Outback 2015
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: Outback 2015
Ongi sellised head tarbeautod, olulised omadused on olemas, mõned väiksed kiiksud, mis häirivad natuke, aga pole niivõrd tähtsad, et järgmist samasugust ei võta, see on nn. Koguaeg uus ring.
Re: Outback 2015
Ma ei oska sellist asja küll kommenteerida... võibolla asi minus, et ei oska mõnu tunda kortermajaga kulgemisest. Kui peaks perevaguniks kiiret mikide SUV vaatama, siis ilmselt oleks see Grand Cherokee srt8Rein kirjutas: Nagu Escalade ESV
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: Outback 2015
Ei, ei, ei see pole ju perevagun, pagass pisem, kui Subarul
Re: Outback 2015
Sellist puudujääki mul ka pole, et eskalaatoriga hakkaks pikendama miskit
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: Outback 2015
? Mida Sa autoga pikendad ? Jutt oli mitte edevast vagunist? Kui bussi ei taha, siis mahutavusele oleks vastane ju ainult Ford Excursion.
Re: Outback 2015
Eskalaator pole pikendus su meelest?
Mu arusaamade/standardite järgi ikka on küll.
Mu arusaamade/standardite järgi ikka on küll.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: Outback 2015
Siis on Sinul lühike standart Haagist, paati tõmbab edukalt, põdra veab metsast välja, kuigi väga mülkasse ei roni, kuna nelik on AWD, lülitamise võimaluseta. Lisaks 8 le kohale on normaal mõõdus pagass. Kui kolmas iste välja visata on super. Kõik näitustele viidavad fotod on sellega ära veetud, teised rendivad kärusid, või kaubikuid jne
Võrdlusks siis Tribeca B9.Ruumi vähe, mootor poole väiksem, pagass olematu. Kütusekulu pm sama, või noh liiter paar madalam. Kui kolmas laps sündis, oli 5 liikmelisele perele vaja mahukamat autot, koerapuur ka pidi pagassis olema. Mersu V klass oli, no hull ikaldus tol ajal, VW täis kaubik, just oli tulnud välja uus universaal Superb, 4 vedu ja puha. 550 000 krooni oli hind ilma km ita ja lisasid oli veel peale laduda. Ostsin siis ca 200 eest Escalade, ca 400 000 jäi bensu rahaks veel järgi ka ja elu on hea. Ligemale 400 000 km hakkab täituma ja asemele pole miskit tänasel turul osta, järjest hullemaks uuemad lähevad!
Võrdlusks siis Tribeca B9.Ruumi vähe, mootor poole väiksem, pagass olematu. Kütusekulu pm sama, või noh liiter paar madalam. Kui kolmas laps sündis, oli 5 liikmelisele perele vaja mahukamat autot, koerapuur ka pidi pagassis olema. Mersu V klass oli, no hull ikaldus tol ajal, VW täis kaubik, just oli tulnud välja uus universaal Superb, 4 vedu ja puha. 550 000 krooni oli hind ilma km ita ja lisasid oli veel peale laduda. Ostsin siis ca 200 eest Escalade, ca 400 000 jäi bensu rahaks veel järgi ka ja elu on hea. Ligemale 400 000 km hakkab täituma ja asemele pole miskit tänasel turul osta, järjest hullemaks uuemad lähevad!
Re: Outback 2015
Lisan juurde veel selle, et uusi OB-si on meie turul ka sellepärast nii palju, et Saksa turu poliitika on selline, et jaapanlased on väga kallid. Ehk siis vähe kasutatud OB-d ei tasu sealt tuua.Harrisan kirjutas:Ma arvan, et sellele on üsna lihtne seletus. Kuna enamik Outbacke on Eestist uuena ostetud, on nende aastane läbisõit palju väiksem kui see oleks nt. Saksamaal. Liisingu pikkus on aga sama. Seega kui auto liisingu lõppedes uue vastu vahetatakse(4-5-6 aastat), ongi läbisõit alla 100 tuhande km st. väiksem. Sama vanusega autod on nt Saksamaal suuremalt jaolt palju suuremate läbisõitudega, kus need samuti liisingu lõppedes müüki lähevad ja misjärel meile jõuavad.budulojus kirjutas:Kuna ei tea subarust suht halligi, siis kui head need bensukad on ja mis sellise keskmine küttekülu on. Endal oleks enamus sõite ikka maal.
Ja üks veidi rumal küsimus , kui Subarut kõik kiidavad, siis miks müüakse autosid ,kuigi läbisõit on kõvasti alla 100 tuhande ?
Võrreldes nt. Audi ja Bmw-ga, imporditakse Subaruid palju vähem, kuid see-eest ostetakse neid Eestist uuena hoopis rohkem.
Re: Outback 2015
Tere
Minu OB-l vahetati 47000 km peal esimesed pidurikettad garantii korras ja pandi uued klotsid mis ise maksin. Lihtsalt igal pidurdusel vilisesid ja puhastati kaks korda ei aidanud. Nõutsin siis uusi kettaid ja klotsid maksin ise. Jaanuaris läheb vahetusse mootori kaitse/võre kus Subaru embleem. Kuna 3 kohast värv maas suurelt, kui pesta survekaga tuleb värvi veel maha. Auto saanud vaid käsipesu.
Suvel vahetati kasko korras esiklaas. Kivitäkked mis häirisid mind.
Minu OB-l vahetati 47000 km peal esimesed pidurikettad garantii korras ja pandi uued klotsid mis ise maksin. Lihtsalt igal pidurdusel vilisesid ja puhastati kaks korda ei aidanud. Nõutsin siis uusi kettaid ja klotsid maksin ise. Jaanuaris läheb vahetusse mootori kaitse/võre kus Subaru embleem. Kuna 3 kohast värv maas suurelt, kui pesta survekaga tuleb värvi veel maha. Auto saanud vaid käsipesu.
Suvel vahetati kasko korras esiklaas. Kivitäkked mis häirisid mind.
Outback 2015
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: Outback 2015
90 000 kohe ees ja stabika kondid vahetatud. Muud ei miskit!
Re: Outback 2015
Kas tundub, et võre on rohkelt kive saanud et värv koorub?karl890 kirjutas:Tere
Minu OB-l vahetati 47000 km peal esimesed pidurikettad garantii korras ja pandi uued klotsid mis ise maksin. Lihtsalt igal pidurdusel vilisesid ja puhastati kaks korda ei aidanud. Nõutsin siis uusi kettaid ja klotsid maksin ise. Jaanuaris läheb vahetusse mootori kaitse/võre kus Subaru embleem. Kuna 3 kohast värv maas suurelt, kui pesta survekaga tuleb värvi veel maha. Auto saanud vaid käsipesu.
Suvel vahetati kasko korras esiklaas. Kivitäkked mis häirisid mind.
Re: Outback 2015
Kas 2015 OB ekraanil saab default vaadet muuta, et autot käivitades ilmuks "home" vaade, mitte raadio? Seadete alt ei leia võimalust, kuigi tundub loogiline....
Re: Outback 2015
Ets78 kirjutas:Kas tundub, et võre on rohkelt kive saanud et värv koorub?karl890 kirjutas:Tere
Minu OB-l vahetati 47000 km peal esimesed pidurikettad garantii korras ja pandi uued klotsid mis ise maksin. Lihtsalt igal pidurdusel vilisesid ja puhastati kaks korda ei aidanud. Nõutsin siis uusi kettaid ja klotsid maksin ise. Jaanuaris läheb vahetusse mootori kaitse/võre kus Subaru embleem. Kuna 3 kohast värv maas suurelt, kui pesta survekaga tuleb värvi veel maha. Auto saanud vaid käsipesu.
Suvel vahetati kasko korras esiklaas. Kivitäkked mis häirisid mind.
Ei tea vb need talvised kivid mis soomes teedele pannakse aga auto kruusateed oma elujooksul vb 10 km näinud.
Outback 2015
Re: Outback 2015
Kas kellelgi on starter imelikku häält tegema hakanud? Umbes nii nagu puksid oleksid kuival ja käivitades kiunub.
Re: Outback 2015
Kas uuel OB-l on võimalik muuta/vahetada suurel ekraanil default vaadet? Minul on algusest peale default raadiojaamade vaade.... ehk siis peale käivitamist ilmub ette. Aga sooviks defauldiks "home" vaadet.