Kui edukalt peaksid teoorias muud (käigukast, diferentsiaalid jne.) Outback'i sõlmed vastu mootori kiipimisele?
Ei taha alustada suurt spekuleerimise teemat vaid sõna võiksid võtta ainult kindlate andmete/teadmiste/kogemustega inimesed.
Võiks veel küsida, et kui edukalt kannatab DPF'i välja programmeerida, aga selle kohta on siin eraldi pikem jutt ühe Legacy kohta ning ma tõenäoliselt eeldan ju õigesti, et 2,0 110kw diisel on kõikidel Subaru mudelitel üks-ja-see-sama mootor ning protseduur on sama keeruline.
Ennast huvitaks just info 2012 2,0 110kw manuaal diisel OB ja kiipimise kohta.
Outback'ide mootorielektroonika modifitseerimine
Re: Outback'ide mootorielektroonika modifitseerimine
Eeldad mootorite kohapelt valesti. Need küll istuvad kinnituste mõttes üksteise asemele, kuid sisus on muudatusi, samuti toitesüsteemides ja ka dpf'e on vähemalt 2 erinevat põlvkonda, esimene kindel muudatus oli minu andmetel 2010. Mida vanem, seda lihtsam ja kindlam on, et saab eemaldada, uuematel on see kindlasti keerulisem.
Kastide kestvuse kohta olen kuulnud naised saunas rääkisid kvaliteedil, et kastid on ikkagi suht nõrgad st. nad on teinud sinna alla suht väikesesse korpusesse (ala wrx 5ne)
6 käiku, mis tähendab väiksemaid võlle ja hammakaid+ käikude lülitamine on trosside peale viidud, mis on jama. Diislitel on vääne niigi metsik, seega minu arvates seal mingi risk ikkagi on, oleks tegu sti 6se kastiga, poleks midagi karta. Isiklikult chipiksin ikka, kuna tean mis vahe on, isiklik aastatepikkune kogemus ühe teist marki diiselmasinaga.
Eelkõige suurenes väga madala otsa teravus ehk siis kaotati ära "auk" seades, mis ei luba mootoril töödata nii nagu ta seda tegema peaks ja seda selleks, et rohelistele meeldiks, what a waste. P.S mulle aeti kunagi sama jama, et lased oma kasti ja poolassid pooleks ja üldse viskab mootor kohe lusika nurka. Nad on vähemalt siiani eksinud ja see eksimine on kestnud juba 100000km.
Kastide kestvuse kohta olen kuulnud naised saunas rääkisid kvaliteedil, et kastid on ikkagi suht nõrgad st. nad on teinud sinna alla suht väikesesse korpusesse (ala wrx 5ne)
6 käiku, mis tähendab väiksemaid võlle ja hammakaid+ käikude lülitamine on trosside peale viidud, mis on jama. Diislitel on vääne niigi metsik, seega minu arvates seal mingi risk ikkagi on, oleks tegu sti 6se kastiga, poleks midagi karta. Isiklikult chipiksin ikka, kuna tean mis vahe on, isiklik aastatepikkune kogemus ühe teist marki diiselmasinaga.
Eelkõige suurenes väga madala otsa teravus ehk siis kaotati ära "auk" seades, mis ei luba mootoril töödata nii nagu ta seda tegema peaks ja seda selleks, et rohelistele meeldiks, what a waste. P.S mulle aeti kunagi sama jama, et lased oma kasti ja poolassid pooleks ja üldse viskab mootor kohe lusika nurka. Nad on vähemalt siiani eksinud ja see eksimine on kestnud juba 100000km.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.