MY12 kere jäikus?

Outback'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
obkinc
Postitusi: 30
Liitunud: N, 05 Apr 2012 16:05:26 +0300

MY12 kere jäikus?

#1 Postitus Postitas obkinc » P, 04 Nov 2012 20:29:55 +0300

Selline isevärki kogemus - maal käies parkisin oma Outbacki kraaviserva, no selliselt pooldiagonaali nii et auto rattad kandsid diagonaalis - parem esimene ja vasak tagumine suht koopasse surutud, vasak esimene ja parem tagumine aga võrdlemisi "välja sirutatud". Üllatus saabus aga siis kui peale pakiruumist asjade võtmist selle luuk enam kinni minna ei tahtnud vaid kuidagi kiiva vedas ja ära lukustada ei tahtnud. Ma saan aru küll mis toimus, aga üllatus sellegipoolest. Vanasti Zigulil ratast vahetades ei tohtinud uksi lahti teha aga et OB nõnda vedel on oli üllatuseks. On kellelgi veel selliseid kogemusi? Kas peale 100 000 kilomeetrit on luugiservad haljad ja tuleb kõvemaid tihendeid luugi vahele vaadata?

Kasutaja avatar
Reix
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 175
Liitunud: T, 10 Mär 2009 20:58:58 +0300

Re: MY12 kere jäikus?

#2 Postitus Postitas Reix » P, 04 Nov 2012 21:23:43 +0300

Ma usun, et see on kõikidel ca 5m pikkuse kerega universaalidel nii. Vahet pole kui uus võivana sõiduk on. Vähemalt mul on küll kõik universaalid sellised olnud.
Sedaanid ja 4m klassis masinad peaks pisut jäigemad olema.
Subaru Outback 2,5 CVT MY13

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: MY12 kere jäikus?

#3 Postitus Postitas Tubaru » P, 04 Nov 2012 22:22:40 +0300

2008 forester täpselt samamoodi "vedel". Ei ole midagi imelikku, uued masinad on tehtud kokkupõrgetes turvalisemaks ja natuke pehmemaks, et löögi-jõudu leevendada.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1254
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: MY12 kere jäikus?

#4 Postitus Postitas BlackRabbit » P, 04 Nov 2012 22:28:50 +0300

Pole mina veel ühtegi kandevkerega autot kohanud, mille kere sellsies olukorras läbi ei vajuks. Selleks, et auto nii jäigaks saada, tuleks kogu konstruktsiooni veel täiendavaid tugevdusi lisada.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: MY12 kere jäikus?

#5 Postitus Postitas Duster » E, 05 Nov 2012 13:57:11 +0300

Vana impreza universaal ja ajapikkune mädanemine kaasaarvatud, rattad diagonaalis kiikudes käivad uksed ja luugid ilusti, polnud muret ühelgi 3est autost...
Tänapäeva autod on riisiplekist.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

oioioi
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 452
Liitunud: N, 09 Veebr 2012 13:24:47 +0300
Asukoht: tartu

Re: MY12 kere jäikus?

#6 Postitus Postitas oioioi » E, 05 Nov 2012 15:49:23 +0300

nv vahetas sõber naise autol rehve. tõstis siis tagumisest tungi kohast auto nii kõrgele, et esimene ratas tõusis ka õhku. mõtlesin, et kasutan võimalust ja vaatan kuidas uksed käivad. tegin lahti ja panin kinni kõik neli ust ja kõik sulgusid ja avanesid vabalt. autoks oli audi 80

Kasutaja avatar
Reix
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 175
Liitunud: T, 10 Mär 2009 20:58:58 +0300

Re: MY12 kere jäikus?

#7 Postitus Postitas Reix » E, 05 Nov 2012 20:51:40 +0300

Impreza ja Audi 80 ongi ju pisikesed masinad, mis painduvad vähem läbi.
Mudelautod näiteks ei paindu üldse läbi ja uksed käivad igast asendist ilusti, samas vähe suuremad metallist kokku pandud asjad painduvad päris mõnusalt - http://www.youtube.com/watch?v=NE_ri8PkihE
Subaru Outback 2,5 CVT MY13

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1254
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: MY12 kere jäikus?

#8 Postitus Postitas BlackRabbit » E, 05 Nov 2012 23:16:27 +0300

oioioi kirjutas:nv vahetas sõber naise autol rehve. tõstis siis tagumisest tungi kohast auto nii kõrgele, et esimene ratas tõusis ka õhku. mõtlesin, et kasutan võimalust ja vaatan kuidas uksed käivad. tegin lahti ja panin kinni kõik neli ust ja kõik sulgusid ja avanesid vabalt. autoks oli audi 80
Räägiks eeskätt tagaluugist, küljeuksed jäävad üldjuhul enamusel käima. Küsimus oli eeskätt raskemates oludes, nagu kahe kraavi vahel kiikumises.
Kui ikka pinge ja raskus peal tuli ka Imprezal tagaluugi sulgumist suunata. Proovitud...

obkinc
Postitusi: 30
Liitunud: N, 05 Apr 2012 16:05:26 +0300

Re: MY12 kere jäikus?

#9 Postitus Postitas obkinc » T, 06 Nov 2012 10:12:40 +0300

Just-just, ka mina suutsin enne uksed lahti rebida, lapsed-kringlid-pissipotid välja tassida kui tagaluugi kallale läksin. Uksed töötasid perfektselt, tagaluuk aga mitte.
Mäletan kunagi Volga universaalkerega variandist et kui 100K oli kellal ees siis olid luugiservad haljaks kulunud luugi omatahtsi liikumisest ja isa kleepis tummisemaid tihendeid luugi ja kere vahele et tolmu peaks ja nii vedel poleks (kõlab nagu teibiga kere jäigemaks tegemine:))

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1254
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: MY12 kere jäikus?

#10 Postitus Postitas BlackRabbit » T, 06 Nov 2012 14:10:49 +0300

obkinc kirjutas:Just-just, ka mina suutsin enne uksed lahti rebida, lapsed-kringlid-pissipotid välja tassida kui tagaluugi kallale läksin. Uksed töötasid perfektselt, tagaluuk aga mitte.
Mäletan kunagi Volga universaalkerega variandist et kui 100K oli kellal ees siis olid luugiservad haljaks kulunud luugi omatahtsi liikumisest ja isa kleepis tummisemaid tihendeid luugi ja kere vahele et tolmu peaks ja nii vedel poleks (kõlab nagu teibiga kere jäigemaks tegemine:))
Ei oska öelda 15 aasta vanusel Foresteril on meil hoovis tagaluugi juures küll kõik thendid ok ja isegi ei nagise mitte :)
Vene autode plekiuvahedest suurt rääkida ei tasuks, vaata juba ainuüksi seda milline Mosse pagasiluuk on :P

Vasta