Legacy OutBack - tõste + kärnad
Legacy OutBack - tõste + kärnad
Tervitus!
Olen siin foorumis uus ja plaanis endalegi vasti Legacy Outback soetada, kuna mulle meeldib masinatega turnimas käia siis tekkis plaan masinat kohe täiendama hakata, nimelt siis kerge tõste ja kärnad. Kas on keegi midagi sellist kunagi üritanud ja kuidas masin tunrnimisele üldiselt vastu peab?
..ja veel, kuidas 2.5 automaat maastikul hakkama saab või on targem manuaali poole vaadata?
Üks link: http://alliedarmament.homestead.com/new_bumper.jpg
Tänud!
Üks ilus pilt ka asjahuvilistele
Olen siin foorumis uus ja plaanis endalegi vasti Legacy Outback soetada, kuna mulle meeldib masinatega turnimas käia siis tekkis plaan masinat kohe täiendama hakata, nimelt siis kerge tõste ja kärnad. Kas on keegi midagi sellist kunagi üritanud ja kuidas masin tunrnimisele üldiselt vastu peab?
..ja veel, kuidas 2.5 automaat maastikul hakkama saab või on targem manuaali poole vaadata?
Üks link: http://alliedarmament.homestead.com/new_bumper.jpg
Tänud!
Üks ilus pilt ka asjahuvilistele
Re: Legacy OutBack - tõste + kärnad
Outback väga hea, ainult maastikumasin ta pole. Rohkem kruusateed ja lumest lahtilükkamata teed. Talvel fantastiline-pole paremat minuarust. Saab hakkama kergel maastikul, kus pole olulisi tõuse ja langusid. Tõusunurk on väike. Sidur hakkab kergesti kärssama. Automaat pole päris nelivedu, manuaal on 50/50. Otsi siit foorumist nende jaotuste kohta. Endal manuaal ja aeglustiga.
Tõstekohapealt ei oska nõu anda, aga päris maastikumasinat temast ei saa ikkagi. On olnud au pidada ka Land Rover Defenderit-vot see on maastikumasin. Aga edu sulle katsetamisel.
Tõstekohapealt ei oska nõu anda, aga päris maastikumasinat temast ei saa ikkagi. On olnud au pidada ka Land Rover Defenderit-vot see on maastikumasin. Aga edu sulle katsetamisel.
5065126
Re: Legacy OutBack - tõste + kärnad
Manuaal ja aeglusti on maastikul ülivajalik, atm-kast ei kannata ülekuumenemist ja ilma aeglustita sidur pikka valu ei kannata mudas ukerdamisel.
Tõstekitte oli vahepeal Ebay lehel pakkumises, lisaks on olemas hunnik välismaiseid foorumeid, mis just selle teemaga tegelevad. Eriti siis maakera kuklapoolel, kust tõenäoliselt ka nimi Outback pärit tegelikult on.
Tõstekitte oli vahepeal Ebay lehel pakkumises, lisaks on olemas hunnik välismaiseid foorumeid, mis just selle teemaga tegelevad. Eriti siis maakera kuklapoolel, kust tõenäoliselt ka nimi Outback pärit tegelikult on.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Legacy OutBack - tõste + kärnad
vaherepliigiks lisan.3,0 outback aut.on õige nelivedu keskdifriga.
EX:Legacy GL/ Impreza GT/Outback H6/WRX STi 04.
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
Re: Legacy OutBack - tõste + kärnad
Milleks seal maastikul "õiget" nelivedu vaja on? Küsimus rohkem nagu lukkudes. Ja keskdifrid peaksid kõikidel arbuusidel lukustatavad olema (parandage kui eksin):
4EAT - mitme kettaga sidur, elektrooniliselt juhitav. Käigukang asendis "1" on kettad täisjõuga koos (e keskelt lukus).
4MT (2.5 legacyd ja 3.0 OB) - hammastega differ, lukustus viskoga e. lahtine differ, mis läilibisedes kuumutab silikoni, mis siis omakorda lukustab difri.
muud variandid - pole olulised, kuna need maastikule vaevalt et ronivad.
Tagadiffer on oluline - OBd on mingist aastast vist kõik LSD'ga. Vanemad vist jällegi olid ilma (äkki keegi teab, mis aastast muutus). Ja Legacyd on vist ka kõik ilma. Lahtiste silladifritega pole vist suurt vahet kui lukus sa keskelt oled.
4EAT - mitme kettaga sidur, elektrooniliselt juhitav. Käigukang asendis "1" on kettad täisjõuga koos (e keskelt lukus).
4MT (2.5 legacyd ja 3.0 OB) - hammastega differ, lukustus viskoga e. lahtine differ, mis läilibisedes kuumutab silikoni, mis siis omakorda lukustab difri.
muud variandid - pole olulised, kuna need maastikule vaevalt et ronivad.
Tagadiffer on oluline - OBd on mingist aastast vist kõik LSD'ga. Vanemad vist jällegi olid ilma (äkki keegi teab, mis aastast muutus). Ja Legacyd on vist ka kõik ilma. Lahtiste silladifritega pole vist suurt vahet kui lukus sa keskelt oled.
Re: Legacy OutBack - tõste + kärnad
3,0 outbäkki MT -d ei ole olemas. tee proovi 3,0 ja 2,5 OB-ga maastikul, siis saad aru, et milleks on vaja seda "õiget nelivedu". 2,5 automaat on sisuliselt haldex.
EX:Legacy GL/ Impreza GT/Outback H6/WRX STi 04.
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
Re: Legacy OutBack - tõste + kärnad
Päris maasturit temas loomulikult ei saa, aga ise ostsin enne talve 2000aasta Avensise mis on üllatavalt kõrge ja kohe muretsesin ka korralikud naastud alla, peale seda läksin teda huvi pärast maastikul proovile panema, seal kust offroad mehed käivad maasturitega ja atv-dega läksin mina oma avensisega ja läbisin põhimõtteliselt kõik teed mis seal olid(päris igale poole uputama teda ei läinud muidugi) üritus toimus muidugi talvel kui lumi oli ikka päris paks. Mul sõber tuli ka oma A6 quattroga proovima ja kui mina läksin läbi võsa ja paksu lume ilusti(eelnevalt jälgi seal ees polnud) siis tema istus seal kinni tõusude peal oli Avensisega üsna keeruline aga hakkama sai. Sealt tekkiski mul tõsine huvi nelikveo järgi, et natukene oleks maastikule omasemat masinat vaja ja pildil olev legacy on mulle alati meeldinud.
Palju 3.0 AT kütust joob muidu?
Vabandan lolli küsimuse pärast aga mis vahe on 2.5 OB-l ja 2.5 AT haldexil?
Palju 3.0 AT kütust joob muidu?
Vabandan lolli küsimuse pärast aga mis vahe on 2.5 OB-l ja 2.5 AT haldexil?
Re: Legacy OutBack - tõste + kärnad
Need on üks ja sama asi. OB - outback, AT - automaatjyrka88 kirjutas:Vabandan lolli küsimuse pärast aga mis vahe on 2.5 OB-l ja 2.5 AT haldexil?
Re: Legacy OutBack - tõste + kärnad
Seda ma teadsin et AT on automaat, Aga et OB on outback, selle peale ma ei tulnud
Ma mõtlesin nagu tegelikult nelikveotüüpe rohkem, sain nagu aru et 2.5 manuaal ja 2.5 automaat on erinevad. Kuskilt lugesin, et 3.0 AT on parema läbivusega kui 2.5 AT haldex ja et 2.5 manuaalil on sama süsteem mis 3.0, loodan et saite aru mida mõtlesin
Kui keegi viitsib siis võiks need erinevad nelikveo süsteemid lahti seletada, et milline siis maastikul kõige parema läbivusega on?
Ma mõtlesin nagu tegelikult nelikveotüüpe rohkem, sain nagu aru et 2.5 manuaal ja 2.5 automaat on erinevad. Kuskilt lugesin, et 3.0 AT on parema läbivusega kui 2.5 AT haldex ja et 2.5 manuaalil on sama süsteem mis 3.0, loodan et saite aru mida mõtlesin
Kui keegi viitsib siis võiks need erinevad nelikveo süsteemid lahti seletada, et milline siis maastikul kõige parema läbivusega on?
Re: Legacy OutBack - tõste + kärnad
said õigesti aru. siin on palju jahutud sel teemal. proovi üles otsida
EX:Legacy GL/ Impreza GT/Outback H6/WRX STi 04.
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
Re: Legacy OutBack - tõste + kärnad
parim võiks olla 2,5 aeglustigaMT OB või 3,0 VDC-ga AT OB
EX:Legacy GL/ Impreza GT/Outback H6/WRX STi 04.
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
Re: Legacy OutBack - tõste + kärnad
Mingeid teemasi ma juba uurisin, aga ma arvan et eks iga uus küsitlus annab erineva tulemuse.
Neid 2.5 MT aeglustiga pole eestis vist eriti saadaval, peab kuskilt sissetooma, oskab keegi mingit ligikaudset hinda öelda?
Aasta võiks jääda kuskilt 97-98 vahele.
Kuna sõitmist on mul päris palju siis kardan et 3.0 AT ei jõua ma ära joota. Mis see VDC lühend tähendab?
Neid 2.5 MT aeglustiga pole eestis vist eriti saadaval, peab kuskilt sissetooma, oskab keegi mingit ligikaudset hinda öelda?
Aasta võiks jääda kuskilt 97-98 vahele.
Kuna sõitmist on mul päris palju siis kardan et 3.0 AT ei jõua ma ära joota. Mis see VDC lühend tähendab?
Re: Legacy OutBack - tõste + kärnad
Manuaal+ universaalkere peaks kõik aeglustiga olema.
VDC on veojõukontroll, aga 97-98 aasta mudelile ei pandud ei vdc-d ega 3-liitrist mootorit ega 5-käigulist automaatkasti.
Vanad 3-liitrised on üsna janused küll, eriti linnas või maastikul, kus gaasivajutamist palju ja kiirused väikesed.
VDC on veojõukontroll, aga 97-98 aasta mudelile ei pandud ei vdc-d ega 3-liitrist mootorit ega 5-käigulist automaatkasti.
Vanad 3-liitrised on üsna janused küll, eriti linnas või maastikul, kus gaasivajutamist palju ja kiirused väikesed.
Re: Legacy OutBack - tõste + kärnad
Huvi pärast küsin kas siis on ka olemas sedaan Outback?
See pilt mis mul esimeses postituses lisatud on, seal on hood scoop, kas see pole mitte 3.0 või millega tegu?
ja kuidas seda sama masina keretüüpi kutsutakse? (näiteks kui bmw-l on E39)
See pilt mis mul esimeses postituses lisatud on, seal on hood scoop, kas see pole mitte 3.0 või millega tegu?
ja kuidas seda sama masina keretüüpi kutsutakse? (näiteks kui bmw-l on E39)
Re: Legacy OutBack - tõste + kärnad
USA variante on küll olemas, siin kandis pole silma hakanud. USAkatele kruviti ka vabalt hingavatele scoobid külge, kuid on muidugi ka turbokaid.jyrka88 kirjutas:Huvi pärast küsin kas siis on ka olemas sedaan Outback?
See pilt mis mul esimeses postituses lisatud on, seal on hood scoop, kas see pole mitte 3.0 või millega tegu?
ja kuidas seda sama masina keretüüpi kutsutakse? (näiteks kui bmw-l on E39)
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT
2008 2,5 XT