Uus või kasutatud Outback
Re: Uus või kasutatud Outback
Subarutel on ka bi- fuel isendid katki läinud, lpg'ga olen näinud ainult siiani.
Kui uued bi-fuelid on tõesti cng, siis võime oma arvutused minema visata, cng kg on ca 0,77eur, kg=1,6l. 300km cng'ga on päris hea tulemus, kuna cng on paagis ca 200bar rõhuga ning paak ise on seinapaksuselt, kaalult ja mõõtmetelt nagu tuumareaktor
Kui uued bi-fuelid on tõesti cng, siis võime oma arvutused minema visata, cng kg on ca 0,77eur, kg=1,6l. 300km cng'ga on päris hea tulemus, kuna cng on paagis ca 200bar rõhuga ning paak ise on seinapaksuselt, kaalult ja mõõtmetelt nagu tuumareaktor
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Uus või kasutatud Outback
Maaletooja Rootsi turule valmistab ette CNG 2,5 Legacy ja Outback, aga Eestisse nad ei too neid.
Infot siin http://www.subaru.se/lineup/boxer-cng/tekniska-data
Sama on LPG seadmetega, neid paigaldavad vastavate regioonide maaletoojad, mitte tehas.
Klappe mootoris ei vaheta keegi.
Infot siin http://www.subaru.se/lineup/boxer-cng/tekniska-data
Sama on LPG seadmetega, neid paigaldavad vastavate regioonide maaletoojad, mitte tehas.
Klappe mootoris ei vaheta keegi.
Re: Uus või kasutatud Outback
Nojah siis on jamasti, USA bi-fuel masinad tulevad tehasest juba teiste klappidega.nelivedu kirjutas:Maaletooja Rootsi turule valmistab ette CNG 2,5 Legacy ja Outback, aga Eestisse nad ei too neid.
Infot siin http://www.subaru.se/lineup/boxer-cng/tekniska-data
Sama on LPG seadmetega, neid paigaldavad vastavate regioonide maaletoojad, mitte tehas.
Klappe mootoris ei vaheta keegi.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Uus või kasutatud Outback
VW klubis on üleval üks tehase CNG seadmega passat. Muidu pole need autod omavahel väga hästi võrreldavad, aga mingi pildi peaks cng-st ette saama küll(mõtlen eelkõige gaasi ja ülalpidamiskulusid):
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=50&t=93192
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=50&t=93192
Käisin täna tankimas ja selleks ajaks olin läbinud 2198 kilomeetrit.
Kütust olen kokku ostnud 77.32 euro eest ehk 99.26 kg.
see teeb siis keskmiseks kuluks 4.51 kg/100km ehk 3.51 euri eest läbin 100 kilomeetrit.
seega saan ma sõita 100 euro eest 2842 kilomeetrit
Re: Uus või kasutatud Outback
bensiini mootoriga on selle keskmine tehasekulu 6,1, kuna Passati omanik sõidab 80% maanteel siis võiks ta bensuga isegi saada omale keskmiseks 6L ehk ca 10 euri 100-le. Päris jõhker vahe.Harrisan kirjutas:VW klubis on üleval üks tehase CNG seadmega passat. Muidu pole need autod omavahel väga hästi võrreldavad, aga mingi pildi peaks cng-st ette saama küll(mõtlen eelkõige gaasi ja ülalpidamiskulusid):
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=50&t=93192
Käisin täna tankimas ja selleks ajaks olin läbinud 2198 kilomeetrit.
Kütust olen kokku ostnud 77.32 euro eest ehk 99.26 kg.
see teeb siis keskmiseks kuluks 4.51 kg/100km ehk 3.51 euri eest läbin 100 kilomeetrit.
seega saan ma sõita 100 euro eest 2842 kilomeetrit
turbomootoril muidugi see eelis, et saab laadimisrõhku tõsta, tänu gaasi 2x kõrgemale isesüttimistemperatuurile, mis siis aitab kompenseerida väiksemat kütteväärtust.
Nagu näha pole vahet millega sõita.
http://www.drivearabia.com/news/2012/03 ... -in-dubai/
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Uus või kasutatud Outback
Olen nüüd sõitnud ca 450km autoga.
Alguses vaatasin et kütusenäidik on kinni kiilunud, ei langenud kuidagi.
Eelmise sõidukiga olin ära harjunud, et muudkui paned diislit sisse ja näidik kolinal kukub. Kuigi tehaseandmed pidid samad olema, mis Outbackil.
Kütusekulu on keskmiselt 6,5 L 100km kohta. Enamus linnasõit.
Selles mõttes on ikkagi tore, et paned 25L paaki ja saad reaalselt 400km ära sõita.
Alguses vaatasin et kütusenäidik on kinni kiilunud, ei langenud kuidagi.
Eelmise sõidukiga olin ära harjunud, et muudkui paned diislit sisse ja näidik kolinal kukub. Kuigi tehaseandmed pidid samad olema, mis Outbackil.
Kütusekulu on keskmiselt 6,5 L 100km kohta. Enamus linnasõit.
Selles mõttes on ikkagi tore, et paned 25L paaki ja saad reaalselt 400km ära sõita.
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0
Subaru Legacy Spec B 3.0
Re: Uus või kasutatud Outback
Olles nüüd sõitnud 2000 km, siis tagant järele öeldes kütusekulu nii meeldiv ei olegi.
Kompuuter näitab stabiiselt 8.2 L/100km kohta, alla pole seda saanud.
Reaalselt läheb 9L 100/km kohta. Seda on palju, kuigi väga ökolt ei sõida.
Kas võib olla uue auto asi, et alguses võtab rohkem kütust?
Kompuuter näitab stabiiselt 8.2 L/100km kohta, alla pole seda saanud.
Reaalselt läheb 9L 100/km kohta. Seda on palju, kuigi väga ökolt ei sõida.
Kas võib olla uue auto asi, et alguses võtab rohkem kütust?
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0
Subaru Legacy Spec B 3.0
Re: Uus või kasutatud Outback
Pakuks küll, et anna aega atra seada veel.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Uus või kasutatud Outback
Pakuks, et diislil on 20 000 km alles sissesõit, mõnel margil läheb mootor "lahti" kuskil 30t km pealt.
Ise ootan juba huviga, milline nüüd bensuka suvine küttekulu tuleb
Ise ootan juba huviga, milline nüüd bensuka suvine küttekulu tuleb
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: Uus või kasutatud Outback
Viimane Tln-Pärnu-Tln ots. Enamvähem suurima lubatud kiirusega (ehk +5), Tallinna tagasi jõudes kompu järgi keskmine 4,4. Läbisõit hetkel 8300km. Et siis 30t km peal enam kütust ei võtagi?merchant kirjutas:Pakuks, et diislil on 20 000 km alles sissesõit, mõnel margil läheb mootor "lahti" kuskil 30t km pealt.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: Uus või kasutatud Outback
Mõned küsimused: Kui pikad on sõiduotsad? Kui palju on liikluses seismist? Kas mootor sõiduga soojaks jõuab minna?
Nagu varem ütlesin, et see auto võtabki kõvasti kütust, kui sõita nii lühikesi otsasid, et mootor ei jõuagi vahepeal soojaks minna. Ahjaa....Tallinnale kohaselt võiks selle lühikese otsa peale jääda ka hunnik tsüklist väljas olevaid valgusfoore. Kui minu kirjeldatu on Teile tuttav, siis ei saa Te seda kütusekulu ka 30k km pärast alla.
Ta ikkagi rohkem selline stabiilse sõidukiirusega sõitmise auto. Kui mootor soe ja sõidad linnas seal 50-70-ga, siis võid kompuutri järgi saada kütusekulu kruiisi hetkel lausa alla 5l sajale. Aga kui enamuse ajast istud kuskil foori taga või sõidud on nii lühikesed, et mootor on enamuse sõidust külm, siis siin ei aita ka ussirohi.
Kui me räägime kütusekulust 8,2 maanteel, siis sellist kütusekulu pole ma selle autoga maanteel mitte kunagi näinud. Isegi mitte 50km läbisõidu juures.
Esimene päev sõitsin Autospiriti salongist õhtul kell 6 Türisalu panga juurde ja tagasi TTÜ juurde ning keskmiseks tuli natukene alla 7.
Ja ei ole minagi mingi eriline ökotaja. Möödasõitutel vajutan alati lapatsi põhja ning fooride alt ära sõites meeldib tihti seda väänet nautida ning teistele tagatulesid näidata.
Nagu varem ütlesin, et see auto võtabki kõvasti kütust, kui sõita nii lühikesi otsasid, et mootor ei jõuagi vahepeal soojaks minna. Ahjaa....Tallinnale kohaselt võiks selle lühikese otsa peale jääda ka hunnik tsüklist väljas olevaid valgusfoore. Kui minu kirjeldatu on Teile tuttav, siis ei saa Te seda kütusekulu ka 30k km pärast alla.
Ta ikkagi rohkem selline stabiilse sõidukiirusega sõitmise auto. Kui mootor soe ja sõidad linnas seal 50-70-ga, siis võid kompuutri järgi saada kütusekulu kruiisi hetkel lausa alla 5l sajale. Aga kui enamuse ajast istud kuskil foori taga või sõidud on nii lühikesed, et mootor on enamuse sõidust külm, siis siin ei aita ka ussirohi.
Kui me räägime kütusekulust 8,2 maanteel, siis sellist kütusekulu pole ma selle autoga maanteel mitte kunagi näinud. Isegi mitte 50km läbisõidu juures.
Esimene päev sõitsin Autospiriti salongist õhtul kell 6 Türisalu panga juurde ja tagasi TTÜ juurde ning keskmiseks tuli natukene alla 7.
Ja ei ole minagi mingi eriline ökotaja. Möödasõitutel vajutan alati lapatsi põhja ning fooride alt ära sõites meeldib tihti seda väänet nautida ning teistele tagatulesid näidata.
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Uus või kasutatud Outback
Küsimus - kus nullisid ära mõõdiku?
Kui maanteel hetkel, mil oled saavutanud ühtlase liikumiskiiruse, siis tulebki ju see kõige magusam näit. Mina olen 4 inimesega autos reeglitest kinni pidades (kas spido +5) näinud 4,8 ees, aga kui vähegi sõita, siis 5,4.
Kui maanteel hetkel, mil oled saavutanud ühtlase liikumiskiiruse, siis tulebki ju see kõige magusam näit. Mina olen 4 inimesega autos reeglitest kinni pidades (kas spido +5) näinud 4,8 ees, aga kui vähegi sõita, siis 5,4.
Re: Uus või kasutatud Outback
Mitte sedaTarmo kirjutas:Viimane Tln-Pärnu-Tln ots. Enamvähem suurima lubatud kiirusega (ehk +5), Tallinna tagasi jõudes kompu järgi keskmine 4,4. Läbisõit hetkel 8300km. Et siis 30t km peal enam kütust ei võtagi?merchant kirjutas:Pakuks, et diislil on 20 000 km alles sissesõit, mõnel margil läheb mootor "lahti" kuskil 30t km pealt.
Siis hakkab masin erksamalt liikuma ja selle võrra vajutad rõõmsalt veel rohkem
Tglt kesmine sama sõidustiili juures ikka peale sissesõitu natuke langeb, lihtsalt bensukal peaks see aeg kiiremini kätte jõudma kui diislil
Re: Uus või kasutatud Outback
Ljeeppa jutt on siinkohal õige.
Sõidan igal hommikul tööle 19 km, seejärel tagasi või teen mõned lühemad otsad.
Eelmise diisli mootor (2.7TDI MB) ei läinud samuti selle vahemaa peale soojaks.
Kui nüüd ühtlasest maanteel sõidust on juttu, siis kindlasti ei tule kulu 8.2, pigem 6,0 maanteel.
Ainuke asi mis veel häirib on esimene parkimisandur, piiksub pidevalt väikese kiirusega, isegi kui objekte pole lähedal, pean pigem välja lülitama.
Sõidan igal hommikul tööle 19 km, seejärel tagasi või teen mõned lühemad otsad.
Eelmise diisli mootor (2.7TDI MB) ei läinud samuti selle vahemaa peale soojaks.
Kui nüüd ühtlasest maanteel sõidust on juttu, siis kindlasti ei tule kulu 8.2, pigem 6,0 maanteel.
Ainuke asi mis veel häirib on esimene parkimisandur, piiksub pidevalt väikese kiirusega, isegi kui objekte pole lähedal, pean pigem välja lülitama.
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0
Subaru Legacy Spec B 3.0
Re: Uus või kasutatud Outback
Eesmine Parkimisandur? Aastaga mingi uus lisa juurde tulnud?
Lohutuseks ütlen, et suvisemate ilmadega läheb mootor tunduvalt kiiremini soojaks.
Lohutuseks ütlen, et suvisemate ilmadega läheb mootor tunduvalt kiiremini soojaks.
Subaru Outback 2.0D CVT