Lähitule "ksenoon"pirni eluiga, vahetuskogemused

Outback'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
baarutaja
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 153
Liitunud: R, 04 Veebr 2005 02:23:10 +0300

Lähitule "ksenoon"pirni eluiga, vahetuskogemused

#1 Postitus Postitas baarutaja » E, 30 Sept 2013 16:37:52 +0300

OB sõitnud tänaseks 80000km, vanus 2a. Lähitulede valgus on sügiseses pimeduses väga haledaks jäänud - ei ole silmade viga, sest valgusvihus on näha isegi tänavalaternate valusest jäävad puude varjud :-). Ilmselt saabki "ksenoonide" ressurss tasapisi läbi. Kas kellelgi on vahetuskogemusi - Originaal 120.-? Philips/Osram 50.-? Suvaline10.- kuni 15.-? Ja siis need eri värvused - 4300Kst kuni lõpmatuseni - mis on originaali vastav näitaja? Hüva nõu kulub kindlasti paljudele ära, sest viimased 5 aastat müüdud autod on enamuses "ksenooniga".

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Lähitule "ksenoon"pirni eluiga, vahetuskogemused

#2 Postitus Postitas Tubaru » E, 30 Sept 2013 16:52:05 +0300

Kui sente ei loe siis Phillipsi 4300K on kindlapeale minek. Kestavad kaua, nende odavama otsa pirnidega üldiselt pikka pidu pole (kindlasti on siinkohal ka erandeid).

E: Phillipsi pirnid leidsin kunagi saksa ebayst ca 50 €/paar, niiet tasub otsida-leiab ka norm hinnaga.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1254
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: Lähitule "ksenoon"pirni eluiga, vahetuskogemused

#3 Postitus Postitas BlackRabbit » E, 30 Sept 2013 18:47:40 +0300

baarutaja kirjutas:OB sõitnud tänaseks 80000km, vanus 2a. Lähitulede valgus on sügiseses pimeduses väga haledaks jäänud - ei ole silmade viga, sest valgusvihus on näha isegi tänavalaternate valusest jäävad puude varjud :-). Ilmselt saabki "ksenoonide" ressurss tasapisi läbi. Kas kellelgi on vahetuskogemusi - Originaal 120.-? Philips/Osram 50.-? Suvaline10.- kuni 15.-? Ja siis need eri värvused - 4300Kst kuni lõpmatuseni - mis on originaali vastav näitaja? Hüva nõu kulub kindlasti paljudele ära, sest viimased 5 aastat müüdud autod on enamuses "ksenooniga".
Pirni eluiga loetakse mitte aastates vaid tundides, seega sõltub valgustugevus ja eluiga ikka sellest kaua need põlenud on.
Mina originaale ei pannud ja valisin originaalilähedaste näitajatega asemikud.

Soovitan Osramit- nende valgusvihk on ühtlasem.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Lähitule "ksenoon"pirni eluiga, vahetuskogemused

#4 Postitus Postitas Duster » T, 01 Okt 2013 00:27:57 +0300

Originaal peaks olema vahemikus 4300-4500k, sealt üles läheb juba liiga siniseks lillaks jne. Uskuge või mitte, palju suuremad vahed on ballastidel, kui pirnidel. Mu igapäeva liikuril on isepandud hiina xenonid olnud peaaegu 4 aastat, ei näe erilist vajadust neid veel vahetama hakata. Hiina pirnid tavaliselt ei vasta päris õigele lubatud k- väärtusele, 4400k philips ja hiinakas, siis hiinakas on märksa sinisem, sarnase tulemuse olen saanud korduvalt ja ka erinevate ballastidega. Kuna sinine valgus neeldub tumedale pinnale rohkem, siis lihtsalt philipsidega näed paremini.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

jacek
Postitusi: 45
Liitunud: T, 16 Nov 2010 22:42:45 +0300

Re: Lähitule "ksenoon"pirni eluiga, vahetuskogemused

#5 Postitus Postitas jacek » T, 01 Okt 2013 12:35:18 +0300

tubaaru jutuga täiesti päri - philips & 4300, ülespoole läheb vähemalt minu jaoks temp öösel valeks.
pisivihje: me miilits tahab näha põlevaid nt (udu)tulesid.
suvel näiteks, kui vihje ei töötanud.
sellest, et ksenoonidel ei tööta suremiseks mitte km, vaid hr, on räägitud krt kui kaua.

käisin just Austrias ning suitsesin Viinis 5. korrusel - sünge näha, kui erinevalt on tehtud autode valgustused - seda 4:30 näiteks..

Kasutaja avatar
baarutaja
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 153
Liitunud: R, 04 Veebr 2005 02:23:10 +0300

Re: Lähitule "ksenoon"pirni eluiga, vahetuskogemused

#6 Postitus Postitas baarutaja » N, 03 Okt 2013 13:59:04 +0300

Aitüma kes võtsid vaevaks kogemust jagada! Enda jaoks teen kokkuvõtte, et ca 2500...3000 sõidutunni järel hakkavad pirnid kahvatuma ning kui vahetamist ei fänna siis tasub asenduseks otsida paarikaupa 4300K elemente tuntud tootjatelt. Ja et üle 4500K ning ennekuulmatud kaubamärgid annavad blingi, mitte head öist nähtavust. Nüüd asun veebishoppama :-)

Vasta