Outback ja külm ilm
Outback ja külm ilm
Jagan oma negatiivset kogemust, võibolla ka kellegil teisel sarnane kogemus esinenud
Auto on endiselt 2008 diisel Outback.
Kui ilmas külmaks läksid (-15-20) keeras tagurdamisandur lolliks, nii kui tagumise käigu sisse panin hakkas undama nagu oleks midagi 5cm kaugusel tagumisest otsast ning seda nii kaua kuni tagumine käik sees oli. Mariines juhiti tähelepanu lumisele kärukonksule, mis seda valealarmi võib põhjustada, kuid auto tagumise otsa puhtaks nühkimine asja ei parandanud. Asi sai kombe nüüd, kui õues temperatuur on -5 -10 kandis.
Teine "ikaldus" on seotud ventilatsioonisüsteemiga, nimelt väljast õhku võtma hakates tekib selline imelik "vilin" vms ning auto mootorit nagu pooks, jooksev kütusekulu tõuseb ka liitri sajale rohkem. Kestab kõik see täpselt nii kaua, kuni kliima aju arvab, et väljast värsket õhku enam sisse ei pea võtma. Plaan ära vahetada salongi õhufilter, et äkki on jääs vms, aga pole veel jõudnud sinnani.
Kütusekulu on ka üles läinud, eriti kui lund on just värskelt sadanud
Auto on endiselt 2008 diisel Outback.
Kui ilmas külmaks läksid (-15-20) keeras tagurdamisandur lolliks, nii kui tagumise käigu sisse panin hakkas undama nagu oleks midagi 5cm kaugusel tagumisest otsast ning seda nii kaua kuni tagumine käik sees oli. Mariines juhiti tähelepanu lumisele kärukonksule, mis seda valealarmi võib põhjustada, kuid auto tagumise otsa puhtaks nühkimine asja ei parandanud. Asi sai kombe nüüd, kui õues temperatuur on -5 -10 kandis.
Teine "ikaldus" on seotud ventilatsioonisüsteemiga, nimelt väljast õhku võtma hakates tekib selline imelik "vilin" vms ning auto mootorit nagu pooks, jooksev kütusekulu tõuseb ka liitri sajale rohkem. Kestab kõik see täpselt nii kaua, kuni kliima aju arvab, et väljast värsket õhku enam sisse ei pea võtma. Plaan ära vahetada salongi õhufilter, et äkki on jääs vms, aga pole veel jõudnud sinnani.
Kütusekulu on ka üles läinud, eriti kui lund on just värskelt sadanud
Oleks ma sama tark kui mu naine takkajärgi
Re: Outback ja külm ilm
KÕIK tänapäeva igasugu andurid tulevad väikeste kollaste mehikeste tööpinkidest. Meeletutes kogustes. Ja samamoodi meeletutes kogustes tuleb sealt ka praaki. Ma pean tegelema igasuguse erinevat tüüpi elektrooniliste vidinatega, mis töötavad välitingimustes. Kuni -15'ni oli päris ok. Sealt edasi hakkas täielik hullumaja pihta - ei tööta displeid, ei tööta ledid, ei tööta andurid. Kusjuures ei ole nii, et üks sama asi sureb igas seadmed - ikka nii, et ühes kohas sureb üks, teises teine komponent. Lõpuks ei jäänudki muud üle kui ladusime igasse "kopsikusse" mingisuguse küttekeha sisse. Niiet selle koha pealt ei tasu subaru peale väga tige olla, tänapäeva globaalne majandus lihtsalt toodabki tonnide viisi p**ka. Mida aeg edasi, seda rohkem.
Vendisüsteemi kirjelduse järgi kahtlustan küll pigem konti - mõni muu vendisüsteemis olev mootorike küll auto mootorit ei suuda puua. Kuspoolt see vilin tuleb? Tee kapott lahti ja kuula.
Subaru kütusekulu ongi otseses seoses aastaajaga. ERiti veel siis kui veel veekogud jää alla saavad
Vendisüsteemi kirjelduse järgi kahtlustan küll pigem konti - mõni muu vendisüsteemis olev mootorike küll auto mootorit ei suuda puua. Kuspoolt see vilin tuleb? Tee kapott lahti ja kuula.
Subaru kütusekulu ongi otseses seoses aastaajaga. ERiti veel siis kui veel veekogud jää alla saavad
Re: Outback ja külm ilm
Kas neid parkimisandureid mitte siin kohapeal ei installita?
Ja see mis meil siin liigub on kindlasti odavaim mida maailmast leida.
Ja see mis meil siin liigub on kindlasti odavaim mida maailmast leida.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Outback ja külm ilm
Sellist kahinat/vilinat on kosta salongis sees. Kapoti tõstmisel pole täheldanud midagi säärast, ju siis mootori podin käib piisavalt kõvasti üle.uugu21 kirjutas: Vendisüsteemi kirjelduse järgi kahtlustan küll pigem konti - mõni muu vendisüsteemis olev mootorike küll auto mootorit ei suuda puua. Kuspoolt see vilin tuleb? Tee kapott lahti ja kuula.
Mariines ei osatud selle peale miskit muud kosta, et kui asi ära ei kao, siis tuleb pikemasse diagnostikasse viia, toona kui käisin asja vaatamas laskmas oli endal kiire ja pool tundi vaatasime seda autot ainult.
Oleks ma sama tark kui mu naine takkajärgi
Re: Outback ja külm ilm
Kahin ja vilin sees viitaks justkui viltuolevale mingile õhujagamisklapile? Samas poomist ei tohiks küll mootorile see põhjustada.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Outback ja külm ilm
Tagurdamisandur on lumine, jääs, voi midagi sarnast. Endalgi nii juhtunud. pyhkides andureid pealt, probleem laheneb.
Re: Outback ja külm ilm
Mis salongivendist ja mootori "poomisest" sai?
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Outback ja külm ilm
Külma ilmaga sümptom endiselt olemas, soojaga ei saa nagu arugi. Kui veel garantii oli, siis Mariines kehitati õlgu, et ei oska midagi kosta, et väga subjektiivne see müra. Et ju siis peabki olema nii. Mina pole ka spetsialist, et vastu vaielda.Duster kirjutas:Mis salongivendist ja mootori "poomisest" sai?
Nüüd kus mul on Garmini julla ODB pordis, mis näitab erinevaid andmeid navi ekraanile jooksvalt, siis külma mootoriga on vahe kuskil 10-15% mootori koormust sõltuvalt sellest, kas salongivent kasutab mingit asja kapoti all (mis ka seda kõrinat tekitab) või mitte. Sooja mootoriga on erinevus kuskil 5-10%
Kurtsin oma muret ka tuttavale, kes autodest rohkem teab kui mina. Too arvas, et võib mingi rullik/laager läbi olla. Puhas spekulatsioon samas.
Oleks ma sama tark kui mu naine takkajärgi