Outback'iga seonduv.
Moderaatorid: vaska, Axxept
-
alver1
- Postitusi: 23
- Liitunud: E, 13 Nov 2006 23:26:57 +0300
- Asukoht: Viimsi
#1
Postitus
Postitas alver1 » K, 07 Mai 2008 16:42:28 +0300
Teema järgmine, et Outback teeb keeramisel kloks-kloks
.Käisin Mariines ja öeldi, et keskdiffer või viskosidur õhtal. On kellelgi kogemusi selle asjaga ? Käisin ka Prorehvis-sama diagnoos. Varuosatoomine võtab aega kaks nädalat ja veel töö kaks päeva. Ega kiiremini ei saaks kuskilt vist? Autoks on Subaru Outback 2,5 manuaalkastiga.
-
Andruzka
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 359
- Liitunud: T, 26 Juun 2007 15:03:00 +0300
#2
Postitus
Postitas Andruzka » K, 07 Mai 2008 22:04:57 +0300
kas 2,5 manuaal on viskosiduriga? kindel?
EX:Legacy GL/ Impreza GT/Outback H6/WRX STi 04.
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
-
wolf99
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 218
- Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
- Asukoht: Viljandimaa
#3
Postitus
Postitas wolf99 » K, 07 Mai 2008 22:23:37 +0300
võib-olla on veovõlli ots läbi. See hakkab ka häält tegema kui keerata ja gaasi anda. Tõsi see on rohkem nagu krogisemine
-
alver1
- Postitusi: 23
- Liitunud: E, 13 Nov 2006 23:26:57 +0300
- Asukoht: Viimsi
#4
Postitus
Postitas alver1 » K, 07 Mai 2008 22:41:10 +0300
Krt seda teab, Mariine väitis nii, et keskdiffer või viskosidur pees. Ma ei jaga seda matsu nii täpselt.
-
alver1
- Postitusi: 23
- Liitunud: E, 13 Nov 2006 23:26:57 +0300
- Asukoht: Viimsi
#5
Postitus
Postitas alver1 » K, 07 Mai 2008 22:44:45 +0300
Veovõlli otsa kolina tunneks ära, aga keeramisel nagu esirattad tahaks edasi hüpata ja kolks on ka tume.
-
alver1
- Postitusi: 23
- Liitunud: E, 13 Nov 2006 23:26:57 +0300
- Asukoht: Viimsi
#6
Postitus
Postitas alver1 » L, 24 Mai 2008 23:17:44 +0300
Asi korras, 18000 läks maksma ja ikka keskdiffer.
-
Ar21
- Guru
- Postitusi: 782
- Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300
#7
Postitus
Postitas Ar21 » T, 27 Mai 2008 16:59:52 +0300
Korras keskdiffri viskosiduri sain mina lammutusest 2000 krooni eest ja selle vahetamine maksis 1000 kr ringis. Uus õli ka veel otsa ~1325 kr. Vahetasin sams ka tagadiffri õli ära. 2-3 tundi tööd ja sedagi venitamise peale. Tuleb kasti lõpuosa viimasest lahtikäimise kohast lahtivõtta ja enne seda kardaan tagant ära ühendada. Mitte ei saa aru mida seal 2 päeva teha.
Vanematel (kuni 1998.a. kõigil Imprezadel-Legacytel-Foresteridel üks ja sama) maksab Mariinest keskdiffri viskosidur 11 500 kr. Venemaal maksab see jubin uuena 5800 kr. + toomise kulud.