ei räägi!Duster kirjutas:Räägi lähemalt pidurisilindri kolbidest
Manuaali ja automaat kastiga sõitmise erinevused.
Re: Manuaali ja automaat kastiga sõitmise erinevused.
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM
Re: Manuaali ja automaat kastiga sõitmise erinevused.
Rerv
Piidlen ka juba pikemat aega subarud ja olen kah suht segaduses nende kastide osas.
Autot vaatan alates 2008 ja üles, kuid mida odavamalt saab seda parem.
Julgeks õelda, et 70% minu sõitudest mis hetkel jääb sinna 20tuhhi kanti kulgeb mudastel või raskemini läbitavatel teedel.
Küsimus, et millist kasti nüüd siis ikkagi vaadata, nagu aru saanud olen on manuaalil sidur väheke nõrk ja sellega kuskil pöösaste vahel kärsatada võib kurvalt lõppeda. Automaadi kohta olen jälle kuulnud, et kui sellega korra pastlad ringi käima hakkavad ja kinni jääd siis oledki kinni. Ja automaadiga ei tule auto kiigutamisest ka nagu midagi välja?
Te kui teadjamad mehed ehk annaksite nõu kastide osas, et mida siis võtta. Tegelikult peamiselt huvitaks mind automaat...
Kas tõesti, et kui kinni siis kinni ja mingi kiigutamine ei tule kõne allagi?
Piidlen ka juba pikemat aega subarud ja olen kah suht segaduses nende kastide osas.
Autot vaatan alates 2008 ja üles, kuid mida odavamalt saab seda parem.
Julgeks õelda, et 70% minu sõitudest mis hetkel jääb sinna 20tuhhi kanti kulgeb mudastel või raskemini läbitavatel teedel.
Küsimus, et millist kasti nüüd siis ikkagi vaadata, nagu aru saanud olen on manuaalil sidur väheke nõrk ja sellega kuskil pöösaste vahel kärsatada võib kurvalt lõppeda. Automaadi kohta olen jälle kuulnud, et kui sellega korra pastlad ringi käima hakkavad ja kinni jääd siis oledki kinni. Ja automaadiga ei tule auto kiigutamisest ka nagu midagi välja?
Te kui teadjamad mehed ehk annaksite nõu kastide osas, et mida siis võtta. Tegelikult peamiselt huvitaks mind automaat...
Kas tõesti, et kui kinni siis kinni ja mingi kiigutamine ei tule kõne allagi?
Re: Manuaali ja automaat kastiga sõitmise erinevused.
Ei ole need manuaalide sidurid nii kehvad miskit ja need väited käivad ikkagi väga hardcore ronimise kohta. Enamuse ajast tuleb subarul nagunii mudas/lumes jne gaasi põrandas hoida, niiet saastasammas paitab männikäbisid, see ei suuda küll eriti sidurit retsida. Samamoodi kuumeneb automaatkastis õli, mis võib olla ohtlikum ja kulukam kui manuaalile uus sidur osta. Ma arvan, et osta see masin, mis tegelikult meeldib, nad on offroadis tegelikult head kõik, olenemata kastist ja iga kiigutamise või jõnksutamise pärast põdeda küll pole vaja.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Manuaali ja automaat kastiga sõitmise erinevused.
Subaru siduri teema on juba habemega. Ise olen 5 manuaali sõitnud salongist 120...130 tuh kilomeetrini ja kõigil on tehasesidurid kogu kasutuse vastu pidanud. Sõidustiililt oma arust normaalne, kuid mõnede reisijate arvates mitte alati. Loodushuvi ja sellest tulenevalt metsateedele sattumine tavapärasest sagedasem. Oma kogemuse järgi ei oska OB sidurite üle midagi kurta.
Ainus asi mida kõigi manuaalide puhul on kasulik meeles pidada - sidur on liitmiseks ja lahutamiseks, mitte libistamiseks. Nii ei lähe ta ka seikluslikuma sõiduga kärssama.
Nüüd 2 kuu jagu oma esimese CVT subaruga sõites on looduses kulgemine eriti mugav, kohati suisa igavgi. Enne tuleb vastu alalhoiuinstinkt kui auto ronimisvõime lõppeb.
Ainus asi mida kõigi manuaalide puhul on kasulik meeles pidada - sidur on liitmiseks ja lahutamiseks, mitte libistamiseks. Nii ei lähe ta ka seikluslikuma sõiduga kärssama.
Nüüd 2 kuu jagu oma esimese CVT subaruga sõites on looduses kulgemine eriti mugav, kohati suisa igavgi. Enne tuleb vastu alalhoiuinstinkt kui auto ronimisvõime lõppeb.
Re: Manuaali ja automaat kastiga sõitmise erinevused.
Tänud vastuste eest.
ma ise ihkaks manuaali aga mis sa teed kui ühtegi müügil pole. Bensukas automaati on hulgim, diislel manuaali jagub ka.
Aga bensukas manuaali pole ühtegi, huvitav mis see tähendab? Et liiga hea ja uhatakse surmani ühe ja sama masinaga ?
ma ise ihkaks manuaali aga mis sa teed kui ühtegi müügil pole. Bensukas automaati on hulgim, diislel manuaali jagub ka.
Aga bensukas manuaali pole ühtegi, huvitav mis see tähendab? Et liiga hea ja uhatakse surmani ühe ja sama masinaga ?
Re: Manuaali ja automaat kastiga sõitmise erinevused.
Suvi on kehv subarite müügi aeg. Tuleb talv ja miinuskraadidedega koos tõusevad ka hinnad.Ainar kirjutas:Tänud vastuste eest.
ma ise ihkaks manuaali aga mis sa teed kui ühtegi müügil pole. Bensukas automaati on hulgim, diislel manuaali jagub ka.
Aga bensukas manuaali pole ühtegi, huvitav mis see tähendab? Et liiga hea ja uhatakse surmani ühe ja sama masinaga ?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Manuaali ja automaat kastiga sõitmise erinevused.
Viimased aastad on manuaalkastiga Subaruid imevähe ostetud. Diisel oli lihtsalt sunniviisiliselt manuaal.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Manuaali ja automaat kastiga sõitmise erinevused.
Mul ei ole küll erinevate masinatega sõitmise kogemust aga kirjutan siia enda omast. Ehk on abiks.
Kui mina eelmise aasta sügisel suuremat sorti "uurimustööd" tegin, teemal bensiin vs diisel Outback, ütlesid mulle paljud Subaruga sina peal olevad tuttavad, et võta kindlasti bensukas.
Sadaski siis üsna ootamatult üks sülle. Ole oma soovidega ettevaatlik, nagu öeldakes - need võivad täide minna
Siiani olen 2011 aasta 2,5 liitrise CVT bensukaga väga rahul. Julgen soovitada. Käin oma foto- ja loodushuvi tõttu vahel ka väikestel metsateedel (samuti talvel) ja nagu ühes eelmises postituses öeldi, hakkab minulgi enne auto võimete piiri alalhoiu instinkt tööle. Nii enda, kui auto osas Metsavahe teedel törtsutades võtab... ma ei teagi... pole eraldi mõõtnud... äkki midagi 9 kanti. Ees oleva maantee keskmise näitaja ajab 20 kilomeetriga oma liitri jagu ülespoole.
Teema alguses oli juttu ka käru vedamisest. Sai sedagi suvel korduvalt proovitud. Sõitsin Põhja-Eestist Lõuna-Eestisse, seal pisut mööda kruusateid ja lõpuks enne maja juurde jõudmist, umbes kilomeetri jagu ka vana, künklikku põlluvahe teed. Kui sabas oli madal käru (33 cm portega) koos kummidega kinnituva kattetendiga, sai tavalisest 6,5 - 7,0 liitrisest maanteekulust umbes 8,5. Kui võtsin aga järgi selle kõrge, plastmasskaanega haagise, oli 500 kilomeetrise reisi keskmine kulu 9,8 liitrit 100'le. Mõlemal juhul oli haagises umbes 200 kg jagu asju. Aga seda tunnet, et masin käru vedada ei jõuaks, ei tekkinud kordagi.
Ainar tegi juttu ka manuaal bensukate vähesest saadavusest. Mulle öeldi Mariinest eelmisel aastal, et peaaegu täieliku huvi puuduse tõttu nemad juba pikemat aega manuaal bensukaid (Outbacke) enam ei pakugi. Ju sellepärast need ära kaduma hakkavad.
Mul siin kinni jäämisest üks videojupp ka. Veel sellest ajast, kui talvel lund oli. Tegelikult polnudki seal midagi hullu, lihtsalt veojõu kontrolli ei taibanud keegi kohe maha võtta
Kui selle välja lülitasime, tuli esimese katsega välja. https://vimeo.com/62610861
Kui mina eelmise aasta sügisel suuremat sorti "uurimustööd" tegin, teemal bensiin vs diisel Outback, ütlesid mulle paljud Subaruga sina peal olevad tuttavad, et võta kindlasti bensukas.
Sadaski siis üsna ootamatult üks sülle. Ole oma soovidega ettevaatlik, nagu öeldakes - need võivad täide minna
Siiani olen 2011 aasta 2,5 liitrise CVT bensukaga väga rahul. Julgen soovitada. Käin oma foto- ja loodushuvi tõttu vahel ka väikestel metsateedel (samuti talvel) ja nagu ühes eelmises postituses öeldi, hakkab minulgi enne auto võimete piiri alalhoiu instinkt tööle. Nii enda, kui auto osas Metsavahe teedel törtsutades võtab... ma ei teagi... pole eraldi mõõtnud... äkki midagi 9 kanti. Ees oleva maantee keskmise näitaja ajab 20 kilomeetriga oma liitri jagu ülespoole.
Teema alguses oli juttu ka käru vedamisest. Sai sedagi suvel korduvalt proovitud. Sõitsin Põhja-Eestist Lõuna-Eestisse, seal pisut mööda kruusateid ja lõpuks enne maja juurde jõudmist, umbes kilomeetri jagu ka vana, künklikku põlluvahe teed. Kui sabas oli madal käru (33 cm portega) koos kummidega kinnituva kattetendiga, sai tavalisest 6,5 - 7,0 liitrisest maanteekulust umbes 8,5. Kui võtsin aga järgi selle kõrge, plastmasskaanega haagise, oli 500 kilomeetrise reisi keskmine kulu 9,8 liitrit 100'le. Mõlemal juhul oli haagises umbes 200 kg jagu asju. Aga seda tunnet, et masin käru vedada ei jõuaks, ei tekkinud kordagi.
Ainar tegi juttu ka manuaal bensukate vähesest saadavusest. Mulle öeldi Mariinest eelmisel aastal, et peaaegu täieliku huvi puuduse tõttu nemad juba pikemat aega manuaal bensukaid (Outbacke) enam ei pakugi. Ju sellepärast need ära kaduma hakkavad.
Mul siin kinni jäämisest üks videojupp ka. Veel sellest ajast, kui talvel lund oli. Tegelikult polnudki seal midagi hullu, lihtsalt veojõu kontrolli ei taibanud keegi kohe maha võtta
Kui selle välja lülitasime, tuli esimese katsega välja. https://vimeo.com/62610861
Re: Manuaali ja automaat kastiga sõitmise erinevused.
Siit videost on hästi näha kuidas võrdlus on.
https://www.youtube.com/watch?v=vON2HCv8vcw
https://www.youtube.com/watch?v=vON2HCv8vcw
Re: Manuaali ja automaat kastiga sõitmise erinevused.
Mina siit testist küll erinevust ei märka, rehvid olid ju erinevad ja samuti juhid, juhist sõltub sellistes oludes kohati rohkem kui rehvidest...
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Manuaali ja automaat kastiga sõitmise erinevused.
Siit videost on näha ainult seda, et üks "tihend" ei oska oma autoga sõita. Mingit järeldust muda läbivuse kohta küll teha pole võimalik.cancer kirjutas:Siit videost on hästi näha kuidas võrdlus on.
https://www.youtube.com/watch?v=vON2HCv8vcw
Automaatkastiga Foresteriga mina sellises olukorras küll hädas pole olnud.