Sidur

Outback'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Orukas
Postitusi: 2
Liitunud: T, 22 Jaan 2008 22:49:39 +0300
Asukoht: Tallinn-Eivere

Sidur

#1 Postitus Postitas Orukas » N, 17 Juul 2008 00:05:09 +0300

Tere

Mul sellin ummamuudu küsimus: Kas keegi oskab seletada mulle suure ja väikese siduriketta (ka hooratta jms... vahet) Erinevatest esindustest tulnud erinevad vaated asjale.
Et mis ma sellest uurin: nimelt õnnestus mul oma outbacki sidur maha põletada ning ka hooratas läks ivake tuliseks. Lõpuks kui sain oma auto vin koodiga 2 valet sidurit esindustest, selgus ka tõsiasi, et mu omal hoopis väiksem süsteem sees (2005.a oma).
Lõpuks kui õiged jupid kätte sain ning asi kokku pandi otsustas enam mitte töötada hooratas, millel see va südamik ülejäänud ratta küljest lahti tuli. Nüüd mul siis otsustamise koht, kas maksta 15 000 ja saada kogu uus kupatus ning suurem süsteem või siis maksta 12 kg väiksema hooratta eest (sidur juba olemas). Et kuna lähima kahe nädala jooksul uut juppi eestisse ei saa siis on võimalus natuke otsustamiseks paar päeva võtta - head outbackide omanikud andke teada :)
Subaru Outback AWD Limited 2.5
Kõik vajalik vabaaja sisustamiseks: paintball, laskmine erinevatest relvadest, metsa matkad, köiega laskumised, maastikusõiduki õpperada safari jne....

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

#2 Postitus Postitas JP » N, 17 Juul 2008 14:35:52 +0300

Teoorias:

Suurem hooratas annab sujuvama mootoritöö, väiksem aga mootori erksuse.

Mis sidurisse puutub, siis peaks suurem taluma suuremat koormust, eeldusel, et ka surutakse tugevamalt kokku ehk siis sidur raskem.

Kasutaja avatar
baarutaja
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 153
Liitunud: R, 04 Veebr 2005 02:23:10 +0300

#3 Postitus Postitas baarutaja » T, 25 Nov 2008 16:13:22 +0300

Enda 2005 OB tehaseversioonis hooratas tegi tühikäigul ja aeglasel kohaltvõtul tüütut kiginat. Mariine sõnul tegu tüüpveaga mille vastu aitab vaid hooratta vahetus vanematüübilise vastu. Lasin garantii korras ära vahetada ning koos hoorattaga läks tehase kulul vahetusse ka sidur. Suure hooratta eripärad: kigiseb (ehk mõni targem seletab kunagi millest see hääl tekib), raskem siduripedaal, selgelt vähem mootori häält ja vibra kostub salongi. Väikse (st selle vanemat tüüpi) hooratta eripärad: veidralt kerge sidur ja töötab hääletult, kuid samas annab käigukangile edasi tuntavalt rohkem mootori vibra ning ka kõrvale tundus mootori töö selgemalt kuulda olevat, seda eriti kiirendustel. Esimestel päevadel peale vahetust oli kohati isegi tunne justkui oleks bensukas diisli vastu vahetatud :-) Nüüd, aasta hiljem diisliga sõites tean, et diisel OB on tegelikult vaiksem kui ma toona arvasin...

Orukas
Postitusi: 2
Liitunud: T, 22 Jaan 2008 22:49:39 +0300
Asukoht: Tallinn-Eivere

Sidur vahetatud

#4 Postitus Postitas Orukas » T, 25 Nov 2008 20:20:49 +0300

Tänud kõigile aga vahetasin siis samasuguse väikese siduri vastu. Kuigi jah käruga tagurdada ei või(tühi) ajab jälle kärssama.
Diislit proovisin ka aga mulle ei sobinud, tundus kuidagi imelik - kuna mu liikumine on kaldunud veel rohkem maanteest eemale siis vast järgmisena forrester, mõne ajapärast.
Subaru Outback AWD Limited 2.5
Kõik vajalik vabaaja sisustamiseks: paintball, laskmine erinevatest relvadest, metsa matkad, köiega laskumised, maastikusõiduki õpperada safari jne....

Vasta