Subaru Outback 2012 D2.0 - puterdab esimes(t)el kiirendustel
Subaru Outback 2012 D2.0 - puterdab esimes(t)el kiirendustel
Probleem andis esimes kordi tunda kuskil 30K kandis, tänaseks on läbisõit 60K, vahepeal on toimunud 2 hooldust.
Tundub, et pigem lööb mure välja niiskatel ja külmadel hommikutel, suvel ja kuivemal ajal haruharva kui üldse.
Samuti ei ole vahet, kas lasta enne autol tühjalt käia enne sõitu või mitte.
Tegemist 2012 aasta Outbackiga, manual Diisel 2.0 110 Kw.
Jama ise siis järgmine:
Hommikul sõitma hakates 1. käiguga paigalt startides hakkab esisild perutama ja puterdama,
veojõud ei lähe ratastesse, jõud kaob ära, teinekord aitab kui läbi sidurdada ja gaasi ohtralt lisada siis saab minema, vahest aga peab täitsa
ära lahutama käigu ja uuesti startima. Reeglina on jama esimese-teise kirendusega, vahest ka enam, reeglina jääb see "perutamine" kiirendusel esimese
10 minuti sisse ja mitte kunagi ei kandu kõrgemate käikudele edasi. Viga ilmneb vahel harva juhul kui viimasest sõidust on 7-8 tundi möödas,
ehk siis pigem peab mootor vahepeal öö otsa jahtuma, et viga taas välja lööks. Teinekord on nädal aega järjest iga hommik foori taga bingo
kas saab minema, siis jälle nädalake kõik justkui korras. Esindus ei oska sellise kirjelduse peale midagi kosta,
hoolduste käigus ei ole ka midagi iseäraliku silma jäänud.
Tänud ette kui keegi oskab kuskil suunas juhatada.
Tundub, et pigem lööb mure välja niiskatel ja külmadel hommikutel, suvel ja kuivemal ajal haruharva kui üldse.
Samuti ei ole vahet, kas lasta enne autol tühjalt käia enne sõitu või mitte.
Tegemist 2012 aasta Outbackiga, manual Diisel 2.0 110 Kw.
Jama ise siis järgmine:
Hommikul sõitma hakates 1. käiguga paigalt startides hakkab esisild perutama ja puterdama,
veojõud ei lähe ratastesse, jõud kaob ära, teinekord aitab kui läbi sidurdada ja gaasi ohtralt lisada siis saab minema, vahest aga peab täitsa
ära lahutama käigu ja uuesti startima. Reeglina on jama esimese-teise kirendusega, vahest ka enam, reeglina jääb see "perutamine" kiirendusel esimese
10 minuti sisse ja mitte kunagi ei kandu kõrgemate käikudele edasi. Viga ilmneb vahel harva juhul kui viimasest sõidust on 7-8 tundi möödas,
ehk siis pigem peab mootor vahepeal öö otsa jahtuma, et viga taas välja lööks. Teinekord on nädal aega järjest iga hommik foori taga bingo
kas saab minema, siis jälle nädalake kõik justkui korras. Esindus ei oska sellise kirjelduse peale midagi kosta,
hoolduste käigus ei ole ka midagi iseäraliku silma jäänud.
Tänud ette kui keegi oskab kuskil suunas juhatada.
Re: Subaru Outback 2012 D2.0 - puterdab esimes(t)el kiirendu
Kahjuks mina aidata ei oska.
Aga on huvitav, et sõidan 2,5 bensiinimootoriga 2013 Outbackiga ja on juhtunud, et sõitu alustades külma mootoriga gaasi andes hakkab "puterdama" ja jõnksutama. Eriti just selliste ilmadega nagu praegu väljas on. Kuna mul on cvt siis saan vähemalt kohapealt minema
Üks hetk viskas üle, parkisin tee äärde, panin kasti P asendisse ja surusin pedaali vastu metalli, tulemuseks oli see, et pöörded üle 4000 ei läinud kordagi ja jubedalt mootor "puterdas".
Ja järgmine päev kõik jälle töötab.
Nädala pärast läheb Mariinesse 60k hooldusesse ehk siis selgub midagi.
Vähemalt niipalju saime targemaks, et asi ei ole diislis
Aga on huvitav, et sõidan 2,5 bensiinimootoriga 2013 Outbackiga ja on juhtunud, et sõitu alustades külma mootoriga gaasi andes hakkab "puterdama" ja jõnksutama. Eriti just selliste ilmadega nagu praegu väljas on. Kuna mul on cvt siis saan vähemalt kohapealt minema
Üks hetk viskas üle, parkisin tee äärde, panin kasti P asendisse ja surusin pedaali vastu metalli, tulemuseks oli see, et pöörded üle 4000 ei läinud kordagi ja jubedalt mootor "puterdas".
Ja järgmine päev kõik jälle töötab.
Nädala pärast läheb Mariinesse 60k hooldusesse ehk siis selgub midagi.
Vähemalt niipalju saime targemaks, et asi ei ole diislis
Re: Subaru Outback 2012 D2.0 - puterdab esimes(t)el kiirendu
Oli endalgi eelmisel kevadel analoogne juhus, kus foori alt minema minnes keeldus auto pöördeid üle 2000 tõstmast ning hakkas puterdama. Vaikselt gaasi andes ja ökosõitu tehes ei saanudki aru, et midagi viga oleks, aga nii kui gaasi rohkem vajutasid, hakkas puterdama. Sõitsin esimesse parklasse, lülitasin kasti "P" asendisse ning lülitasin mootori välja - tegin autole nö restardi. Peale seda pole tänaseni õnneks sellist olukorda rohkem esinenud.
2,0D CVT 2013 ja mootor oli töösoe, väljas oli kevadine sulailm.
2,0D CVT 2013 ja mootor oli töösoe, väljas oli kevadine sulailm.
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Subaru Outback 2012 D2.0 - puterdab esimes(t)el kiirendu
IMHO viitab mingile süüteprobleemile - vigane juhe või pool. Kui niiske ilmaga palja käega katsuda, siis peaks tunda olema . Või pääseb niiskus mingi anduri/relee vahele. Kuigi nii uutel autodel tundub kummaline. Kas on mõni teist teenindusse jõudnud, võiksite teadmisi jagada.
Re: Subaru Outback 2012 D2.0 - puterdab esimes(t)el kiirendu
Vihje: Tegemist on diiselmootoriga. Nimelt diiselmootoris pressitakse kokku õhku, mille tulemusena see kuumeneb, ennem ülemist surnud seisu pihustatakse silindrisse diisel, mis plahvatab põlema. Küünlad seal on, aga eelsüüteküünlad neid on vaja ainult käivitamise kergendamiseks-kiirendamiseks, aga korras mootori puhul pole seal vahet.lumekass kirjutas:IMHO viitab mingile süüteprobleemile - vigane juhe või pool. Kui niiske ilmaga palja käega katsuda, siis peaks tunda olema . Või pääseb niiskus mingi anduri/relee vahele. Kuigi nii uutel autodel tundub kummaline. Kas on mõni teist teenindusse jõudnud, võiksite teadmisi jagada.
Re: Subaru Outback 2012 D2.0 - puterdab esimes(t)el kiirendu
Õigeaegselt peab kütte peale pritsima ikkagi, ehk siis süüte nn vale aeg on teoorias olemas ja andurite pistikud võib ikkagi üle kontrollida.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Subaru Outback 2012 D2.0 - puterdab esimes(t)el kiirendu
Ajastus on üks osa, lisaks veel pritse kestus, pritse rõhk, pritse kogus. Antud juhul tundub nagu üks või mitu pihustit üldse ei tööta korralikult, samas veakoode lugedes oleks see olnud näha. Huvitav...
Viimati muutis eero60, L, 06 Dets 2014 20:39:37 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: Subaru Outback 2012 D2.0 - puterdab esimes(t)el kiirendu
Kas enamus aega liigub see auto maanteel või linnas?
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Subaru Outback 2012 D2.0 - puterdab esimes(t)el kiirendu
Olete oma murele rohtu saanud?
Käisin oma autoga hoolduses ära ja sealt öeldi, et kui armatuuris tuled vilkuma ei hakka ja põlema ei jää siis ei loe ka arvuti vigu välja.
Kuna hetkel sõidab masin väga hästi siis vägisi ei hakka seda viga otsima ka aga kui uuesti peaks juhtuma tuleb kohe suund esindusse võtta.
Peaasi, et pärast garantiid ei aeta teistsugust juttu.
Käisin oma autoga hoolduses ära ja sealt öeldi, et kui armatuuris tuled vilkuma ei hakka ja põlema ei jää siis ei loe ka arvuti vigu välja.
Kuna hetkel sõidab masin väga hästi siis vägisi ei hakka seda viga otsima ka aga kui uuesti peaks juhtuma tuleb kohe suund esindusse võtta.
Peaasi, et pärast garantiid ei aeta teistsugust juttu.