tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Mu kunagine 3,0 OBK oli võimeline asfaltil ka kannakaid tegema...sai müüdud 75K pealt ära, sinnani differ kestis...Eks autod ikka lagunevad nii praakdetailide, halva kasutamise kui lihtsalt üldise kulumise tagajärjel
-
- Subaruaff
- Postitusi: 52
- Liitunud: N, 07 Veebr 2008 20:55:29 +0300
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Löökkoormusest oled kuulnud ?
Taavi13 kirjutas:Ja mismoodi siis?marek906@hot.ee kirjutas: Muideks tagadiffrist saab väga lihtsalt jägu isegi väksemate mootoritega.
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Ei plaani nüüd kohut mõista kellel on õigus või mitte. Aga kui tootel lõpeb garantii aeg siis ei olegi minu aruast midagi protesteerida, olgu see siis kohvimasin või taga diferentsiaal.
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Mina ei tea küll kedagi oma tutvusringkonnast, kelle oleks tagumise diferentsiaaliga ühelgi autol kunagi probleeme old. See asi peaks ikkagi üldjuhul kestma terve auto elu ea. Samas leidub ka erilisi autode retsijaid (ei pane teema alagatajat nendega ühte patta). Ma saaks aru, kui tegemist oleks a la turbo imprezaga.
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
+1. Isegi kui isiklikult arvan, et tegu võib olla tõesti tehase praagiga, siis protesteerida ei ole midagi. Kui garantiiajal või EL eraisiku pretensiooni esitamise õiguse ajal keeldutakse tasuta välja vahetamast siis oleks muidugi teine lugu.jaan500 kirjutas:Ei plaani nüüd kohut mõista kellel on õigus või mitte. Aga kui tootel lõpeb garantii aeg siis ei olegi minu aruast midagi protesteerida, olgu see siis kohvimasin või taga diferentsiaal.
EDIT: USA's on reaalne selline kohtukeiss võita ja differ tasuta vahetatud saada. Euroopa Liidus mitte.
STI 2.5 '03
Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE '10
(Lexus GS450H '07)
(Range Rover Sport 2.7 TDi SE '07)
(Legacy 3.0 '07)
(Legacy 2.5i '05)
Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE '10
(Lexus GS450H '07)
(Range Rover Sport 2.7 TDi SE '07)
(Legacy 3.0 '07)
(Legacy 2.5i '05)
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Mõiste kui selline on teormehi tundidest vägagi tuttav aga palun täpsusta mida sa siin konkreetsemalt silmas pead? Olen rõhutanud, et tagadifril oli eraldi lisavarustuses juurde pandud alumiinuimist kaitse mis ilma kriimudeta, originaal veljed all ning need 2x aastas ilusti tasakaalustatavd, rattalaagreid ei ole tulnud vahetada, avariivaba (kui just tehases mingit matsu ei saanud ja seda siis enne müüki üle ei tehtud).marek906@hot.ee kirjutas:Löökkoormusest oled kuulnud ?
Taavi13 kirjutas:Ja mismoodi siis?marek906@hot.ee kirjutas: Muideks tagadiffrist saab väga lihtsalt jägu isegi väksemate mootoritega.
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Täiesti nõus, meie õigussüsteemis on tõesti nii aga siin on üks lisa lugu + isiklik kogemus teiste autotootjatega kes on ka ilmselge tootjapraagi olemasolul ja seda eriti siis kui sellest garantiiajal juttu tehtud oma vigu ise korvanud.SiimT kirjutas:+1. Isegi kui isiklikult arvan, et tegu võib olla tõesti tehase praagiga, siis protesteerida ei ole midagi. Kui garantiiajal või EL eraisiku pretensiooni esitamise õiguse ajal keeldutakse tasuta välja vahetamast siis oleks muidugi teine lugu.jaan500 kirjutas:Ei plaani nüüd kohut mõista kellel on õigus või mitte. Aga kui tootel lõpeb garantii aeg siis ei olegi minu aruast midagi protesteerida, olgu see siis kohvimasin või taga diferentsiaal.
EDIT: USA's on reaalne selline kohtukeiss võita ja differ tasuta vahetatud saada. Euroopa Liidus mitte.
Ehk antud juhtumi puhul olen esimesest kasutusaastast alates nii kirjalikult kui suuliselt viidanud sellele käiguvahetuse probleemile (aegajalt vahetas jubeda matsuga, jne.). Ja seda just sellest vaatevinklist lähtuvalt, et kuidas detailid niimoodi vastu peavad. Nagu näha oligi, lõpuks siiski ei pidanud. Sest just selle käiguvahetuse tõttu käisin ka veel eraldi vahetult enne 3 aastast garantiiaja lõppemust mõlemas margiesinduses ülevaatusel, et kas kõik jupid ikka veel töökorras. Siis ka esimene margiesindus lasi auto läbi ja mainis, et kõik korras aga teine kelle käest igaks juhuks ühe aasta lisagarantiid ostsin vahetas enne veel kardaani ja midagi nipet-näpet leidis veel. Ehk siis väga suure tõenäosusega on siis ka tegu käigukasti tõttu tekkinud "löökkoormusega" + veel materjali praak, jne.
Teada on, et Japsid ei ole ajaloos olnud hiilgavate kogemustega automaatkastide ehitajad siis minu kribamise eesmärk oligi saada aru, et kas kellegil on veel probleeme esinenud ja anda ilma liigsete emotsioonideta ning aus ülevaade juhtunust.
Lisaks ehk aitab see natuke margiesinduste ja maaletoojate suhtumist parandada, et selline väärt kaubamärk nagu Subaru maine edaspidi siin jätkuvalt ei devalveeruks vaid võetaks midagi konkreetselt ette.
Selliseid näiteid on meil Eestis ju palju kes mingit esindust on kõik kirunud ja lõpuks on muutuste tõttu asjalood märkimisväärselt paranenud ning seeläbi samuti autode müük, kliendirahulolu, jne.
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Väga võimalik isegi aga kuna muid müramise aparaate võimalus kasutada siis ei ole sellega platsil käinud. Seda enam, et minu jaoks on see mudel jube alajuhitav, kasti auto režiimil ettearvamatu, teed kehvad, jne. siis meie liikluses ei ole seda ka kordagi katsetanud.sheik kirjutas:Mu kunagine 3,0 OBK oli võimeline asfaltil ka kannakaid tegema...sai müüdud 75K pealt ära, sinnani differ kestis...Eks autod ikka lagunevad nii praakdetailide, halva kasutamise kui lihtsalt üldise kulumise tagajärjel
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Sul on siis sama kala käigukastiga, mida ma selles teemas kurtsin - viewtopic.php?f=14&t=5111Taavi13 kirjutas: Ehk antud juhtumi puhul olen esimesest kasutusaastast alates nii kirjalikult kui suuliselt viidanud sellele käiguvahetuse probleemile (aegajalt vahetas jubeda matsuga, jne.). Ja seda just sellest vaatevinklist lähtuvalt, et kuidas detailid niimoodi vastu peavad. Nagu näha oligi, lõpuks siiski ei pidanud.
Ühesõnaga, nagu ma aru saan, on seda kastipaugutamist mõistlik vältida. Varem või hiljem annab midagi lihtsalt järgi.
Ma ise kahtlustasin, et see kastijama on eelmise omaniku kokkuhoitud kastiõlivahetuse teema vms, aga kuna sul on see jamps algusest peale autoga komplektis olnud, siis see just Subarule au ei tee jah, et tehasest lastakse välja toodangut, mille sünnitraumasid ravitakse tulutute "kastisoftiuuendustega". Ja kui garantiiaeg läbi siis kehitatakse õlgu - "et jah vana pann juba, mis sa tahad saada, sul ei peagi enam asjad ideaalselt töötama".
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
tagadifrit normsõidul 3.0 ei lammuta. seda saab teha subaru ebanormaalselt käituv akast (kui talda anda). hakib. kui veidigi külg ees, hakkab rapsima. sorry, olen ennegi 250 hobusega sõitnud (tõsi, mkastiga).
Viimati muutis jacek, P, 20 Mai 2012 08:04:00 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Sa õpi veidi õigekirja. Ja kes kardaanide käitumisest rääkis?
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Just sarnased ilmingud ning ravimeetod.Reix kirjutas:Sul on siis sama kala käigukastiga, mida ma selles teemas kurtsin - viewtopic.php?f=14&t=5111Taavi13 kirjutas: Ehk antud juhtumi puhul olen esimesest kasutusaastast alates nii kirjalikult kui suuliselt viidanud sellele käiguvahetuse probleemile (aegajalt vahetas jubeda matsuga, jne.). Ja seda just sellest vaatevinklist lähtuvalt, et kuidas detailid niimoodi vastu peavad. Nagu näha oligi, lõpuks siiski ei pidanud.
Ühesõnaga, nagu ma aru saan, on seda kastipaugutamist mõistlik vältida. Varem või hiljem annab midagi lihtsalt järgi.
Ma ise kahtlustasin, et see kastijama on eelmise omaniku kokkuhoitud kastiõlivahetuse teema vms, aga kuna sul on see jamps algusest peale autoga komplektis olnud, siis see just Subarule au ei tee jah, et tehasest lastakse välja toodangut, mille sünnitraumasid ravitakse tulutute "kastisoftiuuendustega". Ja kui garantiiaeg läbi siis kehitatakse õlgu - "et jah vana pann juba, mis sa tahad saada, sul ei peagi enam asjad ideaalselt töötama".
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Ja sama kast pidi olema ka uuel 3,6`sel.jacek kirjutas:tagadifrit normsõidul 3.0 ei lammuta. seda saab teha subaru ebanormaalselt käituv akast (kui talda anda). hakib. kui veidigi külg ees, hakkab rapsima. sorry, olen ennegi 250 hobusega sõitnud (tõsi, mkastiga).
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Mis selle käigukasti kood on, siis peaks legacy GT´l sama olema? Mul siiani toimetab ok´lt.Taavi13 kirjutas:Ja sama kast pidi olema ka uuel 3,6`sel.jacek kirjutas:tagadifrit normsõidul 3.0 ei lammuta. seda saab teha subaru ebanormaalselt käituv akast (kui talda anda). hakib. kui veidigi külg ees, hakkab rapsima. sorry, olen ennegi 250 hobusega sõitnud (tõsi, mkastiga).
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Ei tea, minu info pärineb ka ca aasta tagusest vestlusest mõlema margiesinduse müügimeestega. Aga uuel pidi olema HOOPIS PAREM SOFT , mida siis ka vahepeal minu kasutuses olevale peale üritati installida.K24 kirjutas:Mis selle käigukasti kood on, siis peaks legacy GT´l sama olema? Mul siiani toimetab ok´lt.Taavi13 kirjutas:Ja sama kast pidi olema ka uuel 3,6`sel.jacek kirjutas:tagadifrit normsõidul 3.0 ei lammuta. seda saab teha subaru ebanormaalselt käituv akast (kui talda anda). hakib. kui veidigi külg ees, hakkab rapsima. sorry, olen ennegi 250 hobusega sõitnud (tõsi, mkastiga).