Outback 2013
Re: Outback 2013
Kurjam, see tuletas mulle ka meelde, et tuleks jahutusvedeliku taset vaadata. Mul poole aastaga natuke rohkem km kogunenud ja kui viimati vaatasin, siis oli min lähedal...
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Outback 2013
Minul hakkas täna masin imelikku klobinat tegema..õlitase ok aga vaatasin jahutusvedelikku ja alla low...mis toimub?!
Re: Outback 2013
Kuna Subaru ülevoolu paak on sellise õrna korgiga, siis ilmselt külmemate ilmadega natuke aurab ära.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Outback 2013
Elu sees pole sellist asja kuulnud, et korras auto puhul niimoodi jahutusvedelik kaob.
Ja olge ettevaatlikud mida sinna juurde kallate - tehke igal juhul 100% enne kindlaks mis seal sees on. Mul juhtus nii, et esindus vahetas tavalise rohelise, mis alguses sees oli, mingi hoolduse käigus selle kurikuulsa Subaru Longlife vastu ja kui mingi hetk vaatasin et kas kõik OK, siis see vedelik oli tumepruun ja esimene ehmatus suur, et nüüd on õliga segamini. Esindus arvas aga, et ju siis ei saanud kõik vana välja ja pani tavalise rohelise tagasi. Seetõttu ma ei ole kindel, et Subaru üldse punast kasutab, sest kindlalt tean et 03WRX, 06XT, 09STi, 12OB 2.5 on kõik rohelised. See Longlife on minu arust sinakas.
Ja olge ettevaatlikud mida sinna juurde kallate - tehke igal juhul 100% enne kindlaks mis seal sees on. Mul juhtus nii, et esindus vahetas tavalise rohelise, mis alguses sees oli, mingi hoolduse käigus selle kurikuulsa Subaru Longlife vastu ja kui mingi hetk vaatasin et kas kõik OK, siis see vedelik oli tumepruun ja esimene ehmatus suur, et nüüd on õliga segamini. Esindus arvas aga, et ju siis ei saanud kõik vana välja ja pani tavalise rohelise tagasi. Seetõttu ma ei ole kindel, et Subaru üldse punast kasutab, sest kindlalt tean et 03WRX, 06XT, 09STi, 12OB 2.5 on kõik rohelised. See Longlife on minu arust sinakas.
MY09 STi
Re: Outback 2013
Sisse kallasin seda toodet http://www.telko.com/portal/ee/kemikaal ... -longlife/
Sai natukene uuritud ja alates 2008 tundub olevat Subarutes mingi spets sinine vedelik, mille täpseid omadusi polegi Subaru ise avaldanud, kuna talle meeldib seda kaupa hulgi tsisternides müüa. Nii palju on kindel, et kui muidu on jahutusvedelike nn eluiga max 5 aastat, siis see peaks vastu pidama lausa 10 aastat.
Põhjused, miks ma arvan, et mõned esindused punast juurde kallavad/soovitavad kallata (mitte segi ajada "välja vahetamisega") on järgmised: See on 1) odavam, 2) lihtsurelikule kättesaadavam, 3) mõeldud samuti spets aluumiiniummootoriga autodele, 4) on samuti orgaaniline, st ei sisalda nitraate, sulfaate ja fosfaate, 5) 100ml juurdelisamine on 8,6 liitrise paagi juures nii väike kogus, et sama hästi võiks kasvõi puhast vett sealt korgist sisse kallata.
Miks sulaplekil rohelise pealt sinisele üleminekul vedelik pruuniks läks on see, et vana roheline oli mitteorgaaniline vedelik ja sisaldas kõiki eelpool nimetatud -aate.
Sellgipoolest pole kavatsen hooldusesse minnes ettejuhtuva klienditeenindaja munad pihku võtta ja neid natukene pitsitada.
Sai natukene uuritud ja alates 2008 tundub olevat Subarutes mingi spets sinine vedelik, mille täpseid omadusi polegi Subaru ise avaldanud, kuna talle meeldib seda kaupa hulgi tsisternides müüa. Nii palju on kindel, et kui muidu on jahutusvedelike nn eluiga max 5 aastat, siis see peaks vastu pidama lausa 10 aastat.
Põhjused, miks ma arvan, et mõned esindused punast juurde kallavad/soovitavad kallata (mitte segi ajada "välja vahetamisega") on järgmised: See on 1) odavam, 2) lihtsurelikule kättesaadavam, 3) mõeldud samuti spets aluumiiniummootoriga autodele, 4) on samuti orgaaniline, st ei sisalda nitraate, sulfaate ja fosfaate, 5) 100ml juurdelisamine on 8,6 liitrise paagi juures nii väike kogus, et sama hästi võiks kasvõi puhast vett sealt korgist sisse kallata.
Miks sulaplekil rohelise pealt sinisele üleminekul vedelik pruuniks läks on see, et vana roheline oli mitteorgaaniline vedelik ja sisaldas kõiki eelpool nimetatud -aate.
Sellgipoolest pole kavatsen hooldusesse minnes ettejuhtuva klienditeenindaja munad pihku võtta ja neid natukene pitsitada.
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Outback 2013
See värv ei määra ära tegelikult. Näiteks Peugeotid tulevad tehasest longlife jahutusvedelikuga, mis on tumeroheline. Ennekõike määrab värvi ära ainult värvaine, mida läbipaistvale sisse lisatakse.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Outback 2013
aaga miks oma pead üldse vaevata. Las esindus tegeleb....garantiiiga autod ju
Ja seda "ära auramise" asja ei tahaks ka mina väga uskuda.
Ja seda "ära auramise" asja ei tahaks ka mina väga uskuda.
Re: Outback 2013
Mu 05OB-l on juba ammu alla miinimumi, põhja peal on ~5mm mingit (vist, tundub vägemalt) rohekat vedelikku Parandus, oli*, lisasin nüüd rohelist vedelikku ja panin maximumi ära, ex näis kas tekitab probleeme või mitte.
16 Outback Summit - Izzzzadaily. No, really...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
Re: Outback 2013
Kuidas siis uued diislid soojaks lähevad ka?
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Outback 2013
Ütleks nii, et rahuldavalt läheb.
Istmesoojendus on soe ca 5 min pärast peale sõitma hakkamist.
Sooja hakkab salongi puhuma ca 10 min pärast peale sõitma hakkamist.
Veetemperatuuri näidik on 1/3 peal ca 15 min pärast peale sõitma hakkamist.
Seda siis varahommikul ca -20 kraadise külma puhul.
Istmesoojendus on soe ca 5 min pärast peale sõitma hakkamist.
Sooja hakkab salongi puhuma ca 10 min pärast peale sõitma hakkamist.
Veetemperatuuri näidik on 1/3 peal ca 15 min pärast peale sõitma hakkamist.
Seda siis varahommikul ca -20 kraadise külma puhul.
Subaru Outback 2.0D CVT
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: Outback 2013
Huvitav, kas ma peaks esindust külastama?Ljeeppa kirjutas:Ütleks nii, et rahuldavalt läheb.
Legacy 2013 TD. Hommikul mootori elektriline plokisoojendus 2h taga. ÕRNALT sooja hakkab puhuma tõesti kuskil 5-6 minuti kandis. 12km sõitu (maantee-linn pooleks), ca' 20 minutit mootor käinud, temp näidik on tõisnud ühe kriipsu võrra. Kusjuures salongipuhur on +18 peal ja puhub vaikselt (2. aste). Ehk selle 20 minutiga ei saa ei mootorit ega salongi soojaks.
EDIT: eile panin stages alumised 2 suurt auku paksu porolooniga kinni, ehk teeb asja natuke paremaks.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: Outback 2013
Lihtsalt uudishimust, miks ta sul ainult 2h taga on, kas sellest piisab?
KW/h maksab 3,68 öösel. Kui sul on ca 1KW soojendus siis teeb see 8h juures tervelt 30 senti.
Teab keegi kas need defa 1,4KW salongipuhurid suudavad soojaks puhuda?
KW/h maksab 3,68 öösel. Kui sul on ca 1KW soojendus siis teeb see 8h juures tervelt 30 senti.
Teab keegi kas need defa 1,4KW salongipuhurid suudavad soojaks puhuda?
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Outback 2013
Ma 2013 Foresteri puhul avastasin, et kui temperatuuri nupp on kasvõi 25 kraadi peal, siis ikkagi segatakse sisenevat õhku vist külmaga. Kui keeran Hi peale, siis antakse kohe tükkmaad soojemat õhku ja tuba saab kiiremini soojaks, isegi kui mootor on veel üsna "leige". Proovige kas see loogika ka Outbacki peal töötab.
Re: Outback 2013
Ei esindus aita, lihtsalt kui on suur ökoauto siis -15 alates enam salongisooja standardvarustusega ei saa, tuleb lisasoojendus installida. Olin 2 talve Legacy 2011 D man universaali omanik, igal hommikul 4 h defa plokisoojendus järgi, siis 20 min linnasõitu, aga küljeklaasid jäid uduseks, kindad ka kätte Müüsin maha.Tarmo kirjutas:Huvitav, kas ma peaks esindust külastama?Ljeeppa kirjutas:Ütleks nii, et rahuldavalt läheb.
Legacy 2013 TD. Hommikul mootori elektriline plokisoojendus 2h taga. ÕRNALT sooja hakkab puhuma tõesti kuskil 5-6 minuti kandis. 12km sõitu (maantee-linn pooleks), ca' 20 minutit mootor käinud, temp näidik on tõisnud ühe kriipsu võrra. Kusjuures salongipuhur on +18 peal ja puhub vaikselt (2. aste). Ehk selle 20 minutiga ei saa ei mootorit ega salongi soojaks.
EDIT: eile panin stages alumised 2 suurt auku paksu porolooniga kinni, ehk teeb asja natuke paremaks.
Re: Outback 2013
-17°C : 2,5L bens. - istmesoojendus 1-2 min, sooja hakkab puhuma 5 min, mootor töösoe ja ventika pöörded põhjas 10 min pärast
Häirib, et salongivent hoiab kõrgeid pöördeid (müra) ligi tund aega, enne kui salongi piisavalt üles köetud saab, anoh eks ta ole sedaanist suurema siseruumiga kah.
Häirib, et salongivent hoiab kõrgeid pöördeid (müra) ligi tund aega, enne kui salongi piisavalt üles köetud saab, anoh eks ta ole sedaanist suurema siseruumiga kah.