tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Kas kellegil on nendega probleeme olnud?
Minul kasutada Outback 3,0 automaat 2007. Sõitnud ühe omaniku käes 125 000km ja nüüd ilma ühegi välise defektita, õli normis, simmerid ja tolmukummid kõik terved jooksis lampi nii laiali, et oleks vaja vahetada kogu satelliitide süsteem (teo võll ja taldrik) + laagrid, jne. Uue difri hind ca 1400EUR + töö. Margiesindus ja tootja ei ole suutnud selgeks teha mismoodi saab tehaseseadmes automaatkastiga autol selline asi juhtuda ilma tootjapoolse praagi ehk materjali väsimise või hoolduses tehtud veata. Tahtsin küsida, et kas kellegil on veel selliseid tagadifri probleeme esinenud kus ilma ühegi kriimuta differ lihtsalt kotti lendab?
Lisan veel, et kässarit liigselt ei kasuta sest taga piduriklotse ei ole tulnud tihedamini vahetada kui normaalne kulumine, all on originaal veljed mida ei ole kandiliseks sõidetud. Autot on igati tavapäraselt kasutatud ning sõidustiil võib olla keskmisest natuke aktiivsem kuna tegu siiski ju subaru juhiga !
Minul kasutada Outback 3,0 automaat 2007. Sõitnud ühe omaniku käes 125 000km ja nüüd ilma ühegi välise defektita, õli normis, simmerid ja tolmukummid kõik terved jooksis lampi nii laiali, et oleks vaja vahetada kogu satelliitide süsteem (teo võll ja taldrik) + laagrid, jne. Uue difri hind ca 1400EUR + töö. Margiesindus ja tootja ei ole suutnud selgeks teha mismoodi saab tehaseseadmes automaatkastiga autol selline asi juhtuda ilma tootjapoolse praagi ehk materjali väsimise või hoolduses tehtud veata. Tahtsin küsida, et kas kellegil on veel selliseid tagadifri probleeme esinenud kus ilma ühegi kriimuta differ lihtsalt kotti lendab?
Lisan veel, et kässarit liigselt ei kasuta sest taga piduriklotse ei ole tulnud tihedamini vahetada kui normaalne kulumine, all on originaal veljed mida ei ole kandiliseks sõidetud. Autot on igati tavapäraselt kasutatud ning sõidustiil võib olla keskmisest natuke aktiivsem kuna tegu siiski ju subaru juhiga !
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
kas tagadifri "normaalne" kasutamine on nt talvel kelgutamine? kui liiast, siis see 3.0 "symmetrical AWD"-le ei pruugi enam meeldida. muul ajal ei ole sellel masinal kässerit samas üldse tarvis... siis peaks ka keskdiff hakkama hääletama.
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Infoks, et minu autol võttis antud protseduur aega nädal aega vähem kui KAKS KUUD (55 päeva) !!! Ehk siis nii kaua kulus margiesindusel koos tootjaga probleemi lahendamiseks. Tööalaselt olen väga paljude automarkide, nende esinduste ja tootjatega kokku puutunud aga nii venivat tegutsemist pole varem kohanud. Margiesinduse sõnutsi ei suvatsenud ka tootja mitte mingil määral kompromissi pakkuda vaid sealne ametnik jauras ainult - et auto üle 4 aasta vana ja 125 tuhat sõitnud ja nemad ei saavat mitte midagi teha. Margiesindus tuli vastu kui pikaajalisele heale kliendile ning tegi esialgsest hinnast märkimisväärse soodustuse - ka tunnistas sealne tehnika direktor suusõnaliselt, et ju on siiski tegu materjali väsimuse ja praak detailiga.
Ka oli see esmakordne kogemus kus ilmselgelt tootjapoolse veaga detaili vahetamise eest peab klient ise siiski märkimisväärse summa maksma. On palju juhuseid kus auto on oma vanuselt isegi 2x garantiiajast üle läinud aga kui tegu siiski sellise agregaadiga mis ei ole igapäevane kuluartikkel (puksid, klotsid, liigendid, jne.) ehk kuidagi kaksipidi kahtlust tekitav, et detail kasutuskäigus rikutud on need läinud tootjapoolse garantii alla isegi 8 aasta vanusel autol. Viimane kogemus oli sellel aastal, et üks suurtootja vahetas kalli detaili ära autol mille läbisõit üle 300 000km kuna isegi tehnikakaugele inimesele oli ilmselge, et tegu on tootmises juhtunud praagiga, jne.
Küsimus ju ei ole kas juhtub, kõigil juhtub, küsimus on kuidas neid juhtumeid lahendatakse. Hetkel serveerus kliendile asjalood nii, et mingit lahendust margiesindus pakkus aga tootja ei teinud enda praagi lahendamiseks küll erilisi pingutusi.
Ka oli see esmakordne kogemus kus ilmselgelt tootjapoolse veaga detaili vahetamise eest peab klient ise siiski märkimisväärse summa maksma. On palju juhuseid kus auto on oma vanuselt isegi 2x garantiiajast üle läinud aga kui tegu siiski sellise agregaadiga mis ei ole igapäevane kuluartikkel (puksid, klotsid, liigendid, jne.) ehk kuidagi kaksipidi kahtlust tekitav, et detail kasutuskäigus rikutud on need läinud tootjapoolse garantii alla isegi 8 aasta vanusel autol. Viimane kogemus oli sellel aastal, et üks suurtootja vahetas kalli detaili ära autol mille läbisõit üle 300 000km kuna isegi tehnikakaugele inimesele oli ilmselge, et tegu on tootmises juhtunud praagiga, jne.
Küsimus ju ei ole kas juhtub, kõigil juhtub, küsimus on kuidas neid juhtumeid lahendatakse. Hetkel serveerus kliendile asjalood nii, et mingit lahendust margiesindus pakkus aga tootja ei teinud enda praagi lahendamiseks küll erilisi pingutusi.
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Kumb esindus vastu tuli, kas käisid mõlemis muret kurtmas?
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Minu eelmisel masinal (2007 forester xt automaat) oli minust eelmisel omanikul ka tagumine differ valjult undama hakanud. Mariine ütles, et katuseraam undab..... (Midaiganes....) Tolleaegne omanik võttis siis sammud Spiritisse ja seal vahetatigi garantiikorras ära ja õeldi veel et sellel aastal oli mingi tagadiffrite praakpartii olnud. Aga siis oli läbisõitu kah ca 40kkm ja garantii kehtis täieraha eest.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Uurisin hinda mõlemast margiesindusest ja see oli sellel korral identne. Auto viisin sinna esindusse kust selle kunagi ostsin, sinna oli ka momendil lühem maa ja kuna auto valdavalt ainult seal hoolduses ning remondis käinud siis ei läinud teise juurde muret kurtma. Samas kui see oli juba ühes kohas lahti võetud oleks seda keeruline teise esindusse vedada jne.
Tegelikult jäi see teema kripeldama ja moment on tunne, et siiski on margiesindus varasema tegemata jätmise, oskuse või teadmatuse pärast algset tootja praaki eiranud. Ehk nüüd olen ca 1 nädala sellega sõita saanud ja momendil on tunne, et minu subarul oli see difri tõrge algusest peale sees, ehk siis juba esimestel aastatel aegajalt nö. maksimaalselt kiirendades (nagu see kohmaka automaatkastiga tuim elukas üldse suudab), võis kurvis külmast peast käiguvahetusel teatud mats läbi käija. Margiesindus tuunis seda ja näppis siit ja sealt ning pidasid seda automaatkasti softi probleemiks ja mingit muud viga ei suutnud tuvastada.
Sest eks see kast ju ka lohistab käike ja vahetab siis kiirendamisel kuidagi räpakalt ja on üldse üks hädisemaid automaatkaste millega kokkupuutepunkte olnud (kui võrrelda ka identse Outbacki või Legacy manuaali ja automaadi dünaamikat siis on ilmselge, et sellel ajal Subaru häid automaat kaste teha ei osanud). Nüüd selle nädala jooksul ei ole enam sellist matsu anomaaliat veel juhtunud. Aga eks ma katsetan veel edasi.
Tahtes olla neutraalne ja kribada siis nii nagu asjad olid ilma suuremate emotsioonideta ning soovides just kuulda kus ja kas kellegil ka analoogilist kogemust on olnud, ei pea moment ise vajalikuks konkreetse margiesinduse nime välja hõikamist. Ehk niikaua kui ei ole minu jaoks rohkem kui 85% tõenäosusega selge kas see probleem võis olla tehasepoolses praak detailis ja just ennekõike koos sellega margiesinduse saamatuses garantiiajal minu korduvatest viidetest hoolimata selle avastamises, ei hakkaks siin nimedega vehkima vaid keskenduks sisule.
Oleks hea kui siin foorumis mõni sõidu ja tehnika äss kommenteeriks võimalust kuidas ja kas on ilma detaili väliste defektideta võimalik vabalthingaval automaatkastiga autol tagadiffer mingite sõiduvõtetega kotti sõita!? Mida selleks tegema peaks ja milliseid sõiduvõtteid kasutama? Ei ole mõtet pakkuda kässariga kurvi võtmisi, mudas kinni istumisi ja mingit meeletud off roadi. Veljed on ümmargused, difril oli veel eraldi alumiinium kaitse kate mis oli sisuliselt isegi kriimuvaba, korralikult hoolduses käinud ja kõik tolmukatted terved ja väidetavalt õli ilusti sees.
Mida küll olen harrastanud on talvemõnud, ehk siis see stabiilsuskontroll välja, automaatkasti käsitsi valitsemisele ja meie lumistel teedel tuld. Ehk selleks ju Subarut ostetaksegi või mis?
Tegelikult jäi see teema kripeldama ja moment on tunne, et siiski on margiesindus varasema tegemata jätmise, oskuse või teadmatuse pärast algset tootja praaki eiranud. Ehk nüüd olen ca 1 nädala sellega sõita saanud ja momendil on tunne, et minu subarul oli see difri tõrge algusest peale sees, ehk siis juba esimestel aastatel aegajalt nö. maksimaalselt kiirendades (nagu see kohmaka automaatkastiga tuim elukas üldse suudab), võis kurvis külmast peast käiguvahetusel teatud mats läbi käija. Margiesindus tuunis seda ja näppis siit ja sealt ning pidasid seda automaatkasti softi probleemiks ja mingit muud viga ei suutnud tuvastada.
Sest eks see kast ju ka lohistab käike ja vahetab siis kiirendamisel kuidagi räpakalt ja on üldse üks hädisemaid automaatkaste millega kokkupuutepunkte olnud (kui võrrelda ka identse Outbacki või Legacy manuaali ja automaadi dünaamikat siis on ilmselge, et sellel ajal Subaru häid automaat kaste teha ei osanud). Nüüd selle nädala jooksul ei ole enam sellist matsu anomaaliat veel juhtunud. Aga eks ma katsetan veel edasi.
Tahtes olla neutraalne ja kribada siis nii nagu asjad olid ilma suuremate emotsioonideta ning soovides just kuulda kus ja kas kellegil ka analoogilist kogemust on olnud, ei pea moment ise vajalikuks konkreetse margiesinduse nime välja hõikamist. Ehk niikaua kui ei ole minu jaoks rohkem kui 85% tõenäosusega selge kas see probleem võis olla tehasepoolses praak detailis ja just ennekõike koos sellega margiesinduse saamatuses garantiiajal minu korduvatest viidetest hoolimata selle avastamises, ei hakkaks siin nimedega vehkima vaid keskenduks sisule.
Oleks hea kui siin foorumis mõni sõidu ja tehnika äss kommenteeriks võimalust kuidas ja kas on ilma detaili väliste defektideta võimalik vabalthingaval automaatkastiga autol tagadiffer mingite sõiduvõtetega kotti sõita!? Mida selleks tegema peaks ja milliseid sõiduvõtteid kasutama? Ei ole mõtet pakkuda kässariga kurvi võtmisi, mudas kinni istumisi ja mingit meeletud off roadi. Veljed on ümmargused, difril oli veel eraldi alumiinium kaitse kate mis oli sisuliselt isegi kriimuvaba, korralikult hoolduses käinud ja kõik tolmukatted terved ja väidetavalt õli ilusti sees.
Mida küll olen harrastanud on talvemõnud, ehk siis see stabiilsuskontroll välja, automaatkasti käsitsi valitsemisele ja meie lumistel teedel tuld. Ehk selleks ju Subarut ostetaksegi või mis?
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Kas sellel autol jääb stabiilsuskontroll peale veojõukontrolli välja lülitamist aktiivseks?
Kogu veoosa (kast, difrid, veovõllid) tapab kõige rohkem pidamise järsk vaheldumine. Ma muidugi ei kujuta ette, kus sellise autoga selliselt sõita saaks. Sellised tingimused võivad olla kuivaval rajal, kus on veel märjad laigud aga see eeldaks et suht koht driftid seal, mis antud jõunumbrite juures on ebareaalne. Talvel on muidugi libedaid ja pidamist pakkuvaid lõikusid lihtsam leida, samas nagu juba mainitud, see eeldaks ikka vähe rohkem jõudu, või siis külg ees lumelt hooga asfaltile sattumist vms. Muid reaalseid tingimusi sellest difrist jagu saamiseks ma ei kujuta ette. Järsul pidamise saabumisel võiks muidugi esimese asjana veovõll pooleks minna aga mine sa tea.
Üks idee veel- äkki oled millalgi tagarattaga äärekivisse pannud korralikuma hooga ja differ on sellest oma osa saanud.
Kogu veoosa (kast, difrid, veovõllid) tapab kõige rohkem pidamise järsk vaheldumine. Ma muidugi ei kujuta ette, kus sellise autoga selliselt sõita saaks. Sellised tingimused võivad olla kuivaval rajal, kus on veel märjad laigud aga see eeldaks et suht koht driftid seal, mis antud jõunumbrite juures on ebareaalne. Talvel on muidugi libedaid ja pidamist pakkuvaid lõikusid lihtsam leida, samas nagu juba mainitud, see eeldaks ikka vähe rohkem jõudu, või siis külg ees lumelt hooga asfaltile sattumist vms. Muid reaalseid tingimusi sellest difrist jagu saamiseks ma ei kujuta ette. Järsul pidamise saabumisel võiks muidugi esimese asjana veovõll pooleks minna aga mine sa tea.
Üks idee veel- äkki oled millalgi tagarattaga äärekivisse pannud korralikuma hooga ja differ on sellest oma osa saanud.
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Sellel autol saab õnneks veel ühe lülitamisega mõlemad välja ehk siis nii stabiilsuse kui ka veojõukontrolli.K24 kirjutas:Kas sellel autol jääb stabiilsuskontroll peale veojõukontrolli välja lülitamist aktiivseks?
Kogu veoosa (kast, difrid, veovõllid) tapab kõige rohkem pidamise järsk vaheldumine. Ma muidugi ei kujuta ette, kus sellise autoga selliselt sõita saaks. Sellised tingimused võivad olla kuivaval rajal, kus on veel märjad laigud aga see eeldaks et suht koht driftid seal, mis antud jõunumbrite juures on ebareaalne. Talvel on muidugi libedaid ja pidamist pakkuvaid lõikusid lihtsam leida, samas nagu juba mainitud, see eeldaks ikka vähe rohkem jõudu, või siis külg ees lumelt hooga asfaltile sattumist vms. Muid reaalseid tingimusi sellest difrist jagu saamiseks ma ei kujuta ette. Järsul pidamise saabumisel võiks muidugi esimese asjana veovõll pooleks minna aga mine sa tea.
Üks idee veel- äkki oled millalgi tagarattaga äärekivisse pannud korralikuma hooga ja differ on sellest oma osa saanud.
No just, mina ka ei kujuta ette ja tegelikult ei ole saanud kirjeldatud viisil kuidagi sõita ka. Samuti ei ole saanud see tunda äärekive sest sellisel juhul oleks pidanud ju mingigi jälg velgedele jääma ja need on kõik siiani originaalid milledel kaks korda aastas rehve vahetatakse ning kõik siiani hõlpsalt tasakaalustatavad.
Ehk minu jaoks on üheselt selge ja seetõttu puht huvi pärast ootan siiani kas keegi suudab veenvalt seda ümber lükata –juhul kui hooldus oli tasemel siis tegu on materjali väsimise ehk tootja praagiga.
Samas ei ole tegu ka väga lihtsa juhtumiga kuna mingi paranähtus on sellega sünnist kaasas käinud ja see on aegajalt jõuliselt kiirendades robustne käiguvahetus. Ehk kast lohistab käiku ja siis vahetab jubeda matsuga selle ära. Seda on korduvalt, ja korduvalt üritatud sotiga parandada ehk väidetavalt pidi ju olema uue 3,6L Outbacki kast identne mille softi on ka üritatud peale häkkida aga tulemus on siiani nadi. Tegin uue 3,6L samuti pikalt proovisõitu ning matsuga käiguvahetust sellel ei olnud küll aga on see automaatkast endiselt ludru (lohistab ja venitab käike ning igati on aru saada, et mootor on palju enamaks võimeline).
Tegelikult ongi probleem, keskmisest suuremat ja korralikku 4x4 autot millel oleks ka visuaali, sõidumõnu, kvaliteet ja teenindus hea - no ei ole võtta. Audi A6 Quattro ja ka BMW 5 seeria xDrive ehk täidab küll palju neist tingimustest aga uute hind korraliku varustuse puhul on raisk kosmos. Uue VW Passat või CC nelivedu väikestel kiirustel veel igati ok aga see ju ka lülitab 4x4 veo kiirustel 60km/h välja – no on jälle mingite matemaatikust ökonoomitajate idiootsus ütleks. Kütust see ju võib säästa aga siiski võik mingi võimalus olla ise rooliu taga otsustada kas 4x4 töötab ka peale 60km/h.
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Ma ei kujuta jah ette, mis seal siis nüüd järgi andis ja miks. 125k on samas piisavalt pikk aeg, et mingi materjali viga välja võiks tulla.
Ma gt käigukasti toimetamise üle küll ei kurda. Jah, on palju paremaid ja kiiremaid, kuid asja ajab ilusasti ära.
3,6 proovisin ka, enam-vähem aga gt´le jääb ikka alla, rääkimata tavalisest 2,5sest.
Samas ega siin kiirustada pole nagunii kusagile, iga nurga peal on kaamera või politsei, ehk et varsti sõidame kõik Priustega ringi.
Nelivedu on muidu väga hea aga see et stabiilsuskontrolli välja ei saa lülitada seab sõidutehnikale mõningased piirangud, selles mõttes on sul hea, kui saad kõik välja ühest nupust.
Ma gt käigukasti toimetamise üle küll ei kurda. Jah, on palju paremaid ja kiiremaid, kuid asja ajab ilusasti ära.
3,6 proovisin ka, enam-vähem aga gt´le jääb ikka alla, rääkimata tavalisest 2,5sest.
Samas ega siin kiirustada pole nagunii kusagile, iga nurga peal on kaamera või politsei, ehk et varsti sõidame kõik Priustega ringi.
Nelivedu on muidu väga hea aga see et stabiilsuskontrolli välja ei saa lülitada seab sõidutehnikale mõningased piirangud, selles mõttes on sul hea, kui saad kõik välja ühest nupust.
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Mismoodi peaks suutma mingi niru kässarinäss tagatifri ära lõhkuda? Mootori poolt tuleb sinna ikka oluliselt rohkem retsivaid nm'e. Mina usun ka, et tegu ikkagist tootjapoolse saastaga, mida arvatavasti aitas lõpuni lõhkuda kehv kast. Kui see nii poleks, siis peaks meist subaarutajatest juba valdav enamus tagadifreid koos õlivahetusega vahetama.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Kuna siiani mitte keegi pole suutnud ühtegi tõsiselt võetavat oletust välja tuua kuidas kasutaja saaks sellisel autol (vabalt hingav ja automaat kast) difti kotti sõita ilma ühegi muu välise defektita siis tundub jah nii, et tegu puhtalt tootjapoolse praagiga. Küsimus oligi nüüd selles, et Subaru on selline tootja või siis väidetavalt mingi Rootsis Subarut esindav ametnik selline, et nemad oma vigu ei tunnista ja antud juhtumi puhul praaki kuidagi ei korvanud + oli auto praktiliselt 2 kuud rivist väljas!!! Oma ca 14-15 aasta jooksul kus olen isiklikult ise ja ka ettevõte erinevatest esindustest uusi autosi ostnud ei meenu sellist kogemust kus ilmselgelt tehase praagi puhul kliendil see ise kinni maksta lastakse.Duster kirjutas:Mismoodi peaks suutma mingi niru kässarinäss tagatifri ära lõhkuda? Mootori poolt tuleb sinna ikka oluliselt rohkem retsivaid nm'e. Mina usun ka, et tegu ikkagist tootjapoolse saastaga, mida arvatavasti aitas lõpuni lõhkuda kehv kast. Kui see nii poleks, siis peaks meist subaarutajatest juba valdav enamus tagadifreid koos õlivahetusega vahetama.
-
- Subaruaff
- Postitusi: 52
- Liitunud: N, 07 Veebr 2008 20:55:29 +0300
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Kui Sulle tundub, et Subaru maaletooja tegi Sulle liiga siis pöördu kohtusse. Arvan, et kaotad. Muideks tagadiffrist saab väga lihtsalt jägu isegi väksemate mootoritega.
Taavi13 kirjutas:Kuna siiani mitte keegi pole suutnud ühtegi tõsiselt võetavat oletust välja tuua kuidas kasutaja saaks sellisel autol (vabalt hingav ja automaat kast) difti kotti sõita ilma ühegi muu välise defektita siis tundub jah nii, et tegu puhtalt tootjapoolse praagiga. Küsimus oligi nüüd selles, et Subaru on selline tootja või siis väidetavalt mingi Rootsis Subarut esindav ametnik selline, et nemad oma vigu ei tunnista ja antud juhtumi puhul praaki kuidagi ei korvanud + oli auto praktiliselt 2 kuud rivist väljas!!! Oma ca 14-15 aasta jooksul kus olen isiklikult ise ja ka ettevõte erinevatest esindustest uusi autosi ostnud ei meenu sellist kogemust kus ilmselgelt tehase praagi puhul kliendil see ise kinni maksta lastakse.Duster kirjutas:Mismoodi peaks suutma mingi niru kässarinäss tagatifri ära lõhkuda? Mootori poolt tuleb sinna ikka oluliselt rohkem retsivaid nm'e. Mina usun ka, et tegu ikkagist tootjapoolse saastaga, mida arvatavasti aitas lõpuni lõhkuda kehv kast. Kui see nii poleks, siis peaks meist subaarutajatest juba valdav enamus tagadifreid koos õlivahetusega vahetama.
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Ja mismoodi siis?marek906@hot.ee kirjutas: Muideks tagadiffrist saab väga lihtsalt jägu isegi väksemate mootoritega.
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Kohtusse pöördumise soovitus on muidugi üpriski asjakohane Karta on, et inimesel on midagi targemat ka teha, kui tuuleveskitega võidelda. Samahästi mõjub inimesele, kellel pole leivaraha soovitus - osta siis kooki vms...
Muarust ka pisut veider, et tavakasutusel sellised asjad ära lagunevad, mida normaalne inimene peaks nagu "eluaegseks". Mind huvitab ka, kuidas saab diffri tavakasutusel lihtsasti pekki keerata - ehk saan midagi ära teha, et sellised jamad kollitama ei tuleks
Muarust ka pisut veider, et tavakasutusel sellised asjad ära lagunevad, mida normaalne inimene peaks nagu "eluaegseks". Mind huvitab ka, kuidas saab diffri tavakasutusel lihtsasti pekki keerata - ehk saan midagi ära teha, et sellised jamad kollitama ei tuleks
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: tagadifri probleem Outback 3,0 automaat 2007
Seda Rootsi ametnike juttu olen ka ise kuulnud kui garantii ajal oma roostetäppe näitamas käisin. Eesti esindused ei saa midagi teha kui nad seda just ise kinni ei pleki.Taavi13 kirjutas:
Kuna siiani mitte keegi pole suutnud ühtegi tõsiselt võetavat oletust välja tuua kuidas kasutaja saaks sellisel autol (vabalt hingav ja automaat kast) difti kotti sõita ilma ühegi muu välise defektita siis tundub jah nii, et tegu puhtalt tootjapoolse praagiga. Küsimus oligi nüüd selles, et Subaru on selline tootja või siis väidetavalt mingi Rootsis Subarut esindav ametnik selline, et nemad oma vigu ei tunnista ja antud juhtumi puhul praaki kuidagi ei korvanud + oli auto praktiliselt 2 kuud rivist väljas!!! Oma ca 14-15 aasta jooksul kus olen isiklikult ise ja ka ettevõte erinevatest esindustest uusi autosi ostnud ei meenu sellist kogemust kus ilmselgelt tehase praagi puhul kliendil see ise kinni maksta lastakse.
Masendav tehasesuhtumine igatahes ja üks kohtukeiss teeks vaid head!