1. leht 1-st

Foresteri ostuabi, 2.0 (108kw)TD või 2.0(110kw)bens??

Postitatud: K, 23 Nov 2016 19:59:26 +0300
Postitas SubaruF
Tervist Subaru sõbrad!

Nimelt on kindel soov osta 2010+ Subaru Forester, kuid ei ole jõudnud veel järeldusele milline mootor oleks mõistlikum. Käigukast pole kuigi tähtis aga kui bens siis arvatavasti automaat.

Peamiseks põhjuseks, miks mootori valimisel on raskusi tekkinud, on lühikesed sõidud. Peamiselt vuraks auto aasta läbi nädala sees linnas 2-3km tööle ja tagasi. Nädalavahetusel tavaliselt alati pikemad otsad 100-400 km.

Kui keegi sarnase sõidustiiliga ja Subaru liikuriks, siis võtaks meelsasti õpetussõnu kuulda, eriti diisli puhul?

Re: Foresteri ostuabi, 2.0 (108kw)TD või 2.0(110kw)bens??

Postitatud: N, 24 Nov 2016 12:46:41 +0300
Postitas mart050
SubaruF kirjutas:Tervist Subaru sõbrad!

Nimelt on kindel soov osta 2010+ Subaru Forester, kuid ei ole jõudnud veel järeldusele milline mootor oleks mõistlikum. Käigukast pole kuigi tähtis aga kui bens siis arvatavasti automaat.

Peamiseks põhjuseks, miks mootori valimisel on raskusi tekkinud, on lühikesed sõidud. Peamiselt vuraks auto aasta läbi nädala sees linnas 2-3km tööle ja tagasi. Nädalavahetusel tavaliselt alati pikemad otsad 100-400 km.

Kui keegi sarnase sõidustiiliga ja Subaru liikuriks, siis võtaks meelsasti õpetussõnu kuulda, eriti diisli puhul?
Bens, mõteult igav aga vähemalt vastupidav seda eriti veel lühikeste otste puhul.

Re: Foresteri ostuabi, 2.0 (108kw)TD või 2.0(110kw)bens??

Postitatud: N, 24 Nov 2016 13:08:12 +0300
Postitas raig0
Kui sa aastas ei sõida 30 000 km, siis ära parem vaata diisli poole.
Teiseks need tänapäeva diislid ei taha mingeid lühikesi otsi.

Re: Foresteri ostuabi, 2.0 (108kw)TD või 2.0(110kw)bens??

Postitatud: R, 25 Nov 2016 01:39:42 +0300
Postitas SubaruF
Bensiinikaga pole sõita saanud aga üks diisel on ära proovitud. Sidur tundus kuidagi tuim ja raske. Kaldun arvama, et automaat oleks siis vist mõistlikum? Endal poleks muret aga lühikesel naisterahval võib raskusi tulla siduri väntsutamisega.

Re: Foresteri ostuabi, 2.0 (108kw)TD või 2.0(110kw)bens??

Postitatud: R, 25 Nov 2016 03:58:37 +0300
Postitas Duster
Ei ole sellel siduril neil häda miskit, sõitsid mingi poolvigasega äkki. Subaru diislid kipuvad katki minema, googelda ja otsi foorumist, infot kõvasti. Pensukas on lahja ja sutsu janune, kuid pikasplaanis soodsam kui disla, eriti lühikeste otsade puhul.

Re: Foresteri ostuabi, 2.0 (108kw)TD või 2.0(110kw)bens??

Postitatud: T, 29 Nov 2016 21:57:18 +0300
Postitas rasmus1
Samal põhjusel ostsin ise 2009 2.0 bensuka. Nii lühikese otsaga ei lähe talvel ka bensukal mootor normaalselt soojaks, ei kujuta ette mida diisel sellise kasutuse peale teeks ja proovida ei kavatse. Minul 4EAT automaat ka, mis oma tehnikalt küll päris vana juba ja käiguvahetus kohati väga järsk, aga vähemalt peaks väga töökindel olema ja mina manuaali vastu ei vahetaks.

Re: Foresteri ostuabi, 2.0 (108kw)TD või 2.0(110kw)bens??

Postitatud: P, 04 Dets 2016 22:09:33 +0300
Postitas ats87
Endal '15a bens, automaat. Samuti lühikesed otsad tööle ja tagasi. Praeguste ilmadega tuleb tänu sellele ~15l/100km kohta. Mootorit soojaks ei saa.

Re: Foresteri ostuabi, 2.0 (108kw)TD või 2.0(110kw)bens??

Postitatud: E, 12 Dets 2016 22:41:02 +0300
Postitas eimoR
rasmus1 kirjutas:Samal põhjusel ostsin ise 2009 2.0 bensuka. Nii lühikese otsaga ei lähe talvel ka bensukal mootor normaalselt soojaks, ei kujuta ette mida diisel sellise kasutuse peale teeks ja proovida ei kavatse. Minul 4EAT automaat ka, mis oma tehnikalt küll päris vana juba ja käiguvahetus kohati väga järsk, aga vähemalt peaks väga töökindel olema ja mina manuaali vastu ei vahetaks.
Ei no mis ta vana on? Ainult 1988 välja lastud kast. Kasutuses siiani, väga väikeste muudatustega. Kui vahest mõnda käiku jõnksuga paneb, mine Mariinesse ja küsi käigukastile õpetust. Tehakse kastile "learning program" ja pärast töötab sujuvamalt. Käisin ka kunagi ammu juba, läks paremaks.
Kui eriline pirts-perse pole, siis on see väga hea kast. 8)