Diisel Outback
Diisel Outback
Kuna sõidan palju, siis tekkis diisli mõte - kuuldavasti peaks varstivarsti ka Legacy/Outback endale õlipõletid peale saama. Kas kellelgi on infot millal see võiks juhtuda? Ehk isegi midagi mootoritest endist?
Diisel
Veidi lisainfi: http://www.subaruwrxnews.com/category/subaru-diesel/.
Diislite hinnakiri
http://www.subaru.se/hem_prislista_alla.aspx
kavalalt tehtud, odavam kui 2,5 bens ja otsest konkrenti pole 2 liitrise näol, kuna varustused ei klapi, Ühel manuaal teisel aut. jne
http://www.subaru.se/hem_prislista_alla.aspx
kavalalt tehtud, odavam kui 2,5 bens ja otsest konkrenti pole 2 liitrise näol, kuna varustused ei klapi, Ühel manuaal teisel aut. jne
Subaru kodukal kirjas, et kevadel näidatakse meilegi imelooma http://www.subaru.ee/news2008n000017.html
Handling wise the switch to electric power steering has robbed feel and the wheel feels very light in your hands. There’s also a lot of roll when you pile into the corners but grip levels are predictably high, if not somewhere you’re likely to want to explore.
Seega elektriline roolivõim? Bensukal kah?
Seega elektriline roolivõim? Bensukal kah?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Täna jõudsid proovisõiduautod numbri alla nii Mariines kui ka Autospiritis! Mul oli au olla Mariines 1. diisliga proovisõitja ;-)
Esmamuljed - mootorimüra vähem kui mu praegusel 2005 outback 2,5manuaalil, seda nii kiirendusel kui kruisimisel. Maanteekiirendused paremad kui 2,5bensukal, "magusatel pööretel" minek suurepärane. Vabalthingava bensukaga harjunule tundub madalatel pööretel enne turbo rakendumist mootor ikka väga uimane, aga selle raske hetkegagi on kindlasti võimalik harjuda.
Paljukiidetud kütusekulu - alla 100km läbisõiduga auto pole vist õige asi hindamiseks, aga "pereisa" stiiliga tuli linn/maantee 25km läbimisel keskmiseks pardakompuutri järgi 5,6L/100km. Kiirel maanteel ja kurvilisel kruusal hullates püsis 20km sõidu vältel kulunäidikul number pidevalt 11 liitrist ülevalpool.
Kokkuvõtteks - vaikne jah, väga ökonoomselt võimalik sõita, aga füüsikaseadused kehtivad jätkuvalt - reipama sõiduga saab ka kütusekulu kindlalt üle "10 sajale". Juunis loodan oma 2,5man bensuka diisli vastu välja vahetada - eks näis kumb diileritest suudab parema hinna välja mõelda...
Esmamuljed - mootorimüra vähem kui mu praegusel 2005 outback 2,5manuaalil, seda nii kiirendusel kui kruisimisel. Maanteekiirendused paremad kui 2,5bensukal, "magusatel pööretel" minek suurepärane. Vabalthingava bensukaga harjunule tundub madalatel pööretel enne turbo rakendumist mootor ikka väga uimane, aga selle raske hetkegagi on kindlasti võimalik harjuda.
Paljukiidetud kütusekulu - alla 100km läbisõiduga auto pole vist õige asi hindamiseks, aga "pereisa" stiiliga tuli linn/maantee 25km läbimisel keskmiseks pardakompuutri järgi 5,6L/100km. Kiirel maanteel ja kurvilisel kruusal hullates püsis 20km sõidu vältel kulunäidikul number pidevalt 11 liitrist ülevalpool.
Kokkuvõtteks - vaikne jah, väga ökonoomselt võimalik sõita, aga füüsikaseadused kehtivad jätkuvalt - reipama sõiduga saab ka kütusekulu kindlalt üle "10 sajale". Juunis loodan oma 2,5man bensuka diisli vastu välja vahetada - eks näis kumb diileritest suudab parema hinna välja mõelda...