Outback 2015
Re: Outback 2015
No maitea, minu '13 2,5 CVT veab küll kruusal enne tagumise ringi ja natuke hiljem tulevad esimesed järgi...
Esiveost on asi kaugel, talvel peab juhitavuse parandamiseks piduriga saba kergemaks tegema.
Esiveost on asi kaugel, talvel peab juhitavuse parandamiseks piduriga saba kergemaks tegema.
Re: Outback 2015
Ma olen suba100'ga peaaegu et nõus. Plastikute kaotamine oli lollus kuubis. Samuti ka mootorite jutu kohapealt. Miks näiteks ei ristata uut 2l dit mootorit manuaalkastiga ja pakutakse ainult 2le mudelile? Taaskord tõsine möödalaskmine. Veosüsteemide kohapealt ma niiväga ei kobiseks:
1. Kui tahad 50:50 vedu siis osta manuaal. P.S seda varianti sulle need kiad ja muud haldexiga pellerid ei pakugi.
2. Kui inimene ostab "invaliidika", siis on tegu kas igapäevakulguriga või ka tõsiselt invaliidiga, sest see mees, kes kujutab ette, et läheb driftima ja ostab cvt kastiga auto ju ongi ülakorruse invaliid
3. See veoskeemide nn hälve automaatidel ei ole ikkagi võrreldav teiste sarnaste toodetega, sest ma ei ole eriti kuulnud, et võsas keegi ka automaatsubarutele kandade peale astuks, ei ole kuulnud, et mingi hetk näiteks tagasild üldse enam ei vea (haldex pelleritel kuluvad ära siduripakid, lähevad peeti juhtelektroonikad, solenoidid jne, asi vajab hoolt ja armastust kordades rohkem kui subaru ükskõik milline kastidest.) Lisaks olen roninud võsas nii cvt kui 4eat kastidega, ausaltöeldes selle asemel, et peale igat 45 kraadist tõusu sidurihaisu kaiffida sõidaks võssis tõesti automaadiga. Lisaks ei ole ma veel tundnud, et see automaat seal tagasilda piisavalt ei rakendaks vs 50:50 manuaal.
Ja loo lõpetuseks, see, et mina arvan, et uued subarud on sitad ja mõned veel, ei tähenda, et meil 100% õigus oleks. Subaru oli kunagi pigem nišitoode kui rämeda profitiga äriühing. Tänaseks päevaks on subaru vähemalt meie maal oma müüki vs "õigete" autode ajal kasvatanud ju pahatahtlikult palju, järelikult on nad midagi ikkagi ka õigesti teinud. Selle on omakorda aga tinginud tänapäeva saamatu, harimatu, kergelt rasvunud ja ilma igasuguse sportlikkuse huvita keskmine autoostja, ehk siis kesmine inimene, kes toote ostab, määrab ka toote arengusuuna. Tootja, kes seda ei adu, süüakse välja nende poolt, kes aduvad.
Kokkuvõttes täname maailmakorraldust, turumajandust ja keskmist tainast, kes seda kõike kaifivad, palju õnne, olete ära rikkunud kogu funni, evot ei tehtagi varsti enam, subarud on ära rikutud ja lapsed kannavad varsti kiipe...
1. Kui tahad 50:50 vedu siis osta manuaal. P.S seda varianti sulle need kiad ja muud haldexiga pellerid ei pakugi.
2. Kui inimene ostab "invaliidika", siis on tegu kas igapäevakulguriga või ka tõsiselt invaliidiga, sest see mees, kes kujutab ette, et läheb driftima ja ostab cvt kastiga auto ju ongi ülakorruse invaliid
3. See veoskeemide nn hälve automaatidel ei ole ikkagi võrreldav teiste sarnaste toodetega, sest ma ei ole eriti kuulnud, et võsas keegi ka automaatsubarutele kandade peale astuks, ei ole kuulnud, et mingi hetk näiteks tagasild üldse enam ei vea (haldex pelleritel kuluvad ära siduripakid, lähevad peeti juhtelektroonikad, solenoidid jne, asi vajab hoolt ja armastust kordades rohkem kui subaru ükskõik milline kastidest.) Lisaks olen roninud võsas nii cvt kui 4eat kastidega, ausaltöeldes selle asemel, et peale igat 45 kraadist tõusu sidurihaisu kaiffida sõidaks võssis tõesti automaadiga. Lisaks ei ole ma veel tundnud, et see automaat seal tagasilda piisavalt ei rakendaks vs 50:50 manuaal.
Ja loo lõpetuseks, see, et mina arvan, et uued subarud on sitad ja mõned veel, ei tähenda, et meil 100% õigus oleks. Subaru oli kunagi pigem nišitoode kui rämeda profitiga äriühing. Tänaseks päevaks on subaru vähemalt meie maal oma müüki vs "õigete" autode ajal kasvatanud ju pahatahtlikult palju, järelikult on nad midagi ikkagi ka õigesti teinud. Selle on omakorda aga tinginud tänapäeva saamatu, harimatu, kergelt rasvunud ja ilma igasuguse sportlikkuse huvita keskmine autoostja, ehk siis kesmine inimene, kes toote ostab, määrab ka toote arengusuuna. Tootja, kes seda ei adu, süüakse välja nende poolt, kes aduvad.
Kokkuvõttes täname maailmakorraldust, turumajandust ja keskmist tainast, kes seda kõike kaifivad, palju õnne, olete ära rikkunud kogu funni, evot ei tehtagi varsti enam, subarud on ära rikutud ja lapsed kannavad varsti kiipe...
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Outback 2015
Outback CVT jaotus on 60:40 tavaoludes.suba100 kirjutas:Lubage natukene vinguda
Ahhetama võtab ka korralikust nelikveost loobumine - omadus, millel kogu Subaru maine tugineb! 2.5-liitrised automaatkastiga (nii 4-EAT kui ka CVT) on alati libaveolised olnud, aga vanasti oli võimalik 3.0 ja hiljem 3.6 võtta, mis tuli 5-EAT kasti ja keskdifriga! Eestis 3.6-liitriseid Outback'e enam ei müüda. Need jäid vaid USA turu jaoks, kuid 2015 Outback'iga on ka see nüüd CVT'ga paari pandud!
Mul pole otseselt CVT vastu midagi, aga kui see tähendab keskdifri puudumist, siis mina sellist masinat ei osta. Libaveolised Outback'id on 90:10 suhtega (mõned väidavad, et reaalsuses lausa 95:5 suhtega) täiesti tavalised esiveolised masinad, millel tõmmatakse aegajalt tagasild järgi saavutades teoreetiliselt 50:50 vedu, reaalselt pigem 55:45 esisilla kasuks. H6 mootoriga masinatel (3.0, 3.6 liitrit) oli see vaikimisi 45:55 tagasilla kasuks tagades seega parema juhitavuse. Võrdluseks, uuematel Audidel on see 40:60.
Mis puutub kytusekulusse, siis milline samaklassi AWD pakub sama kulu?
Aga sellega ma olen kyll nous, et nad võiks EU valikusse panna 2.0dit koos wrxi CVT ga 45:55
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Outback 2015
Googeldasin eile ja avastasin, et peale viimast facelifti on CVT kastiga Outback tõesti 60:40 veojõujaotusele üle läinud. See on kindlasti palju parem kui vana 90:10 jaotus! Samas, see on ikkagi nn. Active Torque Split, s.t. mitte keskdifri, vaid siduripakiga variant.
Kusagil jäi silma, et CVT olevat kavas VTD'ga ristata. Kui see on tõsi ja VTD all mõeldakse seda sama VTD AWD skeemi, mis vanasti H6 mootoritega saadaval oli ehk keskdifriga nn. päris nelikvedu, jääb vaid põnevusega oodata, kunas see turule jõuab.
Mis minu kriitikat performance vs kütusekulu puudutab, siis võtame kasvõi Audi. Näiteks A6 Avant 3.0 TFSI quattro automaat. Kiirendus 0-100 km/h kõigest 5.4 sek. Kütusekulu maanteel 6.6, linnas 10.8 l/ 100 km.
Võrdluseks, 3.6 Outback kiirendab 7.5 sek. Kütusekulu maanteel 7.6, linnast 15-16 l/ 100 km. Reaalselt võtab Outback maantel pigem üle 8 liitri sajale, Audiga kogemus puudub.
Ma saan aru, et Subaru on poole odavam ja seepärast ega ma ei loodagi Outbackil samu numbreid näha, kuid mingi edasiminek paremuse poole võiks siiski olla. Pealse eilset õhtut on seoses CVT & VTD uudisega väike lootus tekkinud. Võibolla saab sellest asja.
Kusagil jäi silma, et CVT olevat kavas VTD'ga ristata. Kui see on tõsi ja VTD all mõeldakse seda sama VTD AWD skeemi, mis vanasti H6 mootoritega saadaval oli ehk keskdifriga nn. päris nelikvedu, jääb vaid põnevusega oodata, kunas see turule jõuab.
Mis minu kriitikat performance vs kütusekulu puudutab, siis võtame kasvõi Audi. Näiteks A6 Avant 3.0 TFSI quattro automaat. Kiirendus 0-100 km/h kõigest 5.4 sek. Kütusekulu maanteel 6.6, linnas 10.8 l/ 100 km.
Võrdluseks, 3.6 Outback kiirendab 7.5 sek. Kütusekulu maanteel 7.6, linnast 15-16 l/ 100 km. Reaalselt võtab Outback maantel pigem üle 8 liitri sajale, Audiga kogemus puudub.
Ma saan aru, et Subaru on poole odavam ja seepärast ega ma ei loodagi Outbackil samu numbreid näha, kuid mingi edasiminek paremuse poole võiks siiski olla. Pealse eilset õhtut on seoses CVT & VTD uudisega väike lootus tekkinud. Võibolla saab sellest asja.
Re: Outback 2015
No sa ju võrdledki vana käigukastiga autot, kaua see 5eat turul on olnud, 20a?
2015 outback 3,6 on hoopis teiste numbritega.
Ma sügavalt kahtlen nende audi numbrite reaalsuses.
2015 outback 3,6 on hoopis teiste numbritega.
Ma sügavalt kahtlen nende audi numbrite reaalsuses.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Outback 2015
Millegipärast on mul Audimeeste jutust meelde jäänud, et keegi ei kipu neid eeldatavaid kütusekulusid saavutama.JP kirjutas:No sa ju võrdledki vana käigukastiga autot, kaua see 5eat turul on olnud, 20a?
2015 outback 3,6 on hoopis teiste numbritega.
Ma sügavalt kahtlen nende audi numbrite reaalsuses.
Re: Outback 2015
Spiritmonitor.de-s on sellise mootoriga A6 kõige väiksem keskmine kütusekulu 10,7 l/100. Tehaseandmed on utoopia.JoonasJJ kirjutas:Millegipärast on mul Audimeeste jutust meelde jäänud, et keegi ei kipu neid eeldatavaid kütusekulusid saavutama.JP kirjutas: Ma sügavalt kahtlen nende audi numbrite reaalsuses.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Outback 2015
Spiritmontorist võid julgelt 1,5-2L maha võtta, et Eesti tingimusi saada. Seda ma täitsa usun, et 90km/h autopiloodiga sõites tasasel maal see auto 6,6L tarbib. Linnas 11L sajale 3.0 kompressormootoriga saada.. natuke kahtlen, ülirahulik kulgeja pead siis olema. Ja ilmselgelt oled omale vale auto ostnud siis.raig0 kirjutas:Spiritmonitor.de-s on sellise mootoriga A6 kõige väiksem keskmine kütusekulu 10,7 l/100. Tehaseandmed on utoopia.JoonasJJ kirjutas:Millegipärast on mul Audimeeste jutust meelde jäänud, et keegi ei kipu neid eeldatavaid kütusekulusid saavutama.JP kirjutas: Ma sügavalt kahtlen nende audi numbrite reaalsuses.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Outback 2015
CVT kastil oli kogu aeg 60:40 ja tänu "siduripakile" võib muutuda kuni 40:60suba100 kirjutas:Googeldasin eile ja avastasin, et peale viimast facelifti on CVT kastiga Outback tõesti 60:40 veojõujaotusele üle läinud. See on kindlasti palju parem kui vana 90:10 jaotus! Samas, see on ikkagi nn. Active Torque Split, s.t. mitte keskdifri, vaid siduripakiga variant.
Kusagil jäi silma, et CVT olevat kavas VTD'ga ristata. Kui see on tõsi ja VTD all mõeldakse seda sama VTD AWD skeemi, mis vanasti H6 mootoritega saadaval oli ehk keskdifriga nn. päris nelikvedu, jääb vaid põnevusega oodata, kunas see turule jõuab.
Mis minu kriitikat performance vs kütusekulu puudutab, siis võtame kasvõi Audi. Näiteks A6 Avant 3.0 TFSI quattro automaat. Kiirendus 0-100 km/h kõigest 5.4 sek. Kütusekulu maanteel 6.6, linnas 10.8 l/ 100 km.
Võrdluseks, 3.6 Outback kiirendab 7.5 sek. Kütusekulu maanteel 7.6, linnast 15-16 l/ 100 km. Reaalselt võtab Outback maantel pigem üle 8 liitri sajale, Audiga kogemus puudub.
Ma saan aru, et Subaru on poole odavam ja seepärast ega ma ei loodagi Outbackil samu numbreid näha, kuid mingi edasiminek paremuse poole võiks siiski olla. Pealse eilset õhtut on seoses CVT & VTD uudisega väike lootus tekkinud. Võibolla saab sellest asja.
Re: Outback 2015
Kuidas see käib?marek906 kirjutas:CVT kastil oli kogu aeg 60:40 ja tänu "siduripakile" võib muutuda kuni 40:60
Ilma naljata.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Outback 2015
Googelda, saad palju targemaks. Või võta mingi Outback või uus Forester proovisõiduks ja proovi erinevatel pinnastel. Proovi näiteks kasti pana manuaal režiimi ja lülita 1.käik sisse. Kui proovid ära, siis anna ka teistele teada mis kiirusega pöörlesid esimised ja tagumised rattad.JP kirjutas:Kuidas see käib?marek906 kirjutas:CVT kastil oli kogu aeg 60:40 ja tänu "siduripakile" võib muutuda kuni 40:60
Ilma naljata.
Re: Outback 2015
Vaata point selles ongi, et olen interneti "läbilugenud" sellel teemal ja pole vastust saanud. Äkki oskad suunata kust ma selle 40:60 jutu leian?marek906 kirjutas:Googelda, saad palju targemaks. Või võta mingi Outback või uus Forester proovisõiduks ja proovi erinevatel pinnastel. Proovi näiteks kasti pana manuaal režiimi ja lülita 1.käik sisse. Kui proovid ära, siis anna ka teistele teada mis kiirusega pöörlesid esimised ja tagumised rattad.JP kirjutas:Kuidas see käib?marek906 kirjutas:CVT kastil oli kogu aeg 60:40 ja tänu "siduripakile" võib muutuda kuni 40:60
Ilma naljata.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Outback 2015
Tüüriks tagasi teema juurde - kas on juba täpsemat infot millal uus OB Euroopas/Eestis müügile jõuab? Milliseid mootori/kasti variante sissejuhatuseks pakutakse?
Re: Outback 2015
Jätan ka märgi maha. Otsin oma foresterile vahetust - ning uus outback on piisavalt atraktiivne, et hoida silm peal.
Re: Outback 2015
Uuel Subaru mudelil on muidu salong palju palju kenamaks tehtud... ehh...alles ostsin endale 2014 a mudeli...oleks võind veel oodata