siduriketta (või terve komplekti) vahetama läinud kodanikud on saanud teada et nad ei oska manuaalkastiga sõita ning pidanud ise kinni maksma kogu nalja. Nüüd kus selle leevenduseks on tarkvarauuendus välja lastud võiks Subaru ikka tunnistada, et väike lapsehaigus masina disainis oli ja selle jama klientidele korvata.
Re: Diisel Outback
Ma ei tea mis on parim lahendus auto veoskeemi disainimisel, kuid tarkvarauuenduse eelsel ja järgsel auto kasutamisel on väga suur erinevus. Ma pole oma esimeses kümnes manuaalkastiga autode juhtimisel ning sellest hoolimata vahel tundus, nagu oleks mootor olnud kapoti all lahtiselt loksumas kohalt minnes.Pambukk kirjutas: Nii palju kui mina olen asjast aru saanud, on subaru eluaeg oma kõige nõrgemaks lüliks siduri ehitanud ja vist on see päris hea otsus, või oleks kärisev veovõlliots parem lahendus?
Oleks ma sama tark kui mu naine takkajärgi
Re: Diisel Outback
123tuh km selja taga, liising lõpusirgel, kuidagi armsaks on see diisel OB saanud. Kokkuvõtteks:
- tänaseks on ka kalleim hooldus 120tuhkm taas selja taga - hinnaks tuli Mariines ca 400Euri. Siin tulebki ilmsiks ketiga ja hammasrihmaga mootorite erinevus - ketiga mootoril polegi üüratult kalleid hooldusi!
- vahetusse on selle läbisõiduga läinud garantii ajal tasuta 2 ringi stabikapukse/konte (korra ca 40tuhkm juures ja teine ring vahetult garantii lõpus), 2 esimest rattalaagrit ja ... ega rohkem polegi midagi!
- raha eest vahetatud kuluosadena piduriklotsid 2x - esimene ring 80tuhkm juures ja teine ring koos 120tuh hooldusega. 120tuh hoolduse käigus vahetati ka tagumiste õõtsade puksid, aga see suht odav lõbu.
- kütusekulu näidik viskab end ise nulli iga 10000km järel, aga need keskmised näidud on alati jäänud 5,8 ja 6,2 liitri vahele, seega eeldatav reaalne kulu kogu kasutusaja keskmisena max 6,5 liitri kanti.
- asun uut autot valima, aga valik on väga niru - küsimus vaid selles, kas uue OB diisli suudab mulle parematel tingimustel pakkuda Mariine või Autospirit. Väikesi väljakutseid pakub siin Jaapani maavärina tagajärjel endiselt poole auruga töötav tootmine, aga ehk midagi leidub.
Aga kui keegi tunneb et tahaks eelkirjeldatud hea autoga edasi sõita, siis vastukajad igati teretulnud.
- tänaseks on ka kalleim hooldus 120tuhkm taas selja taga - hinnaks tuli Mariines ca 400Euri. Siin tulebki ilmsiks ketiga ja hammasrihmaga mootorite erinevus - ketiga mootoril polegi üüratult kalleid hooldusi!
- vahetusse on selle läbisõiduga läinud garantii ajal tasuta 2 ringi stabikapukse/konte (korra ca 40tuhkm juures ja teine ring vahetult garantii lõpus), 2 esimest rattalaagrit ja ... ega rohkem polegi midagi!
- raha eest vahetatud kuluosadena piduriklotsid 2x - esimene ring 80tuhkm juures ja teine ring koos 120tuh hooldusega. 120tuh hoolduse käigus vahetati ka tagumiste õõtsade puksid, aga see suht odav lõbu.
- kütusekulu näidik viskab end ise nulli iga 10000km järel, aga need keskmised näidud on alati jäänud 5,8 ja 6,2 liitri vahele, seega eeldatav reaalne kulu kogu kasutusaja keskmisena max 6,5 liitri kanti.
- asun uut autot valima, aga valik on väga niru - küsimus vaid selles, kas uue OB diisli suudab mulle parematel tingimustel pakkuda Mariine või Autospirit. Väikesi väljakutseid pakub siin Jaapani maavärina tagajärjel endiselt poole auruga töötav tootmine, aga ehk midagi leidub.
Aga kui keegi tunneb et tahaks eelkirjeldatud hea autoga edasi sõita, siis vastukajad igati teretulnud.