Outback 2015
Re: Outback 2015
Kui me räägime automaatkastidest, siis diisli kasuks räägib palju parem sõidudünaamika.
Aga mis puutub lõppkokkuvõttes auto ekspluatatsioonikulusid jms, siis siin on bensiin parem. Foorum on täis teemasid, mis räägivad igasugu DPF filtri jms jamadest, kuid samas bensuka kohta ei tule hetkel mitte ühtegi probleemidega seonduvat teemat meelde.
Aga mis puutub lõppkokkuvõttes auto ekspluatatsioonikulusid jms, siis siin on bensiin parem. Foorum on täis teemasid, mis räägivad igasugu DPF filtri jms jamadest, kuid samas bensuka kohta ei tule hetkel mitte ühtegi probleemidega seonduvat teemat meelde.
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Outback 2015
Pintsleid kannatab bensiinis leotada, küll kannatab ka sõita. Masuudiga kokkuhoid kisub negatiivseks nulliks kui jätad pihustid vahetamata, tapad dpf-i ja siis asud mootorit remontima.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Outback 2015
Olen kuulnud, et diisel läheb talvel kehvasti soojaks ja siis on kulu bensukale suht lähedane. Rahaliselt alla 40t aastas läbisõites mõttetu + ebamugavused.
Isiklikult mind häiris liiga tugev salongi kostev mootori lagin.
Isiklikult mind häiris liiga tugev salongi kostev mootori lagin.
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: Outback 2015
Mul ON diisel Legacy 2013. Talvel läheb kehvasti soojaks - sellel on tõsi taga. Natuke aitab eelsoojendus. Kütusekulu on mul liitrid-km meetodil 5,71 L/100km - ja see on 4 aasta keskmine. Kõik tankmised ja km on kenasti tabelis. Lagisemisest - ju ma siis kurt olen, diisel teeb diisli häält ja VAG grupi PD mootoriga võrreldes on ikka vaiksem. Rahaliselt, 4 aastaga on autosse kulunud 2170€ (elektriline lisasoojendus, hooldused, talverehvid+rehvivahetused, muud varuosad) ja 3079€ kindlustuskuludena (liiklus ja kasko). Esimesed 3 hooldust olid muidugi tasuta, oli selline kampaania. 4-5 hooldus maksid kokku 675€.merchant kirjutas:Olen kuulnud, et diisel läheb talvel kehvasti soojaks ja siis on kulu bensukale suht lähedane. Rahaliselt alla 40t aastas läbisõites mõttetu + ebamugavused. Isiklikult mind häiris liiga tugev salongi kostev mootori lagin.
PS! Täna on just see päev, kui 4 aastat tagasi oma auto kätte sain Aastane läbisõit kõigub mul 19k -23k vahel, varsti tuleb 90k hooldus.
Minu soovitus on - kui tahad Subarut puhtalt linnasõiduks (linnast välja satud harva), siis võta bensiinimootoriga. Kui enamus igapäeva sõitudest on alla 20km (kodust tööle, töölt-koju), sealhulgas ka maanteel (ehk elad linna lähialal), siis võta bensiin. Ülejäänud juhud - võib diiselmootorit kaaluda. Oluline on, et iga päev oleks üks ca' 20km sõit. Mul on kodust tööle ca' 14 km (50/50 maantee/linn) ja talvel külmadega mootor päris soojaks (tmp osuti järgi) ei jõua minna.
EDIT: Eespool mainitud DPF jamad - mul senini null jama.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: Outback 2015
Kas diisel selle esimese 80t läbisõidu juures ka õli pealevalamist vajas?
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: Outback 2015
Õli on lisatud ühe korra 60k-75k vahelisel hooldusperioodil 0,4 liitrit. Praegu on ees 87k ja õli normis ehk viimases ja 0-60k hooldusvahemikes õli pole juurde valatud.merchant kirjutas:Kas diisel selle esimese 80t läbisõidu juures ka õli pealevalamist vajas?
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: Outback 2015
Kuna ei tea subarust suht halligi, siis kui head need bensukad on ja mis sellise keskmine küttekülu on. Endal oleks enamus sõite ikka maal.
Ja üks veidi rumal küsimus , kui Subarut kõik kiidavad, siis miks müüakse autosid ,kuigi läbisõit on kõvasti alla 100 tuhande ?
Ja üks veidi rumal küsimus , kui Subarut kõik kiidavad, siis miks müüakse autosid ,kuigi läbisõit on kõvasti alla 100 tuhande ?
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: Outback 2015
Tuleb uuendus, 3 või 5 aastat liisingut saab täis, sama kuumaksega jätkatakse uuega...
Re: Outback 2015
...või võetakse kangema mootoriga mudel.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: Outback 2015
Ütle mulle ka, kus neid kangemaid müüakse? Usa ja Jaapan ei lähe arvesse
Re: Outback 2015
Ei pidanud silmas ainult Outback'i. Tehakse kompromisse, et pereissi sai raskeloomulise haiguse ja vaja turbokat, siis perereisideks võetakse miski vähemedevam soccer-mom-vagun kõrvale.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Outback 2015
No aga hea auto, tuleb ruttu maha müüa, sest teised tahavad ju kabudulojus kirjutas:Kuna ei tea subarust suht halligi, siis kui head need bensukad on ja mis sellise keskmine küttekülu on. Endal oleks enamus sõite ikka maal.
Ja üks veidi rumal küsimus , kui Subarut kõik kiidavad, siis miks müüakse autosid ,kuigi läbisõit on kõvasti alla 100 tuhande ?
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: Outback 2015
Nagu Escalade ESVTubaru kirjutas:Ei pidanud silmas ainult Outback'i. Tehakse kompromisse, et pereissi sai raskeloomulise haiguse ja vaja turbokat, siis perereisideks võetakse miski vähemedevam soccer-mom-vagun kõrvale.
Re: Outback 2015
Ma arvan, et sellele on üsna lihtne seletus. Kuna enamik Outbacke on Eestist uuena ostetud, on nende aastane läbisõit palju väiksem kui see oleks nt. Saksamaal. Liisingu pikkus on aga sama. Seega kui auto liisingu lõppedes uue vastu vahetatakse(4-5-6 aastat), ongi läbisõit alla 100 tuhande km st. väiksem. Sama vanusega autod on nt Saksamaal suuremalt jaolt palju suuremate läbisõitudega, kus need samuti liisingu lõppedes müüki lähevad ja misjärel meile jõuavad.budulojus kirjutas:Kuna ei tea subarust suht halligi, siis kui head need bensukad on ja mis sellise keskmine küttekülu on. Endal oleks enamus sõite ikka maal.
Ja üks veidi rumal küsimus , kui Subarut kõik kiidavad, siis miks müüakse autosid ,kuigi läbisõit on kõvasti alla 100 tuhande ?
Võrreldes nt. Audi ja Bmw-ga, imporditakse Subaruid palju vähem, kuid see-eest ostetakse neid Eestist uuena hoopis rohkem.