VDC 2010 2,5 Outback (AT)
VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Pole kunagi ühelgi subarul VDC omanud ja nüüd on vdc outbackil standardis. Kahjuks aga segab see vidinas talvel normaalselt sõita. Kas peabki see vdc nagu kännutaha auto tõmbama? Kas oleks mõtekas see vdc pidevalt välja lülitada? Kuna olen nüüd üle hulga aja jälle lamellide peal, siis kas võib põhjusi ka sealt otsida?
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Mis mõttes "nagu kännu taha"? Ei oska küll mitte-VDC autoga võrrelda, kuna pole sellisega sõitnud, aga oma masina käitumises pole küll midagi häirivat siiamaani kohanud (eelmise põlvkonna 3.0 AT).
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
No aga hoiab hästi teel- naisel hea ohutu sõita ja möödasõidul ei pea gaasi doseerimist liialt kontrollimaPambukk kirjutas:Pole kunagi ühelgi subarul VDC omanud ja nüüd on vdc outbackil standardis. Kahjuks aga segab see vidinas talvel normaalselt sõita. Kas peabki see vdc nagu kännutaha auto tõmbama? Kas oleks mõtekas see vdc pidevalt välja lülitada? Kuna olen nüüd üle hulga aja jälle lamellide peal, siis kas võib põhjusi ka sealt otsida?
Ma hoian rahulikuma sõiduga alati sees, hoiab ootamatused ära.
http://www.youtube.com/watch?v=DuLInwz7suE
http://www.youtube.com/watch?v=ODN_mhFv ... re=related
-
- Subaruaff
- Postitusi: 63
- Liitunud: R, 03 Nov 2006 15:25:08 +0300
- Asukoht: Muhu - Tallinn
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Kui see sind lohutab siis see vidainas ei lülitugi päriselt välja Kui nupust välja lükata siis annab natuke rohkem vabadust aga mingi hetk hakkab ikkagi sekkuma.
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Põhimõtteliselt sama effekti tekitab, nagu keegi lükkaks käigu välja, siis on pisike auk ja hakkab edasi toimetama.suba100 kirjutas:Mis mõttes "nagu kännu taha"? Ei oska küll mitte-VDC autoga võrrelda, kuna pole sellisega sõitnud, aga oma masina käitumises pole küll midagi häirivat siiamaani kohanud (eelmise põlvkonna 3.0 AT).
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Seal videol võiks ka spido kõrval olla, siis saaks võrrelda. Tasakesi sõites jäävadki igasugu ekstreemsused ära. Iseensest jube harjumatu on tänavale välja keerates ja talda vajutades hoopis seisma jäädaBlackRabbit kirjutas: http://www.youtube.com/watch?v=DuLInwz7suE
http://www.youtube.com/watch?v=ODN_mhFv ... re=related
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Minuarust VDC lülitub automaatselt tagasi sisse, kui kiirus kasvab üle 30km/h.
5065126
-
- Subaruaff
- Postitusi: 52
- Liitunud: N, 07 Veebr 2008 20:55:29 +0300
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Kas VDC nuppu on keegi proovinud all hoida u`10 sec ? Vahest kasutusjuhendite lugemine võib imet teha.
Viimati muutis marek906@hot.ee, N, 09 Dets 2010 00:35:45 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Ma loen kasutusjuhendist hoopis vastupidist välja, et kui 10 sek all hoida, siis lülitub VDC sisse ja enam ennast välja lülitada ei lase.marek906@hot.ee kirjutas:Kas VDC nuppu on keegi proovinud all hoida u`10 sec ? Vahest kasutusjuhendite lugemine imet teha.
Ulvar
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Vat ei tea jah mida ta Outbackiga teeb, võibolla jääb sekkuma kuid XT puhul lülitub see kindlasti välja.alver1 kirjutas:Minuarust VDC lülitub automaatselt tagasi sisse, kui kiirus kasvab üle 30km/h.
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Kui legacyl ja outbackil on sama süsteem (ja ma arvan, et on), siis ei lülitu ta peale väljalülitamist sisse mingil kiirusel. Tuluke hakkab küll aeg-ajalt vilkuma (eriti aktiivselt siis, kui auto libiseb diagonaalis ja ise vaskuga pidurit toksid), aga lume puhul ei saa küll aru, et ta miskit teeks. Kruusal tunned küll, et pidurdab rattaid.
-
- Subaruaff
- Postitusi: 63
- Liitunud: R, 03 Nov 2006 15:25:08 +0300
- Asukoht: Muhu - Tallinn
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Kas sul ABS ei kuku ragistama kui elektroonika meelest liigne külgsuunaline liikumine on või rattad liiga vabalt tühja ringi käivad?Imre kirjutas:Kui legacyl ja outbackil on sama süsteem (ja ma arvan, et on), siis ei lülitu ta peale väljalülitamist sisse mingil kiirusel. Tuluke hakkab küll aeg-ajalt vilkuma (eriti aktiivselt siis, kui auto libiseb diagonaalis ja ise vaskuga pidurit toksid), aga lume puhul ei saa küll aru, et ta miskit teeks. Kruusal tunned küll, et pidurdab rattaid.
Ja kui kaua sa seda nuppu siis all hoiad, et selle välja saad lükatud? Ma ei ole stopperiga aega võtnud aga kui hoian all 3-5 sec (kuigi vahet ei ole kas vajutan lihtsalt korra või hoian all nuppu) annab see nii palju vabadust, et saab ennast kusagilt hangest läbi pressida aga liigse libisemise puhul elektroonika siiski rakendub ja ABS pidurdab rattad kinni. Jäärajal lõbutsemise võib üldse unustada
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Minule on jäänud selline mulje, et välja lülitada saab veojõukontrolli, aga mitte stabiilsuskontrolli. Kui see väljas on, siis on võimalik ka libedal teel kiirendada, muidu tõmbab mootoril kohe hinge kinni. Sama lugu hanges ronimisega.
Ulvar
Ulvar
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Lisan vanasse teemasse omapoolse arvamuse katsetulemustest. Kui VDC välja lülitada siis ta ise uuesti peale ei tule, ei 30km/h ega 130km/h juures. Sõltumata sellest et VDC OFF armatuuris põleb siis üsna kiiresti hakkavad abimehed auto põhja all ikkagi vahele segama ning autot otseks kraapima. Selle tõttu jääb mulle arusaamatuks kuidas allolev video teoks sai?
http://www.youtube.com/watch?v=2YV2xnvD9Kw
Väidetavalt samuti 2,5 CVT isendiga tegemist? Samas, ehk sõltub asi sellest kas kast on manual modes või mitte? Videos väidetavalt on?
http://www.youtube.com/watch?v=2YV2xnvD9Kw
Väidetavalt samuti 2,5 CVT isendiga tegemist? Samas, ehk sõltub asi sellest kas kast on manual modes või mitte? Videos väidetavalt on?
Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)
Minuteada on nii, et niikaua kuni sa talda korralikult põhjas hoiad, niikaua väga VDC ei sekku. Ise pole XV'ga veel korraliku libeda peal saanud proovida. Seal videos ehk oligi nii?