OB 2002 vibratsioon kiirendamisel ja sõitmisel
OB 2002 vibratsioon kiirendamisel ja sõitmisel
Tere kõigile!
Mure järgmine- kiirendamisel tuleb vibra sisse ja jääbki sisse (kõige suurem on kiiursevahemikul 45-60km/h ja kui kiirendad,ellik pöörded kõrgemad ja koormus suurem)
Kas sisemised veovõlli otsad võivad seda põhjustada?
Need ainsad, mis andsid loksuma.
Kardaani tugilaagrit on ka mainitud, kuid see ei tundunud vigane olevat kardaani rist läks eelmine kord vahetusse ja peale seda tegelikult vibra alguse sai, alguses oli ikka väga suur vibra, hiljem nö. rahunes maha ja jäi stabiilsemaks/rahulikumaks.
Mingi resonants ilmselt tekib, kuid pea tühi, mis kus.
Mure järgmine- kiirendamisel tuleb vibra sisse ja jääbki sisse (kõige suurem on kiiursevahemikul 45-60km/h ja kui kiirendad,ellik pöörded kõrgemad ja koormus suurem)
Kas sisemised veovõlli otsad võivad seda põhjustada?
Need ainsad, mis andsid loksuma.
Kardaani tugilaagrit on ka mainitud, kuid see ei tundunud vigane olevat kardaani rist läks eelmine kord vahetusse ja peale seda tegelikult vibra alguse sai, alguses oli ikka väga suur vibra, hiljem nö. rahunes maha ja jäi stabiilsemaks/rahulikumaks.
Mingi resonants ilmselt tekib, kuid pea tühi, mis kus.
OB 2002 2.5 AT vehicle nr 2
WRX 2003 Daili Driver, GONE!
Legacy OB 1998 2.5 AT, SOLD!
WRX 2003 Daili Driver, GONE!
Legacy OB 1998 2.5 AT, SOLD!
Re: OB 2002 vibratsioon kiirendamisel ja sõitmisel
Kas Sul kardaan pärast risti vahetust ka tasakaalustati? Kui ei siis hakka sealt pihta.
EX Outback H6 01
Re: OB 2002 vibratsioon kiirendamisel ja sõitmisel
Seda ma küll ei tahaks uskuda, kas tõesti see metalne jurakas läheb tasakaalust välja?muuseas kirjutas:Kas Sul kardaan pärast risti vahetust ka tasakaalustati? Kui ei siis hakka sealt pihta.
Kus seda vajadusel teha saaks?
Vastuargument oleks see, et mul on ju 2.5 mootor, seega tagarattad lähevad järgi alles esimeste läbilibisedes, seega tagumine kardaan ei saa ju kogu sõidu aeg olla liikumises ja vibra tekitada...?
Esimesed rattad ikka põhiliselt veavad ju.
Ja roolivibra oli ka alguses vahete-vahel ikka päris jubedalt, kuid see rahunes ka maha ja jäi veidi ainult vibrama.
Rattad on tasakaalus ja sillad on paigas...
Veel ideid...
OB 2002 2.5 AT vehicle nr 2
WRX 2003 Daili Driver, GONE!
Legacy OB 1998 2.5 AT, SOLD!
WRX 2003 Daili Driver, GONE!
Legacy OB 1998 2.5 AT, SOLD!
- wolf99
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 218
- Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
- Asukoht: Viljandimaa
Re: OB 2002 vibratsioon kiirendamisel ja sõitmisel
Suure tõenäosusega võib öelda, et kardaan on tasakaalust väljas kui vahetati. Tähtsust ei oma kas veojõud rakendub või ei rakendu kardaanile. Kaasas pöörleb ikkagi. Kogemus olemas Leonega, millel on lülitatav nelikvedu ja tavaoludes ainult esiveoline. Vibreeris samuti u 40-60 km/h juures peale risti vahetust.
Kuna subaru kardaani risti ei saa nii lihtsalt vahetada kui seda näiteks maasturitel kus võtad stopperrõngad eest ja vahetad risti ära ning säilib kardaani tasakaal. Subarul tuleb see välja pressida ja hilisemaks fikseerimiseks mõni vahetaja punktib risti kausid keevitusega kinni.
Proovida võib kardaani poldid lahti lasta ja pöörata 180 kraadi oma senise asukoha suhtes, aga eriti ei usu et aitab.
Kindlasti saab kardaanid tasakaalu Pärnus. Ettevõtte nimi ja asukoht hetkel ei meenu.
Kuna subaru kardaani risti ei saa nii lihtsalt vahetada kui seda näiteks maasturitel kus võtad stopperrõngad eest ja vahetad risti ära ning säilib kardaani tasakaal. Subarul tuleb see välja pressida ja hilisemaks fikseerimiseks mõni vahetaja punktib risti kausid keevitusega kinni.
Proovida võib kardaani poldid lahti lasta ja pöörata 180 kraadi oma senise asukoha suhtes, aga eriti ei usu et aitab.
Kindlasti saab kardaanid tasakaalu Pärnus. Ettevõtte nimi ja asukoht hetkel ei meenu.
Re: OB 2002 vibratsioon kiirendamisel ja sõitmisel
vigane rehv, kõver velg, lihtsalt mõtteteraks...
Tervitades Jürgen
Re: OB 2002 vibratsioon kiirendamisel ja sõitmisel
Ka mina soovitan Pärnu Toomase juurde minna. Tema mobla nr. 5138317. Oma masina vibrad said seal kõik korda. Mul tehti Tartus ristivahetust ilma tasakaalustamata ja raiuti vastu rinda, et kõik on korras.
Kui Toomase juures kardaani stendi panime, selgus, et ristikõrgus oli paigast kõvast ära. Tom timmis kõrgused paika ja tasakaalustas . Vibra kadunud. Soovitan seda meest kui vinget oma ala spetsi.
Kui Toomase juures kardaani stendi panime, selgus, et ristikõrgus oli paigast kõvast ära. Tom timmis kõrgused paika ja tasakaalustas . Vibra kadunud. Soovitan seda meest kui vinget oma ala spetsi.
EX Outback H6 01
Re: OB 2002 vibratsioon kiirendamisel ja sõitmisel
Tänud kõigile mõtete eest, esmalt teen siis muu hoolduse ära (amordid,sisemised veovõlli otsad jmt mis vaiaks varsti tähelepanu) ja siis ilmselt peab suunduma kuskile tasakaalustamisele...muuseas kirjutas:Ka mina soovitan Pärnu Toomase juurde minna. Tema mobla nr. 5138317. Oma masina vibrad said seal kõik korda. Mul tehti Tartus ristivahetust ilma tasakaalustamata ja raiuti vastu rinda, et kõik on korras.
Kui Toomase juures kardaani stendi panime, selgus, et ristikõrgus oli paigast kõvast ära. Tom timmis kõrgused paika ja tasakaalustas . Vibra kadunud. Soovitan seda meest kui vinget oma ala spetsi.
OB 2002 2.5 AT vehicle nr 2
WRX 2003 Daili Driver, GONE!
Legacy OB 1998 2.5 AT, SOLD!
WRX 2003 Daili Driver, GONE!
Legacy OB 1998 2.5 AT, SOLD!
Re: OB 2002 vibratsioon kiirendamisel ja sõitmisel
Väike update kõigile, et tänaseks päevaks on mure lahenduse leidnud:
Kõige muu seas sai siis ikkagi Paneeli tn-l lastud (Cardans Eu vmt) lastud testida ja tehit ära 180.- Raha eest koos uue ristiga:)
Kokku läks siis kogu hooldus ca 900.-
Sisaldas:
Esiamordid (KYB)
Tugilaagrid
Tagaamordid (KYB)
Sisemised veovõlli otsad (olid ikka täitsa läbi)
Kardaani tasakaalustus koos uue ristiga
Suht ok, kuid ilmselt rooli alumine rist vajab ka varsti vahetust-maanteekiirusel roolis vibra sees (ennem tegin rehvitasakaalustuse ära, seega rehvid ei ole)
Veel vaja teha ilmselt sillastend, sest rool veidi viltu peal...
Aga seda alles peale suve või siis kevadrehvile üleminekut
Kõige muu seas sai siis ikkagi Paneeli tn-l lastud (Cardans Eu vmt) lastud testida ja tehit ära 180.- Raha eest koos uue ristiga:)
Kokku läks siis kogu hooldus ca 900.-
Sisaldas:
Esiamordid (KYB)
Tugilaagrid
Tagaamordid (KYB)
Sisemised veovõlli otsad (olid ikka täitsa läbi)
Kardaani tasakaalustus koos uue ristiga
Suht ok, kuid ilmselt rooli alumine rist vajab ka varsti vahetust-maanteekiirusel roolis vibra sees (ennem tegin rehvitasakaalustuse ära, seega rehvid ei ole)
Veel vaja teha ilmselt sillastend, sest rool veidi viltu peal...
Aga seda alles peale suve või siis kevadrehvile üleminekut
OB 2002 2.5 AT vehicle nr 2
WRX 2003 Daili Driver, GONE!
Legacy OB 1998 2.5 AT, SOLD!
WRX 2003 Daili Driver, GONE!
Legacy OB 1998 2.5 AT, SOLD!