Katalüsaator
Katalüsaator
Tere. Otsin oma 2004a. Outbackile katalüsaatorit. Oskab keegi soovitada kust on neid võimalik saada soodsamalt kui esindusest. Ise olen põhiliselt Soomes ehk leidub siin midagi. Igasugune abi on teretulnud.
Re: Katalüsaator
Tervitused,
enda 05 OBK l sai katalüsaator vahetatud u pool aastat tagasi. Kasutatuid küll leidus kuid tootekoodid ei sobinud ja lõpuks saigi esinduses hinnaga kokkuleppele. Kuldses Börsis üsna mitu subaru osade pakkujat ja www.pabelaauto.ee oli nõus ka leedust tooma, kuid sobivat ei olnud. Universaalse katiga ei tasu muret lahendama hakata, ei toimi.
enda 05 OBK l sai katalüsaator vahetatud u pool aastat tagasi. Kasutatuid küll leidus kuid tootekoodid ei sobinud ja lõpuks saigi esinduses hinnaga kokkuleppele. Kuldses Börsis üsna mitu subaru osade pakkujat ja www.pabelaauto.ee oli nõus ka leedust tooma, kuid sobivat ei olnud. Universaalse katiga ei tasu muret lahendama hakata, ei toimi.
Re: Katalüsaator
No probleem ongi selles et eelmine peremees hoidis pappi kokku ja pani universaalse alla alguses oli kõik tip-top aga hiljem mootori tuli vilgub ja püsikiirust kasutada ei saa, kuigi näidud on paigas.epoiz kirjutas:Tervitused,
enda 05 OBK l sai katalüsaator vahetatud u pool aastat tagasi. Kasutatuid küll leidus kuid tootekoodid ei sobinud ja lõpuks saigi esinduses hinnaga kokkuleppele. Kuldses Börsis üsna mitu subaru osade pakkujat ja http://www.pabelaauto.ee oli nõus ka leedust tooma, kuid sobivat ei olnud. Universaalse katiga ei tasu muret lahendama hakata, ei toimi.
Re: Katalüsaator
Tunnen huvi kuna mul ka 2004a Outback millel läbisõitu 228 tuh.
Mis läbisõidu pealt teil katid lendama hakkavad?
Mis hinda siis esindus kati eest küsib?
Ja palju neil tingida kannatab?
Mis läbisõidu pealt teil katid lendama hakkavad?
Mis hinda siis esindus kati eest küsib?
Ja palju neil tingida kannatab?
Re: Katalüsaator
Mu enda masinal on läbisõitu alles 160000 km aga kat oli läbi juba varem eelmise omaniku käes aga kuna too pani alla b- osa siis see ei kesta. seega mootori tuli põleb ja püsikiirust kasutada ei saa. muidu co näidud on paigas. Esindus ütles hinnaks viimastel andmetel ca 19 kilo.stinger kirjutas:Tunnen huvi kuna mul ka 2004a Outback millel läbisõitu 228 tuh.
Mis läbisõidu pealt teil katid lendama hakkavad?
Mis hinda siis esindus kati eest küsib?
Ja palju neil tingida kannatab?
Re: Katalüsaator
Niipalju kui mina olen aru saanud, siis kattide eluiga ei sõltu olulisel määral mitte läbisõidust, vaid materjalist,mille sisse ta on metallist väliskorpuse sisse panduna mähitud. Originaalis on vist enamus uutel autodel katalüsaatori keraamiline element sellise villalaadse asja sisse mähitud.
80 ja 90 algusaastate bmw-del näiteks oli kati keraamiline osa tõmmatud sellise terassuka sisse. See villalaadne keraamilise osa mähis pudiseb katalüsaatori keraamika ja metallist kesta vahel seda kiiremini ära, mida rohkem kogu krempel raputamist saab. Terassukka naljalt ära ei pudista.
Isiklik kogemus on Jeep-iga, millel ostes samuti katalüsaator kolises ja remondimees küsis kohe, et kas tahad ajutist lahendust või sellist, millega enam ei pea selle probleemiga pead vaevama.
Otsustades väidetavalt kestvama lahenduse kasuks, võttis onu minu auto all oleva kati maha, keevitas lahti. Seest tuli välja originaalist poole väiksemaks põrunud keraamika. Siis võttis vana riiulist kasutatud töökorras Jeep-i kati, keevitas selle samuti lahti ja demonstreeris seda villataolist moodustist, mis tõepoolest oli ka näppude vahele võttes üsna pudisemisaldis. Järgmiseks tuli kuskilt päevavalgele vana bmw katalüsaatori terassukk, mille sisse see kasutatud jeepi keraamika tõmmati. Lõpuks pandi kogu krempel minu auto kati metallkesta tagasi ning keevitati kinni.
Selle autoga peaaegu 100k eesti teedel sõidetud ja sülitan siinkohal 3x üle õla, katt pole enam probleeme ilmutanud. Ei oska hetkel öelda, kas see vana täna ka antud äriga tegeleb, aga algaval töönädalal võin lauasahtlist selle venna visiitkaardi välja otsida.
80 ja 90 algusaastate bmw-del näiteks oli kati keraamiline osa tõmmatud sellise terassuka sisse. See villalaadne keraamilise osa mähis pudiseb katalüsaatori keraamika ja metallist kesta vahel seda kiiremini ära, mida rohkem kogu krempel raputamist saab. Terassukka naljalt ära ei pudista.
Isiklik kogemus on Jeep-iga, millel ostes samuti katalüsaator kolises ja remondimees küsis kohe, et kas tahad ajutist lahendust või sellist, millega enam ei pea selle probleemiga pead vaevama.
Otsustades väidetavalt kestvama lahenduse kasuks, võttis onu minu auto all oleva kati maha, keevitas lahti. Seest tuli välja originaalist poole väiksemaks põrunud keraamika. Siis võttis vana riiulist kasutatud töökorras Jeep-i kati, keevitas selle samuti lahti ja demonstreeris seda villataolist moodustist, mis tõepoolest oli ka näppude vahele võttes üsna pudisemisaldis. Järgmiseks tuli kuskilt päevavalgele vana bmw katalüsaatori terassukk, mille sisse see kasutatud jeepi keraamika tõmmati. Lõpuks pandi kogu krempel minu auto kati metallkesta tagasi ning keevitati kinni.
Selle autoga peaaegu 100k eesti teedel sõidetud ja sülitan siinkohal 3x üle õla, katt pole enam probleeme ilmutanud. Ei oska hetkel öelda, kas see vana täna ka antud äriga tegeleb, aga algaval töönädalal võin lauasahtlist selle venna visiitkaardi välja otsida.
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
Re: Katalüsaator
pole küll outbackist teema minul aga endal oli sama probleem otseläbi sumpsiga.Püsikiirust ei lasknud ja mõlemad tulukesed vilkusid.aga ise sai STI-l lambda anduri auku keeratud vask puks mis tõstis andurit üles poole ja puksi sisse omakorda lambda ja oli asi korras
-
- Postitusi: 3
- Liitunud: P, 10 Aug 2014 11:34:03 +0300
Re: Katalüsaator
minu omal lendas hetkel 260 tuh. pealt ja hetkel esinduses uus on 1700€