Foresteri ostuabi
Foresteri ostuabi
Tere,
Müüki on tulnud korraliku mootoriga Forester mida olen juba pikalt oodanud. Kuna paistab, et Eesti on neist tühi, sest väga ei liigu neid.
Kuna masin asub Tartus ja ise Tallinnas siis ehk on keegi juba vaatamas käinud või teab mingit infot masina kohta?
Masin ise siis selline:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2123805
Huvitav on see, et miks hind nii Facking odav on, saksas on kõige odavam 16 000€ ja see pm poole odavamalt müügis. Kahjuks ka ainuke samalaadse mootori ja kerega eestis nii, et hinnavõrdlus ka puudub.
Ehk oskab keegi aidata, et ei teeks tühja sõitu Tallinn-Tartu.
Parimat
Priidu
Müüki on tulnud korraliku mootoriga Forester mida olen juba pikalt oodanud. Kuna paistab, et Eesti on neist tühi, sest väga ei liigu neid.
Kuna masin asub Tartus ja ise Tallinnas siis ehk on keegi juba vaatamas käinud või teab mingit infot masina kohta?
Masin ise siis selline:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2123805
Huvitav on see, et miks hind nii Facking odav on, saksas on kõige odavam 16 000€ ja see pm poole odavamalt müügis. Kahjuks ka ainuke samalaadse mootori ja kerega eestis nii, et hinnavõrdlus ka puudub.
Ehk oskab keegi aidata, et ei teeks tühja sõitu Tallinn-Tartu.
Parimat
Priidu
Viimati muutis priidu32, L, 14 Nov 2015 13:11:48 +0300, muudetud 2 korda kokku.
Re: Foresteri ostuabi
Kui hind nii "facking" odav on siis tuleks ikka autot ise vaatama minna . 9000nde eurose autojuures see 30-40 eurot transpordile kulutada ei ole mittemingi raha.priidu32 kirjutas:Tere,
Müüki on tulnud korraliku mootoriga Forester mida olen juba pikalt oodanud. Kuna paistab, et Eesti on neist tühi, sest väga ei liigu neid.
Kuna masin asub Tartus ja ise Tallinnas siis ehk on keegi juba vaatamas käinud või teab mingit infot masina kohta?
Masin ise siis selline:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2123805
Huvitav on see, et miks hind nii Facking odav on, saksas on kõige odavam 16 000€ ja see pm poole odavamalt müügis. Kahjuks ka ainuke samalaadse mootori ja kerega eestis nii, et hinnavõrdlus ka puudub.
Ehk oskab keegi aidata, et ei teeks tühja sõitu Tallinn-Tartu.
Parimat
Priidu
Lihtsalt minu arvamus on see, et kui hind "facking" odav on siis inimene kes autot vaatama läheb ostab sellega ka ära, kui auto päris risu ei ole . Ja ma sügavalt kahtlen, et korralikult hoolduses käinud 130000 ühe perekäes sõitnud auto risu on . Nii, et kui on ikkagi huvi, siis selleks, et mitte ilma jääda tuleks ikka ise kohale minna . Ja kui auto ei sobi siis saab ju alati võtta sõitmist kui väikest vaheldust ja lõõgastust ja minna Tartu linna avastama.
Re: Foresteri ostuabi
Deepman pani täppi.
Hind on tõesti "faking" hea. Mine vaata ja kui meelsib, sõida koju.
Hind on tõesti "faking" hea. Mine vaata ja kui meelsib, sõida koju.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Foresteri ostuabi
Ega Eestis on tõesti vähe liikumas selliseid, vähemalt järelturul, et selleks tõin endalegi EU-st sobiva.
Mul oli hind täpselt selle sinu öeldud numbri ja konkreetse isendi hinna keskel, et väga üle siis ei saanudki
Varustust mul muidugi rohkem, et võibolla sellest tingitud ka see odavus, samas Eestis polegi nahksisu ja naviga varianti müügis näinud. Huvitav, et sellel konkreetsel pole katuseluukigi - samas pole midagi igatseda, seda vähem naginaid salongis on.
Tasub uurida, et kas õlivälba vahel on peale ka ikka valatud või mitte. Mul näiteks hoiatas müüja kohe, et pagassis on pealevalamiseks pudel olemas ja tasub varrast paar korda välba jooksul ikka vaadata.
Kui ära peaksid ostma, siis minu käest saad originaal sumpsiotsade kaunistused kui soovi
Mul oli hind täpselt selle sinu öeldud numbri ja konkreetse isendi hinna keskel, et väga üle siis ei saanudki
Varustust mul muidugi rohkem, et võibolla sellest tingitud ka see odavus, samas Eestis polegi nahksisu ja naviga varianti müügis näinud. Huvitav, et sellel konkreetsel pole katuseluukigi - samas pole midagi igatseda, seda vähem naginaid salongis on.
Tasub uurida, et kas õlivälba vahel on peale ka ikka valatud või mitte. Mul näiteks hoiatas müüja kohe, et pagassis on pealevalamiseks pudel olemas ja tasub varrast paar korda välba jooksul ikka vaadata.
Kui ära peaksid ostma, siis minu käest saad originaal sumpsiotsade kaunistused kui soovi
Re: Foresteri ostuabi
Tere.
Suht hea vaadata kui autovastu huvi!
Täna siis tehtud autole esinduses kontroll
Vead:
Esiõõtsa tagumised puksid
Tagastabika puksid tagsillas
Udutules mõra
Peeglil kriim (pindmine)
Stangel kriim (pindmine
Taga niidirullid võiks kunagi vahetada
Esiklaasil täke (ei tea kas olen pime aga ei näe ühtegi täket)
Mootor ja käigukast korras
Vaatasin ka just Saksa turgu,minuarust on auto hinnad samad!
Suht hea vaadata kui autovastu huvi!
Täna siis tehtud autole esinduses kontroll
Vead:
Esiõõtsa tagumised puksid
Tagastabika puksid tagsillas
Udutules mõra
Peeglil kriim (pindmine)
Stangel kriim (pindmine
Taga niidirullid võiks kunagi vahetada
Esiklaasil täke (ei tea kas olen pime aga ei näe ühtegi täket)
Mootor ja käigukast korras
Vaatasin ka just Saksa turgu,minuarust on auto hinnad samad!
Re: Foresteri ostuabi
Jätkaks teemat.
Ma siin ei saa pikemat aega mõtet peast et on vaja üks foresteri kärakas ka osta. Jutt siis 3-4-5k hinnaklassis asjadest ja KINDLASTI turbomootoriga.
Olen siin Läti - Leedu portaalidel silma peal hoidnud, eestis pmslt pole ju mingit valikut, õigemini pole neid peaaegu üldse müügiski.
Esimene küsimus on roosteteemaline. Paljudest kuulutustest on silma jäänud, et on ka pilt tagumisest amordikännust seestpoolt. Se on siis selline auto, mis lihtsalt mädaneb pooleks? Äkki ma roostefoobikust pedant peaks üldse sellest margist mööda vaatama?? Kust ta veel mädanema kipub, mida peaks kindlasti vaatama? Kui reaalne on üldse leida roostevaba kerega isend?
Teine küsimus on automaatkäigukast. 2/3 paistavad olevat automaadid. Vaikselt hakkan leppima, et isegi võiks korraliku isendi puhul aut. kast olla. Mingiks rajaautoks ju ei ostaks. Kastid kuulu järgi pidavat kestma. Kuna ma pole ise ühtegi automaat forekat isegi mitte lähedalt näinud, siis ehk oskab keegi kommenteerida, kui palju uimasemaks ja janusemaks aut. kast selle aparaadi teeb. Kütusekulu on suhtkoht tähtis, kuna enamus ajast hakkab autuga naine tööle vurama (60km maanteed päevas)
Ma siin ei saa pikemat aega mõtet peast et on vaja üks foresteri kärakas ka osta. Jutt siis 3-4-5k hinnaklassis asjadest ja KINDLASTI turbomootoriga.
Olen siin Läti - Leedu portaalidel silma peal hoidnud, eestis pmslt pole ju mingit valikut, õigemini pole neid peaaegu üldse müügiski.
Esimene küsimus on roosteteemaline. Paljudest kuulutustest on silma jäänud, et on ka pilt tagumisest amordikännust seestpoolt. Se on siis selline auto, mis lihtsalt mädaneb pooleks? Äkki ma roostefoobikust pedant peaks üldse sellest margist mööda vaatama?? Kust ta veel mädanema kipub, mida peaks kindlasti vaatama? Kui reaalne on üldse leida roostevaba kerega isend?
Teine küsimus on automaatkäigukast. 2/3 paistavad olevat automaadid. Vaikselt hakkan leppima, et isegi võiks korraliku isendi puhul aut. kast olla. Mingiks rajaautoks ju ei ostaks. Kastid kuulu järgi pidavat kestma. Kuna ma pole ise ühtegi automaat forekat isegi mitte lähedalt näinud, siis ehk oskab keegi kommenteerida, kui palju uimasemaks ja janusemaks aut. kast selle aparaadi teeb. Kütusekulu on suhtkoht tähtis, kuna enamus ajast hakkab autuga naine tööle vurama (60km maanteed päevas)
Varuosad, Motul/Castrol õlid.
Re: Foresteri ostuabi
SF mahuks siia hinnapiiri kindlasti, SG mööndusega.aivo28 kirjutas:Jätkaks teemat.
Ma siin ei saa pikemat aega mõtet peast et on vaja üks foresteri kärakas ka osta. Jutt siis 3-4-5k hinnaklassis asjadest ja KINDLASTI turbomootoriga.
Olen siin Läti - Leedu portaalidel silma peal hoidnud, eestis pmslt pole ju mingit valikut, õigemini pole neid peaaegu üldse müügiski.
Esimene küsimus on roosteteemaline. Paljudest kuulutustest on silma jäänud, et on ka pilt tagumisest amordikännust seestpoolt. Se on siis selline auto, mis lihtsalt mädaneb pooleks? Äkki ma roostefoobikust pedant peaks üldse sellest margist mööda vaatama?? Kust ta veel mädanema kipub, mida peaks kindlasti vaatama? Kui reaalne on üldse leida roostevaba kerega isend?
Teine küsimus on automaatkäigukast. 2/3 paistavad olevat automaadid. Vaikselt hakkan leppima, et isegi võiks korraliku isendi puhul aut. kast olla. Mingiks rajaautoks ju ei ostaks. Kastid kuulu järgi pidavat kestma. Kuna ma pole ise ühtegi automaat forekat isegi mitte lähedalt näinud, siis ehk oskab keegi kommenteerida, kui palju uimasemaks ja janusemaks aut. kast selle aparaadi teeb. Kütusekulu on suhtkoht tähtis, kuna enamus ajast hakkab autuga naine tööle vurama (60km maanteed päevas)
SG5 puhul tagumikukogemuse kohaselt tomatikast möödasõidu kickdowni puhul uimasem ja tagasipööret tehes natuke ettearvamatum. Tõsi, 2.0 on siin ilma puhurita, aga varasemate versioonide turbokate võrdluses on üsna samasugune.
Amordikannu juures pole SG-l midagi imelikku tuvastanud, enne SF oli vist mingeid muresid, siin on neid ka mõningaid lahendatud.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Foresteri ostuabi
Kui sa suudad oma naisele selgeks teha, et parempoolse rooliga pole üldse keeruline sõita, siis UK's on valik päris lai ja hinnad ka oluliselt paremad.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Foresteri ostuabi
Kõige esimesel kerel tulevad lõpuks amordid tuppa, järgmised on oluliselt viisakamad, tomaat imeb, su naine mõistab sõita ka, ära narri teda
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Foresteri ostuabi
Küsimus jääb pisut ebamääraseks, millise turboforekakäraka järgi isu siis kisub?aivo28 kirjutas:Jätkaks teemat.
Ma siin ei saa pikemat aega mõtet peast et on vaja üks foresteri kärakas ka osta. Jutt siis 3-4-5k hinnaklassis asjadest ja KINDLASTI turbomootoriga.
Kui natuke heietada , siis pakuks et 125kw SF põlvkond (kuni 2001a) on natuke juba ajast ja arust, nii jõudluse ja mugavuse kui ka välimuse poolest. Sobibki kõige rohkem siis, kui just see kerekuju väga meeldib.
Esimese otsa SG (2002-2005) 130kw on igatpidi enamvähem ontlik ja hind enamasti toodud 3-4-5K piirides. Siin kohe müügis ka viewtopic.php?f=8&t=12621 ja a24s ka hetkel üks
Samasjuures - mis erilist turborõõmu see 130kW niiväga ikka toob, kui võrrelda näiteks kasvõi hilisema 2.0 vabalthingavaga, kus 116kW saadaval .
Sama ajavahemiku SG 2,5 ja 155kW on ilmselgelt rohkem turbolõbu pakkuv, aga paraku ka harvaesinev, ja veel enam 5k hinna piires
Hilisem 2006-2008 SG 2.5 ja 169kw jääb juba kindlalt 5K hinnapiirist välja, kui just ei taha lisaks turborõõmule ka remondirõõmu.
Re: Foresteri ostuabi
Enda SG5-el pole roostet täheldanud ei koobastes ega kereplekkidel. Ainuke rebases koht oli tagasilla detailid ja kinnitused, kärukonksuraamil tuli pulbervärv tükkidena maha nagu kapsalehed ja nende alt tugev rooste. Lasin põhja kohe Dinitrol ML roostetõrjega üle ja nüüd iga aasta enne talve seda tegevust korrates saan rõõmuga tõdeda, et detailid on alati rasvased ja sellist kuiva roostet enam pole.
Re: Foresteri ostuabi
Kiirenduste vahe 8.3 vs 9.7s.TeeeTL kirjutas: Samasjuures - mis erilist turborõõmu see 130kW niiväga ikka toob, kui võrrelda näiteks kasvõi hilisema 2.0 vabalthingavaga, kus 116kW saadaval .
Max väändemomendi vahe 245 vs 186 Nm.
Re: Foresteri ostuabi
2l vabalthingavat ja turbokat võrrelda Ühel annab vähemalt midagi teha, et "turborõõm" kasvaks, mis limpsipudeliga teed? Forekas td04 vahele ning rõhk 1.1 bari ja vabalthingav ei näe tagatulesid isegi pinokliga. p.s antud põlvkonna forekatel on peal ka avcs, mis teeb ta sutsu muhedamaks kui vanemad isendid, seda eriti madala väände osas. (130kw isendist jutt).
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.