Outback 2004
Outback 2004
Tere!
Olen mõned kuud 2004 a manuaal kastiga Outbacki omanik.
Mure nimelt selline, et mumeelset sellise mootori kohta on minekut tiba vähe ja viimasel ajal on rahulikul sõidul keksmine kütus sajale nii 11 liitrit.
Mitte, et mul oleks probleem, et ei lähe edasi kuid selline mootor on ilmselt enamaks võimeline. Auto käinud regulaarselt hoolduses hetkel ees 144 000km. Igasugu filrtrite jne välbad peaks kah nagu paigas olema nii, et miskit hetkel vahetamist ei nõua.
Ei ootagi, et keegi mulle foorumis täpse vea kirjelduse annab vaid mis kogenumad subaru omanikud arvavad.
Kuna asun Lõuna-Estis siis küsimus, et kas Mariine on ainus koht kus siin hooldada masinat.
Olen mõned kuud 2004 a manuaal kastiga Outbacki omanik.
Mure nimelt selline, et mumeelset sellise mootori kohta on minekut tiba vähe ja viimasel ajal on rahulikul sõidul keksmine kütus sajale nii 11 liitrit.
Mitte, et mul oleks probleem, et ei lähe edasi kuid selline mootor on ilmselt enamaks võimeline. Auto käinud regulaarselt hoolduses hetkel ees 144 000km. Igasugu filrtrite jne välbad peaks kah nagu paigas olema nii, et miskit hetkel vahetamist ei nõua.
Ei ootagi, et keegi mulle foorumis täpse vea kirjelduse annab vaid mis kogenumad subaru omanikud arvavad.
Kuna asun Lõuna-Estis siis küsimus, et kas Mariine on ainus koht kus siin hooldada masinat.
Alustuseks oleks tore kui ütleksid auto mootori kohta ka midagi. 2.5? 3.0?
11 sajale on täiesti normaalne kütusekulu. Nelikvedu ju ning ega autogi sulgkaalust ole.
Olenevalt kasutusest (kruusateed) võiks õhufiltri ära vahetada.
Komplektset hooldust-remonti tasub siiski Mariines teha. Kui ise sebida ja otsida viitsid, siis mootoris õli vahetamisega saab iga töökoda hakkama, difrites ja käigukastis võib probleeme tekkida. Kui just Tartus ei ela, siis sobilike filtrite leidmisega võib ka jama olla. Kataloogid ja tegelikus ei lange väga kokku.
11 sajale on täiesti normaalne kütusekulu. Nelikvedu ju ning ega autogi sulgkaalust ole.
Olenevalt kasutusest (kruusateed) võiks õhufiltri ära vahetada.
Komplektset hooldust-remonti tasub siiski Mariines teha. Kui ise sebida ja otsida viitsid, siis mootoris õli vahetamisega saab iga töökoda hakkama, difrites ja käigukastis võib probleeme tekkida. Kui just Tartus ei ela, siis sobilike filtrite leidmisega võib ka jama olla. Kataloogid ja tegelikus ei lange väga kokku.
Mootor siis jah 2,5. 11 liitri üle ei kurda kuid vaadates foorumeid siis miskipärast suvel kõigil kulu ikKa väiksem, rõhutan, et selline kulu normaalse sõidu puhul. Eks oma osa ole ka kuumadel ilmadel ja kliima seadmel.
Põhiline mure oli siiski see, et edasi liigub kuidagi raskelt Õhufiltrile mõtlesin ka ise ja see ilmselt esimene asi mis vahetusse läheb. Lihtsalt uurides hooldusraamatut ja filtrite välpasid tundus, et pole vaja veel vahetada. Aga jah kruusa saab auto tihti ning eks tuleb otsast harutama hakata.
Põhiline mure oli siiski see, et edasi liigub kuidagi raskelt Õhufiltrile mõtlesin ka ise ja see ilmselt esimene asi mis vahetusse läheb. Lihtsalt uurides hooldusraamatut ja filtrite välpasid tundus, et pole vaja veel vahetada. Aga jah kruusa saab auto tihti ning eks tuleb otsast harutama hakata.
Suvine ja talvine kütusekulu vahe on nii ja naa. Mina olen täheldanud, et suvel võtab auto rohkem kütust kui talvel (kui just paksus lumes ei mütta). Põhjus on väga lihtne, kiirused on suuremad. Mida võimsam on mootor, seda väiksemat rolli mängib kliimaseade/konditsioneer. Nõrgal mootoril suurendab kütusekulu umbes liiter, siis võimsama mootoriga autol 0,3l, kui sedagi.
Diagnostika peaks ka tegelikult midagi ütlema.
Diagnostika peaks ka tegelikult midagi ütlema.
Rahuliku sõidu kohta on nats palju see kütusekulu sul. Oluline on küsida Mariinest eraldi üle, et nad arvutist vaataks; kas ja millal on vahetatud bensufilter? vaata ise üle õhufilter kindlasti. Usalda, aga kontrolli. Ma enam-vähem garanteerin, et kui sa need uute vastu vahetad, siis sul kütusekulu langeb. Kütusekulu aitab säästa ka pestav õhufilter, mida, siis üle paari kuu pesta. Vaata üle, kas küünlajuhtmed on ok-parem vaheta need välja. Küünlad võid ka üle kontrollida, samas vaheta ka välja kui õhu-ja benafiltri vahetus tulemust ei anna.
endal on 3,0 automaat, keskmine on suvel 10L/100km kohta, talvel 11,6 l
See , siis 50%linnas 50% maal.
edit: ma veel lisan, et kõik sellised hädad on tingitud puudulikust hooldusest. Oluline on tähele panna tehasevalmistaja poolt kirja pandud hooldustabelid, mis on user manualis kirjas. Julgeks väita, et alati ei tee esindus kõike nii nagu seal kirjas on.
endal on 3,0 automaat, keskmine on suvel 10L/100km kohta, talvel 11,6 l
See , siis 50%linnas 50% maal.
edit: ma veel lisan, et kõik sellised hädad on tingitud puudulikust hooldusest. Oluline on tähele panna tehasevalmistaja poolt kirja pandud hooldustabelid, mis on user manualis kirjas. Julgeks väita, et alati ei tee esindus kõike nii nagu seal kirjas on.
EX:Legacy GL/ Impreza GT/Outback H6/WRX STi 04.
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
OT: Kütusekulu sõltub väga paljugi teedest. Lõuna-Eesti pinnamood suurendab julgelt 1...2 liitrit kulu võrreldes Lääne- või Põhja-Eestiga. Üsnagi erinevate autodega nähtud. Pidevalt mäest üles ja alla sõitmised, kurvid. Subjektiivsel hinnangul tuleks sõita umbes 20 km/h aeglasemalt, et kütusekulu ei suureneks.
Teine asi on, et mida keegi maanteeks ja linnaks peab. Kütusekulu mõistes maantee ei tähenda kohta kus 90 sisse võib vajutada. Kui maanteel iga 4..5 km järel tuleb ristmikul pöörata, on tegemist täiesti tavalise linnasõiduga.
Meil müüdava kütusega on oluliselt mõistlikum kütusefiltrit ja õhufiltrit vahetada tihedamalt kui ette nähtud. Kasutusjuhendisgi kirjas, et kui autot kasutatakse rasketes tingimustes tuleb tihedamalt hooldada. Eesti ongi paras rasked tingimused.
Teine asi on, et mida keegi maanteeks ja linnaks peab. Kütusekulu mõistes maantee ei tähenda kohta kus 90 sisse võib vajutada. Kui maanteel iga 4..5 km järel tuleb ristmikul pöörata, on tegemist täiesti tavalise linnasõiduga.
Meil müüdava kütusega on oluliselt mõistlikum kütusefiltrit ja õhufiltrit vahetada tihedamalt kui ette nähtud. Kasutusjuhendisgi kirjas, et kui autot kasutatakse rasketes tingimustes tuleb tihedamalt hooldada. Eesti ongi paras rasked tingimused.
teil suht head näidud, minu 2,5 115 kW võtab linnas 13L/100km ja maantel 10 L/100km püsikiirusehoidjaga sõites 100km/h.
ja mina olen väga rahuliku sõidustiiliga.
ja mina olen väga rahuliku sõidustiiliga.
kodu kauniks, ehitustööd. .... www.browns.ee
Re: Outback 2004
Keskmine kulu on olnud viimasel 2200kmil 11 sajale. 80% linnas soitu ja 20% maanteel.