1. leht 1-st

Forester 120k km hooldus.

Postitatud: R, 03 Veebr 2017 12:55:49 +0300
Postitas aNdy1
Varsti saab 120k km täis(500km veel). Tulemas on õlide hooldus.
Õli: mootori + filter *1
Õli: käigukasti (MT)
Õli: esimene ja tagumine diferentsiaal

Ülejäänud on pisiasjad neid ei hakka kirja panema. Küsimus siis järgmine millist õli soovitaksite ja kas on mõtet käigukastis filtrit vahetada? Käisin täna garaažis/poes läbi. Filtri kohta öeldi siis nii et seal kastis peab mingid klapid maha võtma siis pääseb ligi filtrile(on seda keegi teinud?on keeruline?)
Millist mootori õli pakkute? hetkel sees Motul täpselt ei mäleta vist mingi 5-40w garaažis kuskil kanister vedeleb.
Käigukasti kohta pakuti Total firmat ja seda on siis vaja 8L(hind poes oli 12,80€ ehk siis 102,40€ kokku). Mis ise arvate?pakute?
Diferentsiaali esimesse ja tagumisse läheb umbes 2L. Hind oli 1L=14,80€ ehk siis 29,60€ ja firma sama Total.

Vahetan ikka ise. Muret tekitab see filter käigukastis :shock:

Re: Forester 120k km hooldus.

Postitatud: R, 03 Veebr 2017 13:24:59 +0300
Postitas Tubaru
Manuaalkastil küll mimgit filtrit ei tohiks olla?
Ja esidiffer on sama õliringlusega, mis käigukastki.
Motul 75w90

Mootorisse soovitan Eneos Sustina 5w30 (või w40, vaata, mis omaniku käsiraamatus kirjas)

Re: Forester 120k km hooldus.

Postitatud: T, 14 Mär 2017 14:18:59 +0300
Postitas aNdy1
Manuaalkastil jah kuid automaatkäigukasil on esidiferentsiaal eraldi, et siis alguses plaan äravahetada esi ja taga difi õlid siis vaatab mis selle käigukasti õliga saab. Uurisin, et kui ise vahetad siis ei saa kõik õli välja mingi 4L ja pool jääb sisse. Et kui diileritel vahetada seal nad kasutavad mingi aparaati mis pressib vana õli välja ja asendab uuega aga muidugi õli kulub rohkem selleks mingi 12L.
Vene foorumites lugesin välja selle 8)