VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Huvitav on veel see et subaru.com kasutusjuhendit lugedes ütleb see et kui painad VDC OFF-i alla siis ka ABS on disabled, but all normal braking functions are still active. Sel juhul misasi see seda autot otseks kraabib? Pole proovinud lihtsalt libedal pidurdada VDC OFF-iga, kas võtab rattad blokki või mitte?
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
ABS'i see nupp ei puutu, ainuke asi mis off versus on muutub on see, et libisema lastes kas minnakse mootori poweri kallale või mitte.
Seal videos on kõik ok ju, piits põhjas ja neli sussi mähivad sama kiirusega, kontrollidel polegi sellises situatsioonis midagi teha, sest rataste kiirusanduritelt saadakse sama kiirus ning midagi polegi vaja pidurdada...
Võiks veel proovida nii, et võtate absi pumbalt pistiku maha, mis siis juhtub versus abs kaitsme eemaldamine, sest paljudele masinatele ei meeldi too kaitsmete näppimine?
Seal videos on kõik ok ju, piits põhjas ja neli sussi mähivad sama kiirusega, kontrollidel polegi sellises situatsioonis midagi teha, sest rataste kiirusanduritelt saadakse sama kiirus ning midagi polegi vaja pidurdada...
Võiks veel proovida nii, et võtate absi pumbalt pistiku maha, mis siis juhtub versus abs kaitsme eemaldamine, sest paljudele masinatele ei meeldi too kaitsmete näppimine?
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Vaatan manuali ja seal on selline lause rasvase hüüumärgi järel: "The Vehicle Dynamics Control system provides its ABS controlDuster kirjutas:ABS'i see nupp ei puutu, ainuke asi mis off versus on muutub on see, et libisema lastes kas minnakse mootori poweri kallale või mitte.
Seal videos on kõik ok ju, piits põhjas ja neli sussi mähivad sama kiirusega, kontrollidel polegi sellises situatsioonis midagi teha, sest rataste kiirusanduritelt saadakse sama kiirus ning midagi polegi vaja pidurdada...
Võiks veel proovida nii, et võtate absi pumbalt pistiku maha, mis siis juhtub versus abs kaitsme eemaldamine, sest paljudele masinatele ei meeldi too kaitsmete näppimine?
through the electrical circuit of the ABS system. Accordingly, if the ABS is inoperative, the Vehicle Dynamics Control system becomes unable to provide ABS control. As a result, the Vehicle Dynamics Control system becomes inoperative, causing the warning light to illuminate. Although both the Vehicle Dynamics Control and ABS systems are inoperative in this case, the ordinary functions of the brake system are still available. You will be safe while driving in this condition, but drive carefully and have your vehicle checked at a SUBARU dealer as soon as possible."
Videost, võibolla tõesti, et kui kõik rattad sama kiirusega pöörlema saada siis ju tõepoolest arvuti ei tea kas auto käib külg ees või mitte, arusaamatu ainult et kuidas ta minu omal pidurit vahele tampima hakkab kui VDC OFF. Võibolla polnud siis piisavalt libe:)
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
VDC kohta on siin erinevate teemade all juba räägitud ja tundub et ainus viis sellest jagu saada ongi ABSi kaitse (nr.30 vist oli) välja.
Muidu ta toimetabki sõltuvalt sellest kui risti auto on ja kui palju peal hoiad, kord rohkem kord vähem. Selge on see, et korralikult külgees jäärada VDCga sõita ei saa.
Muidu ta toimetabki sõltuvalt sellest kui risti auto on ja kui palju peal hoiad, kord rohkem kord vähem. Selge on see, et korralikult külgees jäärada VDCga sõita ei saa.
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Minu 2008a STi-l käis asi nii, et nuppu vajutades võttis maha ainult veojõu kontrolli ja märgutuli läks roheliseks. Kui aga hoidsid nuppu mõne sekundi all, siis võttis ka VDC maha ja märgutuli läks kollaseks. ABS jäi ikka tööle.
8x Subaru, Subaru Impreza WRX STi MY06
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Täpsustaksin - esimese vajutuse peale tulevad veojõu ja külglibisemise kontrollid maha ning ABS jääb ja tuli läheb kollaseks. All hoides läheb tuli roheliseks - ABS läheb ära, veojõu kontroll läheb ära aga jääb külglibisemise kontroll.ir kirjutas:Minu 2008a STi-l käis asi nii, et nuppu vajutades võttis maha ainult veojõu kontrolli ja märgutuli läks roheliseks. Kui aga hoidsid nuppu mõne sekundi all, siis võttis ka VDC maha ja märgutuli läks kollaseks. ABS jäi ikka tööle.
MY09 STi
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Ju on siis midagi muudetud, minu omal ei kadunud ABS ühelgi moel ära. Muidugi täpsustuseks, et kui tuli oli kollane, siis olid mõlemad väljas nii VDC kui veojõu kontroll.sulapekk kirjutas:Täpsustaksin - esimese vajutuse peale tulevad veojõu ja külglibisemise kontrollid maha ning ABS jääb ja tuli läheb kollaseks. All hoides läheb tuli roheliseks - ABS läheb ära, veojõu kontroll läheb ära aga jääb külglibisemise kontroll.ir kirjutas:Minu 2008a STi-l käis asi nii, et nuppu vajutades võttis maha ainult veojõu kontrolli ja märgutuli läks roheliseks. Kui aga hoidsid nuppu mõne sekundi all, siis võttis ka VDC maha ja märgutuli läks kollaseks. ABS jäi ikka tööle.
8x Subaru, Subaru Impreza WRX STi MY06
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Ilmselt siis MY08->MY09 seal vahed sees jah.ir kirjutas:Ju on siis midagi muudetud, minu omal ei kadunud ABS ühelgi moel ära. Muidugi täpsustuseks, et kui tuli oli kollane, siis olid mõlemad väljas nii VDC kui veojõu kontroll.
MY09 STi
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Süvenesin natuke ja kurat ma ei saa enam midagi aru. Ootame ära kui järved jäässe lähevad, siis krutin kõik uuesti läbi.
Manuaalis on selline jutt:
Siin on selline jutt:
http://driveperformance2.subaru.com/ver ... eprint.asp
Ja kurat minu mäletamist mööda käitus nii nagu ma eelnevalt kirjeldasin...
Manuaalis on selline jutt:
Siin on selline jutt:
http://driveperformance2.subaru.com/ver ... eprint.asp
Ja kurat minu mäletamist mööda käitus nii nagu ma eelnevalt kirjeldasin...
MY09 STi