Subaru Outback 2012 D2.0 - puterdab esimes(t)el kiirendustel

Outback'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Hzmuhe
Postitusi: 1
Liitunud: E, 24 Nov 2014 22:41:15 +0300

Subaru Outback 2012 D2.0 - puterdab esimes(t)el kiirendustel

#1 Postitus Postitas Hzmuhe » E, 24 Nov 2014 23:17:45 +0300

Probleem andis esimes kordi tunda kuskil 30K kandis, tänaseks on läbisõit 60K, vahepeal on toimunud 2 hooldust.
Tundub, et pigem lööb mure välja niiskatel ja külmadel hommikutel, suvel ja kuivemal ajal haruharva kui üldse.
Samuti ei ole vahet, kas lasta enne autol tühjalt käia enne sõitu või mitte.

Tegemist 2012 aasta Outbackiga, manual Diisel 2.0 110 Kw.

Jama ise siis järgmine:
Hommikul sõitma hakates 1. käiguga paigalt startides hakkab esisild perutama ja puterdama,
veojõud ei lähe ratastesse, jõud kaob ära, teinekord aitab kui läbi sidurdada ja gaasi ohtralt lisada siis saab minema, vahest aga peab täitsa
ära lahutama käigu ja uuesti startima. Reeglina on jama esimese-teise kirendusega, vahest ka enam, reeglina jääb see "perutamine" kiirendusel esimese
10 minuti sisse ja mitte kunagi ei kandu kõrgemate käikudele edasi. Viga ilmneb vahel harva juhul kui viimasest sõidust on 7-8 tundi möödas,
ehk siis pigem peab mootor vahepeal öö otsa jahtuma, et viga taas välja lööks. Teinekord on nädal aega järjest iga hommik foori taga bingo
kas saab minema, siis jälle nädalake kõik justkui korras. Esindus ei oska sellise kirjelduse peale midagi kosta,
hoolduste käigus ei ole ka midagi iseäraliku silma jäänud.

Tänud ette kui keegi oskab kuskil suunas juhatada.

Kasutaja avatar
tanelxt
Subaruaff
Postitusi: 66
Liitunud: N, 17 Juul 2014 20:22:19 +0300

Re: Subaru Outback 2012 D2.0 - puterdab esimes(t)el kiirendu

#2 Postitus Postitas tanelxt » T, 25 Nov 2014 00:09:22 +0300

Kahjuks mina aidata ei oska.
Aga on huvitav, et sõidan 2,5 bensiinimootoriga 2013 Outbackiga ja on juhtunud, et sõitu alustades külma mootoriga gaasi andes hakkab "puterdama" ja jõnksutama. Eriti just selliste ilmadega nagu praegu väljas on. Kuna mul on cvt siis saan vähemalt kohapealt minema :)
Üks hetk viskas üle, parkisin tee äärde, panin kasti P asendisse ja surusin pedaali vastu metalli, tulemuseks oli see, et pöörded üle 4000 ei läinud kordagi ja jubedalt mootor "puterdas".
Ja järgmine päev kõik jälle töötab.
Nädala pärast läheb Mariinesse 60k hooldusesse ehk siis selgub midagi.
Vähemalt niipalju saime targemaks, et asi ei ole diislis :D

Kasutaja avatar
Ljeeppa
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 137
Liitunud: L, 16 Mär 2013 16:16:27 +0300

Re: Subaru Outback 2012 D2.0 - puterdab esimes(t)el kiirendu

#3 Postitus Postitas Ljeeppa » T, 25 Nov 2014 09:07:02 +0300

Oli endalgi eelmisel kevadel analoogne juhus, kus foori alt minema minnes keeldus auto pöördeid üle 2000 tõstmast ning hakkas puterdama. Vaikselt gaasi andes ja ökosõitu tehes ei saanudki aru, et midagi viga oleks, aga nii kui gaasi rohkem vajutasid, hakkas puterdama. Sõitsin esimesse parklasse, lülitasin kasti "P" asendisse ning lülitasin mootori välja - tegin autole nö restardi. Peale seda pole tänaseni õnneks sellist olukorda rohkem esinenud.
2,0D CVT 2013 ja mootor oli töösoe, väljas oli kevadine sulailm.
Subaru Outback 2.0D CVT

Kasutaja avatar
lumekass
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 117
Liitunud: P, 25 Sept 2011 00:17:13 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Subaru Outback 2012 D2.0 - puterdab esimes(t)el kiirendu

#4 Postitus Postitas lumekass » R, 05 Dets 2014 17:43:55 +0300

IMHO viitab mingile süüteprobleemile - vigane juhe või pool. Kui niiske ilmaga palja käega katsuda, siis peaks tunda olema 8) . Või pääseb niiskus mingi anduri/relee vahele. Kuigi nii uutel autodel tundub kummaline. Kas on mõni teist teenindusse jõudnud, võiksite teadmisi jagada.

eero60
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 143
Liitunud: N, 14 Okt 2010 21:24:31 +0300

Re: Subaru Outback 2012 D2.0 - puterdab esimes(t)el kiirendu

#5 Postitus Postitas eero60 » R, 05 Dets 2014 20:53:23 +0300

lumekass kirjutas:IMHO viitab mingile süüteprobleemile - vigane juhe või pool. Kui niiske ilmaga palja käega katsuda, siis peaks tunda olema 8) . Või pääseb niiskus mingi anduri/relee vahele. Kuigi nii uutel autodel tundub kummaline. Kas on mõni teist teenindusse jõudnud, võiksite teadmisi jagada.
Vihje: Tegemist on diiselmootoriga. Nimelt diiselmootoris pressitakse kokku õhku, mille tulemusena see kuumeneb, ennem ülemist surnud seisu pihustatakse silindrisse diisel, mis plahvatab põlema. Küünlad seal on, aga eelsüüteküünlad neid on vaja ainult käivitamise kergendamiseks-kiirendamiseks, aga korras mootori puhul pole seal vahet.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Subaru Outback 2012 D2.0 - puterdab esimes(t)el kiirendu

#6 Postitus Postitas Duster » R, 05 Dets 2014 22:33:44 +0300

Õigeaegselt peab kütte peale pritsima ikkagi, ehk siis süüte nn vale aeg on teoorias olemas ja andurite pistikud võib ikkagi üle kontrollida.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

eero60
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 143
Liitunud: N, 14 Okt 2010 21:24:31 +0300

Re: Subaru Outback 2012 D2.0 - puterdab esimes(t)el kiirendu

#7 Postitus Postitas eero60 » L, 06 Dets 2014 00:50:12 +0300

Ajastus on üks osa, lisaks veel pritse kestus, pritse rõhk, pritse kogus. Antud juhul tundub nagu üks või mitu pihustit üldse ei tööta korralikult, samas veakoode lugedes oleks see olnud näha. Huvitav...
Viimati muutis eero60, L, 06 Dets 2014 20:39:37 +0300, muudetud 1 kord kokku.

Tiit
Guru
Postitusi: 1222
Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
Asukoht: lõunaosariigid

Re: Subaru Outback 2012 D2.0 - puterdab esimes(t)el kiirendu

#8 Postitus Postitas Tiit » L, 06 Dets 2014 17:18:23 +0300

Kas enamus aega liigub see auto maanteel või linnas?
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.

Kasutaja avatar
tanelxt
Subaruaff
Postitusi: 66
Liitunud: N, 17 Juul 2014 20:22:19 +0300

Re: Subaru Outback 2012 D2.0 - puterdab esimes(t)el kiirendu

#9 Postitus Postitas tanelxt » N, 11 Dets 2014 10:12:08 +0300

Olete oma murele rohtu saanud?

Käisin oma autoga hoolduses ära ja sealt öeldi, et kui armatuuris tuled vilkuma ei hakka ja põlema ei jää siis ei loe ka arvuti vigu välja.
Kuna hetkel sõidab masin väga hästi siis vägisi ei hakka seda viga otsima ka aga kui uuesti peaks juhtuma tuleb kohe suund esindusse võtta.
Peaasi, et pärast garantiid ei aeta teistsugust juttu.

Vasta