Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Reede, 20 Sept 2019 02:43:02 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev, 22 Aug 2019 11:23:16 +0000 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 19 Aug 2019 17:10:05 +0000
Postitusi: 1
Tere!
2003a Forester XT 2.0turbo, 5k manu kastil läks maanteel 5.käik pauguga minema. Olen uue kasti otsingul, aga ei leia infot vana kohta. Googel'ist kõik tabelid läbi vaadatud.
Kood kastil: S4-TY755VN3AA.
Mootoriks autol Impreza 2.0 turbo, EJ20. Aastat ei tea.

Oskab keegi öelda, kas sobib mingi muu kast sellele autole?
Kui keeruline istutada 6k manu kast sinna?

Tänud ette!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 22 Aug 2019 22:03:53 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Laupäev, 03 Juun 2017 22:22:52 +0000
Postitusi: 161
Asukoht: Rakvere
Kuuesega kindlasti kardaan on teise mõõduga ja tagadiffer ka erineb.Kasti ja tagasilla differ peab olema ju sama arvuga.

_________________
Forester 2,0 110Kw SH
Manuaalkast
Bensiin
Värvus:Must
2009


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Reede, 23 Aug 2019 09:22:22 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 06 Juul 2010 15:13:17 +0000
Postitusi: 1294
Pakkuda erinevaid 6 kasti konversioone, dccd, no dccd, spec c, 114.3 jne

_________________
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Saadaval erinevad STi, EVO varuosad kohapeal ning tellimise peale.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 04 Sept 2019 10:46:37 +0000 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 25 Dets 2018 11:56:35 +0000
Postitusi: 36
Olles ise just selle läbi teinud, siis ainuõige lahendus on terve STI swap koos uute tagakäänakate ja piduritega. Muidu on ilge kombineerimine ja tulemus ikka pool kõva. 6k kardaan ei istu otse R160 külge, selleks otsi automaadi kardaan, seal kasti poolne ots sama mis 6k manul ja saba sobib R160 otsa. Lisaks vaja leida õige ülekandega R160 differ, seat Forekal on see Imprezast erinev. Neid lmõlemaid liigub u 100€ kandis, lisaks siis 6k kast ~1000€ + töö sest kasti tugi on Impreza/Forekas ka erinev kuid omavahel kombineeritav ja saab sobima. Kardaani tugilaager vajab samuti u20mm puksi kere ja toe vahele. R180 diffri poolteljed on teised ja ei istu Foreka käänakatesse. Foreka pidurid ja kässar ei sobi aga STI käänakatele. Ühesõnaga Lego :)

Kui viitsid jännata siis mul on puuduliku esimese käiguga 5k 2003a XT Forela kast riiulis. Kõik muu toimis kenasti ja oli vaikne. Ehk saad kahest ühe teha.


Viimati muutis kastan, Neljapäev, 05 Sept 2019 17:40:11 +0000, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 04 Sept 2019 16:18:18 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3468
Asukoht: Pärnu
kastan kirjutas:
Olles ise just selle läbi teinud, siis ainuõige lahendus on terve STI swap koos uute tagakäänakate ja piduritega. Muidu on ilge kombineerimine ja tulemus ikka pool kõva. 6k kardaan ei istu otse R160 külge, selleks otsi automaadi kardaan, seal kasti poolne ots sama mis 6k manul ja saba sobib R160 otsa. Lisaks vaja leida õige ülekandega R160 differ, seat Forekal on see Imprezast erinev. Neid lmõlemaid liigub u 100€ kandis, lisaks siis 6k kast ~1000€ + töö sest kasti tugi on Impreza/Forekas ka erinev kuid omavahel kombineeritav ja saab sobima. Kardaani tugilaager vajab samuti u20mm puksi kere ja toe vahele. R180 diffri poolteljed on teised ja ei istu Foreka käänakatesse. Foreka pidurid ja kässar ei sobi aga STI käänakatele. Ühesõnaga Lego :)

Kui viitsid jännata siis mul on puuduliku esimese käiguga 5k 2003a XT Forela kast riiulis. Kõik muu toimis kenasti ja oli vaikne. Ehk saad kahest ühe teha. 100€ ja vii kast minema.


ilma dccd taga differ on sama kardaanikinnitusega, mis r160. Ja need flantsid on omavahel vahetatavad (diffri küljes).

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 04 Sept 2019 19:02:22 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Laupäev, 26 Nov 2016 14:19:52 +0000
Postitusi: 91
Endal sai tehtud XT 05 forel kuuese swap. Alla läks 02sti kast ( non DCCD ).
Eesmised sti võllid istusid fore käändmikega 1:1, aga taga pidin kasutama wrx R160 diffrit, et jätta fore enda võllid külge. Reaalsuses saaks ka R180 diffri taha panna kui teha võllidega hybriid lahendust. Hybriid otstega ei pea ka taga fore enda käändmike vahetama suurte vastu.
STI kardaan istus mul ka ilusti ja ei olnud vaja midagi vahele panna flantsiks.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 04 Sept 2019 20:11:45 +0000 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 25 Dets 2018 11:56:35 +0000
Postitusi: 36
No vot. Mul DCCD kast ja ei teadnud et kuuestel seal vahet on. Algul saigi 3,9 ülekandega NA Impreza R160 flantsile uued augud puuritud ja toimis, kuniks satelliidid omast lollusest orbiidile saatsin. Siis läks R180 külge ja sai kombineeritud väike pidur suure käänakaga (puurisin pidurplekil keskava ja poldi augud sobivaks), selleks panin rummudeks esimese käänaka omad sest sinna istus väike ketas täpselt peale. Esimese võllid olid ipikkuselt ja nuudist identsed aga STI omad ikka pirakamad ja said külge pandud.

Driveshaft shop pakub seda hübriidvõlli, aga selle hinna juures teeks juba käänakate swapi.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur