Uus või kasutatud Outback
Re: Uus või kasutatud Outback
Tere, mul 2014 bensukas ja praeguseks 1300 km läbitud. Keskmiseks küttekuluks hetkel 8,8 . Sisaldab lühikesi 3-4km kui ka 45 km-seid otsi. Pikemaid otsi pole teinud. Pettumuse on valmistanud üsna jäik vedrustus, ei tea kas läheb ajapikku natuke pehmemaks ka?
Re: Uus või kasutatud Outback
Mõõda rehvirõhud üle. Kui sa veel seda teinud pole, siis on tõenäoliselt sul rehvides 3+ bar sees.
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Uus või kasutatud Outback
Mõõdetud, sellest on siin juba varem juttu olnud
Re: Uus või kasutatud Outback
Ega subaru pole tegelt mingi mugavust pakkuv auto vaid pigem sõidurõõmu.
Re: Uus või kasutatud Outback
Kui sul pole autos mugav ,siis pole ka sõidurõõmu.Ega Subaru ei saa küll vastu vana ameerika auto vastu aga ega ta miski puuhobune ka pole ju!
Re: Uus või kasutatud Outback
to wiirus77 - see oli lihtsalt võrdlus - eelnevad 7 aastat sõitsin Legacy ga 2007 aastakäik oli väga mugav ja pehme vaatamata õhukesele rehvile. Aga pole hullu juba muutub outback ka pehmemaks . Ilmselt sissesõidu teema. Sõidurõõmu põhiomadus ongi ju mugavus!
Re: Uus või kasutatud Outback
Jah, see auto pole mitte ainult 2007. a Outbackist jäigem vaid ka 2010-2012a. Outbackist. Kahju küll, aga midagi pole teha - väljamaal hinnatakse pigem fakti, et oleksid võimeline 140-ga kurvi võtma, aga mitte seda, et sul oleks mugav mööda Tallinna teid sõita. Lohutuseks võin nii palju öelda, et "naised foorumis" rääkisid, et täiesti uus 2015 Outback tuleb veelgi jäigem.
Minu soovitus oleks müraisolatsioon ära teha. Oma autole tegin ja ei kahetse seda otsust. Amortide klõbin ja kolin enam salongi ei kostu ning see annab omakorda psüholoogilise efekti just nagu oleks autoga pehmem/mugavam sõita.
Ahjaa, ja kui veel talveks uusi jooksusid pole muretsenud, siis arvesta sellega, et ned Yokohamad on igavese pehmed rehvid! Ma ostsin omale Bridgestone'i Blizzak seeria lamellid ilma sellekohast eeluurimist tegemata, eeldades et lamellid on loogiliselt võttes veelgi pehmemad kui suverehvid, aga võta näpust. Kõvema seguga on ja see annab märgatavalt tunda. Et kui tahad pehmust säilitada, siis enne uute jooksude ostmist tehke väikene turuuuring
Minu soovitus oleks müraisolatsioon ära teha. Oma autole tegin ja ei kahetse seda otsust. Amortide klõbin ja kolin enam salongi ei kostu ning see annab omakorda psüholoogilise efekti just nagu oleks autoga pehmem/mugavam sõita.
Ahjaa, ja kui veel talveks uusi jooksusid pole muretsenud, siis arvesta sellega, et ned Yokohamad on igavese pehmed rehvid! Ma ostsin omale Bridgestone'i Blizzak seeria lamellid ilma sellekohast eeluurimist tegemata, eeldades et lamellid on loogiliselt võttes veelgi pehmemad kui suverehvid, aga võta näpust. Kõvema seguga on ja see annab märgatavalt tunda. Et kui tahad pehmust säilitada, siis enne uute jooksude ostmist tehke väikene turuuuring
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Uus või kasutatud Outback
Kas tegid täis põhjale ka isolatsiooni? Kui jah kas vilt läks põrandale?
Re: Uus või kasutatud Outback
Rehvidel tuleb koormusindeksit jälgida. Huvita kui totaalselt erinevad Legacy ja Outbacki vedrustuste jäikused nüüd küll on. Mu meelest on Legacy suht vedel.
Jätkuvalt soovitaks mitte võrrelda alla 10 000 km sõitnud autosid.
Jätkuvalt soovitaks mitte võrrelda alla 10 000 km sõitnud autosid.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Uus või kasutatud Outback
Ei teinud täis põhjale. Põhjast lasin teha pakiruumi kuni tagumise istmereani ning logarid ja ausalt öeldes andis see minu jaoks täiesti piisava efekti.alts7 kirjutas:Kas tegid täis põhjale ka isolatsiooni? Kui jah kas vilt läks põrandale?
Vaatasin, et Ravolaris, kus minagi lasin oma auto ära teha, on sel aastal paar Outbacki täielikult ära isoleeritud, k.a lagi. Kas keegi kaasfoorumlastest? Viimase asjana on jäänud veel pisut häirima maantee kiirustel salongi tungiv tuulemüra. Kas lae isoleerimine annab oodatud tulemust?
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Uus või kasutatud Outback
Eesmine parkimisandur on lisavarustuses.
Vedrustuse jäikuse seisukohalt ei ütleks ma, et tegemist on jäiga vedrustusega. Oleneb millega oled eelnevalt harjunud sõitma.
Sõitsin eelnevalt MB Avantgarde'ga, see on oluliselt jäigem. Kui tõesti võrdled Bmw 7 seeriaga, siis on OB jäik. Kuid Ob'ga kurvi võtta on super. Mingit libisemist ei teki, istmest välja ei vaju.
Kui võrdleme Honda CRV'ga, siis seal on palju jäigem. Proovisõitu tehes sain esimese km jooksul aru, et sealt ostu ei tule.
Ja rääkides kohalt kiirendamisest, siis Ob vedrustus on selline, et ei saa arugi kui kiirust kogub, sest auto ei kaldu tahapoole. Rääkimata vihmase ilmaga kohalt võtust, vahet ei tee.
Vedrustuse jäikuse seisukohalt ei ütleks ma, et tegemist on jäiga vedrustusega. Oleneb millega oled eelnevalt harjunud sõitma.
Sõitsin eelnevalt MB Avantgarde'ga, see on oluliselt jäigem. Kui tõesti võrdled Bmw 7 seeriaga, siis on OB jäik. Kuid Ob'ga kurvi võtta on super. Mingit libisemist ei teki, istmest välja ei vaju.
Kui võrdleme Honda CRV'ga, siis seal on palju jäigem. Proovisõitu tehes sain esimese km jooksul aru, et sealt ostu ei tule.
Ja rääkides kohalt kiirendamisest, siis Ob vedrustus on selline, et ei saa arugi kui kiirust kogub, sest auto ei kaldu tahapoole. Rääkimata vihmase ilmaga kohalt võtust, vahet ei tee.
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0
Subaru Legacy Spec B 3.0
Re: Uus või kasutatud Outback
Tuule kohinat esineb tõesti, ka vanemal generatsioonil oli. Kostub tagant poolt, taga istujatel eriti halb.
Re: Uus või kasutatud Outback
Mida rohkem summutate rehvi ja mootori müra seda rohkem tuleb esile tuulemüra mis tuleb peeglitest.
Re: Uus või kasutatud Outback
Copi-paste Outbacki foorumist, mis kajastab muudatusi, mis puudutavad auto jäikust võrreldes vanemate mudelitega.
Here is a summary of the suspension changes in Gen4 as I understand it:
1.) 2011 - The car was lowered slightly vs. 2010. Park your 2011 and later OB next to a 2010 and you'll see that it sits at least 1/2" higher.
2.) 2011.5 - Steering geometry changed to address steering wheel shake problem
3.) Early 2012 - Steering was changed again to fine tune prior improvement
4.) 2013 -2014 - Big changes:
Different springs and spring seats
Different shocks/struts
Stiffened chassis - Front strut towers stiffened and rear subframe to chassis mounts stiffened
Stiffened rear subframe and stiffened rear subframe mounts and rear driveline mounts
Larger front swaybar (26mm - was 24mm on prior years)
Larger rear sway bar (16mm - was 15mm on prior years). Many people, myself included, still upgrade to the 19mm WRX rear swaybar, but it's not as necessary as it was on the earlier models.
The original setup (2010-2012) suffered from rear end "oscillation" at speed, combined with poor steering geometry and tires with too soft a sidewall, led to many cars having shake issues and virtually all cars feeling unstable at highway speeds and suffering "lane wandering" at highway speeds as well. They improved this with the steering but realized they would never get it right until they stiffened the rear end to stop the high speed oscillation issue. Also the earlier cars suffered from severe body roll in low speed cornering and side to side oscillation after going over a bump at low speed. The car would wiggle side-to-side after low speed bumps while cornering for about 20 feet after the corner, such as when you go over a drainage culvert during a corner. Very annoying, felt like it was trying to shake the fillings out of your teeth. On my 2012 I tried adding the 19mm RSB and 26mm FSB as well as increasing tire pressure and adding a front strut top bar. All these things helped a bit, but did not fully fix the issues. On the 2013, IMHO, Subaru got it right. The car drives beautifully. It is stiffer but not too stiff.
My info comes from discussions with my Subaru sales manager at my dealer who has sold Subaru's for over 30 years and his info came from direct conversations with SOA engineering/tech reps
Here is a summary of the suspension changes in Gen4 as I understand it:
1.) 2011 - The car was lowered slightly vs. 2010. Park your 2011 and later OB next to a 2010 and you'll see that it sits at least 1/2" higher.
2.) 2011.5 - Steering geometry changed to address steering wheel shake problem
3.) Early 2012 - Steering was changed again to fine tune prior improvement
4.) 2013 -2014 - Big changes:
Different springs and spring seats
Different shocks/struts
Stiffened chassis - Front strut towers stiffened and rear subframe to chassis mounts stiffened
Stiffened rear subframe and stiffened rear subframe mounts and rear driveline mounts
Larger front swaybar (26mm - was 24mm on prior years)
Larger rear sway bar (16mm - was 15mm on prior years). Many people, myself included, still upgrade to the 19mm WRX rear swaybar, but it's not as necessary as it was on the earlier models.
The original setup (2010-2012) suffered from rear end "oscillation" at speed, combined with poor steering geometry and tires with too soft a sidewall, led to many cars having shake issues and virtually all cars feeling unstable at highway speeds and suffering "lane wandering" at highway speeds as well. They improved this with the steering but realized they would never get it right until they stiffened the rear end to stop the high speed oscillation issue. Also the earlier cars suffered from severe body roll in low speed cornering and side to side oscillation after going over a bump at low speed. The car would wiggle side-to-side after low speed bumps while cornering for about 20 feet after the corner, such as when you go over a drainage culvert during a corner. Very annoying, felt like it was trying to shake the fillings out of your teeth. On my 2012 I tried adding the 19mm RSB and 26mm FSB as well as increasing tire pressure and adding a front strut top bar. All these things helped a bit, but did not fully fix the issues. On the 2013, IMHO, Subaru got it right. The car drives beautifully. It is stiffer but not too stiff.
My info comes from discussions with my Subaru sales manager at my dealer who has sold Subaru's for over 30 years and his info came from direct conversations with SOA engineering/tech reps
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Uus või kasutatud Outback
Kõik on normaalne. Käisin tiiru internetis ja otsisin mõned tehnilised andmed
Bensiin:
2010 Outback tühimass 1608 kg täismass 2040 kg
Diislil:
2010 Outback tühimass 1646 kg täismass 2085 kg
2012 Outback tühimass 1650 kg täismass 2085 kg
2013 Outback MT tühimass 1655 kg täismass 2085 kg
2013 Outback CVT tühimass 1705 kg täismass 2130 kg
Ilmselt bensukal ja diislil sama vedrustus. Kuna Subarul (va STI) on veermik alati suhteliselt pehme olnud, siis diisel cvt-ga lisandunud 100 kg muutis selle lootusetult jubedaks kurvides.
Bensiin:
2010 Outback tühimass 1608 kg täismass 2040 kg
Diislil:
2010 Outback tühimass 1646 kg täismass 2085 kg
2012 Outback tühimass 1650 kg täismass 2085 kg
2013 Outback MT tühimass 1655 kg täismass 2085 kg
2013 Outback CVT tühimass 1705 kg täismass 2130 kg
Ilmselt bensukal ja diislil sama vedrustus. Kuna Subarul (va STI) on veermik alati suhteliselt pehme olnud, siis diisel cvt-ga lisandunud 100 kg muutis selle lootusetult jubedaks kurvides.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.