CVT-ga kohaltminek
CVT-ga kohaltminek
CVT-ga tuttavatele sõitjatele küsimus. Näiteks reversilt draivile (või ka vastupidi) või neutralilt draivile minnes ning sujuvalt gaasi vajutades kõigepealt justkui tunned et "sild tuli järgi" (kuna auto tahab liikuma hakata) aga teeb siis poole sekundi jooksul pehme müksu või nõksaka ning siis alles hakkab gaasi andmisega võrdeliselt liikuma edasi. Nn. tavalistel automaatidel sellist asja pole täheldanud, nii kui D-le või R-le lükkad nii sujuvalt ka edasi läheb. CVT-ga linnas parkimiskohale nihverdades aga ei tundu selline "müksutamine" aga sugugi meeldiv. On see normaalne CVT iseloom või miskit mäda?
Re: CVT-ga kohaltminek
Natuke veider on see paigaltsaamine tõesti. Tahaks nagu liikuma hakata aga siis tekib korraks mingi takistuse tunne. Kas mingi nelikveoga seostuv eripära või lihtsalt kast aeglase reageerimisega? Käisin ka Mariines küsimas, kas äkki mingi softi viga aga meister arvas peale proovimist, et kõik korras. Soovitas pidur lahti lasta ja oodata, kuna auto liikuma hakkab ja siis alles gaasi. Pean tunnistama, et see nõuab harjumist. CVT enda "süüst" niipalju, et eelmiseks autoks oli variaatorkastiga 2007a.Toyota Camry ja mingit kokutamist selle autoga paigaltvõtul ei olnud. Et siis Subaru CVT eripära või halb õnn teatud isendite puhul?
Üks teemaväline küsimus veel: kas kurdate samuti närvilise ja jäiga vedrustuse üle? Minu MY2012 Outback (ls. ca 3500km) annab mulle igast teekonarusest raputamise ja värinatega märku. Maanteel pole viga aga linnakiirusel ebamugav. Rehvideks originaalmõõdus Nokianid. Kas on keegi proovinud kõrgema profiiliga rehve?
Üks teemaväline küsimus veel: kas kurdate samuti närvilise ja jäiga vedrustuse üle? Minu MY2012 Outback (ls. ca 3500km) annab mulle igast teekonarusest raputamise ja värinatega märku. Maanteel pole viga aga linnakiirusel ebamugav. Rehvideks originaalmõõdus Nokianid. Kas on keegi proovinud kõrgema profiiliga rehve?
Re: CVT-ga kohaltminek
Kas te proovisõitu tegite ka ennem ostmist ikka?
Muidu Audi variaator on ka kerge läägiga, harjub ära.
A.
Muidu Audi variaator on ka kerge läägiga, harjub ära.
A.
Audi A3 Ambition DSG '13; VW Golf Highline DSG ´11
Re: CVT-ga kohaltminek
No proovitud sai ikka omajagu, kuid sellist "tühja jõnksu" käigu sissepaneku ja vedama hakkamise vahel sama mootori ja kastiga proovisõidu isendil polnud. Ehk siis selline takistuse tunne mida jakeblues ütleb on päris hea kirjeldus - ehk hakkab nagu liikuma (no ma ei tea...10-20 cm), siis tekib "tühi koht" või nagu takistus ja siis kerge müksuga tulevad sillad järgi ja hakkab tegelikult edasi minema.
Veidi närviline on jah, eriti tagumine (kerge?) ots, konaruste peal tikub väristama jah, subaru plastikut arvese võttes väljendub see muidugi krudina ja plärinana. A noh selline ta on.
Endal on plaan järgmise jooksuna alla panna 10-20mm laiemad rehvid, pehmema seguga kui on originaalid.
Veidi närviline on jah, eriti tagumine (kerge?) ots, konaruste peal tikub väristama jah, subaru plastikut arvese võttes väljendub see muidugi krudina ja plärinana. A noh selline ta on.
Endal on plaan järgmise jooksuna alla panna 10-20mm laiemad rehvid, pehmema seguga kui on originaalid.
Re: CVT-ga kohaltminek
Proovisõiduauto väljalaskeaasta oli tõenäoliselt 2010 (kui mitte 2009). Aastaks 2012 võib olla auto juures tehtud mitmeid muutusi, mis väljast silma ei paista. Ei mäleta, et proovisõiduauto oleks enda omaga sarnaselt käitunud. Muidugi, ooteaeg oli ka 4 pikka kuud et tagantjärele paralleele tõmmata.
Eile õnnestus mul jalamehena ühes parklas seisva veebr. 2011 OB omanikuga juttu puhuda. Ta ei saanud nagu hästi aru, millest ma räägin, jõnksutamist kohaltvõtul polevat. Ei tihanud paluda, et proovida annaks, samas pole ka põhjust mitte uskuda. Teemaga spekuleerides, võiks arvata, et mingist ajahetkest on CVT softi modifitseeritud?
Ostes olid mu OB-l all lamellid 225/65 R17. Kas kummisegu pehmem või profiil kõrgem aga nendega oli mugavam sõita. Suverehvideks tellisin ReifenDirektist tehase soovituslikud 225/60 R17 aga usun, et 225/65 oleks meie teedele parem valik olnud.
Eile õnnestus mul jalamehena ühes parklas seisva veebr. 2011 OB omanikuga juttu puhuda. Ta ei saanud nagu hästi aru, millest ma räägin, jõnksutamist kohaltvõtul polevat. Ei tihanud paluda, et proovida annaks, samas pole ka põhjust mitte uskuda. Teemaga spekuleerides, võiks arvata, et mingist ajahetkest on CVT softi modifitseeritud?
Ostes olid mu OB-l all lamellid 225/65 R17. Kas kummisegu pehmem või profiil kõrgem aga nendega oli mugavam sõita. Suverehvideks tellisin ReifenDirektist tehase soovituslikud 225/60 R17 aga usun, et 225/65 oleks meie teedele parem valik olnud.
Re: CVT-ga kohaltminek
Ehk saab paluda, et nad softi üle kirjutaksid? Välismaa foorumites keegi seda probleemi ei ole kurtnud?
Vedrustuse kohapealt, võrreldes Mitsu Outlanderiga on ikka OB palju parem. Ehk väike testdrive eelmisega, siis tundub oma palju parem Kui nad just jälle midagi muutnud ei ole uue mudeliaastaga
A.
Vedrustuse kohapealt, võrreldes Mitsu Outlanderiga on ikka OB palju parem. Ehk väike testdrive eelmisega, siis tundub oma palju parem Kui nad just jälle midagi muutnud ei ole uue mudeliaastaga
A.
Audi A3 Ambition DSG '13; VW Golf Highline DSG ´11
Re: CVT-ga kohaltminek
Enne kui ise ostsin sai päris mitu korda usutatud müügimehi et kas ja kui siis millised muutused on MY11 ja MY12 autode juures. Huvitav on see et erinevaid vastuseid sain (jutt käib siis 2,5 bensukast). Spiritist öeldi et peale raadio kuju ja peegli kesta pole mitte mingeid muutusi, Mariinest üks müügimees ütles et raadio ja peeglid, nädal hiljem teine mees ütles et ikka seal põhja alla on kaa midagi muudetud, mingid tagavedrustuse puksid või seadistus või vatever, ühesõnaga veidi pehmemaks et pidi loopima vähem kui MY 11 auto.
Re: CVT-ga kohaltminek
Kas mäest üles tagurdamine CVT-ga on teil ilma muredeta tegevus? Testmasinal jättis väga kummalise mulje igatahes.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: CVT-ga kohaltminek
Eks mäel ja mäel on vahe kaa aga olen täheldanud et liikuma hakkamiseks on gaasi vaja omajagu painata, ja siis liigub järsult kohalt.
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: N, 03 Mai 2012 13:39:04 +0300
Re: CVT-ga kohaltminek
Ma ei ole küll edaspidi jõnksu täheldanud CVT'ga (MY2011). Minu meelest läheb igati sujuvalt.
Järsul kallakul ei ole küll tagurdanud, kuid ka tagurpidi ei ole hätta jäänud.
Mis mudeliaastatesse puutub, siis kirjade kohaselt MY2012 oli vist tõesti ainult raadio (tahavaate kaamera), peeglid ja natukene tagavedrustus teine. MY2013 tulevad natukene suuremad muutused: uus ökom bokser, CVT, esiosa jne.
Järsul kallakul ei ole küll tagurdanud, kuid ka tagurpidi ei ole hätta jäänud.
Mis mudeliaastatesse puutub, siis kirjade kohaselt MY2012 oli vist tõesti ainult raadio (tahavaate kaamera), peeglid ja natukene tagavedrustus teine. MY2013 tulevad natukene suuremad muutused: uus ökom bokser, CVT, esiosa jne.
Re: CVT-ga kohaltminek
Kas capt. J.J. Hazelwood oleks nõus kunagi kokku saama ja oma "alust" minu omaga võrdlema? Oletan, et ka Mr. Obkinc oleks huvitatud.exxonvaldez kirjutas:Ma ei ole küll edaspidi jõnksu täheldanud CVT'ga (MY2011). Minu meelest läheb igati sujuvalt.
Järsul kallakul ei ole küll tagurdanud, kuid ka tagurpidi ei ole hätta jäänud.
Mis mudeliaastatesse puutub, siis kirjade kohaselt MY2012 oli vist tõesti ainult raadio (tahavaate kaamera), peeglid ja natukene tagavedrustus teine. MY2013 tulevad natukene suuremad muutused: uus ökom bokser, CVT, esiosa jne.