MY12 kere jäikus?
MY12 kere jäikus?
Selline isevärki kogemus - maal käies parkisin oma Outbacki kraaviserva, no selliselt pooldiagonaali nii et auto rattad kandsid diagonaalis - parem esimene ja vasak tagumine suht koopasse surutud, vasak esimene ja parem tagumine aga võrdlemisi "välja sirutatud". Üllatus saabus aga siis kui peale pakiruumist asjade võtmist selle luuk enam kinni minna ei tahtnud vaid kuidagi kiiva vedas ja ära lukustada ei tahtnud. Ma saan aru küll mis toimus, aga üllatus sellegipoolest. Vanasti Zigulil ratast vahetades ei tohtinud uksi lahti teha aga et OB nõnda vedel on oli üllatuseks. On kellelgi veel selliseid kogemusi? Kas peale 100 000 kilomeetrit on luugiservad haljad ja tuleb kõvemaid tihendeid luugi vahele vaadata?
Re: MY12 kere jäikus?
Ma usun, et see on kõikidel ca 5m pikkuse kerega universaalidel nii. Vahet pole kui uus võivana sõiduk on. Vähemalt mul on küll kõik universaalid sellised olnud.
Sedaanid ja 4m klassis masinad peaks pisut jäigemad olema.
Sedaanid ja 4m klassis masinad peaks pisut jäigemad olema.
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
Re: MY12 kere jäikus?
2008 forester täpselt samamoodi "vedel". Ei ole midagi imelikku, uued masinad on tehtud kokkupõrgetes turvalisemaks ja natuke pehmemaks, et löögi-jõudu leevendada.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: MY12 kere jäikus?
Pole mina veel ühtegi kandevkerega autot kohanud, mille kere sellsies olukorras läbi ei vajuks. Selleks, et auto nii jäigaks saada, tuleks kogu konstruktsiooni veel täiendavaid tugevdusi lisada.
Re: MY12 kere jäikus?
Vana impreza universaal ja ajapikkune mädanemine kaasaarvatud, rattad diagonaalis kiikudes käivad uksed ja luugid ilusti, polnud muret ühelgi 3est autost...
Tänapäeva autod on riisiplekist.
Tänapäeva autod on riisiplekist.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: MY12 kere jäikus?
nv vahetas sõber naise autol rehve. tõstis siis tagumisest tungi kohast auto nii kõrgele, et esimene ratas tõusis ka õhku. mõtlesin, et kasutan võimalust ja vaatan kuidas uksed käivad. tegin lahti ja panin kinni kõik neli ust ja kõik sulgusid ja avanesid vabalt. autoks oli audi 80
Re: MY12 kere jäikus?
Impreza ja Audi 80 ongi ju pisikesed masinad, mis painduvad vähem läbi.
Mudelautod näiteks ei paindu üldse läbi ja uksed käivad igast asendist ilusti, samas vähe suuremad metallist kokku pandud asjad painduvad päris mõnusalt - http://www.youtube.com/watch?v=NE_ri8PkihE
Mudelautod näiteks ei paindu üldse läbi ja uksed käivad igast asendist ilusti, samas vähe suuremad metallist kokku pandud asjad painduvad päris mõnusalt - http://www.youtube.com/watch?v=NE_ri8PkihE
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: MY12 kere jäikus?
Räägiks eeskätt tagaluugist, küljeuksed jäävad üldjuhul enamusel käima. Küsimus oli eeskätt raskemates oludes, nagu kahe kraavi vahel kiikumises.oioioi kirjutas:nv vahetas sõber naise autol rehve. tõstis siis tagumisest tungi kohast auto nii kõrgele, et esimene ratas tõusis ka õhku. mõtlesin, et kasutan võimalust ja vaatan kuidas uksed käivad. tegin lahti ja panin kinni kõik neli ust ja kõik sulgusid ja avanesid vabalt. autoks oli audi 80
Kui ikka pinge ja raskus peal tuli ka Imprezal tagaluugi sulgumist suunata. Proovitud...
Re: MY12 kere jäikus?
Just-just, ka mina suutsin enne uksed lahti rebida, lapsed-kringlid-pissipotid välja tassida kui tagaluugi kallale läksin. Uksed töötasid perfektselt, tagaluuk aga mitte.
Mäletan kunagi Volga universaalkerega variandist et kui 100K oli kellal ees siis olid luugiservad haljaks kulunud luugi omatahtsi liikumisest ja isa kleepis tummisemaid tihendeid luugi ja kere vahele et tolmu peaks ja nii vedel poleks (kõlab nagu teibiga kere jäigemaks tegemine:))
Mäletan kunagi Volga universaalkerega variandist et kui 100K oli kellal ees siis olid luugiservad haljaks kulunud luugi omatahtsi liikumisest ja isa kleepis tummisemaid tihendeid luugi ja kere vahele et tolmu peaks ja nii vedel poleks (kõlab nagu teibiga kere jäigemaks tegemine:))
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: MY12 kere jäikus?
Ei oska öelda 15 aasta vanusel Foresteril on meil hoovis tagaluugi juures küll kõik thendid ok ja isegi ei nagise mitteobkinc kirjutas:Just-just, ka mina suutsin enne uksed lahti rebida, lapsed-kringlid-pissipotid välja tassida kui tagaluugi kallale läksin. Uksed töötasid perfektselt, tagaluuk aga mitte.
Mäletan kunagi Volga universaalkerega variandist et kui 100K oli kellal ees siis olid luugiservad haljaks kulunud luugi omatahtsi liikumisest ja isa kleepis tummisemaid tihendeid luugi ja kere vahele et tolmu peaks ja nii vedel poleks (kõlab nagu teibiga kere jäigemaks tegemine:))
Vene autode plekiuvahedest suurt rääkida ei tasuks, vaata juba ainuüksi seda milline Mosse pagasiluuk on